Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse vähän ihmettelen tuollaista järkytysalttiutta ihmisissä. Tulee mieleen, että onkohan psyyke pikkuisen heikkoa tekoa, jos ei pysty huonompaan kuntoon menevää ihmistä katsomaan. Ennen kaikkea se on erittäin julmaa sitä kuolevaa ihmistä kohtaan, jonka ehkä hartain toive olisi nähdä esim. lapsensa vielä ennen kuolemaansa. Eikö yhtään omatunto mahda kolkuttaa noin käyttäytyvillä ihmisillä?
26.08.2014 20:30
Pitipä ihan käydä puntarilla ja tarkistaa asia. Näköjäänsä 18,9, eli normaalipainoisia ollaan. Oon kyllä sen verran siroluinen, ettei pari kiloa vähempikään vielä mikään anorektikko olisi.
26.08.2014 15:27
Tuskinpa siinä mistään sielunkumppanuudesta on kysymys, jos pystyy toisen jättämään tuollaisessa tilanteessa. En nyt tietenkään itse ole tuollaisessa tilanteessa ollut, mutta luulisin, että minun olisi vaikeaa jättää noin kauheaan tilanteeseen joutunutta ihmistä ylipäätään, vaikka en hänestä parisuhdekumppanina niin välittäisikään, saati sitten silloin jos olisin oikeasti rakastunut ko. ihmiseen.
26.08.2014 15:26
No ei kyl oo jännämiehiä ollut vielä tänään päällä eikä alla, eikä edes tuolla oven takana (kaatosateessa) jonossa odottelemassa. :)
Kotona lorvailun asukokonaisuuteni koostuu tänään tietysti perinteisistä seksikalsareista (siis tollaset:
http://www.figleaves.com/us/product/si-m8561-03/sloggi-maxi-brief-4-pair-pack/?show=1&noc=1 ) toppiliiveistä, t-paidasta sekä semmoisista mukavista vihreistä puuvillahousuista (ei varsinaisesti reisitaskuhousut, mutta vähän samanhenkiset).
26.08.2014 14:25
Joo, kyllähän sitä kysellä voipi, mutta voisin kuvitella, että kauheasta kysymyspommituksesta voisi tulla miehelle vähän ahdistunut olo (ja seuraavana päivänä mies onkin jo netissä jupisemassa siitä kuinka kaikki naiset ovat heti vaatimassa lapsentekoon…). Vähän enempi sitä vuorovaikutteisuutta, niin tutustuminen sujuu paljon luontevammin ja nopeammin, eli molemmat voisivat pyrkiä edistämään sitä keskustelua suunnilleen samalla panoksella.
26.08.2014 14:00
Elikkästä tuosta löytyy se tyttöihmisten mielestä ehkä mielenkiintoisempi testi:
http://www.hs.fi/tiede/Miellyttävätkö+naiselliset+vai+miehekkäät+kasvot+Testaa+millaiseen+mieheen+nainen+lankeaa/a1305837776983
26.08.2014 13:42
Naiskasvojen testissä sain 55% feminiinistä ja 45% maskuliinista, mutta en huomannut katsoa, että oliko siinä jotain lisäselitystä tuloksesta.
Tein kanssa sen linkistä löytyneen mieskasvojen testin, ja siinä tulos selityksineen oli:
”Sinua miellyttävät 80-prosenttisesti maskuliiniset ja 20-prosenttisesti feminiiniset kasvot.
Yleisesti ottaen maskuliinisia kasvoja suosivat usein naiset, jotka etsivät lyhytaikaisempaa suhdetta. He ovat usein kuukautissyklinsä hedelmällisessä vaiheessa. Myös korkea estrogeenitaso ja maskuliiniset aivot saavat mieltymään miehekkäisiin miehiin. Köyhistä maista tulevat naiset suosivat enemmän maskuliinisia miehiä kuin hyvän terveydenhuollon maista tulevat.”
En kyllä koe etsiväni lyhytaikaista suhdetta, mutta ehkäpä se menkkakierron vaihe vaikuttaa jonkin verran.
26.08.2014 13:40
Miehet on vain siitä kummallisia loisisäntiä, että usein haluavat sen loistartunnan saada keinolla millä hyvänsä.
25.08.2014 23:27
Kohta tähän tulee palstamiesten kommentti:
"Karvat?! Mitä ihmettä höpiset, eihän pimpissä mitään karvoja nyt ole, eihän!"
