Millaiset kasvonpiirteet viehättävät?

FaceOff

http://www.hs.fi/tiede/Millaiset naisen kasvot sinua miellytt%C3%A4v%C3%A4t Kokeile HSn kuvaparitestill%C3%A4 /a1305865543297

Minua miellytti 90% feminiiniset kasvot.

22

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+6

"Sinua miellyttävät 80-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 20 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet."

aika itsestäänselvyys kyllä

• gfdfgdgf

No, 95% feminiiniset kasvot. Jotenkin arvasin tuon, koska minua viehättää sirot kasvonpiirteet isot silmät pusuhuulet naisella.

• "Sinua miellyttävät 45-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 55 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet.

Sinua kiinnostavat testissä enemmän sellaiset naiset, joiden kasvonpiirteitä on muutettu maskuliiniseksi. Miehekkäät piirteet siis vetoavat."

• atm1

"Sinua kiinnostavat naiselliset naiset"

"Sinua miellyttävät 75-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 25 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet."

Voi olla että noi 25% tuli sen takia, koska on photoshopattuja kuvia ja väärennetty kuva ei näytä yhtään paremmalta, koska se näyttää epäaidolta.

• 1/4 gay

Älä selittele. Olet siis varttihomo.

• atm1
        1/4 gay kirjoitti:

Älä selittele. Olet siis varttihomo.

Niinhän sä toivoisit, mutta valitettavasti en oo. Ihan 100% hetero oon.

• -OTK-

"Sinua miellyttävät 100-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 0 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet.

Sinua kiinnostavat testissä enemmän sellaiset naiset, joiden kasvonpiirteitä on muutettu feminiinisiksi. Naiselliset naiset siis vetoavat."

• 3+13

75/25 feminiiniset

Jotkut "naisellisista" kasvoista näyttivät vähän oudoilta kyllä. Photosopilla kun naisen kuvaan naisellistaa, niin välillä kyllä tulee vähän epäluonnolisen näköisiä kasvoja, kun esim. leuka näyttää kuuluvan jollekin pienemmälle ihmiselle. Saattoi olla jotain vastaavaa noissa.

• ätmi

85/15 feminiinisten hyväksi. Täysin huono testi, koska osa "naiselliseksi" tai "miehekkääksi" muokatuista kuvista näytti ihan friikeiltä liioiteltuine ja luonnottomine kasvonpiirteineen. Osa naisista oli myös niin rumia, ettei huvittanut valita kumpaakaan -- kuin kysyisi haluanko syödä vaaleaa paskaa vai tummaa paskaa.

• 4+3

Ei siinä mitään panokumppania valittu, vaan sitä kumpi miellytti enemmän kahdesta vaihtoehdosta.

• ätmi
        4+3 kirjoitti:

Ei siinä mitään panokumppania valittu, vaan sitä kumpi miellytti enemmän kahdesta vaihtoehdosta.

Heteromiehelle nuo ovat sama asia.

• Naiskasvojen testissä sain 55% feminiinistä ja 45% maskuliinista, mutta en huomannut katsoa, että oliko siinä jotain lisäselitystä tuloksesta.

Tein kanssa sen linkistä löytyneen mieskasvojen testin, ja siinä tulos selityksineen oli:

”Sinua miellyttävät 80-prosenttisesti maskuliiniset ja 20-prosenttisesti feminiiniset kasvot.
      Yleisesti ottaen maskuliinisia kasvoja suosivat usein naiset, jotka etsivät lyhytaikaisempaa suhdetta. He ovat usein kuukautissyklinsä hedelmällisessä vaiheessa. Myös korkea estrogeenitaso ja maskuliiniset aivot saavat mieltymään miehekkäisiin miehiin. Köyhistä maista tulevat naiset suosivat enemmän maskuliinisia miehiä kuin hyvän terveydenhuollon maista tulevat.”

En kyllä koe etsiväni lyhytaikaista suhdetta, mutta ehkäpä se menkkakierron vaihe vaikuttaa jonkin verran.

• Elikkästä tuosta löytyy se tyttöihmisten mielestä ehkä mielenkiintoisempi testi:

http://www.hs.fi/tiede/Miellyttävätkö naiselliset vai miehekkäät kasvot Testaa millaiseen mieheen nainen lankeaa/a1305837776983

• justjuts

Mä sain miehenä mieskasvojen testistä 55/45 feminiinisyyden hyväksi. Luulen, että omiin mieltymyksiin vaikutti se, kuinka miehekkäät tai feminiiniset kasvot kaverilla muokkaamattomina oli. Jos kovasti maskuliiniset, niin sitten feminiinisempi versio miellytti enemmän, ja jos toisin päin, niin maskuliininen miellytti enemmän.

• Mies-21v

Ei noista kasvoista kyllä yhdetkään oikein kunnolla miellyttäneet...

• 8+12

"Sinua miellyttävät 75-prosenttisesti feminiiniset kasvonpiirteet ja 25 -prosenttisesti maskuliiniset kasvonpiirteet."

Osa naisista oli sen verran ruman näköisiä, että painoin vain jompaa kumpaa kuvaa että se häviäisi ruudulta

• 60/40 naiselliset naiset
      75/25 miehekkäät miehet

"Yleisesti ottaen maskuliinisia kasvoja suosivat usein naiset, jotka etsivät lyhytaikaisempaa suhdetta. He ovat usein kuukautissyklinsä hedelmällisessä vaiheessa. Myös korkea estrogeenitaso ja maskuliiniset aivot saavat mieltymään miehekkäisiin miehiin. Köyhistä maista tulevat naiset suosivat enemmän maskuliinisia miehiä kuin hyvän terveydenhuollon maista tulevat.”

En ole kyllä nyt hedelmällisessä vaiheessa, eli olisko silloin toi maskuliinisuus-% voinut oll korkeampikin. Estrogeenitasosta en tiedä, mutta maskuliiniset aivot mulla saattaa olla, ainakin osittain :D

• minua miellytti 100% feminiiniset naiset ja 95% maskuliiniset miehet. :)

• 8+3

Minua miellytti 85 % feminiiniset molemmissa sukupuolissa.

Selitykseksi feminiinisistä miehistä pitämiselle oli mainittu mm. e-pillerit (käytän) ja menopaussi.

• komea atm

60-40 feminiinisten hyväksi.

Erikoisena piirteenä "pinnalliset" miehet eivät kommenteissa pikaselauksella puhuneet mitään naisten naamojen tasosta, jotka ovat suurin piirtein samaa kuin toisessa testissä miesten naamat. Tuossa naisille tehdyssä testissä heti ensimmäiset kommentit:

"Aika karseita tyyppejä enimmäkseen. Mistä lie kerätty. Vain muutamat oikeasti miellyttävät kasvot."

"Harvinaisen hirveitä miehiä, meinasi mennä lounas väärään kurkkuun. :D kysymyksenasettelu olisi ollut paremminkin "kumman puoleiset kasvot ällöttävät sinua vähemmän.""

• Femimasku

Jännän valikoiva tapa lukea sulla.

• SekaSikiö

Naisten naamat;
      95% feminiinisille kasvonpiirteille.
      Miesten naamat;
      30% maskuliinisille kasvonpiirteille.

Naiselliset kasvonpiirteet voitti aika kirkkaasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      131
      1806
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1632
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      1042
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      1040
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      91
      945
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      891
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      791
    8. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      780
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      711
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      63
      694
    Aihe