Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu, ei näiden palstapoikain kanssa kannata paljoa tästä asiasta väitellä, minä ainakin olen jo luovuttanut täysin. Kyllähän katsos se aikamiespoika on kaikkein paras asiantuntija naisten seksielämän suhteen. Jos et kuulu edes muutamaan panorinkiin, niin olet täydellä varmuudella vanha, ruma ja läski kurppa.
14.04.2014 21:18
No, kukin tavallaan, eikä siinä mitään, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Itse olen vain sitä mieltä että hyötyliikunta on erinomaisen vaivaton tapa pysyä hyvässä kunnossa, kun ei pahemmin tule jätetyksi ”treenikertoja” väliin vaikka kuinka olisi kiire ja laiskottaisi. En myöskään ymmärrä että minkä takia pitäisi pukeutua niin että liikkumisesta tulee hankalaa, kun helpompiakin vaihtoehtoja on olemassa. Turkkeja vastaan minulla ei sinänsä ole mitään erityistä muuta kuin se, etten käsitä että miten hemmetissä semmoista voi pitää liikkuessaan päällä ellei pakkasta ole vähintään 40 astetta. Pitäisi muuttaa hieman Suomea ankarampiin pakkasoloihin ennekuin viitsisi turkin ostamista edes harkita.
14.04.2014 16:57
Oivoi, kyllä ootte taas kujalla asioista.
On kyllä tavallaan totta, että varatuksi tietämänsä miehen kanssa on ehkä helpompi ystävystyä, kuin sellaisen jonka suhdestatuksesta ei ole tietoa. Tämä ehkä liittyy jotenkin siihen, että varatun miehen kanssa ei tarvitse olla niin ”varuillaan”, ja kierona taka-ajatuksena tällaiseen mieheen tutustumisessa olisi ainakin minulla se, että hänen kauttaan voisi ehkä päästä tutustumaan mahdollisesti myös joihinkin hänen sinkkumieskavereihinsa.
Mutta tosiaan, itse en ainakaan oikein pysty kiinnostumaan varatusta miehestä parisuhdemielessä, ja epäilenpä ettei naisilla yleensäkään se kilpailuvietti toimi ihan sillä tavoin kuin te miehet tunnutte kuvittelevan.
14.04.2014 16:48
No kyllä minä ainakin komppaan kymppiä tässä asiassa. En koskaan ole ihastunut keneenkään ensi silmäyksellä, vaan kyllä siinä on aina ollut jonkinlainen pitempiaikainen tunteminen taustalla.
Minun nähdäkseni ongelmia aiheutuu usein nimenomaan siitä, että mies lähestyy tuntematonta naista, nainen pelästyy tätä yllätyshyökkäystä ja antaa pakit, minkä jälkeen mies masentuneena ajattelee että on nolannut itsensä, eikä halua enää koskaan nähdä kyseistä naista. Todellisuudessa tuollaisten ”hätäpakkien” jälkeen voisi olla vielä oivat mahikset saada nainen omakseen, koska tällöin nainen tietää miehen olevan itsestään kiinnostunut, mikä on aikamoisen kiinnostusta herättävää, mikäli mies on vähänkin naisen tyyppiä.
Valitettavasti miehillä vain tuntuu olevan tapana jättää homma kerrasta sikseen. Tietysti olisi tavallaan naisen velvollisuus tehdä se seuraava siirto, mikäli on halukas tutustumaan, mutta ei sekään niin helppoa ole, jos mies vain välttelee ja on kylmäkiskoinen.
14.04.2014 16:35
No, eipä minullakaan nyt mitään loistavaa ratkaisua tuohon tilanteeseen ole, mutta jos nyt yhtään lohduttaa, niin voin kertoa, että et tosiaan ole yksin. Epäilen, että vähintäänkin puolet palstalaisista painiskelee saman ongelman kanssa, allekirjoittanut mukaan lukien. Jos ei tule jo teini-iässä aloittaneeksi sitä normaalia rakkauselämää, niin sen aloittaminen muuttuu vuosi vuodelta vaikeammaksi. En tarkoita, että kannattaisi kokonaan toivoaan heittää, mutta täytyy tiedostaa että jos esim. kolmeenkymppiin mennessä mitään ei ole tapahtunut, niin erittäin todennäköisesti mitään ei tapahdu jatkossakaan, ellei itse aktiivisesti tee asialle jotain.
