Stereotypisesti ajatellen sinkut voisi jakaa kahteen ryhmään, joista toinen on syrjäytyeet, työttömät, katkeroituneet, jossain tuppukylässä asuvat ja pienissä piireissä pyörivät sinkut. Toiseen ryhmään taas kuuluvat pitkälle kouluttautuneet, paljon matkustelevat ja harrastavat sinkut, jotka ovat ehkä liian valikoivia, itsenäisiä ja sitoutumiskammoisia.
On muuten jännä miten jotkut ihmiset löytävät kumppanin pitkäaikaiseen suhteeseen hyvin nuorella iällä ja helposti, mutta toisille sopivaa kumppania ei meinaa löytyä millään. Onko jotain persoonakohtaisia eroja, miksi jotkut löytävät kumppanin helpommin kuin toiset?
Olisi kiinnostava kuulla täällä olevien sinkkujen tarinoita. Millasia olette ja minkälaista elämää vietätte? Tunnistatko itseäsi tuosta stereotyyppisestä jaottelusta?
Voin aloittaa. Olen 25 vuotias nainen. Asun suomalaisittain suuressa/keskisuuressa kaupungissa. Minulla on vakituinen työ, jossa viihdyn. Minulla on mukava harrastus jossa käyn viikoittain. Asun yksin. Tärkeitä ihmisiä elämässäni on tällä hetkellä lapsuuden perheeni, esim. sisko ja hänen perhe on tullut tärkeäksi. Monet mukavat sukulaiset. Muutama hyvä lapsuuden ystävä, joita on viimeaikoina tullut todella vähän nähtyä. Hyvän ystävän naimisiin meno ja kauas muutto vähensivät yhteydenpitoa. Harrastuksen kautta tavatut tuttavat. Sekä tietysti työkaverit, joiden kanssa viihdyn töissä, mutta emme näe vapaa-ajalla. Vapaa-aikaa vietän melko paljon esim. siskoni kanssa tai hänen lasten/perheen kanssa, harrastuksen parissa tai ihan vain jotain omia juttuja puuhaillen kotona. Viihdyn aika hyvin yksinkin ja minulla on nyt aikaa toteuttaa itseäni kiinnostavia juttuja. Nyt ongelmana on tulevan loman suunnittelu. Minulla olisi esim. aikaa ja rahaa matkustaa ulkomaille, mutta matkaseuran saaminen on vaikeaa ja yksinlähdön koen liian extremenä. Tuntuu, että monilla on jo omat juttunsa miehensä/perheensä ym. kanssa enkä halua aina puskeutua mukaan. Eniten parisuhteessa kaipaan sitä, että pääsisin jakamaan arkea , suunnittelemaan tulevaisuutta ja toteuttamaan yhteisiä unelmia jonkun kanssa. Näin kuitenkin jatketaan siihen asti, kun toivottavasti jonkun sopivanlaisen miehen kohtaan.
Millaisia sinkkuja palstalla pyörii?
112
715
Vastaukset
- ätmi
Kumpaan sinä kuulut? Piirisi ovat kertomasi perusteella aika pienet.
- minätäällä
Taidan olla sekoitus kumpaakin ryhmää. Entäs itse? En edes kaipaa mitään kovin suuria piirejä, panostan enemmän ihmissuhteiden laatuun kuin määrään.
- missä sopiva?
Itse olen eronnut, hyvätuloinen mies, kolkyt ja risat. 1,5v jälkeen alkaa tuntua, että haluisin uuden parisuhteen. Ulkoisesti kaikki on kunnossa, olen haluttua seuraa. Ottajia olisi, mutta musta on tullut todella nirso ja sitoutumisen kynnys on korkea. Lisäksi se, että lapset on osaltani tehty, karsii valtavan määrän muuten sopivia kumppaneita pois.
- ölkkhjjuyåljhkkiiuyy
Ei ihan loppuun asti jaksanut edes lukea, mutta jo tuosta alkupuolen jaottelustasi näkyy että olet aivan turhankin tyypillinen naissinkku tyypillisine valtamediaakin mukailevine mielipiteineen, juuri sellainen mistä tällä palstalla on paljon puhettakin ollut. Ja juuri siksi kun kirjoituksessasi noinkin tyypillisenä tapauksena esiinnyt se pistää epäilemään että olet provomielessä tuon kirjoittanut.
Kuulun uusiosinkkujen ryhmään eli olen aikoinani perheen perustanut ja lapsikin on jo aikuinen. Olen asunut yksin (ensin yksinhuoltajana sittemmin yksin) kohta kaksikymmentä vuotta, viimeisin parisuhdekin päättyi 7-8 vuotta sitten.
Eli kuulun sekä niihin, jotka löysivät kumppanin pitkäaikaiseen suhteeseen hyvin nuorella iällä ja helposti, että niihin, joille sopivaa kumppania ei meinaa löytyä millään.
En usko muuttavani enää koskaan kenenkään kanssa saman katon alle, siihen olisi aivan liian korkea kynnys, mutta elämääni mahtuisi kyllä mies ja parisuhde.- sinkkumiäs
Kolmekymppinen työtön sinkkumies täällä. Työttömyyteni takia en edes viitsi hakea seurusteluseuraa, sillä en taida olla kauhean haluttua kamaa sinkkumarkkinoilla. Aiemmin töissä käydessä ja opiskellessa tapailin naisia, muttei vaan löytynyt sellaista, jonka kanssa olisin halunnut sitoutua. Tällä hetkellä mulla kyllä on fwb-juttu kivan tytön kanssa ja olen onnellinen siitä, sillä nyt saan sentään seksiä silloin tällöin.
- minätäällä
En kirjoittanut tuota sinkkujaottelua omana mielipiteenäni, vaan tarkoitin, että yleensäkin mediassa jaotellaan ja yleistetään sinkut näihin ryhmiin esim. kaupungissa asuvat kouluttautuneet sinkkunaiset ja maaseudulla asuvat peräkamarinpoika miehet, jotka eivät kohtaa eivätkä löydä kumppaneita. En ajattele itse näin mustavalkoisesti, ja siksi haluaisinkin kuulla millaisia sinkkuja täällä on.
- minätäällä
Tämä vastaus siis tarkoitettu ölkkhjj...:lle, vai mikä lie olikaan tuo nimimerkki.
- joku sinkkumies
No eihän se tietenkään noin yksinkertaista ole.
Minä ole päälle kolmekymppinen koulutettu ja hyvässä työssä oleva mies pääkaupunkiseudulta.
Olen liian myöhään hakemassa suhdetta. Haaskasin parhaat naisten etsimisvuoteni työntekoon.
Olen liian nirso suhteessa ikääni ja omaan tasooni. Pitäisi mm. hyväksyä selvästi yli kolmekymppisenä jo YH naisetkin ja naiset jotka haluavat heti lapsia, mutta kun en hyväksy. Pitäisi hyväksyä ylipainoiset ja hieman luonnevikaiset naiset, mutta kun en hyväksy. Pitäisi hyväksyä että naisella on ollut useita kymmeniä aiempia seksipartnereita. Mutta kun en hyväksy.
Ja ennen kaikkea sinkkuuteni johtuu siitä että luonteeni on vääränlainen. Olen perinteinen "epäitsevarma nörtti", enkä osaa edes naurattaa naisia. Suurin osa naisista ei koe sitä vaatimaansa "kemiaa" tällaisen miehen tavatessaan. Se on se selvästi tärkein syy sinkkuuteeni. - ätmi
Täällä on 20 - 50 -vuotiaita kilttejä ja kunnollisia miehiä sekä jotain satavuotiaita katkeria kurppia.
- bvbvbzv
joku sinkkumies kirjoitti:
No eihän se tietenkään noin yksinkertaista ole.
Minä ole päälle kolmekymppinen koulutettu ja hyvässä työssä oleva mies pääkaupunkiseudulta.
Olen liian myöhään hakemassa suhdetta. Haaskasin parhaat naisten etsimisvuoteni työntekoon.
Olen liian nirso suhteessa ikääni ja omaan tasooni. Pitäisi mm. hyväksyä selvästi yli kolmekymppisenä jo YH naisetkin ja naiset jotka haluavat heti lapsia, mutta kun en hyväksy. Pitäisi hyväksyä ylipainoiset ja hieman luonnevikaiset naiset, mutta kun en hyväksy. Pitäisi hyväksyä että naisella on ollut useita kymmeniä aiempia seksipartnereita. Mutta kun en hyväksy.
Ja ennen kaikkea sinkkuuteni johtuu siitä että luonteeni on vääränlainen. Olen perinteinen "epäitsevarma nörtti", enkä osaa edes naurattaa naisia. Suurin osa naisista ei koe sitä vaatimaansa "kemiaa" tällaisen miehen tavatessaan. Se on se selvästi tärkein syy sinkkuuteeni.Kyllä 10 vuotta nuorempiakin voit ihan surutta katsella. Tuomitsijat tuomitkoot, ei ole sinun ongelmasi jos joku vetää herneet nenään.
- kummitus
bvbvbzv kirjoitti:
Kyllä 10 vuotta nuorempiakin voit ihan surutta katsella. Tuomitsijat tuomitkoot, ei ole sinun ongelmasi jos joku vetää herneet nenään.
Ei tietenkään, mutta useimmat naiset eivät halua 10 v vanhempaa miestä. Toki se olisi helppoa kulkea se nuori mallidaami kainalossa kadulla, ja piitata piut paut kummeksuvista katseista. Mutta kun on se iskuvaihe, missä pitäisi kohdata niitä "yäk mikä pappa" -ilmeitä niiltä iskuyritysten kohteilta, niin kuvittelisi sen syövän itsetuntoa kohtalaisen rankasti. Vaikka vapaa maahan tämä on, toki.
- bvbvbzv
kummitus kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta useimmat naiset eivät halua 10 v vanhempaa miestä. Toki se olisi helppoa kulkea se nuori mallidaami kainalossa kadulla, ja piitata piut paut kummeksuvista katseista. Mutta kun on se iskuvaihe, missä pitäisi kohdata niitä "yäk mikä pappa" -ilmeitä niiltä iskuyritysten kohteilta, niin kuvittelisi sen syövän itsetuntoa kohtalaisen rankasti. Vaikka vapaa maahan tämä on, toki.
Mitä olen nettideiteiltä katsonut, niin ei se mitenkään harvinaista edes ole, että naisia kiinnostaa jopa 10 vuotta vanhemmat miehet. Tietysti kannattaa olla hyvässä kunnossa ja kasvoilta nuoremman näköinen kuin oikeasti on, jos haluaa selvästi nuoremman naisen. Monesti kyllä tulisi varmaan se esteeksi, että miestä ei se selvästi nuorempi nainen naiiveine juttuineen ehkä kiinnostakaan. Minusta myös vähemmän kokeneelle ~30v miehelle sopii nuori nainen, ei niitä paatuneita yyhoita mikään parisuhdealoittelija varmaankaan kiinnosta. Toki vähemmän kokeneita ~30v naisiakin on olemassa, mutta tosi vähän... Enemmän on niitä nuoria, vanhemmista kiinnostuneita.
Sinä muuten vaikutit oikein kivalta tapaukselta tuon alempana olevan kuvauksen perusteella. Lähtisin heti treffeille kanssasi, mutta eipä noin ahkera nainen tällaisen pitkäaikaistyöttömän kanssa halua olla missään tekemisissä. :D
- Gentle Man
Kuulun totaalikokemattomien ikisinkkujen ryhmään.
Ikä lähestyy neljää kymppiä. Työ on, harrastuksia on, kavereita on. Käyn raflassa melko harvoin, oleilu tutussa porukassa tuntuu nykyään hauskemmalta. Eli viihdyn seurassa mutta toisaalta yksinkin, esim. luonnossa liikkuessa. En istu kotona pelaamassa WOWia, en ole varaton, ja suurin osa kavereista luultavimmin sijoitettaisiin palstan erehtymättömillä kriteereillä ryhmiin YTM/YTN ja KTM/KTN.
Miksi totaalikokematon ikisinkku, jos "paperilla" elämä on kunnossa? Selitys tähän ei ole mitenkään dramaattinen. Minulla oli sellainen naiivi kuvitelma että rauhalliselle, kohteliaalle herrasmiehelle olisi kysyntää opiskelumaailmassa. Kävi ilmi että olin aivan liian kaverillinen, ja kokemuksen puute joka saattoi olla söpöä lukiossa ei ollut sitä kun ikäisistäni naisista kilpailivat käytännössä kaikki opiskelijoista vanhempiin miehiin. Usko siihen että nainen voisi kinnostua, katosi. Kun lopulta kiinnostuksen osoituksia tuli, uskottelin itselleni ettei tuo oikeasti ole kiinnostunut.
Nyt tajuan että kyllä minä halutessani naisen saan, mutta kääntöpuoli on siinä että vanhempana osaa valikoida. Kiinnostavia naisia ei ole paljon, ja niinpä todennäköisyys oikean löytämiseen on pieni. Kun vielä pariutumisvietti alkaa hellittämään, sinkkuudesta oppii nauttimaan eikä ole pienintäkään halua suhteeseen "vain jonkun" kanssa. Edes yhden yön sellaiseen.
Ts. Kun itseluottamus ja usko omaan suosioon kasvaa, valikoivuus lisääntyy ja vapailla markkinoilla olevien kiinnostavien naisten määrä laskee :)
Kumpaan ryhmään kuulun? Sanokaa te, olen huono luokittelemaan itseäni. - kummitus
Minä olen kolmekymppinen nainen, asun yksin lainalla ostetussa kerrostaloasunnossa isohkossa kaupungissa. Käyn harrastuksissa kerran viikossa ja salilla/lenkillä pari kertaa viikossa. Teen keskimäärin 50 h työviikkoja suht hyväpalkkaisessa ja haastavassa työssä. Vietän vapaaillat pääasiassa telkkarin, netin ja sarjakuvien parissa. Kavereita näen 1-2 kertaa viikossa, pääasiassa viikonloppuna baarissa tai illanistujaisissa mutta välillä myös tervehenkisemmissä merkeissä kuten kahvilla tai kävelyllä. Samalla paikkakunnalla asuvaa äitiäni tapaan myös usein, lähes viikottain.
Ulkomailla käyn 2-3 kertaa vuodessa, ja olen usein törmännyt aloittajan kanssa samaan ongelmaan. Kaikki parhaat ystävät ovat vähintään tiiviissä avoliitossa, monet perheellisiä. Joskus olen matkustanut äitini kanssa, mutta se tuntuu jotenkin hölmöltä tässä iässä. Ikäänkuin olisin naispuolinen peräkammarin poika. Joskus olen saanut houkuteltua puolitutun sinkkutytön kaveriksi, mutta pinnalliset kaverisuhteet tuppaavat jäämään eikä useimmat nuorehkot naiset pysy sinkkuina kovin kauaa, harvemmin näistä on useamman matkan verran seuraa ollut. Yksin en ole koskaan matkustanut enkä matkusta.
Täytyy tosin huomauttaa, että matkusteluseura-asia ei automaattisesti ratkea parisuhteella. Olen seurustellut miehen kanssa, jolla oli pienempi palkka eikä hänen kanssaan ollut mahdollista matkustaa kuin max kerran vuodessa korkeintaan Kanarialle. Tiedossa on myös useita pareja, joista toista (yleensä miestä) ei yksinkertaisesti kiinnosta matkustelu pätkääkään. Joskus sitä sinkkuna ajattelee, että parina voisi tehdä kaikenlaista mikä ei yksin onnistu, ja seurustellessa sitten pettyy kun ei se elämä niin radikaalisti muuttunutkaan. Kannattaa minusta pyrkiä elämään tässä hetkessä.Minä olen viimeisten 20 vuoden ajan tehnyt muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki matkani yksin (tai yhteen aikaan lapsen kanssa) ja ahdistuisin valtavasti ajatuksesta, että joutuisin sovittelemaan matkasuunnitelmani yhteen jonkun toisen kanssa.
Eli kovin erilaisia ollaan me ihmiset.- kummitus
Ja pitkän sinkkuuden syy on tavallaan nirsous. Ainut absoluuttinen kriteeri on se, että miehen täytyy ns. kolahtaa. Palstan "totuuksista" poiketen en ole koskaan ihastunut narkkareihin, linnakundeihin tms. pahoihin poikiin. Jos olisin, niin listaisin nuokin ulos, mutta se ei ole koskaan ollut ongelma. Lähinnä ongelma on siinä, että minua kiinnostavat miehet ovat lähes poikkeuksetta varattuja. Ovat jo ehtineet "kolahtaa" jollekin toiselle. ;)
- kummitus
helka kirjoitti:
Minä olen viimeisten 20 vuoden ajan tehnyt muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta kaikki matkani yksin (tai yhteen aikaan lapsen kanssa) ja ahdistuisin valtavasti ajatuksesta, että joutuisin sovittelemaan matkasuunnitelmani yhteen jonkun toisen kanssa.
Eli kovin erilaisia ollaan me ihmiset.Ihailen kyllä rohkeuttasi. Itse pelkään, että pitkästyisin yksin matkaillessani. Matkailuhimostani huolimatta olen kuitenkin ennen kaikkea sosiaalinen lomailija. Voi olla, että viihtyisin mainiosti yksinkin, mutta en ole uskaltanut kokeilla.
- minätäällä
Olen samaa mieltä, että kannattaa elää tässä hetkessä ja tehdä niitä asioita, joista tykkää ja haaveilee. Aina parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Mutta vaikka sinkkuudessa niitä hyviäkin puolia on niin itse olen sitä mieltä että kaksin aina kaunihimpi ja kyllä toimiva parisuhde sinkkuuden voittaa. Mullakin on samaa ongelmaa, että kiinnostavat miehet sattuvat olemaan aina varattuja tai jo perheellisiä.
kummitus kirjoitti:
Ihailen kyllä rohkeuttasi. Itse pelkään, että pitkästyisin yksin matkaillessani. Matkailuhimostani huolimatta olen kuitenkin ennen kaikkea sosiaalinen lomailija. Voi olla, että viihtyisin mainiosti yksinkin, mutta en ole uskaltanut kokeilla.
Eihän siellä matkalla tarvitse olla yksin ellei halua. Voi matkustaa tai tehdä retken jonkun toisen samaan suuntaan matkalla olevan kanssa, tavata ihmisiä aamiaishuoneessa, hostelleissa seuraa on käytännössä ympäri vuorokauden (itse en niissä yövy siksi kun haluan yksityisyyttä). Couchsurffarit yöpyvät toistensa kodeissa ja saavat samalla seuraa ja uusia tuttavuuksia, joku toinenkin palvelu on, jonka kautta voi saada esimerkiksi vapaaehtoisen oppaan tiettyyn kohteeseen.
Kyllä maailmalta seuraa saa, jos haluaa.- niinpä niin
minätäällä kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kannattaa elää tässä hetkessä ja tehdä niitä asioita, joista tykkää ja haaveilee. Aina parempi yksin kuin huonossa suhteessa. Mutta vaikka sinkkuudessa niitä hyviäkin puolia on niin itse olen sitä mieltä että kaksin aina kaunihimpi ja kyllä toimiva parisuhde sinkkuuden voittaa. Mullakin on samaa ongelmaa, että kiinnostavat miehet sattuvat olemaan aina varattuja tai jo perheellisiä.
Kyllä se miehilläkin on tuttu ongelma, että kiinnostavat naiset ovat aina varattuja.
- hggööääppåyååyåuåppy
niinpä niin kirjoitti:
Kyllä se miehilläkin on tuttu ongelma, että kiinnostavat naiset ovat aina varattuja.
Itse asiassa on vähän masentavaakin huomata joskus 20v että jos joku nainen vähänkin näyttäisi olevan kiinnostavan näköinen, niin voi sen silloin myös olettaa olevan lähes satavarmasti varattu. Eli jos naisen siinä vaiheessa vielä mielisi saada pitäisi se jonkun toisen miehen seurustelusuhteesta tai ainakin jostain vakipanosuhteesta itselleen tapella. Ja jos siihen sitten tätä naista itselleen pitäisi alkaa tapella itse naistenkäsittelyasioissa kokemattomana niin se alkaa olla siinä.
- joku sinkkumies
kummitus kirjoitti:
Ja pitkän sinkkuuden syy on tavallaan nirsous. Ainut absoluuttinen kriteeri on se, että miehen täytyy ns. kolahtaa. Palstan "totuuksista" poiketen en ole koskaan ihastunut narkkareihin, linnakundeihin tms. pahoihin poikiin. Jos olisin, niin listaisin nuokin ulos, mutta se ei ole koskaan ollut ongelma. Lähinnä ongelma on siinä, että minua kiinnostavat miehet ovat lähes poikkeuksetta varattuja. Ovat jo ehtineet "kolahtaa" jollekin toiselle. ;)
Olet muuten juuri sellainen nainen joihin törmään paljon mm. nettideitissä. (Olen tietysti kokeillut sitäkin.)
- Katselen itseäni pari vuotta nuorempia, siis juuri niitä noin tasan kolmekymppisiä naisia tai pari vuotta päälle.
- Haluat matkustella. Tuo on TODELLA monen naisen profiilissa tuotu esille. Vaikka tosiaan itsekin voisin kuvitella ehkä kerran vuoteen ulkomaan matkaa, niin en oikein viitsi lähteä kaltaisiasi naisia kalastelemaan kun en itse ole samanlainen. Tuntuu että se matkustusinto kertoo ehkä muutenkin hieman luonteiden eroavaisuudesta. Tuo asia rajaa varmaan yli puolet naisista pois minulle.
