Nainen, rakastelisitko tämän miehen kanssa?

Miten on?

16

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En todellakaan

Liian muovisen oloinen. Ei vaikuta edes ihmiseltä

• Lioness131

Ehkä joissain tietyissä, harvinaisissa olosuhteissa, mutta mies tuskin haluaisi rakastella minun kanssani. :D

Mietin itse asiassa, mahtaako Justinia kiinnostaa rakastelu kenenkään naisen kanssa. :)

• 13+18

En.

• ljadhc

En.

• Ei nappaa

En todellakaan, aivan liian muovinen ja jotenkin epäinhimillisen näköinen.

• lijoihknwr

Jossain dokkarissa joskus tuo puhui miesystävästään, joten tuskin se panisi naista vaikka joku nainen haluaisi panna sitä.

• Turhaa spekulointia

Toi friikki on homo!

• En, "aasialaiset" piirteet omaavat miehet eivät ole koskaan minua säväyttäneet.

• luomusuomalainen

Onko afrikkalaiset sitten se sun juttu?

• luomusuomalainen kirjoitti:

Onko afrikkalaiset sitten se sun juttu?

Kumma, postasin tähän tietääkseni vastauksen jo päiväsaikaan muttei sitä täällä olekaan... Mutta siis, on se hassua että jos ei satu juuri aasialaiset piirteet miehellä jotain naista miellyttämään se tarkoittaisi automaattisesti sitä, että kyseinen nainen olisi hulluna mustiin miehiin. Minua eivät viehätä noista kummatkaan, vaan sen sijaan tykkään ihan eurooppalaiset piirteet omaavista miehistä. Omaan silmään ulkoisesti kaikkein eniten miellyttävät useimmiten italiaanot, ranskalaiset ja balkanilaiset. Toki aina joka kansassa löytyy poikkeuksia suuntaan jos toiseen, mutta eiköhän se aika ymmärrettävää ole että tälläisen perusmaun omaava nainen ei välttämättä ensimmäisenä aasialaisista (eikä sen puoleen afrikkalaisistakaan) piirteistä syty.

• En panis

Hyi mikä kumihuuli.

• justin on homo
    • Eipä kyllä tosiaan herätä lähtökohtaisesti mielenkiintoa tuollainen mies. Näyttää ihmiseltä jonka elämä pyörii aivan liikaa oman ulkonäön ympärillä.

• atm1

Ottaisit minut, mulla on rehellisesti huolihtimaton ulkonäkö, en ole pinnallinen !

• suomimies4
        atm1 kirjoitti:

Ottaisit minut, mulla on rehellisesti huolihtimaton ulkonäkö, en ole pinnallinen !

Sama täällä, hyvä että hiukset jaksan kammata kun ihmisten ilmoille lähden.

Ai en kelpaakaan? Ai miksen?

• suomimies4 kirjoitti:

Sama täällä, hyvä että hiukset jaksan kammata kun ihmisten ilmoille lähden.

Ai en kelpaakaan? Ai miksen?

No tulkaapas tekemään minulle niitä aloitteita tuolla reaalielämän puolella, niin katsotaan kelpaako. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      41
      2760
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      56
      2588
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2222
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      335
      1940
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      137
      1682
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1348
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1207
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1086
    Aihe