http://www.mdz-moskau.eu/img_text/638.jpg
Paljon antasitte ulkonäöstä 1-10? Alkaisitteko suhteeseen tämän näköisen miehen kanssa?
Naiset, mites tää mies?
24
236
Vastaukset
- bong
Puhtaasti vain kasvojen ja hiusten perusteella arvosana 9. (Todellinen arvosana perustuu ulkoisen olemuksen kokonaisuuteen ja luonteeseen) Alkaisinko suhteeseen? Se on vaikeampi kysymys, kuten hyvin tiedät.
7, ihan miellyttävän näköinen siis ja hieman keskiarvoa parempi (keskiarvohan tuolla asteikolla olisi siis 5). Viikset eivät minuun iske juuri koskaan, jotkut joilla on pieni sänki voivat tosin olla vielä hyvinkin söpöjä ja vetovoimaisia.
Voisin kuitenkin alkaa suhteeseen jos olisi mukava mies, koska ihan tavallisen näköinen riittää. Esim. toka eksäni oli suunnilleen samaa tasoa tai ehkä vähän alempi.- ätmi
Saanko nyt pillua, kun tunnistin kuvan henkilön saman tien?
Minä en tunnistanut, joten minun ei ainakaan tarvitse antaa. Mutta joo hyvä idea, paritetaan vaan keskenään ne jotka hänet tunnistivat. Toisipa uutta puheenaihetta palstallekin.
- ätmi
marianne89 kirjoitti:
Minä en tunnistanut, joten minun ei ainakaan tarvitse antaa. Mutta joo hyvä idea, paritetaan vaan keskenään ne jotka hänet tunnistivat. Toisipa uutta puheenaihetta palstallekin.
No, ainakin siinä karsiutuisi pois sivistymätön WT-sakki.
No onhan tuo aika tunnettu kuva, mutta emme toki riistä etsimisen iloa niiltä, jotka eivät henkilöä tunnistaneet. :)
Ei kyllä pahan näköinen nuorena ollenkaan, eikä oikeastaan vanhempanakaan, vaikka vähän pönäköityikin.- lottamari<3
Sisäisestä kauneudesta täys kymppi. Ulkonäkö ehkä seiska.
- Sisäinenkauneus10
:D
Täytyy käydä tosiaan itsekin vilkasemassa kuka Tsaikovski, Tolstoi tai Dostojevski tuo nyt sitten lienee. Tietyt nimet kyllä historiasta ja kirjallisuudestakin on kyllä sinänsä tiedossa, mutta myöntää täytyy että harvan naamaa kuvasta tunnistaisin :) poikkeuksena valtioiden historialliset merkittävät presidentit ja vastaavat...
- pieni vihje
Ei ole taiteilija, koetapa arvata uudelleen, mitä Venäjältä löytyy.
- 5p vihje
pieni vihje kirjoitti:
Ei ole taiteilija, koetapa arvata uudelleen, mitä Venäjältä löytyy.
Tunnetaan myös nimellä Isä Aurinkoinen. Eli siis positiivinen ja kaikinpuolin hyvä tyyppi kyseessä.
Jahas, no onhan sitä tuon ukon kuvia myöhemmältä ajalta nähnyt muttei olisi tullut mieleenkään että olisi nuorena ollut tuon näköinen :) Jotenkin aika erilaiset piirteet tuossa kuvassa
5p vihje kirjoitti:
Tunnetaan myös nimellä Isä Aurinkoinen. Eli siis positiivinen ja kaikinpuolin hyvä tyyppi kyseessä.
Nuoruuden kuvassa oli vielä selvästi lempeämpi ilme. Liekö vasta sittemmin kovettunut.
- Jii007
Tämä viiksiniekkahan on ollut jo nuoruudessaan kovantason YTM. Nykypäivänä lohkeaisi baarissa kuin baarissa tuon näköiselle jampalle suomipimpsaa.
- Ei hajuakaan
Kuka tämä mies on?
T: sivistymätön- ooihjiji
stalin
- tyhymä
ooihjiji kirjoitti:
stalin
Kuka se o?