- Tuo kolahtamisen (kemian) vaatiminen. Se on juuri se mihin kaikkien tapaamieni naisten kanssa homma yleensä kaatuu. Olen liian tavis ulkonäöltäni, joten sen puolesta en kolahda suoraan keneenkään. Olen myös aika huono niissä naistenmiesten taidoissa (sujuvassa naisen kehumisessa, yms.). En siis saa sellaisillakaan sytytettyä naista (olen kyllä huomannut että sopivassa tilanteessa se osuva kehu oikeasti vaikuttaa naisen mielentilaan). Ja ennen kaikkea, en vaan ole se itsevarman miehekkäältä vaikuttava hauska supliikkimies. Lopputulos on lähes poikkeuksetta se, että naisen mielestä olin mukava, kiva, tms., mutta ei ollut sitä kemiaa. Ei kolahtanut.
Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.
Olen myös itse ymmärtänyt että en tule luultavasti koskaan kolahtamaan kovin monelle naiselle. Koska harvoin ne keskustelunaiheet olisi sellaisia että osaisin niistä sujuvasti ja huumorintajuisesti puhua. Omat työt ja mielenkiinnon alueet ovat yleensä liian kapea-alaisia että niistä pystyisi naisten kanssa keskustelemaan. Jää siis aina sille todella yleiselle tasolle se keskustelu (enkä ole tosiaan hyvä viljelemään huumoria johonkin satunnaiseen ei-tuttuun aiheeseen.)
Siksi olenkin itse tajunnut että melko turhaan lähestyn kaikkia niitä naisia nettideiteissä, jotka eivät ole suoraan ilmaiseet työkseen, harrastuksikseen, tms. jotain kanssani selvästi yhteistä asiaa. Jotain mistä sitä keskustelua saa sujuvasti aikaiseksi, ja josta pystyn puhumaan helposti huumorilla höystettynä.
Tämä onkin sitten ajanut siihen, että käytännössä koko suomi 24 treffeistäkin löytyy ehkä se 3 naista uudeltamaalta, jotka täyttäisivät tuota samankaltaisten harrastusten ehtoa. Näistä naisista sitten vain yksi on vastannut aloitukseeni. Siinä sitten voi miettiä että kun se on joko se nainen tai ei ketään, niin aika heikosti menee todennäköisyyksien kanssa. Samasta naisesta kilpailee kuitenkin ne komeat hurmuritkin, jotka vetoavat useimpiin naisiin.
Niinpä uskonkin jääväni sinkuksi. Jollei käy se uskomaton onni jonkun tuollaisen naisen kanssa. joku sinkkumies kirjoitti:
Olet muuten juuri sellainen nainen joihin törmään paljon mm. nettideitissä. (Olen tietysti kokeillut sitäkin.)
- Katselen itseäni pari vuotta nuorempia, siis juuri niitä noin tasan kolmekymppisiä naisia tai pari vuotta päälle.
- Haluat matkustella. Tuo on TODELLA monen naisen profiilissa tuotu esille. Vaikka tosiaan itsekin voisin kuvitella ehkä kerran vuoteen ulkomaan matkaa, niin en oikein viitsi lähteä kaltaisiasi naisia kalastelemaan kun en itse ole samanlainen. Tuntuu että se matkustusinto kertoo ehkä muutenkin hieman luonteiden eroavaisuudesta. Tuo asia rajaa varmaan yli puolet naisista pois minulle.
- Tuo kolahtamisen (kemian) vaatiminen. Se on juuri se mihin kaikkien tapaamieni naisten kanssa homma yleensä kaatuu. Olen liian tavis ulkonäöltäni, joten sen puolesta en kolahda suoraan keneenkään. Olen myös aika huono niissä naistenmiesten taidoissa (sujuvassa naisen kehumisessa, yms.). En siis saa sellaisillakaan sytytettyä naista (olen kyllä huomannut että sopivassa tilanteessa se osuva kehu oikeasti vaikuttaa naisen mielentilaan). Ja ennen kaikkea, en vaan ole se itsevarman miehekkäältä vaikuttava hauska supliikkimies. Lopputulos on lähes poikkeuksetta se, että naisen mielestä olin mukava, kiva, tms., mutta ei ollut sitä kemiaa. Ei kolahtanut.
Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.
Olen myös itse ymmärtänyt että en tule luultavasti koskaan kolahtamaan kovin monelle naiselle. Koska harvoin ne keskustelunaiheet olisi sellaisia että osaisin niistä sujuvasti ja huumorintajuisesti puhua. Omat työt ja mielenkiinnon alueet ovat yleensä liian kapea-alaisia että niistä pystyisi naisten kanssa keskustelemaan. Jää siis aina sille todella yleiselle tasolle se keskustelu (enkä ole tosiaan hyvä viljelemään huumoria johonkin satunnaiseen ei-tuttuun aiheeseen.)
Siksi olenkin itse tajunnut että melko turhaan lähestyn kaikkia niitä naisia nettideiteissä, jotka eivät ole suoraan ilmaiseet työkseen, harrastuksikseen, tms. jotain kanssani selvästi yhteistä asiaa. Jotain mistä sitä keskustelua saa sujuvasti aikaiseksi, ja josta pystyn puhumaan helposti huumorilla höystettynä.
Tämä onkin sitten ajanut siihen, että käytännössä koko suomi 24 treffeistäkin löytyy ehkä se 3 naista uudeltamaalta, jotka täyttäisivät tuota samankaltaisten harrastusten ehtoa. Näistä naisista sitten vain yksi on vastannut aloitukseeni. Siinä sitten voi miettiä että kun se on joko se nainen tai ei ketään, niin aika heikosti menee todennäköisyyksien kanssa. Samasta naisesta kilpailee kuitenkin ne komeat hurmuritkin, jotka vetoavat useimpiin naisiin.
Niinpä uskonkin jääväni sinkuksi. Jollei käy se uskomaton onni jonkun tuollaisen naisen kanssa.”Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.”
Tulee vain mieleen tuosta, että nainen luultavasti aika herkästi vaistoaa sen, ettet ole hänestä lähtökohtaisesti juurikaan kiinnostunut, mutta kokeilet vain, kun ei parempaakaan ole siihen hätään saatavilla. Kyllä itse ainakin lämpenisin huomattavasti todennäköisemmin miehelle, joka olisi minuun oikeasti ihastunut.
Otetaanpas esimerkki: Jos minua lähestyisi mies, josta saa sellaisen vaikutelman, että olen hänelle täysin yhdentekevä, ja kuka tahansa muukin nainen kelpaisi yhtä hyvin, niin miehen pitäisi sitten jollain tavalla kolahtaa minulle, ennen kuin viitsisin jatkaa tutustumista, sillä jos kumpaakaan ei kiinnosta toinen pätkän vertaa, niin suhteen mahdollisuus tuntuu aika kaukaiselta. Jos taas lähestyjästä näkisi, että hän olisi kiinnostunut juuri minusta enemmän kuin muista naisista, niin tilanne on erilainen. Tällöin varmastikin antaisin tilaisuuden, vaikka en mitään kolahdusta heti kokisikaan.- joku sinkkumies
hggööääppåyååyåuåppy kirjoitti:
Itse asiassa on vähän masentavaakin huomata joskus 20v että jos joku nainen vähänkin näyttäisi olevan kiinnostavan näköinen, niin voi sen silloin myös olettaa olevan lähes satavarmasti varattu. Eli jos naisen siinä vaiheessa vielä mielisi saada pitäisi se jonkun toisen miehen seurustelusuhteesta tai ainakin jostain vakipanosuhteesta itselleen tapella. Ja jos siihen sitten tätä naista itselleen pitäisi alkaa tapella itse naistenkäsittelyasioissa kokemattomana niin se alkaa olla siinä.
20v? Odotas kunnes pääset yli 30v. :D
Se 20v aika oli yhtä juhlaa vapaiden naisten suhteen! Silloin oli vielä paljon ihan tavallisia opiskelijoita, yms. joilla ei vaan ollut jostain syystä vielä miestä. Tai oli ollut ehkä yksi tai kaksi suhdetta, muttei enempää. Ja kaikki kaksikymppiset naisetkin ovat vielä kauneutensa huipulla. Siitä eteenpäin se on sitten ulkoisesti pelkkää alamäkeä.
30v jälkeen... Sitten onkin sellaisen ilman suhteita olleella sinkkumiehellä tuskaiset paikat. Jäljellä on YH-naiset ja jo useissa suhteissa olleita naisia joilla on jo aiemmista suhteista ennakkokäsityksiä tietyistä ihmisryhmistä. Voi olla että tällainen joku yksittäinen väärä tiedonjyvänen kuten koulutustausta katkaisee yhteydenpidon, kun naisen joku ex oli saman koulutuksen miehiä ja naisella on jo tietty negatiivinen ennakkokäsitys siitä.
Samaten oletus naisilla on tietysti että miehellä pitäisi olla jo takana useita hieman pidempiä suhteita. Jos ei ole, niin silloin tulkinta on, että miehessä on jotain pahasti vialla. Tai ajatellaan että tällaiselle miehelle pitäisi muka alkaa jotenkin opettamaan miten parisuhteessa kuuluu olla, ja sitä ei haluta vaivautua tekemään. Luullaan että mies on jonkun yläastelaisen pojanklopin tasolla suhteenrakennuksessa kun kokemusta aiemmista suhteista on yhtä paljon. Varmasti osa asioista onkin sellaisia missä kokemattomuus tulee esiin, mutta kyllä aikuisella on jo sen verran yleistä kokemusta ja kykyä että jollei ole luonnevikainen, niin kykenee asian helposti käsittelemään ja oppimaan - ja muiden suhteista nähtynä soveltamaan omaansa.
Itse... Oman taustan pohjalta haluaisin todeta kaikille noin 20v sinkkumiehille: Älkää missään tapauksessa valitko esim. uraa naissuhteiden yli - jos siis vielä joskus haluatte oikeasti pitkän hyvän suhteen. Kolmekymppisenä alkaa olla myöhäistä. Se voi olla vaikeaa silloin parikymppisenäkin, mutta yrittäkää täysillä jos vaan uskotte yhtään onnistumisen mahdollisuuksiin! Jos ette silloin onnistu, niin kolmekymppisenä voitte jo melkein ryhtyä kaltaisikseni ikisinkuiksi. - kummitus
Niinpä uskonkin jääväni sinkuksi. Jollei käy se uskomaton onni jonkun tuollaisen naisen kanssa.Tuohon kolahtamisen vaatimiseen sen verran, ettei se ainakaan itselläni ole ollut ulkonäöstä kiinni. Ns. susirumia tai sairaalloisen ylipainoisia ei ole joukossa ollut, mutta naamasta tavallisen näköisiä lähes kaikki eikä yksikäään ole ollut mikään lihaksikas bodaaja. Itseasiassa supermiehekäs ei ole edes tyyppiäni, enemmän pidän poikamaisista, hauskoista, ehkä jopa hieman feminiinisistä miehistä. Ulkonäkö ei kuitenkaan tee sitä kolahdusta.
Ja ilman kolahdusta seurustelusta, olen pari vuottta sitten sitä vakavasti miettinyt kun sattui kohdalle erittäin mukava mies joka oli täysin hulluna minuun, mutta en pystynyt. Tajusin silloin, että tästä yhdestä kriteeristäni en pysty joustamaan. En, vaikka olisin loppuelämäni yksin. Ei-kolahtava mies alkaisi ajan myötä ärsyttää, ahdistaa ja jopa ällöttää. Olen joskus nuorempana yrittänyt seurustella vähemmän kolahtavan miehen kanssa, ja ennen pitkää neutraali tunne muuttui tilanteeksi jossa toisen jokainen lähestymisyritys tuntuu täysin vastenmieliseltä... Eikä muuten ollut mitenkään kiva tilanne toisellekaan osapuolelle. Never again. - karmeat kliseet
stellaria81 kirjoitti:
”Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.”
Tulee vain mieleen tuosta, että nainen luultavasti aika herkästi vaistoaa sen, ettet ole hänestä lähtökohtaisesti juurikaan kiinnostunut, mutta kokeilet vain, kun ei parempaakaan ole siihen hätään saatavilla. Kyllä itse ainakin lämpenisin huomattavasti todennäköisemmin miehelle, joka olisi minuun oikeasti ihastunut.
Otetaanpas esimerkki: Jos minua lähestyisi mies, josta saa sellaisen vaikutelman, että olen hänelle täysin yhdentekevä, ja kuka tahansa muukin nainen kelpaisi yhtä hyvin, niin miehen pitäisi sitten jollain tavalla kolahtaa minulle, ennen kuin viitsisin jatkaa tutustumista, sillä jos kumpaakaan ei kiinnosta toinen pätkän vertaa, niin suhteen mahdollisuus tuntuu aika kaukaiselta. Jos taas lähestyjästä näkisi, että hän olisi kiinnostunut juuri minusta enemmän kuin muista naisista, niin tilanne on erilainen. Tällöin varmastikin antaisin tilaisuuden, vaikka en mitään kolahdusta heti kokisikaan.Mitä tämä tällainen "kolahdus" pitää sisällään? Entä mitä "sitä jotain"?
- minätäällä
Niinpä uskonkin jääväni sinkuksi. Jollei käy se uskomaton onni jonkun tuollaisen naisen kanssa.Sekin on yksilöllistä kenelle kukakin kolahtaa. Ei mullekaan kolahda esim. siskon tai kaverin miehet, vaikka he muille ovat kolahtaneetkin ja mukavia ihmisiä ovatkin. Nettitreffit on tietenkin siitä vähän hankala, että netissä voi tietyissä tapauksissa olla vähän vaikea sanoa kolahtaako vai ei, pitää nähdä livenä. Ollaan tosi valikoivia ja ehkä liikaa tuijotetaan sitä profiilia kun ihminen livenä tavattaessa vois paljastua hyvin samanhenkiseksi ja hyväksi tyypiksi.
Analysoit nyt liikaa nuita keskustelunaiheita ja muita. Kun sullakin joku nainen kunnolla kolahtaa niin ei siinä tarvi sen ihmeempiä miettiä, asiat etenevät omalla painollaan. Kyllä naistenkin puolelta sitä aktiivisuutta löytyy kun on hyvä tyyppi kiikarissa. karmeat kliseet kirjoitti:
Mitä tämä tällainen "kolahdus" pitää sisällään? Entä mitä "sitä jotain"?
Jaa’a, ilmeisesti sitten on olemassa ihmisryhmä jolla ei ole aavistustakaan siitä miltä tuntuu kun toiseen ihmiseen haluaa tutustua paremmin ja olla hänen lähellään, ja että tuon ihmisen paikalle ei kelpaisi ihan kuka tahansa muu samanlaatuisilla sukupuolielimillä varustettu otus. Eikä tämän ymmärtäminen todellakaan ole sukupuolesta kiinni, vaan kyllä aika monet miehetkin ymmärtänevät mitä tuolla ”kolahtamisella” tarkoitetaan. Turha kai sitä on yrittääkkään tuon paremmin selittää niiille joilta puuttuu jokin valmius asian tajuamiseen.
- Gentle Man
stellaria81 kirjoitti:
”Sama tunne on kyllä ollut minullakin. Harva nainen on kolahtanut. Mutta itse en ole sitä tunnetta vaadikaan. Tiedän että lämpenisin kyllä ihan perusmukavalle tavallisen näköiselle naiselle pikkuhiljaa vaikkei heti kolahtaisikaan. (Viimeistään sen seksin myötä.) Yhtään naista ei ole tullut vastaan joka olisi tuntunut samoin ajattelevan tuolla tavalla hitaasti lämpenemisestä. Ilmeisesti vaan nainen tuntee heti haluaako miestä vai ei. Ja se ei muutu. Enintään se tunne laimenee ajan myötä.”
Otetaanpas esimerkki: Jos minua lähestyisi mies, josta saa sellaisen vaikutelman, että olen hänelle täysin yhdentekevä, ja kuka tahansa muukin nainen kelpaisi yhtä hyvin, niin miehen pitäisi sitten jollain tavalla kolahtaa minulle, ennen kuin viitsisin jatkaa tutustumista, sillä jos kumpaakaan ei kiinnosta toinen pätkän vertaa, niin suhteen mahdollisuus tuntuu aika kaukaiselta. Jos taas lähestyjästä näkisi, että hän olisi kiinnostunut juuri minusta enemmän kuin muista naisista, niin tilanne on erilainen. Tällöin varmastikin antaisin tilaisuuden, vaikka en mitään kolahdusta heti kokisikaan.Tuohon liittyy ongelma, joka minun tapauksesani on merkittävä tai jopa ratkaiseva.
Ellen tunne naista, en osaa tai edes halua viestiä tavalla jolla iskisin naiseen. Ellei sellaista viestintää ole, ei ole kemiaakaan. Olen tässä samoilla linjoilla pelimiesteorian kanssa, kolahtaminen ensitapaamisella edellyttää piiloviestintää joka ei ole kaverillista. Sitten kun ollaan juteltu kaverillisesti ja nainen alkaakin vaikuttaa kiinnostavalta, hän on jo tulkinnut että olen kaveri enkä rakastaja. Minulle naisen älykkyys on ensiarvoisen tärkeää, siksi tutustuminen on must.
Muistan onnistuneeni tämän mystisen kemian luomisessa pari kertaa, käyttäytyessäni oikealla tavalla. Olin juuri sopivasti humalassa, ja leikkisällä tuulella. Bambi eyes taitaa olla termi joka kuvaa naisen silmiä ko. tilanteessa? Toki kemia sitten katosi nopsaan juttutuokion kääntyessä turhan kaverilliseksi. Suurin yllätys oli kuinka voimakkaasti naiset pettyivät. Toinen kiukustui selvästi, toinen alkoi kyynelehtiä ja päädyimme halailemaan toisiamme hetkeksi ihan kaveripohjalta. Ja en tosiaan sanonut mitään loukkaavaa yms, olin vain liian tylsä. Näin muutama vuosi sitten.
Noh, sellaista on elämä. Ehkä pitäisi vanhalla iällä luopua ennakkoluuloista ja oppia nuorilta kavereilta pelimiesteoriaa? Kerran sitä eletään!
Minun CV:lläni ei ole paljoa hävittävääkään, onhan minulla taskussa virallinen Suomi24 ATM-diplomi :) - minätäällä
Gentle Man kirjoitti:
Tuohon liittyy ongelma, joka minun tapauksesani on merkittävä tai jopa ratkaiseva.
Ellen tunne naista, en osaa tai edes halua viestiä tavalla jolla iskisin naiseen. Ellei sellaista viestintää ole, ei ole kemiaakaan. Olen tässä samoilla linjoilla pelimiesteorian kanssa, kolahtaminen ensitapaamisella edellyttää piiloviestintää joka ei ole kaverillista. Sitten kun ollaan juteltu kaverillisesti ja nainen alkaakin vaikuttaa kiinnostavalta, hän on jo tulkinnut että olen kaveri enkä rakastaja. Minulle naisen älykkyys on ensiarvoisen tärkeää, siksi tutustuminen on must.
Muistan onnistuneeni tämän mystisen kemian luomisessa pari kertaa, käyttäytyessäni oikealla tavalla. Olin juuri sopivasti humalassa, ja leikkisällä tuulella. Bambi eyes taitaa olla termi joka kuvaa naisen silmiä ko. tilanteessa? Toki kemia sitten katosi nopsaan juttutuokion kääntyessä turhan kaverilliseksi. Suurin yllätys oli kuinka voimakkaasti naiset pettyivät. Toinen kiukustui selvästi, toinen alkoi kyynelehtiä ja päädyimme halailemaan toisiamme hetkeksi ihan kaveripohjalta. Ja en tosiaan sanonut mitään loukkaavaa yms, olin vain liian tylsä. Näin muutama vuosi sitten.
Noh, sellaista on elämä. Ehkä pitäisi vanhalla iällä luopua ennakkoluuloista ja oppia nuorilta kavereilta pelimiesteoriaa? Kerran sitä eletään!
Minun CV:lläni ei ole paljoa hävittävääkään, onhan minulla taskussa virallinen Suomi24 ATM-diplomi :)No miten selität tämän? Itse taas tapasin varatun miehen. Heti ensivaikutelmasta lähtien mies vaikutti kiinnostavalta ja minuun kolahtavalta tyypiltä. Kuulin myöhemmin, että hän on varattu. Mutta ei tuossa miehen tarvinnut erikseen mitään mystistä kemiaa luoda tai käyttäytyä "oikealla tavalla".Eikä välillämme ole missään vaiheessa ollut mitään iskemispeliä, koska mies on varattu enkä halua sotkeutua varattuun mieheen ja hänkin luultavasti ihan tyytyvänen suhteeseensä. Välimme ovat koko ajan olleet ystävällisen kaverilliset, mutta jutut vaan sopii jotenkin hyvin yhteen ja on just sen luontoinen mies johon voisin ihastua ellei joku muu olisi ehtinyt ensin. Jostain se kemia vaan tulee, ei sitä tarvi mitenkään erikseen luoda ja aika feikkiähän se on jos niin tekee. Ja kyllä tuossa ensivaikutelma taas hyvin piti paikkansa.
- kummitus
Gentle Man kirjoitti:
Tuohon liittyy ongelma, joka minun tapauksesani on merkittävä tai jopa ratkaiseva.
Minun CV:lläni ei ole paljoa hävittävääkään, onhan minulla taskussa virallinen Suomi24 ATM-diplomi :)Olen periaatteessa eri mieltä tuosta ensitapaamisasiasta. Olen useamman kerran ihastunut oman työ- ja kaveripiirin sisällä, ja vain osa kiinnostuksista on syttynyt ensitapaamisella. Minulla tuo myöhäisempi kaveriin ihastuminen vaatii kuitenkin tilanteen, jossa en syystä tai toisesta ole aiemmin ajatellut ko. henkilöä kumppaniehdokkaana, ja yhtäkkiä ikäänkuin näkee toisen uudessa valossa. Jos ajatus suhteesta on käynyt mielessä ja kertaalleen hylätty, ei kiinnostuksen jälkiheräämistä ole koskaan tapahtunut. Riippuu tietysti naisestakin. Minä en treffaile käytännössä ollenkaan vaan tutustun kaikkiin uusiin ihmisiin lähtökohtaisesti kaveripohjalta. Ehkä myöhäistä kiinnostumista ei tapahdu naisillla, jotka alunperinkin kohtaavat miehet ensisijaisesti mahdollisina kumppaniehdokkaina.