25.08.2014 23:23
Ujoudessakin on sitä asteikkoa jonkin verran.
Itsekin koen olevani vieraassa seurassa jonkin verran ujo ja hiljainen (en siis oikeasti yhtään niin rääväsuinen, kuin tämä palstaminäni joskus tuppaa olemaan…), ja joillekin se voi olla luotaantyöntävä piirre. En nyt enää kauheasti jaksa asiasta ressata, vaan viihdyn itsekin paremmin sellaisten ihmisten seurassa, jotka eivät niin suunnattomasti ahdistu pienimmästäkin hiljaisesta hetkestä, ja tällaisia onneksi suurin osa ihmisistä onkin.
Mutta jos on aivan mahdottoman ujo (siis siinä määrin ettei uusiin ihmisiin tutustumisesta meinaa koskaan tulla mitään) niin ainoa keino lienee yrittää muuttaa itseään vähän helpommin lähestyttäväksi ihmiseksi, sillä kaikkien muiden ihmisten muuttaminen on kuitenkin pikkuisen hankalampaa.
Todella hiljainen ihminen voi myös vaikuttaa siltä ettei ole vastapuolesta pätkänkään vertaa kiinnostunut. Jos siis tuollaisen tunnelman onnistuu treffikumppanilleen välittämään, niin sitten voipi jäädä treffitkin vikoiksi.
25.08.2014 23:20
Näin kateellisen palstakurpan ominaisuudessa voisin todeta, että eipä ollut minustakaan mitään kovinkaan tyylitajuisia misuja. Myös video oli varsinainen pohjanoteeraus, paitsi siksi että oli äärimmäisen epäkekseliäs, niin myös siksi että kun tuossa lauloi vain yksi naisääni, niin videossa kaikki olivat laulavinaan vuoron perään. Näytti kyllä harvinaisen dorkalta.
Mutta jäipä nyt piru vie tuo kammottava biisikin vielä soimaan päähän. Pitää tässä vielä varmaan korvansa huudella jollakin paremmalla musalla ennen nukkumaan menoa.
25.08.2014 23:13
Joo, pitäis ja pitäis, mutku ei jaksa.
Olisi kyllä toisaalta kiva tietää, että mitenkähän seksikäs suomimies se siellä mahtaakaan palstalle kirjoitella. Pistä vaikka joku linkki kuvaan, jossa on seksikkyydeltään suunnilleen itsesi tasoinen mies.
25.08.2014 22:59
Ok, annan teille ihan virallisen luvan kuvitella minun kalsarini ihan minkälaisiksi vain itse haluatte. Näin kaikki ovat tyytyväisiä. :)
25.08.2014 20:20
No jaa, riippuu vähän että minkätyyppistä mekkoa tarkoitetaan, ja että onko tukassa pituutta riittävästi.
Itse olen kyllä sitä mieltä että kaikki naisilta ärsyttäviin paljettihepeneisiin pukeutumista vaativat miehet voisivat itse käyttää semmoisia, jos se paljettien räplääminen seisokin aikaansaamiseksi on kerta niin välttämätöntä.
24.08.2014 23:55
Joillekin toimii, joillekin ei.
24.08.2014 23:02
Kuin suoraan elokuvasta. :)
Mutta on syytä huomata, että tuossa implisiittisesti oletat että nainen on jo alun perin miehestä kiinnostunut. Jos treffeillä olisivat 19 v neitsytkaunotar ja 55 v ylipainoinen, pahalta haiseva Pervo-Pena, niin epäilen ettei nainen välttämättä innostuisi vaikka Pena-rukka noudattaisi tuota käsikirjoitusta pilkulleen (tosin kaikkihan on mahdollista…).
Eli ei pelkästään se, että mies toimii yllä kuvatulla tavalla takaa homman onnistumista, mutta jos onnistumisen muutkin edellytykset ovat kohdallaan, niin silloin jokin tuon tyyppinen on hyvä veto.
Pahaksi onneksi myös taitavat, yhden yön juttujen perässä olevat pelimiehet tietävät mikä naisiin yleisesti ottaen tehoaa missäkin tilanteessa. Siksi kannattaa ehkä hiukan käyttää omaa ihmistuntemustaan ja tilannetajuaan, ennen kuin meneen hullaantumaan keneen tahansa noita kauneusloruja lurittelevaan mieheen.