Se, etteivät naiset osoita kiinnostusta ei todellakaan tarkoita sitä että sinussa olisi jotain vikaa. Ehkäpä luulevat sinua varatuksi tai jotain. Aika harvassa taitavat olla ne miehet (tai naiset) joihin toinen sukupuoli jatkuvasti osoittaa oma-aloitteisesti kiinnostusta.
14.04.2014 10:49
”Onko mitään tehtävissä jos nainen ei osoita kiinnostusta miestä kohtaan?”
Näin naisena sanoisin, että siitähän se tekeminen vasta aloitetaan. Tiedän kyllä ketkä tähän tulevat jauhamaan sitä ainaista epätasa-arvoa naisten ja miesten aloitteiden teon välillä, mutta silläkin uhalla sanon, että melko suuri osa naisista ei kulje ympäriinsä flirttaamassa täpöllä joka ikiselle vähänkin siedettävälle miehelle, vaan yleensä se kiinnostuminen kohdistuu siihen joka vaikuttaa itsekin kiinnostuneelta. Oikeasti pitää paikkansa, että kiinnostuksella on tapana tarttua, joten nainen, joka ei ensin vaikuta miehestä kiinnostuneelta voi muuttaa mieltään mikäli mies sen kiinnostuksensa jotenkin osoittaa.
Ja toinen pointtini on se, että sitä kiinnostusta on paljon helpompi uskottavasti osoittaa, mikäli todella on kiinnostunut juuri kyseisestä henkilöstä. Jos naiselle tulee tunne, että mies on kiinnostunut hänestä vain sukupuolen, eikä persoonallisuuden perusteella, niin mahdollisuudet ovat selkeästi heikommat.
Aina ei kylläkään onnistu vaikka kuinka olisi kiinnostunut ja sen osoittaisi, mutta se on elämää, ei pidä antaa koko maailman kaatua yhden epäonnistumisen takia.
13.04.2014 12:06
No mene nyt hyvä ihminen kysymään asiaa niiltä yläkertalaisilta itseltään. Ota aiempien kuulohavaintojesi perusteella tekemäsi kirjanpitoaineisto mukaan ja vaadi selitystä moiselle poikkeamalle aikataulussa ja paikassa. Muista huomauttaa myös, mikäli tuo aktin kesto poikkeaa pitkän aikavälin keskiarvosta enemmän kuin 0.7:n keskihajonnan verran.
13.04.2014 11:38
No miksei se pyörä sitten käy? Kyllähän 5 km:ssä kävellen jonkin verran saa aikaa kulumaan, mutta hyvää liikuntaahan se vain on, johon nyt joka tapauksessa pitäisi aikaa jostain repiä. Itse ajan kyllä tuollaiset lyhyetkin matkat pyörällä juurikin ajan säästön takia ja siksi, että kävely aina samoja reittejä pitkin on niin pirun tylsää.
Ja mistä hemmetistä joillekin ihmisille on tullut sellainen käsitys ettei talvella muka voisi pyöräillä, tai että se olisi jotenkin hankalaa tai vaarallista? Minusta talvipyöräily kaupungissa on itseasiassa melkeinpä kivempaa kuin kesäpyöräily, kun saa vähän vaihtelua muuttuvista keliolosuhteista sekä haastetta jääkökkärekikkailusta ynnä muusta talvihauskasta. Kesällä pyörätiet on niin tylsän tasaisia, että ennemmin oikoo metsäpolkuja pitkin aina kun vain mahdollista.
11.04.2014 22:27
Heh, mulla on ainakin menkkapyyhe, joka pannaa pyllyn alle nukkuessa tiettyinä päivinä kuussa, ettei ole vahingon sattuessa joka paikka patjaa myöten veressä .