- kööääkkgghhfttyyoopå
Se 20v aika oli yhtä juhlaa vapaiden naisten suhteen! Silloin oli vielä paljon ihan tavallisia opiskelijoita, yms. joilla ei vaan ollut jostain syystä vielä miestä. Tai oli ollut ehkä yksi tai kaksi suhdetta, muttei enempää. Ja kaikki kaksikymppiset naisetkin ovat vielä kauneutensa huipulla. Siitä eteenpäin se on sitten ulkoisesti pelkkää alamäkeä.
30v jälkeen... Sitten onkin sellaisen ilman suhteita olleella sinkkumiehellä tuskaiset paikat. Jäljellä on YH-naiset ja jo useissa suhteissa olleita naisia joilla on jo aiemmista suhteista ennakkokäsityksiä tietyistä ihmisryhmistä. Voi olla että tällainen joku yksittäinen väärä tiedonjyvänen kuten koulutustausta katkaisee yhteydenpidon, kun naisen joku ex oli saman koulutuksen miehiä ja naisella on jo tietty negatiivinen ennakkokäsitys siitä.
Samaten oletus naisilla on tietysti että miehellä pitäisi olla jo takana useita hieman pidempiä suhteita. Jos ei ole, niin silloin tulkinta on, että miehessä on jotain pahasti vialla. Tai ajatellaan että tällaiselle miehelle pitäisi muka alkaa jotenkin opettamaan miten parisuhteessa kuuluu olla, ja sitä ei haluta vaivautua tekemään. Luullaan että mies on jonkun yläastelaisen pojanklopin tasolla suhteenrakennuksessa kun kokemusta aiemmista suhteista on yhtä paljon. Varmasti osa asioista onkin sellaisia missä kokemattomuus tulee esiin, mutta kyllä aikuisella on jo sen verran yleistä kokemusta ja kykyä että jollei ole luonnevikainen, niin kykenee asian helposti käsittelemään ja oppimaan - ja muiden suhteista nähtynä soveltamaan omaansa.
Itse... Oman taustan pohjalta haluaisin todeta kaikille noin 20v sinkkumiehille: Älkää missään tapauksessa valitko esim. uraa naissuhteiden yli - jos siis vielä joskus haluatte oikeasti pitkän hyvän suhteen. Kolmekymppisenä alkaa olla myöhäistä. Se voi olla vaikeaa silloin parikymppisenäkin, mutta yrittäkää täysillä jos vaan uskotte yhtään onnistumisen mahdollisuuksiin! Jos ette silloin onnistu, niin kolmekymppisenä voitte jo melkein ryhtyä kaltaisikseni ikisinkuiksi.No tuolla aiemmin tarkoitin että noin 20v ylöspäin se ainakin omalta osaltani alkoi olla niin, että niitä vapaita naisia ei enää ollut. Ja naiset muutenkin muuttuivat siinä vaiheessa sellaisiksi, että ne eivät enää itse lähestyneet niinkuin aiemmin olivat tehneet. Tosin minä jouduin siinä just 21 vielä muuttamaan aivan outoihin ympyröihinkin, ja jättämään kaiken entisen taakseni, parin vuoden jenkkikeikkakin siihen vielä tuli. Minä nimenomaan tein tai pikemminkin jouduin siinä vaiheessani laittamaan uran(mikä siis minulle ylipäätänsä työ/toimeentulo ja koulutuskin sitten vielä) näiden naisasiajuttujen edelle, ja siitäpä se sitten at-miheksi alkoikin mennä ihan varkain, murheita oli siinä kyllä niin paljon muuta että ei naisen puuttuminen siinä pahimmalta tuntunut. Pahin olikin siihen vielä se kun se urakin vielä kaikesta yrittämisestä huolimatta veti sitten vesiperän, ja ihan vaan hanttihommista piti taas alottaa jo lähempänä 30 kuin 20. Jotenkin pääsin paremmin jaloillen vasta noin 30v, ja silloin sellainen minua vähän vanhempi akka jo lyöttäytyi baarista seuraanikin, mutta eipä siitä enää mitään sitten. Koko 21 - 30 meni niin että vain kerran olin yhden naisen kämpillä yötä, ja kun sänkyyn hänen kanssaan menin, niin alkoi tämä puhua siitä miten hänellä oli joku vakikaveri jonka kanssa seurusteli. Se oli siihen jotenkin hämmentävä asia minulle, ja eipä siinä muuta kuin seuraavana aamuna pois ja sekin jäi siihen.
Totta ihmeessä minäkin ajattelen niin, että olisi pitänyt vaan laittaa nämä asiat tärkeysjärjestyksessä toisin päin, eli panostaa aikanaan naisen itselleen ottamiseen tai pitämiseen eikä työ/toimeentulo-juttuihin, tosin nähtävästi vähän niin olisin päätynyt tekemäänkin ellei minulle siihen paikkaan olisi pakkotilannetta tullut näitä juttuja tloisn päin asettaa. Itse asiassa just 19-20 tapailinkin vähän sellaista ihan ikäistäni naista joka sanoi, että olisi jo silloin halunnut lapsen kanssani, mutta pidin asiaa aivan mahdottomana siksi kun kaikki työjutut ja toimeentulo minulla siinä oli ihan levällään. Ihan hyvän näköinen nainenkin vielä tämä oli. Voit arvat onko asia vituttanut näin jälkeenpäin, kun on lapsettomaksi ikisinkuksi päätynyt.
Mutta se oli vielä koko parikymppisen ikäni niin, että en mitenkään pahemmin edes huomannut millekkään at-miehen kehitysuralle jo vahvastikkin siinä ajautuvani. Jotenkin sitä vaan piti mahdollisena naisenkin vielä siihen löytymistä. Vasta joskus 30v alkoi valjeta se mihin sitä oikein oli ajautunut näiden naisasioiden suhteen. - Gentle Man
minätäällä kirjoitti:
No miten selität tämän? Itse taas tapasin varatun miehen. Heti ensivaikutelmasta lähtien mies vaikutti kiinnostavalta ja minuun kolahtavalta tyypiltä. Kuulin myöhemmin, että hän on varattu. Mutta ei tuossa miehen tarvinnut erikseen mitään mystistä kemiaa luoda tai käyttäytyä "oikealla tavalla".Eikä välillämme ole missään vaiheessa ollut mitään iskemispeliä, koska mies on varattu enkä halua sotkeutua varattuun mieheen ja hänkin luultavasti ihan tyytyvänen suhteeseensä. Välimme ovat koko ajan olleet ystävällisen kaverilliset, mutta jutut vaan sopii jotenkin hyvin yhteen ja on just sen luontoinen mies johon voisin ihastua ellei joku muu olisi ehtinyt ensin. Jostain se kemia vaan tulee, ei sitä tarvi mitenkään erikseen luoda ja aika feikkiähän se on jos niin tekee. Ja kyllä tuossa ensivaikutelma taas hyvin piti paikkansa.
En osaa selittää toisten kokemuksia...ja niitä omia ei suuremmin ole :)
Sen osaan sanoa ettei naisilla ole aavistustakaan siitä kuinka pitkälti vaikutuksen tekeminen on harkittua ja harjoiteltua. Minkä ei pitäisi olla yllätys, vaatiihan mikä tahansa sosiaalinen käyttäytyminen harjoittelua. Mitenkään erityisen romanttiselta ajatus ei kuulosta, mikä on varmaankin pääsyy miksi halutaan uskoa sellaiseen mitä ei voida järjellä selittää.
Mukava silti lukea että on mahdollista tehdä vaikutus ilmankin "peliä" - sillä varauksella että jospa kyse oli piiloviestinnästä.
Itse uskon ettei ole mitään oikoteitä syvällisemmälle tutustumiselle joka tapahtuu ajan kanssa, muutenhan kaikki suhteet jatkuisivat onnellisina kymmeniä vuosia. Usein kuulee naisen sanovan että hän tuntee onko mies Se Oikea, mutta silti taustalla on epäonnistuneita suhteita joiden alussa hän luultavasti koki saman tunteen ;) - 5+9
stellaria81 kirjoitti:
Jaa’a, ilmeisesti sitten on olemassa ihmisryhmä jolla ei ole aavistustakaan siitä miltä tuntuu kun toiseen ihmiseen haluaa tutustua paremmin ja olla hänen lähellään, ja että tuon ihmisen paikalle ei kelpaisi ihan kuka tahansa muu samanlaatuisilla sukupuolielimillä varustettu otus. Eikä tämän ymmärtäminen todellakaan ole sukupuolesta kiinni, vaan kyllä aika monet miehetkin ymmärtänevät mitä tuolla ”kolahtamisella” tarkoitetaan. Turha kai sitä on yrittääkkään tuon paremmin selittää niiille joilta puuttuu jokin valmius asian tajuamiseen.
Ei nää ole kuitenkaan mitään henkimaailman hommia; kai sitä ajatteleva ihminen osaa listata JUURI NIITÄ tekijöitä mitkä saavat jonkun ihmisen kolahtamaan?
- kkghheeoppååiiytrröä
Itse... Oman taustan pohjalta haluaisin todeta kaikille noin 20v sinkkumiehille: Älkää missään tapauksessa valitko esim. uraa naissuhteiden yli - jos siis vielä joskus haluatte oikeasti pitkän hyvän suhteen. Kolmekymppisenä alkaa olla myöhäistä. Se voi olla vaikeaa silloin parikymppisenäkin, mutta yrittäkää täysillä jos vaan uskotte yhtään onnistumisen mahdollisuuksiin! Jos ette silloin onnistu, niin kolmekymppisenä voitte jo melkein ryhtyä kaltaisikseni ikisinkuiksi.Sekin vielä tuossa että kun vanhemmat naiset niinkuin sanot omaavat aiemmista suhteistaan ties mitä ennakkoluuloja, ja kun nämä vielä erityisesti suhtautuvat äärimmäisen epälevästi ja suoranaisen kielteisestikkin miehiin joilla ei paljon p/s-kokemusta, niin seurannee tästä naisen päässä seuraavanlainen pähkäily 'Kun mies ei ole seurustellut tuohon ikään, niin siinä täytyy, täytyy, täytyy olla jotain vikaa, vikaa, vikaa, ja pahasti sittenkin kun ei kerta kellekkään naiselle ole kelvannut' No jos tähän sitten nainen kuitenkin päättäisi kokeilla tämän miehen seuraa, niin nähtävästi hakemalla hakea hän näitä vikoja alkaisi. Ja kun paremmissakin miehissä ainakin jotain vikaa sentään on löydettävissä, niin nämä viat näin pähkäilevän naisen päässä varmasti kasvaisivat todella suuriin mittoihin.
- 764578583
minätäällä kirjoitti:
No miten selität tämän? Itse taas tapasin varatun miehen. Heti ensivaikutelmasta lähtien mies vaikutti kiinnostavalta ja minuun kolahtavalta tyypiltä. Kuulin myöhemmin, että hän on varattu. Mutta ei tuossa miehen tarvinnut erikseen mitään mystistä kemiaa luoda tai käyttäytyä "oikealla tavalla".Eikä välillämme ole missään vaiheessa ollut mitään iskemispeliä, koska mies on varattu enkä halua sotkeutua varattuun mieheen ja hänkin luultavasti ihan tyytyvänen suhteeseensä. Välimme ovat koko ajan olleet ystävällisen kaverilliset, mutta jutut vaan sopii jotenkin hyvin yhteen ja on just sen luontoinen mies johon voisin ihastua ellei joku muu olisi ehtinyt ensin. Jostain se kemia vaan tulee, ei sitä tarvi mitenkään erikseen luoda ja aika feikkiähän se on jos niin tekee. Ja kyllä tuossa ensivaikutelma taas hyvin piti paikkansa.
"Onnellisesti varattujen" ruumiinkieli on sellaista rentoa, ei-epätoivoista, naftisti negaavaa ja luonnollista.
Perus pelimies-teoriaa. Nähty ja koettu monen monta kertaa.
Jännä ettette naiset tajua itsejänne yhtään. - minätäällä
Gentle Man kirjoitti:
En osaa selittää toisten kokemuksia...ja niitä omia ei suuremmin ole :)
Sen osaan sanoa ettei naisilla ole aavistustakaan siitä kuinka pitkälti vaikutuksen tekeminen on harkittua ja harjoiteltua. Minkä ei pitäisi olla yllätys, vaatiihan mikä tahansa sosiaalinen käyttäytyminen harjoittelua. Mitenkään erityisen romanttiselta ajatus ei kuulosta, mikä on varmaankin pääsyy miksi halutaan uskoa sellaiseen mitä ei voida järjellä selittää.
Mukava silti lukea että on mahdollista tehdä vaikutus ilmankin "peliä" - sillä varauksella että jospa kyse oli piiloviestinnästä.
Itse uskon ettei ole mitään oikoteitä syvällisemmälle tutustumiselle joka tapahtuu ajan kanssa, muutenhan kaikki suhteet jatkuisivat onnellisina kymmeniä vuosia. Usein kuulee naisen sanovan että hän tuntee onko mies Se Oikea, mutta silti taustalla on epäonnistuneita suhteita joiden alussa hän luultavasti koki saman tunteen ;)Itse väittäisin näkeväni aika hyvin harkitun ja harjoitellun vaikutuksen tekemisen lävitse. Siis jos oikein tekemällä yritetään tehdä vaikutusta niin onhan se aika läpinäkyvää. Työpaikallani on mies joka osas tuon lirkuttelun, ja mulla meinas niin mennä hermo sen tyypin kanssa. Jotain hartioiden hieromista ja muuta muka viatonta lääppimistä ja utelua asioista, joista ei vähääkään kiinnostais tuolle miehelle mitään kertoa. Yllättävän ovelasti osas myös tuon tehdä, että se oli just siinä rajoilla että onko se häirintää vai ei. Myös muutamalle muulle naiselle teki samaa. Ja kaiken huippu, että miehen oma nainen on vielä töissä samassa paikassa. No sain sitten tarpeekseni tuosta miehestä, että käyttäydyin niin tylysti häntä kohtaan, että lähentely loppui siihen. Nyt välit ovat ok, mutta parempi kun on mahdollisimman vähän tekemisissä kyseisen tyypin kanssa.
Joo kyllähän se syvällistä tutustumista vaatii jos mielii oikeasti pitkään ja toimivaan parisuhteeseen. Monilla suhteen loppumisen syynä voi olla se, että se on solmittu liian hätäisesti eikä tyyppi alunperinkään ollut sopiva.Tai sitten sitä suhdetta ei ole jaksettu hoitaa tai ylläpitää, erotaan ja uudessa suhteessa huomataan että sama toistuu kun alkuhuuma katoaa. - coocoo
5+9 kirjoitti:
Ei nää ole kuitenkaan mitään henkimaailman hommia; kai sitä ajatteleva ihminen osaa listata JUURI NIITÄ tekijöitä mitkä saavat jonkun ihmisen kolahtamaan?
"..henkimaailman hommia"
Miehen näkökulmasta voi ollakin, koska monille miehille kolahduksen lähde voi olla jotain kovin ulkokohtaista ja välitöntä, "isot tissit..." tai vastaavaa, millä ei varsinaisen persoonan kanssa ole tekemistä juurikaan. Miehellä kolahdus voi kohdistua yhtä lailla näköpiirissä olevaan toiseenkin vaihtoehtoon, kellä löytyy nuo "samanlaiset tissit". Yleensä nainen varoo tällaista tilannetta, ts.haluaa olla miehelle persoonana 'uniikki'.
Tämä tarkoittaa puolestaan perusteellisempaa tutustumista ja vakuuttumista miehen aivoituksista. Naiselle se isompi kolahdus tulee jos tulee usein vasta tällaisen prosessin *jälkeen*. Ja ne kaipaamasi kolahdustekijät nekin voivat olla uniikkeja. - 2+4
coocoo kirjoitti:
"..henkimaailman hommia"
Miehen näkökulmasta voi ollakin, koska monille miehille kolahduksen lähde voi olla jotain kovin ulkokohtaista ja välitöntä, "isot tissit..." tai vastaavaa, millä ei varsinaisen persoonan kanssa ole tekemistä juurikaan. Miehellä kolahdus voi kohdistua yhtä lailla näköpiirissä olevaan toiseenkin vaihtoehtoon, kellä löytyy nuo "samanlaiset tissit". Yleensä nainen varoo tällaista tilannetta, ts.haluaa olla miehelle persoonana 'uniikki'.
Tämä tarkoittaa puolestaan perusteellisempaa tutustumista ja vakuuttumista miehen aivoituksista. Naiselle se isompi kolahdus tulee jos tulee usein vasta tällaisen prosessin *jälkeen*. Ja ne kaipaamasi kolahdustekijät nekin voivat olla uniikkeja."Yleensä nainen varoo tällaista tilannetta, ts.haluaa olla miehelle persoonana 'uniikki'."
Muuten nyt ehkä niin samaa mieltä ole, mutta tuo on hyvä ja pohtimisen arvoinen pointti. - kemiallista
stellaria81 kirjoitti:
Minä olen mies ja minä ainakin ymmärrän tuon kemia ja kolahtamis jutun oikein hyvin. Kun tapaan naisen niin aivan ensimmäiseksi sen pinnallisen tutustumisen jälkeen on tärkeää suudella tai halata naista ja päästä selville, miltä tuntuu olla tuon naisen kanssa läheisessä kontaktissa (en puhu siis seksistä). Monesti sitten huomaan, että jotenkin se kemia, jokin tunne yhteydestä jää puuttumaan. Sen ei tarvitse olla ihan täydellinen sen yhteyden tunteen, mutta riiittävää kolahdusta pitää tapahtua.
- PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
Itse väittäisin näkeväni aika hyvin harkitun ja harjoitellun vaikutuksen tekemisen lävitse. Siis jos oikein tekemällä yritetään tehdä vaikutusta niin onhan se aika läpinäkyvää. Työpaikallani on mies joka osas tuon lirkuttelun, ja mulla meinas niin mennä hermo sen tyypin kanssa. Jotain hartioiden hieromista ja muuta muka viatonta lääppimistä ja utelua asioista, joista ei vähääkään kiinnostais tuolle miehelle mitään kertoa. Yllättävän ovelasti osas myös tuon tehdä, että se oli just siinä rajoilla että onko se häirintää vai ei. Myös muutamalle muulle naiselle teki samaa. Ja kaiken huippu, että miehen oma nainen on vielä töissä samassa paikassa. No sain sitten tarpeekseni tuosta miehestä, että käyttäydyin niin tylysti häntä kohtaan, että lähentely loppui siihen. Nyt välit ovat ok, mutta parempi kun on mahdollisimman vähän tekemisissä kyseisen tyypin kanssa.
Joo kyllähän se syvällistä tutustumista vaatii jos mielii oikeasti pitkään ja toimivaan parisuhteeseen. Monilla suhteen loppumisen syynä voi olla se, että se on solmittu liian hätäisesti eikä tyyppi alunperinkään ollut sopiva.Tai sitten sitä suhdetta ei ole jaksettu hoitaa tai ylläpitää, erotaan ja uudessa suhteessa huomataan että sama toistuu kun alkuhuuma katoaa."Itse väittäisin näkeväni aika hyvin harkitun ja harjoitellun vaikutuksen tekemisen lävitse. Siis jos oikein tekemällä yritetään tehdä vaikutusta niin onhan se aika läpinäkyvää."
Jos kaikki näkis harjoittelun lävitse, en saisi koskaan naisia :p
Jokainen nainen on mielestään se joka näkee pelimiesten lävitse, ne muut ei näe. Oikeasti naiset tunnistaa Ö-tason pelimiehet, juuri tuollaiset kuvaamasi lirkuttelijat jotka yrittää erityisen kovasti. Taitava pelimies nimen omaan luo sellaisen vaikutelman ettei yritä, koska hän ei varsinaisesti tarvitse naista. Kaikki on luonnollista ja sujuvaa, niin Peli toimii. Siitä kemia syntyy kun naisen on helppo olla, kaikki vain tapahtuu kuten palstalla aina sanotaan :)
Ja niin kuin Gentle Man hiffasikin, onko harjoittelu feikkiä? Jos harjoittelet pöytätapoja, muututko feikiksi kun et syö niin kuin villi-ihmiset? Jos muut sosiaaliset taidot ei ole feikkiä, miksi naisen iskeminen olisi? Totta kai pitää harjoitella jos haluaa osata, sama kaikissa asioissa.
Suosittelen Pelin opettelua ja heti. Ikä ja kokemattomuus on haastava yhdistelmä, mutta intensiivisellä treenillä KÄYTÄNNÖSSÄ (eli oikeiden naisten kanssa rafloissa, ei vain kotona) on mahdollista tulla vaikka kuinka taitavaksi. Jos vaihe 1 on sujunut kahden naisen kanssa noinkin mainiosti, toivoa luulis olevan. - joku sinkkumies
PlayTheGame kirjoitti:
"Itse väittäisin näkeväni aika hyvin harkitun ja harjoitellun vaikutuksen tekemisen lävitse. Siis jos oikein tekemällä yritetään tehdä vaikutusta niin onhan se aika läpinäkyvää."
Jos kaikki näkis harjoittelun lävitse, en saisi koskaan naisia :p
Jokainen nainen on mielestään se joka näkee pelimiesten lävitse, ne muut ei näe. Oikeasti naiset tunnistaa Ö-tason pelimiehet, juuri tuollaiset kuvaamasi lirkuttelijat jotka yrittää erityisen kovasti. Taitava pelimies nimen omaan luo sellaisen vaikutelman ettei yritä, koska hän ei varsinaisesti tarvitse naista. Kaikki on luonnollista ja sujuvaa, niin Peli toimii. Siitä kemia syntyy kun naisen on helppo olla, kaikki vain tapahtuu kuten palstalla aina sanotaan :)
Ja niin kuin Gentle Man hiffasikin, onko harjoittelu feikkiä? Jos harjoittelet pöytätapoja, muututko feikiksi kun et syö niin kuin villi-ihmiset? Jos muut sosiaaliset taidot ei ole feikkiä, miksi naisen iskeminen olisi? Totta kai pitää harjoitella jos haluaa osata, sama kaikissa asioissa.
