Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No onhan tuo aika tunnettu kuva, mutta emme toki riistä etsimisen iloa niiltä, jotka eivät henkilöä tunnistaneet. :)
Ei kyllä pahan näköinen nuorena ollenkaan, eikä oikeastaan vanhempanakaan, vaikka vähän pönäköityikin.
06.05.2014 19:39
Eipä kyllä tosiaan herätä lähtökohtaisesti mielenkiintoa tuollainen mies. Näyttää ihmiseltä jonka elämä pyörii aivan liikaa oman ulkonäön ympärillä.
05.05.2014 22:36
Pysäyttävä kysymys, jota en ole kauheasti ajatellut, mutta jonka toteutuminen on tietysti mahdollista. Varsinkin jos tässä vielä vierähtää seuraavat 15 vuotta kauheasti asiaa ajattelematta, jolloin ei ainakaan mitään muutosta tule tapahtumaan.
05.05.2014 22:18
Olen kuullut. Tyypin nimimerkki on aivan yhtä kahjo kuin kirjoittamansa jututkin.
04.05.2014 22:03
Paradoksaalinen aloitus. Eihän kukaan ole koskaan harrastanut seksiä ätmin kanssa. :)
04.05.2014 21:44
Eipä sitä omaa nimeään taida edes saada tuosta s24-postissa piilotettua, tai en ainakaan ole keksinyt miten, ja sen takia edellytänkin että myös viestin lähettäjä ilmoittaa nimensä mikäli haluaa vastauksen.
Mitenkään kovin optimistisesti en tosin jaksa suhtautua seuran löytymiseen tältä palstalta, pettymyksiä kun tulee niin kovin helposti, puolin ja toisin. Ja tietysti myös vähän arveluttaa se vastapuolen rehellisyys, että onko mahdollisesti antanut väärän nimen ja yrittääkin vain aiheuttaa minulle harmia.
Eli kyynisin silmälasein nykyään luen minulle tulleet viestit, mutta asiallisiksi katsomiini vastaan kyllä.
04.05.2014 21:37
No riippuu varmaan vähän ihmisestä että pystyykö jotain ulkoisia kriteerejä antamaan. Kyllähän jotkut naisetkin väittää olevansa hulluna esim. ruskesiin silmiin, kihariin hiuksiin tmv, mutta itse en koskaan ole kyennyt tuota ymmärtämään.
Voin olla väärässäkin, mutta oma teoriani on se, että ihmiset jotka liittävät ihannekumppaniinsa jotain tuollaisia ulkoisia ominaisuuksia ovat vain poimineet näitä juttuja jonkun aiemmin tuntemansa miellyttävän henkilön ulkonäöstä, ja ovat taipuvaisia kuvittelemaan, että muutkin samanlaisilla piirteillä varustetut ihmiset olisivat yhtä miellyttäviä. Täysin irrationaalistahan tällainen ajattelu on, mutta mikäpä siinä jos se tekee jonkun onnelliseksi.
02.05.2014 23:13
Kyllähän sähköpostia voi laittaa vaikka profiili onkin piilotettu. Piilotin profiilin siksi että haluan pitää itseni anonyyminä tällä palstalla, enkä jotenkin täysin luota siihen, etteikö avoimesta profiilista voisi joissakin tapauksissa vuotaa vähän liikaa tietoja, kun tämä s24:n sivujen toimiminen nyt muutenkin on mitä on. Mutta jos haluaa viestiä takaisinkin päin, niin kannattaa kirjoittaa semmoisella osoitteella, josta tulee lähettäjän koko nimi ilmi. Anonyymien atm:ien kanssa kun ei huvita keskustella.
On mulla treffiprofiilikin s24:ssä, mutta ei tällä hetkellä aktiivisena, koska välillä on mukava pitää siitäkin hommasta vähän lomaa.