- привет
tyhymä kirjoitti:
Kuka se o?
Niin joo, ei pitäisi käyttää lempparinimiä, oikea nimensä oli Josif Vissarionovits Dzugashvili.
- Naisasialooseri.
Tietämättömät typerykset eivät edes Stalinia tunnista vaikka hän on eräs historian suurimmista miehistä, tunnettiin myös nimellä Suuri Isä
YTM-kaverini ei tosin tunnistaisi Stalinia niistäkään kuvista joissa hän on vanhempi ja kuuluisa. Ei hän tosin tietäisi kuka Stalin edes oli.- Marianne89...
Tunnistan kyllä Stalinin kuvista niiltä ajoilta kun oli kuuluisa ja vallassa. Tuon nuoruuskuvan aikana hän ei ollut kansainvälisesti kuuluisa, joten ei tuollaisia kuvia missään historian kirjoissa edes yliopistossa ole (ehkä jossain Venäjällä saattaa olla, en siitä tiedä) vaikka olen lukenut erikseen muutaman syventävän kurssin Euroopan historiasta ja opintojeni päälinja oli politiikka. Silti suoritin opintoni läpi hieman keskivertoa paremmin ja edelleen on jäänyt mieleen paljon 1900-2000-luvun kansainvälisestäkin politiikasta.
Tunnistaisitko itse kuvasta 10-vuotiaan Hitlerin? - ätmi
Marianne89... kirjoitti:
Tunnistan kyllä Stalinin kuvista niiltä ajoilta kun oli kuuluisa ja vallassa. Tuon nuoruuskuvan aikana hän ei ollut kansainvälisesti kuuluisa, joten ei tuollaisia kuvia missään historian kirjoissa edes yliopistossa ole (ehkä jossain Venäjällä saattaa olla, en siitä tiedä) vaikka olen lukenut erikseen muutaman syventävän kurssin Euroopan historiasta ja opintojeni päälinja oli politiikka. Silti suoritin opintoni läpi hieman keskivertoa paremmin ja edelleen on jäänyt mieleen paljon 1900-2000-luvun kansainvälisestäkin politiikasta.
Tunnistaisitko itse kuvasta 10-vuotiaan Hitlerin?Ei kannata ottaa tosissaan, pojat vain vähän kiusaa.
- jahas jahas
Enpä tunnistanut minäkään Stalinia tuosta kuvasta, tunnetummista kuvista olisin tunnistanut. Mutta onneksi nykyään googlessa on sellainen ominaisuus, että kuviakin voi helposti jäljittää. (Heh, kokeilkaapa joskus jos nettitreffeissä on jonkun aasialaisen, miehen tai naisen kuva. Aika monesti kyseessä onkin jonkin sortin julkkikselta pöllitty kuva...)
Sitten itse kysymykseen: kouluarvosanana nuori Stalin ansaitsisi ulkonäkönsä puolesta jotain 9 pintaan, on mielestäni komea mies. Ei kuitenkaan yhtään minun tyyppiäni, koska en pidä miehekkäistä miehistä erityisemmin. Jos taas luonne sattuisi olemaan aivan ihastuttava ja maailmankatsomus lähellä omaani, niin totta kai kelpaisi. Tämän herran kohdalla tosin tiedän, että näin ei missään nimessä ole... - PaljasPena
Isä aurinkoinen oli noion 165 cm lyhyt Mikki-Hiiri. Ehkä lyhyys aiheutti nuoruuden pariutumismarkkinoilla katkeroitumista ja vaikutukset persoonallisuudelle ovat tunnetut.
Myös Napoleon, Hitler ja Putin kääpiöitä.- suomen.diktaattori
Suomen Diktaattorikin on suurempi ja mahtavampi kuin nuo pilipali-diktaattorit. Eikä yhdenkään Suomen kansalaisen tarvitse muita diktaattoreja tunnistaa, kunhan tuntee sen yhden ainoan ja alkuperäisen Suomen Diktaattorin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106