Suosittelen Pelin opettelua ja heti. Ikä ja kokemattomuus on haastava yhdistelmä, mutta intensiivisellä treenillä KÄYTÄNNÖSSÄ (eli oikeiden naisten kanssa rafloissa, ei vain kotona) on mahdollista tulla vaikka kuinka taitavaksi. Jos vaihe 1 on sujunut kahden naisen kanssa noinkin mainiosti, toivoa luulis olevan.Gentle Man on oikeassa että vaikutuksen tekeminen on oikeasti pitkälti harkittua.
Vaikka omat naiskokemukset ovatkin vähintäänkin vähäiset, niin jopa niiden perusteella voin sanoa että ne naiset joihin olen tehnyt jonkin vaikutuksen (esim. saanut baarissa naiselta puhelinnumeron), on ollut pitkälti tietoisen vaikuttamisen tulosta. Esim. sopivassa tilanteessa pieni naisen kauneuden kehuminen - sehän on AINA tietoista vaikuttamista.
Ero on vaan siinä että tekeekö sen tökerösti aloittamalla keskustelun sanomalla että "sinulla on kauniit silmät" (ilmiselvä iskuyritys) - vai tekeekö sen oikein, eli sopivassa tilanteessa kun puhe on vaikkapa siitä että naisen kaveri on hänen mielestään se kuvankaunis malli jonka perään miehet kuolaavat, niin osaakin esittää hieman yllättynyttä ja tosissaan selittää että kyllä omasta mielestä tämä nainen jonka kanssa itse keskustelee on se viehättävämpi. Eli, käytännössä kehuu naista, mutta tekee sen keskustelun lomassa niin että se vaikuttaa vaan luontevalta rehelliseltä kommentilta käytyyn keskusteluun, eikä iskuyritykseltä. (Tämä oli yksi esimerkki omasta kokemuksesta, ja kyllä esim. tuollaisten kehu kommenttien jälkeen huomasi pian naisen suhtautumisen muutoksen elekielestä.)
Sitten ne oikeat pelimiehet jotka noita taitoja jatkuvasti harjoittelevat... Niille siitä tietysti tulee kuin toinen luonto. Se muuttuu tietoisesta toiminnasta tiedostamattomaksi. Ikään kuin huomaatta livauttavat keskusteluun pieniä kehuja ja muita signaaleita joilla herättävät naisen kiinnostusta. Vähän kuin autolla ajo. Aluksi sitä joutuu tietoisesti miettämään mitä vaihdetta laittaa milloinkin sisään, mutta pidemmän päälle se muuttuu sujuvammaksi tiedostamattomaksi toiminnaksi.
Luultavasti juuri tuossa vaiheessa kun se muuttuu sujuvaksi on naisten todella vaikea enää huomata että se on harjoiteltua ja harkittua. Ja tavallaan se ei enää sitten olekaan harkittua. Eli paradoksaalisesti mitä enemmän mies on sitä tietoista vaikuttamista harjoitellut, sitä luontevammalta ja tavallaan ei-harjoitellulta se naisille näyttääkin. :)
Vaikka sitä pahempi pelimieshän siinä on kysessä. Samasta tietoisesta vaikuttamista se on kuitenkin lähtöisin.
Se myös että mies on varattu. Eihän se tarkoita etteikö kokenut mies jo puolitahattomasti tekisi tuota samaa signalointia. Vaikkei välttämättä edes oikeasti yrittäisi iskeä naista. Se vaan tulee sitten jo niin "luonnostaan".
Itse voin taas sanoa että jostain syystä itselläni tuntuu olevan eniten sitä kemiaa juuri varattujen naisten kanssa. :D En täysin ymmärrä miksi.
Yksi teoriani on se, että kun tiedän naisen olevan varattu, en edes yritä tehdä naiseen vaikutusta. Se varmaan poistaa sitä tiettyä epäitsevarmuutta naisten kanssa juttelusta ja pystyn vain olemaan oma itseni kun ajatus siitä mitä nainen minusta ajattelee ei tunnu mitenkään oleelliselta... Ja sitten kuin varkain, huomaankin naisen elekielestä ja puheesta että taisin hieman "kolahtaa" häneen. Myös se varattu nainen ehkä helpommin mieltää kaikki kehut, yms. rehelliseksi palautteeksi eikä iskuyrityksiksi kun ajattelee että en tietenkään yritä iskeä varattua.
Kaikenkaikkiaan tuo tiedostettu ja tiedostamaton vaikuttaminen on aika häilyvä käsite. Sitä naisten on kyllä turha kuvitella etteikö hurmaava mies joko pyri tietoisesti vaikuttamaan tai sitten ole vaan tullut siinä harjoittelun myötä niin hyväksi että jo huomaamattaan tiedostamatta tekee sitä samaa. Eikä se tietoisuus tarkoita sitä että miehet olisivat välttämättä lukeneet mitään pelimies-teoria kirjoja. Vaan luultavasti sitä että ovat oppineet samat vaikuttamisen keinot itse käytännössä. (Silloin eivät välttämättä edes itse täysin ymmärrä että kehuessaan naista oikeasti tekevät sen koska ovat oppineet että tämä toimii.)
Sitten osa miesten hurmaavuudesta on varmasti vain sitä puhdasta tiedostamatonta karvattoman apinan luontaista ei-verbaalia käytöstä ja signalointia. Ne "alfa urokset" kuin huomaamattaan ja tiedostamatta käyttäytyvät tietyllä tavalla. Ja naiset kuin huomaamattaan ja tiedostamatta ihastuvat juuri sellaiseen käytökseen. - joku sinkkumies
minätäällä kirjoitti:
Sekin on yksilöllistä kenelle kukakin kolahtaa. Ei mullekaan kolahda esim. siskon tai kaverin miehet, vaikka he muille ovat kolahtaneetkin ja mukavia ihmisiä ovatkin. Nettitreffit on tietenkin siitä vähän hankala, että netissä voi tietyissä tapauksissa olla vähän vaikea sanoa kolahtaako vai ei, pitää nähdä livenä. Ollaan tosi valikoivia ja ehkä liikaa tuijotetaan sitä profiilia kun ihminen livenä tavattaessa vois paljastua hyvin samanhenkiseksi ja hyväksi tyypiksi.
Analysoit nyt liikaa nuita keskustelunaiheita ja muita. Kun sullakin joku nainen kunnolla kolahtaa niin ei siinä tarvi sen ihmeempiä miettiä, asiat etenevät omalla painollaan. Kyllä naistenkin puolelta sitä aktiivisuutta löytyy kun on hyvä tyyppi kiikarissa.Hah. melkein kuulostaa siltä kuin me oltaisiin käyty treffeillä. Olen meinaan kuullut parilta naiselta että yritän analysoida asiaa liikaa. :D
Niinhän se menee. Itse olen vaan sellainen luonne. Mietin asiat analyyttisesti. Ja mielelläni myös sanoisin sen mitä ajattelen. Ja sitten naisia tavatessa joudun tietoisesti tuota puolta peittämään, koska nainen ei halua analysoida sitä tilannetta. Nainen haluaa että vaan "kolahtaa". Ja jos ei kolahda, niin turha sitä on miettiä ja analysoida. :)
Itse asiassa, nyt kun tätä mietin... Niin sitten kun löytyisikin juuri se nainen joka haluaisi analysoida näitä asioita - se varmaan kolahtaisi minuun. :D
Ja onhan minuun jotkut naiset jokseenkin kolahtaneet. Mutta eipä ole ollut tunne molemminpuolista (tai ovat olleet varattuja). Vaikea puhua täydellisestä kemiasta/kolahtamisesta, kun en ole päässyt noiden naisten kanssa siihen tilanteeseen että olisi ollut yhtään mitään pienintäkään intiimiä kanssakäymistä. Luultavasti en siis edes tiedä millainen se aivan täydellisen ihastumisen tunne olisi. - minätäällä
Gentle Man on oikeassa että vaikutuksen tekeminen on oikeasti pitkälti harkittua.
Vaikka omat naiskokemukset ovatkin vähintäänkin vähäiset, niin jopa niiden perusteella voin sanoa että ne naiset joihin olen tehnyt jonkin vaikutuksen (esim. saanut baarissa naiselta puhelinnumeron), on ollut pitkälti tietoisen vaikuttamisen tulosta. Esim. sopivassa tilanteessa pieni naisen kauneuden kehuminen - sehän on AINA tietoista vaikuttamista.
Ero on vaan siinä että tekeekö sen tökerösti aloittamalla keskustelun sanomalla että "sinulla on kauniit silmät" (ilmiselvä iskuyritys) - vai tekeekö sen oikein, eli sopivassa tilanteessa kun puhe on vaikkapa siitä että naisen kaveri on hänen mielestään se kuvankaunis malli jonka perään miehet kuolaavat, niin osaakin esittää hieman yllättynyttä ja tosissaan selittää että kyllä omasta mielestä tämä nainen jonka kanssa itse keskustelee on se viehättävämpi. Eli, käytännössä kehuu naista, mutta tekee sen keskustelun lomassa niin että se vaikuttaa vaan luontevalta rehelliseltä kommentilta käytyyn keskusteluun, eikä iskuyritykseltä. (Tämä oli yksi esimerkki omasta kokemuksesta, ja kyllä esim. tuollaisten kehu kommenttien jälkeen huomasi pian naisen suhtautumisen muutoksen elekielestä.)
Sitten ne oikeat pelimiehet jotka noita taitoja jatkuvasti harjoittelevat... Niille siitä tietysti tulee kuin toinen luonto. Se muuttuu tietoisesta toiminnasta tiedostamattomaksi. Ikään kuin huomaatta livauttavat keskusteluun pieniä kehuja ja muita signaaleita joilla herättävät naisen kiinnostusta. Vähän kuin autolla ajo. Aluksi sitä joutuu tietoisesti miettämään mitä vaihdetta laittaa milloinkin sisään, mutta pidemmän päälle se muuttuu sujuvammaksi tiedostamattomaksi toiminnaksi.
Luultavasti juuri tuossa vaiheessa kun se muuttuu sujuvaksi on naisten todella vaikea enää huomata että se on harjoiteltua ja harkittua. Ja tavallaan se ei enää sitten olekaan harkittua. Eli paradoksaalisesti mitä enemmän mies on sitä tietoista vaikuttamista harjoitellut, sitä luontevammalta ja tavallaan ei-harjoitellulta se naisille näyttääkin. :)
Vaikka sitä pahempi pelimieshän siinä on kysessä. Samasta tietoisesta vaikuttamista se on kuitenkin lähtöisin.
Se myös että mies on varattu. Eihän se tarkoita etteikö kokenut mies jo puolitahattomasti tekisi tuota samaa signalointia. Vaikkei välttämättä edes oikeasti yrittäisi iskeä naista. Se vaan tulee sitten jo niin "luonnostaan".
Itse voin taas sanoa että jostain syystä itselläni tuntuu olevan eniten sitä kemiaa juuri varattujen naisten kanssa. :D En täysin ymmärrä miksi.
Yksi teoriani on se, että kun tiedän naisen olevan varattu, en edes yritä tehdä naiseen vaikutusta. Se varmaan poistaa sitä tiettyä epäitsevarmuutta naisten kanssa juttelusta ja pystyn vain olemaan oma itseni kun ajatus siitä mitä nainen minusta ajattelee ei tunnu mitenkään oleelliselta... Ja sitten kuin varkain, huomaankin naisen elekielestä ja puheesta että taisin hieman "kolahtaa" häneen. Myös se varattu nainen ehkä helpommin mieltää kaikki kehut, yms. rehelliseksi palautteeksi eikä iskuyrityksiksi kun ajattelee että en tietenkään yritä iskeä varattua.
Kaikenkaikkiaan tuo tiedostettu ja tiedostamaton vaikuttaminen on aika häilyvä käsite. Sitä naisten on kyllä turha kuvitella etteikö hurmaava mies joko pyri tietoisesti vaikuttamaan tai sitten ole vaan tullut siinä harjoittelun myötä niin hyväksi että jo huomaamattaan tiedostamatta tekee sitä samaa. Eikä se tietoisuus tarkoita sitä että miehet olisivat välttämättä lukeneet mitään pelimies-teoria kirjoja. Vaan luultavasti sitä että ovat oppineet samat vaikuttamisen keinot itse käytännössä. (Silloin eivät välttämättä edes itse täysin ymmärrä että kehuessaan naista oikeasti tekevät sen koska ovat oppineet että tämä toimii.)
Sitten osa miesten hurmaavuudesta on varmasti vain sitä puhdasta tiedostamatonta karvattoman apinan luontaista ei-verbaalia käytöstä ja signalointia. Ne "alfa urokset" kuin huomaamattaan ja tiedostamatta käyttäytyvät tietyllä tavalla. Ja naiset kuin huomaamattaan ja tiedostamatta ihastuvat juuri sellaiseen käytökseen.Heittäkää ne pelimiesoppaat nyt vaikka rovioon ja harjoitelkaa ihan vaan sosiaalisia taitoja. Ymmärsin nyt ehkä vähän erilailla tuon "harkitun ja harjoitellun vaikutuksen" tekemisen. Siis tottakai omia sosiaalisia taitoja kannattaa ja saa parantaa ja onhan siitä varmasti hyötyäkin naisen löytämisessä.Suomalaiset vois mun mielestä opetella enemmän kehumaan toisia. Toisilla se tulee luonnostaan paremmin ja toisten pitää ihan opettelemalla opetella sitä. Mutta jos oikeasti toisessa on jotain kehuttavaa niin kakaise se ääneen. Ihan liian vähän kehutaan, mutta kritisoida muistetaan sitäkin enemmän. Jos tuo kehu on vilpittömästi sanottu niin kyllä siitä kuka tahansa ilahtuu (ellei sitten ole tottumaton ottamaan kehuja vastaan ja mene jotenkin kiusallisen näköiseksi). Ja huomio vielä, että ei sitä kauneutta aina tarvitse kehua. Voi kehua esim. luonnetta, jotain taitoa jonka nainen osaa tai esim. työpaikan naisia voi kehua miten hyvin vaikka jonkun työtehtävän on hoitanut. Nämä kehut usein myös tuntuvat jotenkin vilpittömämmiltä kuin ulkonäön kehuminen.
Mielestäni "pelimiehet" harjoittelevat ihan vaan sosiaalista kanssakäymistä (missä ei ole mitään pahaa tai feikkiä) ja ovat siinä hyviä kenen tahansa kanssa kommunikoidessaan myös miesten. Mutta jos he käyttävät taitojaan esim. testaamalla vain oma viehättävyyttään ja iskemällä naisia vain iskemisen ilosta niin sitten se on aika idioottimaista toimintaa. Mutta kyllä senkin ennemmin tai myöhemmin huomaa, onko "pelimies" tosissaan liikenteessä.
Itse huomaan saman, että varattujen miesten seurassa voi olla jotenkin rennompi. Sitä alkaa analysoimaan ja kelailemaan ihan liikaa omaa ja toisen käytöstä jos molemmat on sinkkuja, ja kommunikoinnista tulee jotenkin väkinäistä. Tuo on kyllä niin ärsyttävää.
No on totta että tietynlainen käytös ja käytöstavat vetää puoleensa, mutta ei sitä nyt kuitenkaan pelkkiin käytöstapoihin koskaan ihastu jos mies ei ole yhtään omantyylinen. Mutta ei niistä koskaan haittaakaan ole. - minätäällä
Hah. melkein kuulostaa siltä kuin me oltaisiin käyty treffeillä. Olen meinaan kuullut parilta naiselta että yritän analysoida asiaa liikaa. :D
Niinhän se menee. Itse olen vaan sellainen luonne. Mietin asiat analyyttisesti. Ja mielelläni myös sanoisin sen mitä ajattelen. Ja sitten naisia tavatessa joudun tietoisesti tuota puolta peittämään, koska nainen ei halua analysoida sitä tilannetta. Nainen haluaa että vaan "kolahtaa". Ja jos ei kolahda, niin turha sitä on miettiä ja analysoida. :)
Itse asiassa, nyt kun tätä mietin... Niin sitten kun löytyisikin juuri se nainen joka haluaisi analysoida näitä asioita - se varmaan kolahtaisi minuun. :D
Ja onhan minuun jotkut naiset jokseenkin kolahtaneet. Mutta eipä ole ollut tunne molemminpuolista (tai ovat olleet varattuja). Vaikea puhua täydellisestä kemiasta/kolahtamisesta, kun en ole päässyt noiden naisten kanssa siihen tilanteeseen että olisi ollut yhtään mitään pienintäkään intiimiä kanssakäymistä. Luultavasti en siis edes tiedä millainen se aivan täydellisen ihastumisen tunne olisi.Aijaa, no sitte sun täytyy uskoa että se on totta. Mutta ei se nyt välttämättä huonokaan asia ole, sitä pitää vaan hillitä ehkä jossain tlanteissa :) Jos sitä hirveesti analysoi koko ajan kaikkien sinkkunaisten kanssa jutellessa esim. just noita puheenaiheita ja onko se nyt kiinnostava vai ei niin se rentous katoaa ja keskustelusta tulee väkinäistä. Ei ehkä tule edes kuunneltua mitä toinen sanoo kun pyörii liikaa oman pään sisällä analysoimassa. Tai sitten jos ajattelee, että nyt tuossa on ainoa mahdollisuus mun on nyt pakko tehdä vaikutus ja olla kiinnostava ja kiinnostunut siitä, niin sekin kyllä paistaa olemuksesta läpi.
Mutta kyllä itsekin analysoinnista sen verran tykkään, että on musta kiva kuulla miksi esim. olen kolahtanut tai en ole kolahtanut johonkin. Ja itsekin pyrin jonkun selityksen antamaan miksi en ole jostain syystä miehestä kiinnostunut. Minusta tuo on myös reilua ja noista tilanteista voi itsekin oppia jotain. Osa häippäsee aika tökerösti vähin äänin kun huomaakin ettei kiinnostusta jostain syystä ole.
Mullakin nuo on aika alkuvaiheille karahtannet syystä tai toisesta ja nykyään tuntuu, että yhä harvemmin sitä edes sellaista kolahtavaa tyyppiä kohtaa. Sitä on ehkä nykyään jotenkin valikoivampi ja tietysti tarjontaakin on vähemmn kun yhä useampi alkaa olla jo pariutunut. - PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
Heittäkää ne pelimiesoppaat nyt vaikka rovioon ja harjoitelkaa ihan vaan sosiaalisia taitoja. Ymmärsin nyt ehkä vähän erilailla tuon "harkitun ja harjoitellun vaikutuksen" tekemisen. Siis tottakai omia sosiaalisia taitoja kannattaa ja saa parantaa ja onhan siitä varmasti hyötyäkin naisen löytämisessä.Suomalaiset vois mun mielestä opetella enemmän kehumaan toisia. Toisilla se tulee luonnostaan paremmin ja toisten pitää ihan opettelemalla opetella sitä. Mutta jos oikeasti toisessa on jotain kehuttavaa niin kakaise se ääneen. Ihan liian vähän kehutaan, mutta kritisoida muistetaan sitäkin enemmän. Jos tuo kehu on vilpittömästi sanottu niin kyllä siitä kuka tahansa ilahtuu (ellei sitten ole tottumaton ottamaan kehuja vastaan ja mene jotenkin kiusallisen näköiseksi). Ja huomio vielä, että ei sitä kauneutta aina tarvitse kehua. Voi kehua esim. luonnetta, jotain taitoa jonka nainen osaa tai esim. työpaikan naisia voi kehua miten hyvin vaikka jonkun työtehtävän on hoitanut. Nämä kehut usein myös tuntuvat jotenkin vilpittömämmiltä kuin ulkonäön kehuminen.
Mielestäni "pelimiehet" harjoittelevat ihan vaan sosiaalista kanssakäymistä (missä ei ole mitään pahaa tai feikkiä) ja ovat siinä hyviä kenen tahansa kanssa kommunikoidessaan myös miesten. Mutta jos he käyttävät taitojaan esim. testaamalla vain oma viehättävyyttään ja iskemällä naisia vain iskemisen ilosta niin sitten se on aika idioottimaista toimintaa. Mutta kyllä senkin ennemmin tai myöhemmin huomaa, onko "pelimies" tosissaan liikenteessä.
Itse huomaan saman, että varattujen miesten seurassa voi olla jotenkin rennompi. Sitä alkaa analysoimaan ja kelailemaan ihan liikaa omaa ja toisen käytöstä jos molemmat on sinkkuja, ja kommunikoinnista tulee jotenkin väkinäistä. Tuo on kyllä niin ärsyttävää.
No on totta että tietynlainen käytös ja käytöstavat vetää puoleensa, mutta ei sitä nyt kuitenkaan pelkkiin käytöstapoihin koskaan ihastu jos mies ei ole yhtään omantyylinen. Mutta ei niistä koskaan haittaakaan ole."Mutta jos he käyttävät taitojaan esim. testaamalla vain oma viehättävyyttään ja iskemällä naisia vain iskemisen ilosta niin sitten se on aika idioottimaista toimintaa."
Öö...mihin oikeasti kuvittelit että niitä taitoja käytetään? Oma tavoitteni oli ja on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta. Myöhemmin kuvioon on tullut vahvasti mukaan halu kehittyä ja oppia uutta. Ei mikään estä käyttämästä opittuja taitoja kumppanin etsintään, mutta kyllä useimmille iskeminen ja seksi on tavoite numero yksi.