02.05.2014 23:01
Jaa’a, ilmeisesti sitten on olemassa ihmisryhmä jolla ei ole aavistustakaan siitä miltä tuntuu kun toiseen ihmiseen haluaa tutustua paremmin ja olla hänen lähellään, ja että tuon ihmisen paikalle ei kelpaisi ihan kuka tahansa muu samanlaatuisilla sukupuolielimillä varustettu otus. Eikä tämän ymmärtäminen todellakaan ole sukupuolesta kiinni, vaan kyllä aika monet miehetkin ymmärtänevät mitä tuolla ”kolahtamisella” tarkoitetaan. Turha kai sitä on yrittääkkään tuon paremmin selittää niiille joilta puuttuu jokin valmius asian tajuamiseen.
02.05.2014 00:01
”Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.”
Tulee vain mieleen tuosta, että nainen luultavasti aika herkästi vaistoaa sen, ettet ole hänestä lähtökohtaisesti juurikaan kiinnostunut, mutta kokeilet vain, kun ei parempaakaan ole siihen hätään saatavilla. Kyllä itse ainakin lämpenisin huomattavasti todennäköisemmin miehelle, joka olisi minuun oikeasti ihastunut.
Otetaanpas esimerkki: Jos minua lähestyisi mies, josta saa sellaisen vaikutelman, että olen hänelle täysin yhdentekevä, ja kuka tahansa muukin nainen kelpaisi yhtä hyvin, niin miehen pitäisi sitten jollain tavalla kolahtaa minulle, ennen kuin viitsisin jatkaa tutustumista, sillä jos kumpaakaan ei kiinnosta toinen pätkän vertaa, niin suhteen mahdollisuus tuntuu aika kaukaiselta. Jos taas lähestyjästä näkisi, että hän olisi kiinnostunut juuri minusta enemmän kuin muista naisista, niin tilanne on erilainen. Tällöin varmastikin antaisin tilaisuuden, vaikka en mitään kolahdusta heti kokisikaan.
01.05.2014 22:58
Olen 33 v nainen. Korkeasti koulutettu kyllä olen, mutta alalle joka ei työllistä, eikä kyllä pahemmin kiinnostakaan enää. Siksipä opiskelen uudelle alalle ja teen siinä sivussa kaikenlaista pätkätyötä. Asun melko isossa kaupungissa ja kavereita on kyllä jonkin verran, mutta kovin läheisiä ei juurikaan. Harrastettua tulee aika paljon ja jonkin verran matkusteltuakin.
Ainakin osa ongelmaani on se, että tuttavapiirissäni useimmat ovat jo pariutuneet, ja uusien läheisempien kontaktien muodostaminen on tässä elämäntilanteessa hiukan hankalaa. Baareissa en käy koskaan, koska se on mielestäni aikamoisen ikävystyttävää ajanvietettä. Ehkäpä siihen baareissa ravaamiseen ei pitäisi yrittääkään suhtautua mukavana ajanviettotapana, vaan ankarana työnä, joka vain on tehtävä, mikäli meinaa suhteeseen päästä.
Kuten tuolla yllä jo nimim. kummitus totesi, niin todellakin, se ”kolahtaminen” on ainoa mitä mieheltä vaadin, eikä sen tapahtumista oikein voi ennakoida minkään ulkoisen seikan perusteella. Oma arkuus ja taidon puute miesten iskemisessä on tietysti myös ongelmallista, kun ei kykene itse lähestymään niitä kiinnostavia miehiä.
01.05.2014 22:34
Mitä, eikö Aisuri Timppaa ole näkynyt palstalla muutamaan tuntiin? Tämä on jo hälyttävää.
Asiasta toiseen: Pohdiskelen tässä, että mahtaakohan Eximian saaminen gradustaan noin yleensä ottaen aiheuttaa ihmiselle jonkinasteista tarvetta lähteä vappuaattona kartsalle?
30.04.2014 23:39
Enpä tosiaan usko, että juuri nyt kenellekään naiselle olisi kovin vaikeata käydä tuolta puistosta joku känninen ja kiimainen mies hakemassa sänkyynsä.