24.08.2014 22:55
Onhan se kyllä totta, ettei mitään kovin yleispäteviä ohjeita voi antaa, kuin myös se, ettemme me naiset aina tiedä itsekään mitä haluamme. :)
En tuossa varsinaisesti tarkoittanutkaan, että pitäisi juuri kauniiksi kehua. Joskushan tästä voi olla jopa haittaa, jos nainen ei ole mitenkään yleismaailmallisella tavalla kaunis (tietää sen varmasti itsekin), jolloin ylenpalttinen ulkonäön kehuminen saattaa vaikuttaa epärehelliseltä vaikkei sitä olisikaan (siis tapailun alkuvaiheessa, jossa toisen ilmaisutapa ei ole vielä tullut kovin tutuksi). Riittää, että jollain tapaa osoittaa viihtyvänsä naisen seurassa ja arvostavansa tätä, mihin minusta riittää mainiosti nuo jutut mitä itsekin esitit.
Minun terminologiani mukaan normaali kohtelu on sellaista peruskohteliaisuuden vaatimukset täyttävää kommunikointia, jossa ei kuitenkaan olla millään tavoin oikeastaan kiinnostuneita tutustumaan vastapuolen ajatuksiin tai edes tapaamaan välttämättä koskaan uudelleen.
Varmaan ns. ”normaalilta” ihmiseltä tuo kiinnostuksen osoittaminen (mikäli kiinnostusta siis on) tulee aika luonnostaan, mutta jos on kokematon deittailija ja muutenkin sosiaaliset taidot vähän hukassa, niin voi olla treffeillä jotenkin ihan pökkelönä, jolloin todennäköisesti antaa toiselle vaikutelman, ettei voisi vähempää kiinnostaa.
24.08.2014 22:41
Heräsin joskus 11 maissa ja lojuin sängyssä laiskottelemassa vielä jonkin aikaa, ennen kuin pesin hampaat ja lähdin parinkymmenen minuutin juoksulenkille. Palattuani kävin suihkussa ja laitoin aamupalasta (keitettyjä munia, porkkanaa, kurkkua ja tomaattia, jogurttia ja mysliä sekä isosti teetä maidon kanssa). Syödessäni surffasin netissä. Manasin sinkkupalstan toimimattomuutta (vähän sain kyllä luettua, mutta en ehtinyt kirjoittaa, kun jumahti) sekä sitä, että yksi huuto.netistä havittelemani juttu oli mennyt jollekin muulle. Selasin muutamia verkkokauppoja sekä etsin ideoita huovutukseen.
Kahden maissa lähdin pyöräilemään vähän sillä ajatuksella, että katsoo miten pitkälle ehtii ennen sadetta, ja sitten tulee kotiin. Mutta eipä sitten alkanutkaan satamaan, niin tuli rymyttyä metsäpolkuja lopulta reilu 3 tuntia, toki välillä himmaillen. Sitten kävin vielä paluumatkalla Lidlissä (ostin kesäkurpitsaa, rahkaa ja kirsikkatomaatteja; sipulia unohdin ostaa).
Kotiin tultuani laitoin ruokaa (epämääräistä keitettyä kesäkurpitsa-perunamössöä tuorejuuston kanssa, sekä leivoin teeleipiä) ja ruuan valmistuessa kävin suihkussa (pesin tukankin ja tein punkkitarkastuksen).
Sen jälkeen olenkin sitten syönyt ja roikkunut koneella. Edelleen olen manannut sinkkupalstan toimimattomuutta, sekä myös erään toisen sivuston toimimattomuutta, kun olin juuri ajatellut tehdä yhden pitemmäksi aikaa roikkumaan jääneen homman jota ei ilman tuota sivustoa voi mitenkään tehdä. Kuitenkin olen jälleen saanut aikaani tuhlattua netissä ihan kiitettävästi, vaikka ei mitään tekemistä oikeastaan olekaan ollut.
24.08.2014 22:04
No liikuntaa nyt ainakin tulee harrastettua eri muodoissaan.
Tuleekohan tästä pitkäkin ristikuulustelu? Alkaa nimittäin väsyttää jo aika lailla...
24.08.2014 00:29
No eikös sinkku tarkoita ihmistä, jolla ei ole suhdetta vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Mikä ongelma sulla nyt oikein on tässä asian ymmärtämisessä?
24.08.2014 00:23
72 / 137