Tuo pointti varatuista on ihan totta, ennen kuin opettelin Peliä mulla oli sama tilanne. Varattujen seurassa pystyi olemaan rennommin, ja sellaisella asenteella ettei tarvitse mitään. Sitten kun onkin vapaa pimu, alkaa jännittämään...haluamaan...ja homma menee ns. persiilleen.
Tää liittyy vahvasti negaamiseen. Moni luulee negaamisen olevan vain sitä kun ylpeä nainen tiputetaan jalustalta. Joskus niin onkin, tosi suosituilta naisilta ei saa huomiota kovinkaan helpolla, ja kehut on been there done that. Mystery sanoo osuvasti että negaus on "disqualifier". Viestität naiselle ettet ole iskemässä, etkä tarvitse häntä. Nyt voitkin rauhassa lähettää naiselle viestejä korkeasta arvosta, johon samaisella Mysteryllä on ihan oma pitkälti evoluutioon perustuva teoria.
Negaus voi olla vaikka:
"Sä olet tosi suloinen tyttö mutta mä en yleensä seurustele X tyyppisten (joku neutraali tai positiivinen asia naisesta) naisten kanssa"
"Sori mutta sä näytät olevan vähän liian nuori vielä?" (top tip vanhemmille miehille...haha)
"Mulla päättyi just suhde naisen kanssa, en ole varsinaisesti etsimässä ketään"
"Mä en aio harrastaa mitään yhden yön juttuja tänään"
Jne. - minätäällä
PlayTheGame kirjoitti:
"Mutta jos he käyttävät taitojaan esim. testaamalla vain oma viehättävyyttään ja iskemällä naisia vain iskemisen ilosta niin sitten se on aika idioottimaista toimintaa."
Öö...mihin oikeasti kuvittelit että niitä taitoja käytetään? Oma tavoitteni oli ja on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta. Myöhemmin kuvioon on tullut vahvasti mukaan halu kehittyä ja oppia uutta. Ei mikään estä käyttämästä opittuja taitoja kumppanin etsintään, mutta kyllä useimmille iskeminen ja seksi on tavoite numero yksi.
Tuo pointti varatuista on ihan totta, ennen kuin opettelin Peliä mulla oli sama tilanne. Varattujen seurassa pystyi olemaan rennommin, ja sellaisella asenteella ettei tarvitse mitään. Sitten kun onkin vapaa pimu, alkaa jännittämään...haluamaan...ja homma menee ns. persiilleen.
Tää liittyy vahvasti negaamiseen. Moni luulee negaamisen olevan vain sitä kun ylpeä nainen tiputetaan jalustalta. Joskus niin onkin, tosi suosituilta naisilta ei saa huomiota kovinkaan helpolla, ja kehut on been there done that. Mystery sanoo osuvasti että negaus on "disqualifier". Viestität naiselle ettet ole iskemässä, etkä tarvitse häntä. Nyt voitkin rauhassa lähettää naiselle viestejä korkeasta arvosta, johon samaisella Mysteryllä on ihan oma pitkälti evoluutioon perustuva teoria.
Negaus voi olla vaikka:
"Sä olet tosi suloinen tyttö mutta mä en yleensä seurustele X tyyppisten (joku neutraali tai positiivinen asia naisesta) naisten kanssa"
"Sori mutta sä näytät olevan vähän liian nuori vielä?" (top tip vanhemmille miehille...haha)
"Mulla päättyi just suhde naisen kanssa, en ole varsinaisesti etsimässä ketään"
"Mä en aio harrastaa mitään yhden yön juttuja tänään"
Jne.Sulla on vissiin useampikin pelimiesopus tullu plärättyä :D Siis jos sosiaalisista taidoista puhuit niin voi niitä käyttää miljoonaan muuhunki asiaan ku naisten iskemiseen. Esim. ihan normaaliin kanssakäymiseen muiden kanssa, ihmisiin tutustumiseen, ystävystymiseen, sosiaalisten verkostojen luomiseen, vaikka työpaikan saamiseen, toisen ilahduttamiseen, rohkaisemiseen,tsemppaamiseen, kehumiseen, hauskuttamiseen...
"Oma tavoitteni oli ja on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta." No on sullakin tavoitteet.. Kai joku sitten aina haksahtaa. Mua jotenkin ällöttää koko "pelimies" -termi ja se, että parisuhdetta ja kumppanin löytämistä pidetään jonain pelinä.
Ihme pelleilyä tällanen negauskin. Sitä paitsi liiallinen itsevarmuuskin saa miehen näyttämään ylpeältä tai vastenmieliseltä. 5+9 kirjoitti:
No riippuu varmaan vähän ihmisestä että pystyykö jotain ulkoisia kriteerejä antamaan. Kyllähän jotkut naisetkin väittää olevansa hulluna esim. ruskesiin silmiin, kihariin hiuksiin tmv, mutta itse en koskaan ole kyennyt tuota ymmärtämään.
Voin olla väärässäkin, mutta oma teoriani on se, että ihmiset jotka liittävät ihannekumppaniinsa jotain tuollaisia ulkoisia ominaisuuksia ovat vain poimineet näitä juttuja jonkun aiemmin tuntemansa miellyttävän henkilön ulkonäöstä, ja ovat taipuvaisia kuvittelemaan, että muutkin samanlaisilla piirteillä varustetut ihmiset olisivat yhtä miellyttäviä. Täysin irrationaalistahan tällainen ajattelu on, mutta mikäpä siinä jos se tekee jonkun onnelliseksi.- PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
Sulla on vissiin useampikin pelimiesopus tullu plärättyä :D Siis jos sosiaalisista taidoista puhuit niin voi niitä käyttää miljoonaan muuhunki asiaan ku naisten iskemiseen. Esim. ihan normaaliin kanssakäymiseen muiden kanssa, ihmisiin tutustumiseen, ystävystymiseen, sosiaalisten verkostojen luomiseen, vaikka työpaikan saamiseen, toisen ilahduttamiseen, rohkaisemiseen,tsemppaamiseen, kehumiseen, hauskuttamiseen...
"Oma tavoitteni oli ja on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta." No on sullakin tavoitteet.. Kai joku sitten aina haksahtaa. Mua jotenkin ällöttää koko "pelimies" -termi ja se, että parisuhdetta ja kumppanin löytämistä pidetään jonain pelinä.
Ihme pelleilyä tällanen negauskin. Sitä paitsi liiallinen itsevarmuuskin saa miehen näyttämään ylpeältä tai vastenmieliseltä."Sulla on vissiin useampikin pelimiesopus tullu plärättyä :D"
Todellakin! Unohtamatta käytännön harjoittelua :D
"No on sullakin tavoitteet.. Kai joku sitten aina haksahtaa."
Ei siinä mistään haksahtamisesta ole kyse. Mä tarjoan naisille mitä ne oikeasti haluaa. Alkuillasta voi puhella tyttöfrendien kanssa mitä vaan, se ratkaisee kenen kainalossa poistutaan raflasta.
"Mua jotenkin ällöttää koko "pelimies" -termi ja se, että parisuhdetta ja kumppanin löytämistä pidetään jonain pelinä.""
Mutta silti kun sä tapaat miehen, vaadit juuri sitä peliä. Ilman peliä on kaverisuhde, ei romanttista leffaa jossa mies hurmaa ja homma etenee silleen että kiinnostus säilyy. Jos mies kolahtaa, mä takaan 100% varmuudella että se ainakin jossain vaiheessa pelasi sun kanssa peliä. Ja mitä se haittaa? Peli on hauskaa, siinä oppii tuntemaan vähän toista. Ja saa seksiä, toisin kuin tekemällä niin kuin naiset neuvoo. Niin, minätäällä...miksi luulet että kiinnostuin Pelistä? Koska en saanut naisia, olin käytännössä "ATM".
"Ihme pelleilyä tällanen negauskin."
Sitten kannattaa varmaan kysyä miksi pelleily toimii niin hyvin? :p - PlayTheGame
PlayTheGame kirjoitti:
"Sulla on vissiin useampikin pelimiesopus tullu plärättyä :D"
Todellakin! Unohtamatta käytännön harjoittelua :D
"No on sullakin tavoitteet.. Kai joku sitten aina haksahtaa."
Ei siinä mistään haksahtamisesta ole kyse. Mä tarjoan naisille mitä ne oikeasti haluaa. Alkuillasta voi puhella tyttöfrendien kanssa mitä vaan, se ratkaisee kenen kainalossa poistutaan raflasta.
"Mua jotenkin ällöttää koko "pelimies" -termi ja se, että parisuhdetta ja kumppanin löytämistä pidetään jonain pelinä.""
Mutta silti kun sä tapaat miehen, vaadit juuri sitä peliä. Ilman peliä on kaverisuhde, ei romanttista leffaa jossa mies hurmaa ja homma etenee silleen että kiinnostus säilyy. Jos mies kolahtaa, mä takaan 100% varmuudella että se ainakin jossain vaiheessa pelasi sun kanssa peliä. Ja mitä se haittaa? Peli on hauskaa, siinä oppii tuntemaan vähän toista. Ja saa seksiä, toisin kuin tekemällä niin kuin naiset neuvoo. Niin, minätäällä...miksi luulet että kiinnostuin Pelistä? Koska en saanut naisia, olin käytännössä "ATM".
"Ihme pelleilyä tällanen negauskin."
Sitten kannattaa varmaan kysyä miksi pelleily toimii niin hyvin? :pKiteytetään vielä, siltä varalta jos viesti meni ohi.
Peli siis perustuu siihen mitä naiset haluaa. Ei siihen mitä naiset sanoo haluavansa, vaan siihen mitä naiset oikeasti haluaa. Tää on se kysymys.
Jos naiset haluais että suhteessa edetään hitaasti kaveripohjalta...meillä olis Gentle Manin kaltaiset kauluspaitaherrasmiehet opettamassa kuinka naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kysytään kohteliaasti saako peräti suudella ja ostellaan lahjoja prinsessalle. Enkä sano tätä millään pahalla, kyllä mulle sekin kävisi ihan hyvin. Onnea vaan GM:lle hänen valitsemallaan tiellä.
Mutta naiset ei halua sitä. "Olisit varmaan hieno mies jollekin, mutku meillä ei oo vaan kemiaa". Tuttu lause Nice Guylle. Pelimiesteoria yrittää löytää vastauksen, ja siinä on päästy jo melko pitkälle. Mukana on ihan geeniperimään liittyviä juttuja, opittuja malleja ym. Mitä paremmin sä osaat pelata, sitä useampaan naiseen sä kolahdat.
Ja mä sanon tän uudestaan: lopulta naiset päättää. Se on kuin markkinoilla, jos ihmiset sanoo että pikaruoka on p***aa mutta ostaa sitä, pikaruokalat menestyy. Koska mun tai kenenkään pelimiehen valta markkinoilla ei ole mitään verrattuna 22-vuotiaan kuuman gimman valtaan, se saa petiin kenet haluaa ja miehet pyrkii tekeen niin että makkarin ovet ja myöhemmin kirkon ovet aukeaa.
Noni, menipä syvälliseksi. Nyt pitäis mennä nukkuun, huomenna on raflailta taas :) PlayTheGame kirjoitti:
Kiteytetään vielä, siltä varalta jos viesti meni ohi.
Peli siis perustuu siihen mitä naiset haluaa. Ei siihen mitä naiset sanoo haluavansa, vaan siihen mitä naiset oikeasti haluaa. Tää on se kysymys.
Jos naiset haluais että suhteessa edetään hitaasti kaveripohjalta...meillä olis Gentle Manin kaltaiset kauluspaitaherrasmiehet opettamassa kuinka naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kysytään kohteliaasti saako peräti suudella ja ostellaan lahjoja prinsessalle. Enkä sano tätä millään pahalla, kyllä mulle sekin kävisi ihan hyvin. Onnea vaan GM:lle hänen valitsemallaan tiellä.
Mutta naiset ei halua sitä. "Olisit varmaan hieno mies jollekin, mutku meillä ei oo vaan kemiaa". Tuttu lause Nice Guylle. Pelimiesteoria yrittää löytää vastauksen, ja siinä on päästy jo melko pitkälle. Mukana on ihan geeniperimään liittyviä juttuja, opittuja malleja ym. Mitä paremmin sä osaat pelata, sitä useampaan naiseen sä kolahdat.
Ja mä sanon tän uudestaan: lopulta naiset päättää. Se on kuin markkinoilla, jos ihmiset sanoo että pikaruoka on p***aa mutta ostaa sitä, pikaruokalat menestyy. Koska mun tai kenenkään pelimiehen valta markkinoilla ei ole mitään verrattuna 22-vuotiaan kuuman gimman valtaan, se saa petiin kenet haluaa ja miehet pyrkii tekeen niin että makkarin ovet ja myöhemmin kirkon ovet aukeaa.
Noni, menipä syvälliseksi. Nyt pitäis mennä nukkuun, huomenna on raflailta taas :)Pelaamisessa ei ole mitään pahaa niin kauan kuin toiselle ei valehdella eli luvata, että kyse olisi enemmästä kuin seksiseuran hausta. Pelaillaan vaan, puolin ja toisin. Itse en tosin kutsu sitä pelaamiseksi vaan normaaleiksi sosiaalisiksi vuorovaikutustaidoiksi, mutta ei kai nimikkeellä väliä. Pääasia, että sama sallitaan sitten molemmille sukupuolille.
PlayTheGame kirjoitti:
Kiteytetään vielä, siltä varalta jos viesti meni ohi.
Noni, menipä syvälliseksi. Nyt pitäis mennä nukkuun, huomenna on raflailta taas :)"Jos naiset haluais että suhteessa edetään hitaasti kaveripohjalta...meillä olis Gentle Manin kaltaiset kauluspaitaherrasmiehet opettamassa kuinka naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kysytään kohteliaasti saako peräti suudella ja ostellaan lahjoja prinsessalle"
Olenkohan minä sitten mies, kun minä haluaisin edetä hitaasti? En missään nimessä halua mitään muuta.
Pelimiesjutut ei menisi IKINÄ minulle läpi. Johtuu osittain iästä mutta ei ne olisi koskaan menneet läpi. Olen nähnyt omin silmin jo lapsena lukuisat kerrat miten pelimies pelaa, tunnistan kaikki "muuvsit".
Mutta mitään lahjoja ei tarvitse minulle olla ostelemassa, en ole mikään prinsessa.
Minusta tässä on nyt esillä kaksi ääripäätä, pelimies ja prinssi ja molemmat ovat rooleja, en haluaa näyttelijää vaan aidon ihmisen. Haluan nähdä miten ihminen toimii omana itsenään en roolissa, enkä halua ihastua roolihahmoon sillä se kuvio on luotu epäonnistumaan.- PlayTheGame
femnerd kirjoitti:
"Jos naiset haluais että suhteessa edetään hitaasti kaveripohjalta...meillä olis Gentle Manin kaltaiset kauluspaitaherrasmiehet opettamassa kuinka naista pidetään kuin kukkaa kämmenellä, kysytään kohteliaasti saako peräti suudella ja ostellaan lahjoja prinsessalle"
Olenkohan minä sitten mies, kun minä haluaisin edetä hitaasti? En missään nimessä halua mitään muuta.
Pelimiesjutut ei menisi IKINÄ minulle läpi. Johtuu osittain iästä mutta ei ne olisi koskaan menneet läpi. Olen nähnyt omin silmin jo lapsena lukuisat kerrat miten pelimies pelaa, tunnistan kaikki "muuvsit".
Mutta mitään lahjoja ei tarvitse minulle olla ostelemassa, en ole mikään prinsessa.
Minusta tässä on nyt esillä kaksi ääripäätä, pelimies ja prinssi ja molemmat ovat rooleja, en haluaa näyttelijää vaan aidon ihmisen. Haluan nähdä miten ihminen toimii omana itsenään en roolissa, enkä halua ihastua roolihahmoon sillä se kuvio on luotu epäonnistumaan.Uskon sitten kun näen. 99% naisista tunnistaa Ö-luokan pelimiehet ja kuvittelee osaavansa tunnistaa A-luokan pelimiehet.
"Minusta tässä on nyt esillä kaksi ääripäätä, pelimies ja prinssi ja molemmat ovat rooleja, en haluaa näyttelijää vaan aidon ihmisen. Haluan nähdä miten ihminen toimii omana itsenään en roolissa, enkä halua ihastua roolihahmoon sillä se kuvio on luotu epäonnistumaan."
Sitten terttet piilokameran...koska silloin kun naisia littyy seuraan, pahimmankin nörtin käytös muuttuu. Moni nainen on sanonut mulle että miehet yllättyis täysin kun tietäis mitä naiset keskenään puhuu. Ätee myös toisin päin, naisseurassa on aina roolileikki menossa, jos miehet on sinkkuja niin silloin erityisesti.
Kyllä se aito ihminen sieltä löytyy, Peli on millä päästään siihen vaiheeseen että katotaan oikeasti sovitaanko yhteen. Jos et pelaa, et pääse tähän vaiheeseen koska nainen ei saa sitä tunnetta että tää mies sytytti. Tai tse asiassa, kyllähän peli jatkuu suhteessakin...Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja uskollisena.
Siks mun nimimerkki on PlayTheGame, ei MakeTheRules. Voisin mä olla se alusta saakka aito herrasmieskin (mitä tää sitten tarkoittaakin), mutta en jos niin jää ilman naisia. - PlayTheGame
PlayTheGame kirjoitti:
Uskon sitten kun näen. 99% naisista tunnistaa Ö-luokan pelimiehet ja kuvittelee osaavansa tunnistaa A-luokan pelimiehet.
"Minusta tässä on nyt esillä kaksi ääripäätä, pelimies ja prinssi ja molemmat ovat rooleja, en haluaa näyttelijää vaan aidon ihmisen. Haluan nähdä miten ihminen toimii omana itsenään en roolissa, enkä halua ihastua roolihahmoon sillä se kuvio on luotu epäonnistumaan."
Sitten terttet piilokameran...koska silloin kun naisia littyy seuraan, pahimmankin nörtin käytös muuttuu. Moni nainen on sanonut mulle että miehet yllättyis täysin kun tietäis mitä naiset keskenään puhuu. Ätee myös toisin päin, naisseurassa on aina roolileikki menossa, jos miehet on sinkkuja niin silloin erityisesti.
Kyllä se aito ihminen sieltä löytyy, Peli on millä päästään siihen vaiheeseen että katotaan oikeasti sovitaanko yhteen. Jos et pelaa, et pääse tähän vaiheeseen koska nainen ei saa sitä tunnetta että tää mies sytytti. Tai tse asiassa, kyllähän peli jatkuu suhteessakin...Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja uskollisena.
Siks mun nimimerkki on PlayTheGame, ei MakeTheRules. Voisin mä olla se alusta saakka aito herrasmieskin (mitä tää sitten tarkoittaakin), mutta en jos niin jää ilman naisia.Pelaamisessa ei ole mitään pahaa niin kauan kuin toiselle ei valehdella eli luvata, että kyse olisi enemmästä kuin seksiseuran hausta."
Niinpä, mä en ole ainakaan luvannut kenellekään vakavaa suhdetta. Olen sanonut että mahdollisuus on kyllä olemassa, ja se on totta. Todennäköisyys voi olla 0,01% mutta hei, tämmöisen against all odds skenaarion naiset haluaakin.
"Itse en tosin kutsu sitä pelaamiseksi vaan normaaleiksi sosiaalisiksi vuorovaikutustaidoiksi, mutta ei kai nimikkeellä väliä."
Juuri näin!!!
"Pääasia, että sama sallitaan sitten molemmille sukupuolille."
Ja takuulla sallitaankin, jokaisessa suhtessa on kaks eikö vaan? Se mitä arvostaa, tai kenen kanssa haluaa seurustella, on tietty oma valinta. Jos naisia haittaa pelimiesmenneisyys tai miehiä haittaa pelinaismenneisyys, se on jokaisen oma asia enkä mä nurise siitä. - minätäällä
PlayTheGame kirjoitti:
Pelaamisessa ei ole mitään pahaa niin kauan kuin toiselle ei valehdella eli luvata, että kyse olisi enemmästä kuin seksiseuran hausta."
Niinpä, mä en ole ainakaan luvannut kenellekään vakavaa suhdetta. Olen sanonut että mahdollisuus on kyllä olemassa, ja se on totta. Todennäköisyys voi olla 0,01% mutta hei, tämmöisen against all odds skenaarion naiset haluaakin.
"Itse en tosin kutsu sitä pelaamiseksi vaan normaaleiksi sosiaalisiksi vuorovaikutustaidoiksi, mutta ei kai nimikkeellä väliä."
Juuri näin!!!
Ja takuulla sallitaankin, jokaisessa suhtessa on kaks eikö vaan? Se mitä arvostaa, tai kenen kanssa haluaa seurustella, on tietty oma valinta. Jos naisia haittaa pelimiesmenneisyys tai miehiä haittaa pelinaismenneisyys, se on jokaisen oma asia enkä mä nurise siitä.Summa summarum.. Pelailu on ihan ok, jos siinä ei tarkotuksella johdeta toista harhaan ja kumallakin on sama päämäärä esim. pelkästään seksiseuran saaminen.
Kyllä useampiakin varmasti haittaa miehen pelimies menneisyys. Itse kyseenalaistaisin myös "pelimiehen" kykeneväisyyden pitkään parisuhteeseen. Ei ole kovin luottamusta herättävää, että on sekstaillut ympäri Suomen maata. Malttaisko tuo tyytyä jatkossakaan yhteen naiseen. Puhumattakaan taudeista tai "yllätyslapsista".. Ei tuo kyllä mikään saavutus ole, pikemminkin vain huono juttu.