Jos se saaminen on sinulle niin tärkeätä, niin mikäpäs siinä, anna palaa vain. Mutta huomaa, että mies siis lähti baariin eikä jäänyt sinun luoksesi, joten hänellä lienee tavoitteena saavuttaa jotain parempaa vielä tämän illan aikana.
30.04.2014 23:24
Jaa, että hyvää hyvyyttänne yritätte antaa palstanaisille vinkkejä mitä hauskaa voisi vappuaattona kotona tehdä :).
Mää yritän nyt kyllä tehdä vähän opiskeluhommia, tosin samallla häiritsen itse itseäni parhaani mukaan vilkuilemalla välillä palstaa.
30.04.2014 22:20
Juu, erittäin hyvä kysymys, ja täysin on-topikkiakin vielä. :)
Täytyy nyt kyllä häpeäkseni tunnustaa, että en ole mitannut, kun viivotin näyttää ihan hitusen epämiellyttävältä mittausvälineeltä, eikä oikein muutakaan sopivaa ole.
30.04.2014 22:02
Täälläkin on hiljaista, mistä olen erittäin onnellinen. Saahan tuota naapurin diskohumppaa ihan tavallisina arki-iltoinakin joskus ihan riittävästi kuunnella.
30.04.2014 21:53
Kannattaa hieman varoa mitä toivoo. Kyllähän niitä modeja välillä on ollutkin, mutta silloin kun mode sattuu olemaan hereillä lähteekin lähes kaikki (ainakin paljon kommentteja keräävät) ketjut, täysin riippumatta siitä onko asiatonta vai ei, eikä keskustelusta tule tasan mitään.
30.04.2014 20:43
Juu, pojat on niin ihastuksissaan, että ovat vallan unohtaneet nämä tärkeät kysymykset, kuin myös sen pohtimisen, että kuinkahan monen jännä-ähkijän mällit tuonkin tytön sisällä lilluu. :D
30.04.2014 20:33
Sanottiinko siinä jossain, että tytöllä itsellään olisi ollut skitsofrenia, vai oliko se joku sukulainen jolla oli? (Katsoin vähän hyppimällä, enkä jaksa katsoa uudelleen.)
Ei nainen loppujen lopuksi minusta edes mitenkään mielisairaalta vaikuttanut, vaan ainoastaan omissa oloissaan viihtyvältä ja erikoiselta. Enempikin se on minusta tuon dokkarin käsikirjoitus ja ohjaus, joka saa naisen näyttämään vähäjärkisemmältä kuin onkaan. Pitäähän hänellä myös jonkinmoista organisointikykyä olla, että saa pienellä eläkkeellään itsensä lisäksi tuonkin kokoisen koiran ruokittua ja muutenkin hoidettua kunnolla.
30.04.2014 20:31
Jaaha, siellä on taas luettu ätmisilmälasit päässä rivien välistä.
En tosiaan tarkoittanut, että liittäisin työssäkäynnin kunnollisuuteen, varsinkaan tällaisena lama-aikana, mutta mainitsimpahan asian vain, kun noista jutuista sai sellaisen käsityksen, että olisi ollut työssäkäyvä. Ja mistäs sitä tietää, vaikka olisi ihan ätmikin ollut, kun ilmeisesti jossain baarissa oli siihen naiseen törmännyt ja onnellisena naisen osoittamasta feikkikiinnostuksesta mahdollisesti elätellyt toiveita suhteestakin. Jo se syyllisten alkuperäinen idea, eli että miehen ihastumista hyväksikäyttäen huijataan häneltä rahaa on äärettömän julmaa, mutta tuo, että homma etenee tappoon/murhaan, on jo hirviömäistä.
Ja pakkohan se on myöntää, että tällaisia naisten tekemiä rikoksia tuntuu nykyään olevan huomattavasti enemmän kuin aiemmin, eli jotain on todella mennyt pieleen ja pahasti.
30.04.2014 20:17
96 / 137