Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Pitipä ihan käydä puntarilla ja tarkistaa asia. Näköjäänsä 18,9, eli normaalipainoisia ollaan. Oon kyllä sen verran siroluinen, ettei pari kiloa vähempikään vielä mikään anorektikko olisi.
  2. Heräsin joskus 11 maissa ja lojuin sängyssä laiskottelemassa vielä jonkin aikaa, ennen kuin pesin hampaat ja lähdin parinkymmenen minuutin juoksulenkille. Palattuani kävin suihkussa ja laitoin aamupalasta (keitettyjä munia, porkkanaa, kurkkua ja tomaattia, jogurttia ja mysliä sekä isosti teetä maidon kanssa). Syödessäni surffasin netissä. Manasin sinkkupalstan toimimattomuutta (vähän sain kyllä luettua, mutta en ehtinyt kirjoittaa, kun jumahti) sekä sitä, että yksi huuto.netistä havittelemani juttu oli mennyt jollekin muulle. Selasin muutamia verkkokauppoja sekä etsin ideoita huovutukseen.

Kahden maissa lähdin pyöräilemään vähän sillä ajatuksella, että katsoo miten pitkälle ehtii ennen sadetta, ja sitten tulee kotiin. Mutta eipä sitten alkanutkaan satamaan, niin tuli rymyttyä metsäpolkuja lopulta reilu 3 tuntia, toki välillä himmaillen. Sitten kävin vielä paluumatkalla Lidlissä (ostin kesäkurpitsaa, rahkaa ja kirsikkatomaatteja; sipulia unohdin ostaa).

Kotiin tultuani laitoin ruokaa (epämääräistä keitettyä kesäkurpitsa-perunamössöä tuorejuuston kanssa, sekä leivoin teeleipiä) ja ruuan valmistuessa kävin suihkussa (pesin tukankin ja tein punkkitarkastuksen).

Sen jälkeen olenkin sitten syönyt ja roikkunut koneella. Edelleen olen manannut sinkkupalstan toimimattomuutta, sekä myös erään toisen sivuston toimimattomuutta, kun olin juuri ajatellut tehdä yhden pitemmäksi aikaa roikkumaan jääneen homman jota ei ilman tuota sivustoa voi mitenkään tehdä. Kuitenkin olen jälleen saanut aikaani tuhlattua netissä ihan kiitettävästi, vaikka ei mitään tekemistä oikeastaan olekaan ollut.