"koska silloin kun naisia littyy seuraan, pahimmankin nörtin käytös muuttuu." No täähän on nyt päivänselvää. Sama käy jos naisporukkaan tulee mies. Nuorten porukkaan tulee vanhus, aikuisten seuraan lapsia tai normikansan joukkoon vaikka presidentti. Totta kai sitä käytöstä muutetaan sen mukaan, millaista porukkaa joukkoon liittyy. Hyvännäköisten miesten seurassa nainen alkaa ehkä flirttailla, hymyillä enemmän, hakeutuu miehen juttusille, on kiinnostunut hänen asioistaan, nauraa miehen jutuille, osa ekä punastuu tai ujostelee. Tää kaikki tapahtuu luonnostaan, ei siihen mitään oppaan seuraamista tarvita vaihe vaiheelta.
Tuo sun ajatuksen juoksu on jotain ihan uskomatonta. Miehet tekee naisten iskemisestäkin jotain rakettitiedettä, johon pitää suurinpiirtein suorittaa joku tutkinto ja seurata pelimiesopuksen 50 -vaiheista listaa vaihe vaiheelta.
"Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyyväisenä ja uskollisena." Okei, testatanpa vähän sun tietämystä? Miten pidät naisen uskollisena ja tyytyväisenä? PlayTheGame kirjoitti:
Uskon sitten kun näen. 99% naisista tunnistaa Ö-luokan pelimiehet ja kuvittelee osaavansa tunnistaa A-luokan pelimiehet.
Siks mun nimimerkki on PlayTheGame, ei MakeTheRules. Voisin mä olla se alusta saakka aito herrasmieskin (mitä tää sitten tarkoittaakin), mutta en jos niin jää ilman naisia.En ensinnäkään harrasta yhden yön juttuja.
Vaikka en voi todistaa sitä mitenkään, niin olen 100 %:n varma, että pelimieselkeet tunnistan. Minuun ei mene mitkään kehut, koska tiedän ne kaikki valheiksi. Minulla on ollut oivallinen esimerkki pelimiehestä eli oma isäni, ja olen omin silmin ja korvin todistanut isäni käyttäyttymistä. Isälläni se pelimiestyyli on osin jopa selkäytimestä lähtevää.
Tottakai ihmisten käytös muuttuu, kun vieras ihminen tulee joukkoon. Sehän on selviö, mutta siihen omaan käytökseen vaikuttaa se miten lähtökohtaisesti suhtautuu tähän uuteen ihmiseen. Otan itse ihmisen vain uutena ihmisenä en minään muuna. En halua tuntea mitään kipinöitä tai kemioita, jos tuntisin lähtisin "karkuun", koska suoraan sanottuna pelkään noin voimakkaita tunteita vierasta ihmistä kohtaan. En halua menettää omaa kontrolliani ja subjektiivisuuttani, jopa järkeäni tunneasioissa. Siitä seuraa vain pahaa, olen nähnyt sen sivustaseuraten sen verran usein, että ei kiitos.
"Jos et pelaa, et pääse tähän vaiheeseen koska nainen ei saa sitä tunnetta että tää mies sytytti. Tai tse asiassa, kyllähän peli jatkuu suhteessakin...Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja uskollisena."
Ei, ei noin. Ei ainakaan minun kohdalla, mutta minä en olekaan ihan tavallinen nainen vaan traumatisoitunut ja estoinen, epäileväinen ja luovuttanutkin varmaan. Särähtää kyllä pahasti korvaan tuo "Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyytyväisenä ja uskollisena." Minusta halveksiva käsitys naisista, tai kummallisia naisia olet kyllä kohdannut.- PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
Summa summarum.. Pelailu on ihan ok, jos siinä ei tarkotuksella johdeta toista harhaan ja kumallakin on sama päämäärä esim. pelkästään seksiseuran saaminen.
Kyllä useampiakin varmasti haittaa miehen pelimies menneisyys. Itse kyseenalaistaisin myös "pelimiehen" kykeneväisyyden pitkään parisuhteeseen. Ei ole kovin luottamusta herättävää, että on sekstaillut ympäri Suomen maata. Malttaisko tuo tyytyä jatkossakaan yhteen naiseen. Puhumattakaan taudeista tai "yllätyslapsista".. Ei tuo kyllä mikään saavutus ole, pikemminkin vain huono juttu.
"koska silloin kun naisia littyy seuraan, pahimmankin nörtin käytös muuttuu." No täähän on nyt päivänselvää. Sama käy jos naisporukkaan tulee mies. Nuorten porukkaan tulee vanhus, aikuisten seuraan lapsia tai normikansan joukkoon vaikka presidentti. Totta kai sitä käytöstä muutetaan sen mukaan, millaista porukkaa joukkoon liittyy. Hyvännäköisten miesten seurassa nainen alkaa ehkä flirttailla, hymyillä enemmän, hakeutuu miehen juttusille, on kiinnostunut hänen asioistaan, nauraa miehen jutuille, osa ekä punastuu tai ujostelee. Tää kaikki tapahtuu luonnostaan, ei siihen mitään oppaan seuraamista tarvita vaihe vaiheelta.
Tuo sun ajatuksen juoksu on jotain ihan uskomatonta. Miehet tekee naisten iskemisestäkin jotain rakettitiedettä, johon pitää suurinpiirtein suorittaa joku tutkinto ja seurata pelimiesopuksen 50 -vaiheista listaa vaihe vaiheelta.
"Pelin opiskelu on tärkeää jos haluaa pitää naisen tyyväisenä ja uskollisena." Okei, testatanpa vähän sun tietämystä? Miten pidät naisen uskollisena ja tyytyväisenä?"Hyvännäköisten miesten seurassa nainen alkaa ehkä flirttailla, hymyillä enemmän, hakeutuu miehen juttusille, on kiinnostunut hänen asioistaan, nauraa miehen jutuille, osa ekä punastuu tai ujostelee. Tää kaikki tapahtuu luonnostaan, ei siihen mitään oppaan seuraamista tarvita vaihe vaiheelta."
Niin, varmasti nainen ei tarvitse pelimiesopasta kiinnostuakseen hyvännäköisistä miehistä. Mutta ei ne pelimiesoppaat sitä käsittelekään. Kysymys onkin millä ei-hyvännäköinen mies saa hyvännäköiset naiset kiinnostumaan itsestään? Se ei todellakaan onnistu luonnostaan, ainakaan useimmilta.
"Tuo sun ajatuksen juoksu on jotain ihan uskomatonta. Miehet tekee naisten iskemisestäkin jotain rakettitiedettä, johon pitää suurinpiirtein suorittaa joku tutkinto ja seurata pelimiesopuksen 50 -vaiheista listaa vaihe vaiheelta."
Kts. edellinen vastaus.
"Okei, testatanpa vähän sun tietämystä? Miten pidät naisen uskollisena ja tyytyväisenä?"
Vastaan tähän myöhemmin. Nyt väsyttää, meni kovin myöhään illalla ja yöllä ;) Tsekkaa vaikka tämä ensi alkuun:
https://www.youtube.com/watch?v=E2lwNe-sTtA - minätäällä
PlayTheGame kirjoitti:
"Hyvännäköisten miesten seurassa nainen alkaa ehkä flirttailla, hymyillä enemmän, hakeutuu miehen juttusille, on kiinnostunut hänen asioistaan, nauraa miehen jutuille, osa ekä punastuu tai ujostelee. Tää kaikki tapahtuu luonnostaan, ei siihen mitään oppaan seuraamista tarvita vaihe vaiheelta."
Niin, varmasti nainen ei tarvitse pelimiesopasta kiinnostuakseen hyvännäköisistä miehistä. Mutta ei ne pelimiesoppaat sitä käsittelekään. Kysymys onkin millä ei-hyvännäköinen mies saa hyvännäköiset naiset kiinnostumaan itsestään? Se ei todellakaan onnistu luonnostaan, ainakaan useimmilta.
"Tuo sun ajatuksen juoksu on jotain ihan uskomatonta. Miehet tekee naisten iskemisestäkin jotain rakettitiedettä, johon pitää suurinpiirtein suorittaa joku tutkinto ja seurata pelimiesopuksen 50 -vaiheista listaa vaihe vaiheelta."
Kts. edellinen vastaus.
"Okei, testatanpa vähän sun tietämystä? Miten pidät naisen uskollisena ja tyytyväisenä?"
Vastaan tähän myöhemmin. Nyt väsyttää, meni kovin myöhään illalla ja yöllä ;) Tsekkaa vaikka tämä ensi alkuun:
https://www.youtube.com/watch?v=E2lwNe-sTtA"Niin, varmasti nainen ei tarvitse pelimiesopasta kiinnostuakseen hyvännäköisistä miehistä. Mutta ei ne pelimiesoppaat sitä käsittelekään."
Ei, vaan naiset ei tarvitse opasta siitä miten käyttäytyä kiinnostavan miehen seurassa. Niin eihän ne koko oppaat ole edes naisille suunnattuja niin ei siellä vissiin naisille juuri vinkkejä olekaan. Mutta tietääkseni pelimiesoppaat (vaikken kyllä niihin ole juuri tutustunut) käsittelevät kuitenkin sitä mistä miehet tietävät onko nainen kiinnostunut hänestä vai ei.
Kysymys onkin millä ei-hyvännäköinen mies saa hyvännäköiset naiset kiinnostumaan itsestään? Se ei todellakaan onnistu luonnostaan, ainakaan useimmilta."
Ensinnäkin ei -hyvännäköinen voi jonkun silmissä olla hyvännäköinen. Ei ole olemassa kaikkien mielestä absoluuttisesti ei-hyvännäköistä ihmistä. Hyvästä hygienista ja kohtuu siisteistä vaatteista kuitenkaan tuskin on haittaa kenellekään. Toisekseen kaikkia ei tarvitse yrittää miellyttää. Tietoisesti pelailemalla saatat myös menettää hyviä tyyppejä, jotka pitävät pelimieskäyttäytymistäsi feikkinä ja kiertävät sinut sen vuoksi kaukaa. Tai tapaat vain pelailevia naisia, jotka esittävät kiinnostunutta, mutta eivät sitä oikeasti ole ja haluavat mahdollisesti vain jollain tavalla hyötyä sinusta.
"Vastaan tähän myöhemmin. Nyt väsyttää, meni kovin myöhään illalla ja yöllä ;) Tsekkaa vaikka tämä ensi alkuun:" Okei, vastaahan tähän ku ehdit. Mua nimenomaan kiinnostaa sun näkemykses aiheesta, eikä mikään valmiiksipureskeltu video. - ei vaan jaksa
PlayTheGame kirjoitti:
Pelaamisessa ei ole mitään pahaa niin kauan kuin toiselle ei valehdella eli luvata, että kyse olisi enemmästä kuin seksiseuran hausta."
Juuri näin!!!
Ja takuulla sallitaankin, jokaisessa suhtessa on kaks eikö vaan? Se mitä arvostaa, tai kenen kanssa haluaa seurustella, on tietty oma valinta. Jos naisia haittaa pelimiesmenneisyys tai miehiä haittaa pelinaismenneisyys, se on jokaisen oma asia enkä mä nurise siitä.Nuorilla sieluilla riittää energiaa pelailuun kuten kolme vuotias jaksaa leikkiessään kontata polvillaan pitkin lattioita. Aikuinen pysyy perässä sen yhden minuutin, minkä jälkeen lapsi ihmettelee, kun toinen ei jaksa kontata lattialla, vaikka toinen ei edes taivu, että pääsisi lattialle.
Sama nuorten sielujen. Kaikki nähdään pelinä, ja kuvitellaan, että muutkin haluavat tai pystyvät pelaamaan. En halua pelata. Enkä henkisesti pysty pelaamaan. Ei kiinnosta. - PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
"Niin, varmasti nainen ei tarvitse pelimiesopasta kiinnostuakseen hyvännäköisistä miehistä. Mutta ei ne pelimiesoppaat sitä käsittelekään."
Ei, vaan naiset ei tarvitse opasta siitä miten käyttäytyä kiinnostavan miehen seurassa. Niin eihän ne koko oppaat ole edes naisille suunnattuja niin ei siellä vissiin naisille juuri vinkkejä olekaan. Mutta tietääkseni pelimiesoppaat (vaikken kyllä niihin ole juuri tutustunut) käsittelevät kuitenkin sitä mistä miehet tietävät onko nainen kiinnostunut hänestä vai ei.
Kysymys onkin millä ei-hyvännäköinen mies saa hyvännäköiset naiset kiinnostumaan itsestään? Se ei todellakaan onnistu luonnostaan, ainakaan useimmilta."
Ensinnäkin ei -hyvännäköinen voi jonkun silmissä olla hyvännäköinen. Ei ole olemassa kaikkien mielestä absoluuttisesti ei-hyvännäköistä ihmistä. Hyvästä hygienista ja kohtuu siisteistä vaatteista kuitenkaan tuskin on haittaa kenellekään. Toisekseen kaikkia ei tarvitse yrittää miellyttää. Tietoisesti pelailemalla saatat myös menettää hyviä tyyppejä, jotka pitävät pelimieskäyttäytymistäsi feikkinä ja kiertävät sinut sen vuoksi kaukaa. Tai tapaat vain pelailevia naisia, jotka esittävät kiinnostunutta, mutta eivät sitä oikeasti ole ja haluavat mahdollisesti vain jollain tavalla hyötyä sinusta.
"Vastaan tähän myöhemmin. Nyt väsyttää, meni kovin myöhään illalla ja yöllä ;) Tsekkaa vaikka tämä ensi alkuun:" Okei, vastaahan tähän ku ehdit. Mua nimenomaan kiinnostaa sun näkemykses aiheesta, eikä mikään valmiiksipureskeltu video."Okei, vastaahan tähän ku ehdit. Mua nimenomaan kiinnostaa sun näkemykses aiheesta, eikä mikään valmiiksipureskeltu video."
No...tässä väsyneen ja hiukan krapulaisenkin pelimiehen sepustus:
Nainen pidetään samoilla keinoilla kuin hankitaan. Sen sijaan että lässähdetään, pidetään draivi päällä.
Tehdään jatkossakin selväksi että sä olet korkean arvon mies ja nainen on onnekas saadessaan pitää sut. Mies joka roikkuu kiinni suhteessa koska pelkää jäävänsä yksin, a) tulee jätetyksi b) päätyy avioon naisen kanssa joka ei välitä pitää huolta itsestään tai miehestään. Olet varmaan kuullutkin toivomuksesta että miehellä sais olla muutakin elämää? Ja ehkä myönnät että jos menet juhliin ja muut naiset katsoo kateellisina sun miestä, se herättää jonkinlaisen ylpeyden tunteen? Mies saisi muitakin naisia, mutta SINÄ onnistuit kaappaamaan tämän vapaan alfauroksen ;)
Suhteessa pitää olla jonkun verran jännitystä ja draamaa, muuten nainen kyllästyy. Tunteiden vuoristorataa, voit kutsua manipuloinniksi jos haluat. Draamatilanteissa sama meininki kuin iskiessä, täytyy pysyä viileänä jotta nainen tajuaa rajat. Tää ei muuten ole mitään sovinismia, vaan naiset haluaa miehen joka laittaa rajat sille mitä on valmis sietämään. Kynnysmatto ei kiinnosta ketään. Ja tähän ei tosiaan kuulu väkivalta, alistaminen tms...kunnon mies toimii päättäväisesti mutta hellästi.
Lopuksi, seksiä pitää olla riittävästi ja sen pitää olla hyvää. Naista kohdellaan hyvin, ja vaaditaan että nainen kohtelee miestään hyvin. Jatkuva seksistä kieltäytyminen "päänsäryn" vuoksi tai seksin pihtaaminen palkintona jostain suoritteesta (mies maksaa laskun, maalaa keittiön kaapit, tms) on ehdoton ei.
Tuossa pähkinänkuoressa. Draivia, eteenpäin menemistä elämässä. Korkean arvon mies joka saisi muitakin, mutta valitsi sut koska sä olet erityinen. Rajojen asettaminen ja vaatimus että naisen pitää tehdä töitä miellyttääkseen miestä niin kuin mieskin tekee miellyttääkseen naista. Muutakin elämää kuin suhde. Hyvää seksiä ja usein. Suora jatkumo kohteen iskemisestä yhden yön suhteessa. Toimii. - minätäällä
PlayTheGame kirjoitti:
"Okei, vastaahan tähän ku ehdit. Mua nimenomaan kiinnostaa sun näkemykses aiheesta, eikä mikään valmiiksipureskeltu video."
No...tässä väsyneen ja hiukan krapulaisenkin pelimiehen sepustus:
Nainen pidetään samoilla keinoilla kuin hankitaan. Sen sijaan että lässähdetään, pidetään draivi päällä.
Tehdään jatkossakin selväksi että sä olet korkean arvon mies ja nainen on onnekas saadessaan pitää sut. Mies joka roikkuu kiinni suhteessa koska pelkää jäävänsä yksin, a) tulee jätetyksi b) päätyy avioon naisen kanssa joka ei välitä pitää huolta itsestään tai miehestään. Olet varmaan kuullutkin toivomuksesta että miehellä sais olla muutakin elämää? Ja ehkä myönnät että jos menet juhliin ja muut naiset katsoo kateellisina sun miestä, se herättää jonkinlaisen ylpeyden tunteen? Mies saisi muitakin naisia, mutta SINÄ onnistuit kaappaamaan tämän vapaan alfauroksen ;)
Suhteessa pitää olla jonkun verran jännitystä ja draamaa, muuten nainen kyllästyy. Tunteiden vuoristorataa, voit kutsua manipuloinniksi jos haluat. Draamatilanteissa sama meininki kuin iskiessä, täytyy pysyä viileänä jotta nainen tajuaa rajat. Tää ei muuten ole mitään sovinismia, vaan naiset haluaa miehen joka laittaa rajat sille mitä on valmis sietämään. Kynnysmatto ei kiinnosta ketään. Ja tähän ei tosiaan kuulu väkivalta, alistaminen tms...kunnon mies toimii päättäväisesti mutta hellästi.
Lopuksi, seksiä pitää olla riittävästi ja sen pitää olla hyvää. Naista kohdellaan hyvin, ja vaaditaan että nainen kohtelee miestään hyvin. Jatkuva seksistä kieltäytyminen "päänsäryn" vuoksi tai seksin pihtaaminen palkintona jostain suoritteesta (mies maksaa laskun, maalaa keittiön kaapit, tms) on ehdoton ei.
Tuossa pähkinänkuoressa. Draivia, eteenpäin menemistä elämässä. Korkean arvon mies joka saisi muitakin, mutta valitsi sut koska sä olet erityinen. Rajojen asettaminen ja vaatimus että naisen pitää tehdä töitä miellyttääkseen miestä niin kuin mieskin tekee miellyttääkseen naista. Muutakin elämää kuin suhde. Hyvää seksiä ja usein. Suora jatkumo kohteen iskemisestä yhden yön suhteessa. Toimii.Käänsitkö tuon videon sisällön kenties tähän vastaukseksi :) No joo, myönnettäköön että siinä oli ihan hyvääkin asiaa.. Ainoastaan tökkii nuo sun jotku sanavalinnat. Kannattaa olla tarkkana ettei anna juntahtavaa tai moukkamaista kuvaa itsestään. "Korkean arvon mies" esim. viittaa vähän siihen, että mielestäsi on alempiarvoisiakin miehiä ja sinä kuulut miesten valioluokkaan. Mielestäni kaikki kuitenkin lähtökohtaisesti ovat samanarvoisia ihmisinä. Eikä oman itsen korostaminen muita lyttäämällä ole kovin fiksua toimintaa. Naisten iskemisestä ja parisuhteesta puhuminen "pelinä" kuulostaa siltä, että et ole vakavissasi liikkeellä, testaat vain omaa viehätysvoimaasi, etkä välttämättä välitä toisen tunteista juurikaan. Enkä usko, että kovinkaan moni nainen haluaisi kuulla, että tavoitteenasi on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta.
Mielestäni suhteen pitää olla tasavertainen. Siihen liittyy tuo ettei kumpikaan ole kynnysmatto, vaan kummallakin on oma mielipide, mutta molemmat osaavat myös tarvittaessa joustaa. Toista ei saa alkaa pitää itsestäänselvyytenä. Täytyy muistaa arvostaa ja välillä ilahduttaa niillä asioilla joista tietää toisen tykkäävän. - PlayTheGame
minätäällä kirjoitti:
Käänsitkö tuon videon sisällön kenties tähän vastaukseksi :) No joo, myönnettäköön että siinä oli ihan hyvääkin asiaa.. Ainoastaan tökkii nuo sun jotku sanavalinnat. Kannattaa olla tarkkana ettei anna juntahtavaa tai moukkamaista kuvaa itsestään. "Korkean arvon mies" esim. viittaa vähän siihen, että mielestäsi on alempiarvoisiakin miehiä ja sinä kuulut miesten valioluokkaan. Mielestäni kaikki kuitenkin lähtökohtaisesti ovat samanarvoisia ihmisinä. Eikä oman itsen korostaminen muita lyttäämällä ole kovin fiksua toimintaa. Naisten iskemisestä ja parisuhteesta puhuminen "pelinä" kuulostaa siltä, että et ole vakavissasi liikkeellä, testaat vain omaa viehätysvoimaasi, etkä välttämättä välitä toisen tunteista juurikaan. Enkä usko, että kovinkaan moni nainen haluaisi kuulla, että tavoitteenasi on saada seksiä mahdollisimman kauniilta naisilta.
Mielestäni suhteen pitää olla tasavertainen. Siihen liittyy tuo ettei kumpikaan ole kynnysmatto, vaan kummallakin on oma mielipide, mutta molemmat osaavat myös tarvittaessa joustaa. Toista ei saa alkaa pitää itsestäänselvyytenä. Täytyy muistaa arvostaa ja välillä ilahduttaa niillä asioilla joista tietää toisen tykkäävän.""Korkean arvon mies" esim. viittaa vähän siihen, että mielestäsi on alempiarvoisiakin miehiä ja sinä kuulut miesten valioluokkaan."
Ei, se viittaa siihen että naisten mielestä jotkut miehet ovat korkeampiarvoisia, vaikka tämä mielipide puettaisiin korrektiin muotoon ("kemia" ym). Tämä voi olla joko tietoista tai tiedostamatonta, mutta näin homma pelittää. Oletko eri mieltä? Lue seuraava vastaukseni.
"Mielestäni kaikki kuitenkin lähtökohtaisesti ovat samanarvoisia ihmisinä."
Eli seksikumppaniksi tai parisuhteeseen kelpaa ihan kuka vain? En usko.
Jos minä väittäisin että 40-vuotias täti-ihminen ja 20-vuotias seksipommi ovat samalla viivalla kun haetaan yöseuraa, valehtelisin niin että korvat heiluu. Sama pätee naisiin. Kiva, luotettava, rehellinen, kohtelias jne ei merkitse itsessään mitään. Ne muut asiat antavat arvon noille sinänsä hyville ominaisuuksille. Esim. jos 160cm ylipainoinen, epävarma ja epäsuosittu tietokonenörtti tulee iskemään sinua, kohteliaisuus ei tee vaikutusta niin että syttyisit. Mutta jos pitkä, komea, rikas, tunnettu korkea arvon mies tulee iskemään sinua, kohteliaisuus tekeekin vaikutuksen...ja vielä niin että uskottelet itsellesi kohteliaisuuden olleen se syy miksi tämä mies kolahti. Koska harva on pitkä/komea/rikas/tunnettu, on käytettävä piiloviestintää, geeneihin ja psykologiaan perustuvia triggereitä joilla synnytetään TUNNE korkeasta arvosta.
Taas kerran, PlayTheGame. Ei MakeTheRules. Jos mulla on hauska ilta naisseurassa ja herään aamulla kuvankauniin 22-vuotiaan vierestä, sillä mitä naiset väittää haluavansa ei ole pienintäkään merkitystä. - minätäällä
PlayTheGame kirjoitti:
""Korkean arvon mies" esim. viittaa vähän siihen, että mielestäsi on alempiarvoisiakin miehiä ja sinä kuulut miesten valioluokkaan."
Ei, se viittaa siihen että naisten mielestä jotkut miehet ovat korkeampiarvoisia, vaikka tämä mielipide puettaisiin korrektiin muotoon ("kemia" ym). Tämä voi olla joko tietoista tai tiedostamatonta, mutta näin homma pelittää. Oletko eri mieltä? Lue seuraava vastaukseni.
"Mielestäni kaikki kuitenkin lähtökohtaisesti ovat samanarvoisia ihmisinä."
Eli seksikumppaniksi tai parisuhteeseen kelpaa ihan kuka vain? En usko.
Jos minä väittäisin että 40-vuotias täti-ihminen ja 20-vuotias seksipommi ovat samalla viivalla kun haetaan yöseuraa, valehtelisin niin että korvat heiluu. Sama pätee naisiin. Kiva, luotettava, rehellinen, kohtelias jne ei merkitse itsessään mitään. Ne muut asiat antavat arvon noille sinänsä hyville ominaisuuksille. Esim. jos 160cm ylipainoinen, epävarma ja epäsuosittu tietokonenörtti tulee iskemään sinua, kohteliaisuus ei tee vaikutusta niin että syttyisit. Mutta jos pitkä, komea, rikas, tunnettu korkea arvon mies tulee iskemään sinua, kohteliaisuus tekeekin vaikutuksen...ja vielä niin että uskottelet itsellesi kohteliaisuuden olleen se syy miksi tämä mies kolahti. Koska harva on pitkä/komea/rikas/tunnettu, on käytettävä piiloviestintää, geeneihin ja psykologiaan perustuvia triggereitä joilla synnytetään TUNNE korkeasta arvosta.
Taas kerran, PlayTheGame. Ei MakeTheRules. Jos mulla on hauska ilta naisseurassa ja herään aamulla kuvankauniin 22-vuotiaan vierestä, sillä mitä naiset väittää haluavansa ei ole pienintäkään merkitystä."Ei, se viittaa siihen että naisten mielestä jotkut miehet ovat korkeampiarvoisia, vaikka tämä mielipide puettaisiin korrektiin muotoon ("kemia" ym)."
En nyt taaskaan käyttäis tuota termiä, mutta jotkut miehet ovat ehkä esim. minulle sopivampia kumpppaneita kuin jotkut toiset miehet. Taaskaan ei voi yleistää, että joku tietty "korkea-arvoisten pelimiesten" ryhmä kiinnostaisi kaikkia naisia enemmän kuin jotkut "alempiarvoiset" miehet.
"Eli seksikumppaniksi tai parisuhteeseen kelpaa ihan kuka vain? En usko." Sekotat nyt kaksi eri asiaa. Sanoin, että kaikki ovat lähtökohtaisesti samanarvoisia ihmisiä. Tarkoitan sillä sitä, että pyrin kohtelemaan uusia tapaamiani ihmisia ystävällisesti ja ennakkoluulottomasti, mutta tää nyt ei mitenkään liity tuohon seksi- ja parisuhdekelpaavuuteen. Ja ei seksikumppaniksi tai parisuhteeseen ei todellakaan kelpaa kuka vaan.
"Jos minä väittäisin että 40-vuotias täti-ihminen ja 20-vuotias seksipommi ovat samalla viivalla kun haetaan yöseuraa, valehtelisin niin että korvat heiluu." Luultavasti olet oikeassa. Yöseuran eli seksiseuran hakeminen on niin pinnallista touhua, että siinä taitaa merkata se ulkonäkö eniten, joka luultavasti 20 v:llä on parempi kuin 40-vuotiaalla. 40 vuotias saattaa kuitenkin kiinnostaa joitakin enemmän sen vuoksi, että hänellä on elämänkokemusta, luultavasti on itsevarmempi ja enempi sinut oman kroppansa kanssa ja ehkä myös vapautuneempi sängyssä. Ja seurustelukumppanin haussa vanhemmat luultavasti pitävät 20 v. tytsyä liian nuorena ja kokevat olevansa aivan eri maailmoista.
"Esim. jos 160cm ylipainoinen, epävarma ja epäsuosittu tietokonenörtti tulee iskemään sinua, kohteliaisuus ei tee vaikutusta niin että syttyisit. Mutta jos pitkä, komea, rikas, tunnettu korkea arvon mies tulee iskemään sinua, kohteliaisuus tekeekin vaikutuksen..."
En voi sanoa tämän kuvauksen perusteella mitään. Pitäis saada nämä tyypit tuohon naaman eteen. Luultavasti jutustelisin molempien kans jonkin aikaa selvittääkseni ovatko minun tyyppiä. Mutta en nyt panisi pahakseen kummankaan iskuyritystä, kunhan käyttäytyvät hyvin eivätkä saa itkupotkuraivareita jos saavat pakit.
"Jos mulla on hauska ilta naisseurassa ja herään aamulla kuvankauniin 22-vuotiaan vierestä, sillä mitä naiset väittää haluavansa ei ole pienintäkään merkitystä." No mikäs siinä kunhan se nainenki on vielä aamulla samaa mieltä. Ootko muuten pelkästään seksiseuran perässä vai etsitkö jotain pitempääkin suhdetta? Millä perusteella valkkaat naisen baarista vai missä ikinä nyt näitä naisia isketkään?
- mies 28v
No, mies melkein 29v.Asun pienellä keskivertoa pienemällä paikkakunnalla, tosin en missään keskellä pelkkiä peltojakaan.Vakituinen hyvä työ löytyy ja vapaa-ajalla näen perhettäni aika paljon ja tykkään lenkeillä vaihtelevalla innostuksella.Kavereita en omista tällä hetkellä, koska en aikoinaan juurikaan aikoinaan alkoholista piitanut ja jäi ne suhteet sitte luomatta.Nyt aikuisena ei pahemmin edes ikävöi.
Parisuhde taustaa minulla ei ole lainkaan.Syynä tähän pidän sitä että en tähän mennessä ole käynyt baareissa yms. viihteellä ja toisaalta en oman ikäisiä uusia naisia missään.Ihmisenä olen kuitenkin ulospäin suuntautuva ja varsin puhelias kun juttu lähtee luistamaan.
Kaiken aikaa sitä tietysti toivoisi löytävänsä "sen oikean" mutta kriteerit tuntuvat vain kovenevan vain kaiken aikaa.Toisaalta, sitä kun katsoo mitenkä monet tekevät asioita ja elävät parisuhteissa jotka eivät oikeasti toimi, tulee kuitenkin aina itselleni fiilis että sitä on oikealla tiellä.Se mitä kuitenkin etsin ja toivon kohtaavani on jotain tasapuolista molempiin suuntiin ja aitoa, todellista.- minätäällä
Tuo on muuten jännää miten iän myötä on yhä valikoivampi kumppanin suhteen. Mutta ei se välttämättä huono asia ole kunhan ei mitään täydellisyyttä etsi, mitä ei ole olemassakaan. Toisilla taas on sitä ongelmaa, että ei osata olla yksin. Suhteessa on pakko olla oli se miten huono tahansa tai sitten mikään suhde ei kestä kauaa ja hypitään suhteesta toiseen.
"Se mitä kuitenkin etsin ja toivon kohtaavani on jotain tasapuolista molempiin suuntiin ja aitoa, todellista." Sama täällä. Ja uskon, että sen kyllä huomaa jos ja kun sellaisen kohtaa. - mies 28v
minätäällä kirjoitti:
Tuo on muuten jännää miten iän myötä on yhä valikoivampi kumppanin suhteen. Mutta ei se välttämättä huono asia ole kunhan ei mitään täydellisyyttä etsi, mitä ei ole olemassakaan. Toisilla taas on sitä ongelmaa, että ei osata olla yksin. Suhteessa on pakko olla oli se miten huono tahansa tai sitten mikään suhde ei kestä kauaa ja hypitään suhteesta toiseen.
"Se mitä kuitenkin etsin ja toivon kohtaavani on jotain tasapuolista molempiin suuntiin ja aitoa, todellista." Sama täällä. Ja uskon, että sen kyllä huomaa jos ja kun sellaisen kohtaa.Niin, ehkäpä iän mukana tulee myös ymmärystä parisuhteen syvemmästä aspektista ja mitä se hyvä, toimiva parisuhde vaatii.Tosin, kaikille tuo lamppu ei syty ikinä.
Ne jotka roikuu parisuhteissa kiinni eivät uskalla elää yksin.Se on toisinaan yksinäistä kun ei ole ketään jakamassa elämää eikä mm. läheisyyttä ja hellyyttä ei ole tarjolla.Monelle tulee ahistava fiilis "mitä jos en löydäkään koskaan enään ketään".Tuohon päälle vielä taloudelliset ja sosiaaliset asiat niin moni valitsee enemmin huonon suhteen kuin yksinään elämisen. - minätäällä
mies 28v kirjoitti:
Niin, ehkäpä iän mukana tulee myös ymmärystä parisuhteen syvemmästä aspektista ja mitä se hyvä, toimiva parisuhde vaatii.Tosin, kaikille tuo lamppu ei syty ikinä.
Ne jotka roikuu parisuhteissa kiinni eivät uskalla elää yksin.Se on toisinaan yksinäistä kun ei ole ketään jakamassa elämää eikä mm. läheisyyttä ja hellyyttä ei ole tarjolla.Monelle tulee ahistava fiilis "mitä jos en löydäkään koskaan enään ketään".Tuohon päälle vielä taloudelliset ja sosiaaliset asiat niin moni valitsee enemmin huonon suhteen kuin yksinään elämisen.Niinpä. Nuorena sitä elää niin hetkessä, että ei osaa ajatella pidemmälle ja usein on aika ruusuinen kuva parisuhteesta.
Tiedän monia jotka eivät ikinä ole asuneet yksin, ja toiset kammoksuu sitä ihan älyttömästi. Itselleni yksin asuminen on kuitenkin opettanut ihan älyttömästi. On oppinut, että selviää tietyistä asioista yksinkin kun ei ole sitä toista aina johon tukeutua, on rohkeampi tekemään ja toteuttamaan erilaisia asioita yksin. Uskaltaa elää omanlaistaan elämää, eikä ole riippuvainen toisen mielipiteistä. Välillä tosin mietin sitä, että toivottavasti sitä sopeutuu joskus vielä parisuhteessakin elämään kun on niin tottunut tähän nykytilanteeseen. - mies 28v
minätäällä kirjoitti:
Niinpä. Nuorena sitä elää niin hetkessä, että ei osaa ajatella pidemmälle ja usein on aika ruusuinen kuva parisuhteesta.
Tiedän monia jotka eivät ikinä ole asuneet yksin, ja toiset kammoksuu sitä ihan älyttömästi. Itselleni yksin asuminen on kuitenkin opettanut ihan älyttömästi. On oppinut, että selviää tietyistä asioista yksinkin kun ei ole sitä toista aina johon tukeutua, on rohkeampi tekemään ja toteuttamaan erilaisia asioita yksin. Uskaltaa elää omanlaistaan elämää, eikä ole riippuvainen toisen mielipiteistä. Välillä tosin mietin sitä, että toivottavasti sitä sopeutuu joskus vielä parisuhteessakin elämään kun on niin tottunut tähän nykytilanteeseen.Tuo on kyllä totta että yksin asuminen ja eläminen on kyllä sinällään opettavaa, että siinä näkee selviävänsä kaikenlaisista asioista myös itsenäisesti.Tuon kokemuksen jälkeen, ei ole ainakaan yksinään selviämisen peikkoa esteenä parisuhteesta lähdölle.
Ja tottahan tuokin on toisaalta että jokusen vuoden kun asuu yksin ja tekee asiat omalla tavalla, omalla rytmillä niin toisen tuleminen voi sekoittaa pakkattaa aika paljonkin.Siinä tarvitaan vain sitten molemmilta joustua että saadaan elämät sovitettua yhteen.
- Isä Timo
Poikani kuuluu ensimmäiseen ryhmään ja minä hyvätuloisena ATM-aisurina taas vuorostani jälkimmäiseen.
- hikisinkku
Olen melkein 40v mies. Asun Helsingissä. Minulla on yliopistokoulutus. Työ on ihan kiinnostavaa ja tienaan kohtuullisesti. Omaisuutta on jonkin verran, mutta ei minua missään nimessä rikkaaksi voi sanoa. Harrastuksia on eikä aika sinänsä käy pitkäksi.
Asun yksin. Olen jonkin verran yksinäinen. Kavereita on hyvin vähän. Nekin jotka on ovat omaan makuuni hieman liian moukkamaisia, joka näkyy mm. mielestäni liiallisena alkoholin käyttönä ja muutenkin epäterveinä elämäntapoina. Olen sosiaalisesti aivan avuton enkä onnistu hankkimaan uusia kavereita, joten vietän silloin tällöin aikaa näiden nykyisten kanssa yksinäisyyttä lievittääkseni.
Minulla ei ole ikinä ollut tyttöystävää. Tuskin tulen ikinä sellaista saamaankaan. En vaan osaa tehdä hyvää vaikutusta naisiin. Ei minullekaan tietenkään kuka tahansa kelpaa vaan naisen pitäisi olla fiksu ja kohtuullisen näköinenkin. Olen 33 v nainen. Korkeasti koulutettu kyllä olen, mutta alalle joka ei työllistä, eikä kyllä pahemmin kiinnostakaan enää. Siksipä opiskelen uudelle alalle ja teen siinä sivussa kaikenlaista pätkätyötä. Asun melko isossa kaupungissa ja kavereita on kyllä jonkin verran, mutta kovin läheisiä ei juurikaan. Harrastettua tulee aika paljon ja jonkin verran matkusteltuakin.
Ainakin osa ongelmaani on se, että tuttavapiirissäni useimmat ovat jo pariutuneet, ja uusien läheisempien kontaktien muodostaminen on tässä elämäntilanteessa hiukan hankalaa. Baareissa en käy koskaan, koska se on mielestäni aikamoisen ikävystyttävää ajanvietettä. Ehkäpä siihen baareissa ravaamiseen ei pitäisi yrittääkään suhtautua mukavana ajanviettotapana, vaan ankarana työnä, joka vain on tehtävä, mikäli meinaa suhteeseen päästä.
Kuten tuolla yllä jo nimim. kummitus totesi, niin todellakin, se ”kolahtaminen” on ainoa mitä mieheltä vaadin, eikä sen tapahtumista oikein voi ennakoida minkään ulkoisen seikan perusteella. Oma arkuus ja taidon puute miesten iskemisessä on tietysti myös ongelmallista, kun ei kykene itse lähestymään niitä kiinnostavia miehiä.- atm1
Entäs netistä? Varmasti sinusta ois kiinnostuneita, mutta josset kerran käy baarissa, tai et edes netissä ole missään esillä, niin pahapa sitä on kenenkään lähestyä.
- strange...
atm1 kirjoitti:
Entäs netistä? Varmasti sinusta ois kiinnostuneita, mutta josset kerran käy baarissa, tai et edes netissä ole missään esillä, niin pahapa sitä on kenenkään lähestyä.
Jeps, Stellarian profiilikin on piilotettu :/ Eihän siihen kukaan halukas saa edes mitenkään yhteyttä. Mitä hyötyä on profiilista, jo sitä kautta ei voi ottaa yhteyttä tai näe mitään keskustelijasta?
- atm1
strange... kirjoitti:
Jeps, Stellarian profiilikin on piilotettu :/ Eihän siihen kukaan halukas saa edes mitenkään yhteyttä. Mitä hyötyä on profiilista, jo sitä kautta ei voi ottaa yhteyttä tai näe mitään keskustelijasta?
jep, ei pääse atmit lähettelemään romanttisia viestejä stellarialle :(
- sdfghjklö888
strange... kirjoitti:
yksikään nainen tuskin haluaa yhteyden ottoja tämän palstan miehiltä.
- ....
sdfghjklö888 kirjoitti:
yksikään nainen tuskin haluaa yhteyden ottoja tämän palstan miehiltä.
Varmaankin totta, mutta tuskin tuo yhteisöprofiili deittimielellä on juuri kellään ylipäätään perustettu. Treffit-osio on erikseen.
Mutta stellarian tapauksessa on helppo arvata ettei hänellä ole profiilia treffit-osiossa (missään sivustolla). Ja kun ei kertomansa mukaan koskaan käy baareissa, ei ihme että on sinkku. Aivan tyypillinen korkeasti koulutettu naispuolinen citysinkku. Kaltaisiaan on jokainen iso kaupunki tulvillaan. Ei sillä että tässä asiassa mitään vikaa/pahaa olisi. strange... kirjoitti:
Kyllähän sähköpostia voi laittaa vaikka profiili onkin piilotettu. Piilotin profiilin siksi että haluan pitää itseni anonyyminä tällä palstalla, enkä jotenkin täysin luota siihen, etteikö avoimesta profiilista voisi joissakin tapauksissa vuotaa vähän liikaa tietoja, kun tämä s24:n sivujen toimiminen nyt muutenkin on mitä on. Mutta jos haluaa viestiä takaisinkin päin, niin kannattaa kirjoittaa semmoisella osoitteella, josta tulee lähettäjän koko nimi ilmi. Anonyymien atm:ien kanssa kun ei huvita keskustella.
On mulla treffiprofiilikin s24:ssä, mutta ei tällä hetkellä aktiivisena, koska välillä on mukava pitää siitäkin hommasta vähän lomaa.- anonyymi atm
stellaria81 kirjoitti:
Kyllähän sähköpostia voi laittaa vaikka profiili onkin piilotettu. Piilotin profiilin siksi että haluan pitää itseni anonyyminä tällä palstalla, enkä jotenkin täysin luota siihen, etteikö avoimesta profiilista voisi joissakin tapauksissa vuotaa vähän liikaa tietoja, kun tämä s24:n sivujen toimiminen nyt muutenkin on mitä on. Mutta jos haluaa viestiä takaisinkin päin, niin kannattaa kirjoittaa semmoisella osoitteella, josta tulee lähettäjän koko nimi ilmi. Anonyymien atm:ien kanssa kun ei huvita keskustella.
On mulla treffiprofiilikin s24:ssä, mutta ei tällä hetkellä aktiivisena, koska välillä on mukava pitää siitäkin hommasta vähän lomaa.Vastaatko itse sitten koko nimelläsi?
- Kis-kisu
stellaria81 kirjoitti:
On mulla treffiprofiilikin s24:ssä, mutta ei tällä hetkellä aktiivisena, koska välillä on mukava pitää siitäkin hommasta vähän lomaa.Nykyään sähköpostin alkuosa on sama kuin nimimerkki, mutta sittenhän on näitä vanhempia tunnuksia, joissa on eri nimimerkki täällä keskusteluissaa, eri nimi Treffeillä ja eri alkuosa sähköpostissa. Ne vanhat on käteviä, koska kukaan ei pysty yhdistämään nimimerkkiä treffiprofiiliin tai lähettämään sähköpostia, jos ei sille itse anta infoa :)
anonyymi atm kirjoitti:
Vastaatko itse sitten koko nimelläsi?
Eipä sitä omaa nimeään taida edes saada tuosta s24-postissa piilotettua, tai en ainakaan ole keksinyt miten, ja sen takia edellytänkin että myös viestin lähettäjä ilmoittaa nimensä mikäli haluaa vastauksen.
Mitenkään kovin optimistisesti en tosin jaksa suhtautua seuran löytymiseen tältä palstalta, pettymyksiä kun tulee niin kovin helposti, puolin ja toisin. Ja tietysti myös vähän arveluttaa se vastapuolen rehellisyys, että onko mahdollisesti antanut väärän nimen ja yrittääkin vain aiheuttaa minulle harmia.
Eli kyynisin silmälasein nykyään luen minulle tulleet viestit, mutta asiallisiksi katsomiini vastaan kyllä.
- mbgitw
Kuulun ryhmiin toivoton romantikko ja liian outo. Minuun ihastutaan ja toisinpäinkin, mutta se jokin löytyy vain hyvin harvan kanssa. En usko että asia johtuu niinkään sosiaalisesta statuksesta kuin luonteesta.
- voitko kertoa
Mikä "se jokin"?
Vähän sama juttu täällä,mukavaa kun on muitakin "outoja" :) Se tietty yhteys löytyy vain harvojen kanssa (en tarkoita materiaa ja muuta turhaa)
- turha tapaus
Minä olen turha mies, mikä kertoo minusta kaiken niin menneisyydestäni, nykyisyydestäni kuin tulevaisuudestanikin.
- menestyjä-luuseri
Hybridi olen noista esittämästäsi kahdesta vaihtoehdosta. Luuseripuoli korostunut viime vuosina yleisen elämänhalun heikkenemisen myötä. Luuseriuteen viittaavat kohdat alla suluissa.
Lyhyesti faktat. Pitkälle kouluttautunut (pitkäaikaistyöttömyys vienyt jo paljolti arvon koulutukseltani jossa työttömiä on hyvin vähän), hyvätuloinen (nykyään työtön), paljon matkusteleva (ainut asia mikä antaa merkitystä elämääni), itsenäinen olen aina ollut mutta en liian valikoiva tai sitoutumiskammoinen.
Mielenkiintoisempi kysymys on miten tähän tilanteeseen olen päätynyt. Lukio ja opiskeluvuosinani menestys naisrintamalla oli heikkoa ja siitä jäi katkeruus sitä kohtaan etten kelvannut edes naisille jotka omasta mielestäni eivät olleet lähelläkään omaa tasoani. Kun valmistuin hyväpalkkaiseen ammattiin en pystynyt unohtamaan sitä etten todellisuudessa kelvannut naisille omana itsenäni vaikka ammattini perusteella vaikuttikin siltä että lopulta aloin kelvata.
En pystynyt nöyrtymään siihen että olisin pitkällisten ponnistelujen jälkeen alkanut tarjoamaan hyvää elintasoa naiselle jolle en 10 vuotta aiemmin olisi kelvannut laisinkaan. Tein päätöksen etten halua naista enkä perhettä.
Tämä päätös ei tainnut sittenkään olla se paras mahdollinen koska ilman perhettä en löydä riittävästi motivaatiota elämälleni. En nähnyt järkeä jatkaa vaativassa työssä koska itseäni varten en tarvitse enempää rahaa. Olisi ollut vain järkevintä nöyrtyä ja ottaa vaimoksi joku entinen nirppanokka, perustaa perhe ja elellä hyvästä elintasosta nautiskellen elämänsä loppuun saakka.- 11+9
Siis sen perusteella miten jotkut nuoret ja vielä kehittymässä olevat naiset joskus käyttäytyivät, et antanut 10 vuoden päästä kenellekään mahdollisuutta?! Ja oletat, että miehessä kaikkia(!) naisia kiinnostaa vain miehen tarjoama elintaso? Sori nyt, mutta ei tosiaan ihme, että olet sinkku, kun ajattelusi taso on tuollaista...
- respect!
Muutoin ihan soturin päätös, mutta olisit pitänyt työn ja etsinyt vaimun Thaikuista.
- Wilchelm Friedrich
"Toiseen ryhmään taas kuuluvat pitkälle kouluttautuneet, paljon matkustelevat ja harrastavat sinkut, jotka ovat ehkä liian valikoivia, itsenäisiä ja sitoutumiskammoisia."
Kuulun sitten varmaankin tähän. Olen suhteellisen sitoutumiskammoinen, itsenäinen, akateeminen mies (tosin opintojensa alussa vasta). Matkustaisin tietysti paljon, jos en olisi vain köyhä opiskelija. Haaveilen kyllä erilaisista eksoottisista maista. Olen varmaan myöskin valikoiva, mutta en ole valmis sitoutumaan ihmisen kanssa, joka ei todella ole samalla aaltopituudella kanssani. - n.sinkku.23
Olen sellainen sinkku, joka ei hirveästi vietä aikaa sellaisissa paikoissa tai tilanteissa, joissa voisi tutustua uusiin ihmisiin.
Peruskouluaikana minua kiusattiin ja annettiin ymmärtää että olen helvetin ruma, outo ja tylsä. En ole tainnut vieläkään päästä täysin yli tuosta ja ehkä se heijastuu käytökseeni ainakin siten etten ole kovin itsevarma tai luonteva miesten lähettyvillä. Ehkä annan "kylmän" vaikutelman. Tai sitten vain olen edelleen ruma, outo ja tylsä.
Tällä hetkellä haaveilen paljon matkustamisesta ja aion ainakin lähteä vaihto-opiskelemaan. Senkin takia tuntuisi hölmöltä nyt etsimällä etsiä suhdetta, kun mieluummin haluaisin vain ns. mennä minne elämä kuljettaa... Toisaalta uskon siihen, että "onnekkaita sattumia" sattuu sitä enemmän, mitä otollisemmat suhteet niiden tapahtumiselle itse luo. Muutaman kerran olen tavannut ihmisiä joiden kanssa on synkannut ja tuloksena on ollut kerran teininä pidempi seurustelu, myöhemmin muutamat hyvät treffit ja tapailusuhde.
Koska kuitenkin tiedän, miltä tuntuu olla samalla aaltopituudella jonkun kanssa ja jopa rakastaa, en vähempään aio tyytyä. Minussa ja menneisyydessäni on myös sellaisia piirteitä, jotka rajaavat pois kumppaniehdokkaita - esimerkiksi en halua lapsia enkä ole hetero. - Lady vm 1964
Ensiksi totean, että poikkesin palstalle piiitkästä aikaa, en todellakaan ole vakikävijä, mutta sinkku sen sijaan ole, uusiosellainn.
Olen ennenkin näitä palstan ketjuja lukiessani ihmetellyt, että mikä hemmetti siinä on kun nuoret ihmiset eivät löydä kumppania, kun minulle tässäkin iässä on tarjontaa yllin kyllin.
Olen juuri viisikymmntä täyttänyt nainen, eronnut 37- vuotiaana ja asunut sen jälkeen kahden tyttäreni kanssa. Tein aikoinaan tietoisen päätöksen, että uusperhettä en tule koskaan perustamaan. Ne ovat minusta todella syvältä.
No, ensi syksynä tyttäret todennäköisesti muuttavat kotoa opiskelemaan:DD
Silloin olen vapaa kokonaan omiin ratkaisuihini.
Olen hyvässä työpaikassa, suhteellisen hyvätuloinen, asun uudessa ok- talossa isossa kaupungissa.Miehilt saamani palautteen mukaan olen ihan näyttävä nainen. Olen ulospäinsuuntautunut, minulla on 6 läheistä ystävätärtä, lisäksi ystävien muut kaveit ovat tulleet minunkin kavereikseni. Teen liikkuvaa työtä ja tapaan päivittäin paljon ihmisiä. Käyn paljon viihteellä, ystävättärien kanssa tai yksinkin, minulle ei tuota ongelmaa lähteä yksin baariin tai tanssiravintolaan.
Jos bongaan kiinnostavan miehen, voin pyytää häntä tanssimaan tai mennä juttusille. Kyllä jutunjuurta aina löytyy.
Näiden 13 sinkkuvuoden aikana on ollut pidempiä ja lyhyempiä tapailusuhteita. Olen hyvin varovainen heittäytymään täysillä, monta hurmaavaa miestä on jäänyt läheiseksi ystäväksi.
Viime lauantaina tapasin taas erään fiksun miehen, jonka seurassa oln viettänyt pari iltaa ennenkin. Nyt kadun vain sitä, etten kuitnkaan antanut sitä numeroani, tai ottanut hänen tarjoamaansa numeroa.. - semi-kelvollinen
Mä olen 35 v. lapseton sinkkunainen ja olen ehkä sekoitus noista kahdesta vaihtoehdosta.
Mulla on paljon kavereita, muutama läheinen ystävä, harrastuksia, iso perhe.
Olen sosiaalinen, aktiivinen, käyn paljon ulkona tapaamassa kavereita. Tutustun myös helposti uusiin ihmisiin ja minua on helppo lähestyä.
Ennen matkustelin paljonkin, nykyään ehkä kerran pari vuodessa teen lyhyen lomareissun.
Olen hyvin koulutettu, mutta tällä hetkellä työtön. Olen hakenut opiskelemaan uutta alaa ja tietysti toivon työllistyväni pian. Teen työkeikkoja, mutta eipä sillä elä. Tämän olen kokenut esteeksi parisuhteen muodostamiselle. Käyn kyllä treffeillä melkein joka viikko ja miehet tekevät aloitteita aktiivisesti (vapaat ja valitettavasti myös varatut...) mutta koen jotenkin kiusalliseksi oloni kun puhutaan työstä ja toimeentulosta. Minulle itselleni miehen työllä tai toimeentulolla ei ole merkitystä, ei ole koskaan ollut. Olenkin nyt hiljattain miettinyt, että ehkä jätän noi treffailut nyt toistaiseksi ja palaan astialle kun koen olevani yhteiskuntakelpoinen.
Perhettä en ole perustanut, koska ei ole oikein koskaan ollut sen tyyppistä miestä jonka kanssa olisin lapsia halunnut. Se on aina vaan siirtynyt ja siirtynyt. Eikä se nyt niin haittaa, eikä minua haittaa tietenkään sekään jos tapaamallani miehellä olisi lapsia. En ole etsinyt mitään tietyntyyppistä miestä koskaan, seuraani on hakeutunut monenlaisia miehiä. Minun kanssa tulee parhaiten toimeen terveellä itsevarmuudella ja hyvällä huumorilla varustettu itsestään huolta pitävä mies.
Joskus aikanaan oli kovakin kiire aina parisuhteeseen ja viihdyinkin aina pitkään suhteessa. Nykyään en kiirehdi asioiden suhteen. Tutustun avoimesti kaikkiin, jotka tulevat juttusille, kyllä sen sitten tuntee molemmin puolin onko sitä "kemiaa" ystävyyttä pidemmälle.- kelvoton mies
Ei työtön ole yhteiskuntakelvoton ellei sitten tarkoituksella käytä väärin systeemiä. Todella monet ovat jossain vaiheessa työttömiä.
- semi-kelvollinen
kelvoton mies kirjoitti:
Ei työtön ole yhteiskuntakelvoton ellei sitten tarkoituksella käytä väärin systeemiä. Todella monet ovat jossain vaiheessa työttömiä.
Se onkin se oma fiilis, mikä on sisällä.
Ja vähän kyllä vaikuttaa muutaman moukan treffikaverin kommentointi kun kerron tilanteeni...
Osa ottaa asian ihan hyvin, mutta osa näkee silmissään heti jonkun pyrkyrin, joka etsii elättäjää itselleen. Onhan täällä nämä palstan miehetkin moneen kertaan olleet sitä mieltä, että työttömänä eivät kelpaa kenellekään.
Taitaa olla harvassa ne joille oikeasti sillä ei ole mitään väliä.
Sanoin itse itseni irti olosuhteista johtuen ja nyt olen ensimmäistä kertaa työtön. En todellakaan nauti tilanteesta vaan tämä on ihan hirveää! - kelvoton mies
semi-kelvollinen kirjoitti:
Ja vähän kyllä vaikuttaa muutaman moukan treffikaverin kommentointi kun kerron tilanteeni...
Osa ottaa asian ihan hyvin, mutta osa näkee silmissään heti jonkun pyrkyrin, joka etsii elättäjää itselleen. Onhan täällä nämä palstan miehetkin moneen kertaan olleet sitä mieltä, että työttömänä eivät kelpaa kenellekään.
Sanoin itse itseni irti olosuhteista johtuen ja nyt olen ensimmäistä kertaa työtön. En todellakaan nauti tilanteesta vaan tämä on ihan hirveää!Ehkä tuossa on järkevät miehet erottuvat hölmöistä. Kyllähän järkevän miehen pitää ymmärtää, että ihan fiksu ja ahkerakin ihminen voi joutua työttömäksi eikä työttömyys välttämättä kestä kovin pitkään.
- sinkkumies.
kelvoton mies kirjoitti:
Ehkä tuossa on järkevät miehet erottuvat hölmöistä. Kyllähän järkevän miehen pitää ymmärtää, että ihan fiksu ja ahkerakin ihminen voi joutua työttömäksi eikä työttömyys välttämättä kestä kovin pitkään.
Olen turha ex paperiprosessinhoitaja. Mielestäni olen aika hyvin koulutettu ja en uskonut että töiden löytäminen on niin vaikeaa koska sentään olin 11 vuotta paperitehtaalla töissä. Työn saanti on kai enemmän naamasta kiinni kuin taidoista kun yksinkertaisemmatkin työt mihin olen hakenut niin en pääse edes haastatteluihin helposti. Olen siis turha mies jolla ei ole mitään virkaa tässä elämässä.
- kelvoton mies
sinkkumies. kirjoitti:
Olen turha ex paperiprosessinhoitaja. Mielestäni olen aika hyvin koulutettu ja en uskonut että töiden löytäminen on niin vaikeaa koska sentään olin 11 vuotta paperitehtaalla töissä. Työn saanti on kai enemmän naamasta kiinni kuin taidoista kun yksinkertaisemmatkin työt mihin olen hakenut niin en pääse edes haastatteluihin helposti. Olen siis turha mies jolla ei ole mitään virkaa tässä elämässä.
Sähän voisit kanssa kouluttautua jollekin muulle alalle jos paperiprosesseista ei työtä enää löydy.
- klassinenVirheoletus
semi-kelvollinen kirjoitti:
Sanoin itse itseni irti olosuhteista johtuen ja nyt olen ensimmäistä kertaa työtön. En todellakaan nauti tilanteesta vaan tämä on ihan hirveää!Teet taas klassisen virheen, jossa luulet että ne säännöt jotka pätevät miesten parisuhdestatukseen pätisivät samalla tavalla naisille. Monet menestyvät miehet eivät ole kiinnostuneita juurikaan naisen ammatillisesta menestyksestä. Jos on oikein uratykki, saattaa mies silloin jopa hakea naista, joka on tyytyväisin kotirouvana.
Siinä missä miehen status laskee suuresti työttömyyden vuoksi, naisen status ei koe välttämättä minkäänlaista laskua. Jos olisin sinun asemassasi, ihan ylpeänä kävisin treffeillä ja hankkisin hyvin toimeentulevan miehen, joka tarjoaisi sinulle leppoisan ja mukavan elämän. - klassinenVirheoletus
kelvoton mies kirjoitti:
Ehkä tuossa on järkevät miehet erottuvat hölmöistä. Kyllähän järkevän miehen pitää ymmärtää, että ihan fiksu ja ahkerakin ihminen voi joutua työttömäksi eikä työttömyys välttämättä kestä kovin pitkään.
Lisään vielä sen että itse olen kuvaukseni kaltainen hyvin toimeentuleva mies, joka ei välitä naisen urastatuksesta. Ongelma vain olisi siinä etten todellisuudessa kelpaisi sinulle :) Tärkeintä sinulle onkin selvittää mitä todella haluat. Ennen kuin sen tiedät, ehkä kannattaakin rajoittaa treffailua.
sinkkumies. kirjoitti:
Naamasta kiinni ettei edes haastatteluihin pääse? Joillakin asiakaspalvelualoilla kannattaa laittaa valokuva hakemukseen mutta muihin se on ihan turhaa eli otapa se pois niin ei tarvitse naamaa syyttää kun ei haastattelukutsua tule.
Ja tuolla alalla kun ei töitä enää ole niin TE-toimistokin varmasti tukee kouluttautumista uuteen ammattiin. Esimerkiksi hoitoalalla riittää taatusti töitä, mikäli soveltuvuuskokeet osoittavat että sopii sille alalle. Puhtaanapitoalalla ei edes soveltuvuus nouse esteeksi ja esimerkiksi toimitilahuoltajan töitä löytyy varmasti. Myös keittiöissä tarvitaan edelleen työntekijöitä. Työkkärin ammatinvalinnanohjaaja osaa kertoa lisää työmarkkinatilanteesta Varsinais-Suomessa.- semi-kelvollinen
klassinenVirheoletus kirjoitti:
Teet taas klassisen virheen, jossa luulet että ne säännöt jotka pätevät miesten parisuhdestatukseen pätisivät samalla tavalla naisille. Monet menestyvät miehet eivät ole kiinnostuneita juurikaan naisen ammatillisesta menestyksestä. Jos on oikein uratykki, saattaa mies silloin jopa hakea naista, joka on tyytyväisin kotirouvana.
Siinä missä miehen status laskee suuresti työttömyyden vuoksi, naisen status ei koe välttämättä minkäänlaista laskua. Jos olisin sinun asemassasi, ihan ylpeänä kävisin treffeillä ja hankkisin hyvin toimeentulevan miehen, joka tarjoaisi sinulle leppoisan ja mukavan elämän."Hankkisin hyvin toimeentulevan miehen..."
Miten ja mistä niitä hankitaan?
Ja jotenkin on itsellä sellainen fiilis, että en haluaisi olla kenenkään elätettävänä, joutua pyytämään toiselta rahaa omiin menoihin (vaatteet, meikit, kampaaja...jne.)
Tai en tiedä miten miehet yleensä edes suhtautuu tuollaiseen.
Ja kun mussa on vielä se paha juttu, että olen aika romantikko, täytyy aidosti rakastua ja rakastaa. Sitä kun ei voi määritellä, että kuinka rikkaaseen haluaa rakastua.
Nytkin viikonloppuna tuli yksi treffipyyntö livenä ja yksi facen kautta. Vientiä olisi ja se on ihan kiva, mutta jarruttelen kuitenkin. Ehkä on vaan viisainta odottaa, että asiat on kunnossa ja se omanarvontunto taas kohdallaan.
- ei tee mitään
Käytetyllä tavislutkalla ei tee mitään. Uskokaa jo arvoisat suomihuorat.
- minätäällä
Voitko häippäistä keskustelustani jos et osaa keskustella aloituksen aiheesta millään tavalla! Kiitoksia kaikille muille vastanneille. Kiinnostavaa lukea, miten erilaisia elämäntarinoita jokaisella sinkulla on kerrottavanaan :) Lisääkin toki otetaan tarinoita vastaan, jos niitä vaan riittää.
- Tällaisia pyörii
No minä esimerkiksi olen 43-vuotias mies, enkä ole koskaan nussinut.
- Käyttäjätutkimus
Monenko nussima muuten olet?
- mies 86
Parrakkaita hörhöjä.
- Mies31v
Olen varmaan se ekaan sijoittuva. Ei koulutusta, en nyt töissä. Lähiön yksiö ja kesäisin käyn tuossa kentällä potkimassa palloa.
Vappuna saatu isku ja kännykänhajoaminen oli naimisissa olevan ystäväni miehen tekosia. Mä muistin että nainen löi mua. Eli olin just kolmannen korvapuusti. Että sellainen kusipää.
Ja muulla ei ole merkitystä, koska tuon vain pahuutta ihmisten keskuuteen. Joko nainen kuolee aivan liian aikaisin, nainen ei pidä minusta tai sitten nainen on varattu ja laittaa kaikki minun niskoilleni. Tähän olisi sopinut joku sivistys, mutta en mä niitä osaa jos en katso googlesta.
Ja huorittelen. Pidän läskihuumorista. Ja olen mielestäni liian hyvä tämän palstan naisille. :) jalla jalla - paljo aiheen vierest
tää lähti rönsyilemään niin pahasti, ettei tänne viitti mitään stooria heittää, kun pelimies eipäs juupas keskustelua ja mistä tunnet kolahduksen scheissea vaan täynnä. Sinäänsä muuten typerää odottaa, että naiset tunnustaisivat pelimiesohjeet toimiviksi. Yhtä epätodennäköistä kuin saada ätmi uskomaan, että ryhdistäytymällä voisi jonkun naisen löytää joskus.
- minätäällä
Totta, mutta musta se on täällä ideakin, että keskustelu on vastavuoroista ja aihe vähän rönsyileekin. Oishan sekin nyt vähän tylsää jos tänne jokainen kirjoittais vuorotellen oman stoorinsa, mutta kukaan ei kommentois tai jatkais keskustelua siitä mitenkään.Ja ite ajaudun vielä niin helposti väittelemään eri aiheista täällä.
- 12+19
30 työtön pullukkamies savosta
- oman tien kulkija
tjaa, täällä on aloituksen mukainen 1.kategorian 30 sinkkumies. Syrjäytynyt? Ei liikaa ainakaan sosiaalista elämää. Tässä hullussa oravanpyörässä roikutaan ehkä kahden sormen pinsettiotteella kiinni. Työtön? Kyllä, pari vuotta tätä ihanuutta takana. Katkeroitunut? En halua olla, mutta meinaa puskea pintaan. Rehellisesti sanottuna toisinaan ärsyttää raskaaasti muiden onnistumiset.
Akateemista koulutustaustaa löytyy, valitettavasti massiiviset vastoinkäymiset elämässä lamaannutti pahasti. Nyt harmittaa, että on mitään kouluja käynytkään. Haittaa vaan noista tutkinnoista, jollei niitä heti pääse hyödyntämään.
Parisuhdekuvioita en tässä kohtaa halua miettiä. Täytyy saada omat asiat ensin kuntoon. Ketään tuskin kiinnostaa heikolla itsetunnolla varustettu, lievästi masentunut, työtön mies. Hammasta purren täytyy käydä uuteen taistoon. Sinkut-palstan unohtaminen voisi olla ensimmäinen kehitysaskel :). - minätäällä
Tsemppiä taistoon! :) Hienoa, ettet oo luovuttanu vastoinkäymisistä huolimatta. Kannattaa keskittyä tekemään sellaisia asioita, joissa on hyvä ja joissa mahdollisesti tulee niitä onnistumisia. Ne auttavat hilaamaan sitä itsetuntoakin ylöspäin. Sinkut -palstakin voi olla ihan hyvä unohtaa välillä. Itsekin käyn täällä vaan ihan satunnaisesti. Tää on vaan välillä niin raskasta luettavaa, että hyvä käydä välillä huilaamassa toisaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106