11.04.2014 22:07
Äläs ny sää höpise mistään joutavista thathcereistä ja jobseista joita ei kukaan tunnekaan. Tän aloittajan sukulaiset on kato selkeesti paljon merkittävämpiä henkilöitä.
11.04.2014 22:01
No sekin olisi kyllä eräänlaista liikenteen vaarantamista. Sitten ne rattiapinat ajaisivat jonkun muun päälle tai ojaan.
10.04.2014 22:48
hmm, miltähäm se tumputus oikein mahtaa kuullostaa? Mää en ole ikinään semmoista onnistunut kuulemaan...
10.04.2014 22:40
Tai no, oli ehkä vähän hölmö vastaus tuo edellinen. Ei kai minun pitäiskään vastata kun en ole aseksuaali, enkä siten voine täysin heitä ymmärtää.
10.04.2014 22:36
No ei kai siitä seksistä nyt mitään paineita pitäisi tulla, tai jos tulee, niin tuntuu olevan suhde vähän ontolla pohjalla. En minäkään nyt millään pupumoodilla olisi jatkuvasti panemassa, mutta voisi aiheuttaa ahdistusta, jos miehen mielestä ei ikinä saisi haluta edetä asioissa pitemmälle.
10.04.2014 22:33
Heh, aikas hupaisa. :D
No en mää kyllä talviaikaan turhan tarkka ole säärikarvoistanikaan, kukapa niitä näkisikään. Kesällä kyllä yritän jaksaa sääret ajella ainakin välillä, mutta niitä toisia karvoja en kyl silloinkaan, vaikka kuinka palstapojat asiasta kitisevät.
Mutta pitää kyllä sanoa että mitään Veet:in tuotetta en enää ikupäivänä osta. Kerran ostin semmoisia vahaliuskoja eikä ne toimineet ollenkaan, vaan iholle jäi semmoista tavattoman tiukassa istuvaa liimaa jota ei meinannut saada mitenkään pois. Lähetin niiden asiakaspalveluun vaikka kuinka monta valitusviestiä, mutta mitään ei vastattu takaisin. Ilmeisesti ko. firman asiakaspalvelu ottaa vastaan ainoastaan ylistävää palautetta heidän tuotteistaan.
10.04.2014 22:27
No joo, kyllähän syynä huolettomaan arkipukeutumiseeni on ihan oma mukavuudenhalu sekä myös puhdas laiskuus. Toki jos pidän todennäköisenä joutua tekemisiin sopivanikäisten sinkkumiesten kanssa, niin mietin tarkemmin pukeutumistani, mutta jotenkin semmoinen tunne, ettei esim. kauppareissulla kovinkaan moni mies ole sitä tyttöystävää hakemassa, vaan pikemminkin hakemassa sille tyttöystävälle ruokaa. Sitten kun itselläni on vielä tapana mennä joka paikkaan pyörällä ja vielä huvin ja urheilun vuoksi oikoa metsän kautta, niin ei siinä kauheasti huvita vaatteiden kanssa hienostella, kun kuitenkin repeytyvät ja sotkeentuvat, jos kaatuu.
Eipä sillä, etteikö tuo ihan hyvä ja ajattelemisen arvoinen kommentti olisi, ja voisihan sitä vähän enämpi alkaa siihen pukeutumiseensa panostamaan.
10.04.2014 19:52
Jaa, meinaakko että jonkun palstanaisen luota saattaisi tuo setä löytyä? Enpä ole vielä tarkistanut omia komeroitani tänään…
10.04.2014 19:38
Minä todella, todella toivon, ettei sinulla ole ajokorttia. Sen verran omaperäiseltä tuo sinun lakisi nimittäin kuullostaa.
Vaikka kyllähän tuolla liikenteessäkin valitettavasti näkee noita sinun kaltaisiasi läskipääautoilijoita, joille ei millään mene jakeluun sen kärkikolmion merkitys. Pyöräilijä tietysti väistää suoraan kulkevia autoja kummastakin suunnasta, mutta kolmion takaa tuleva kääntyvä autoilija väistää pyörätien jatkeella ajavaa pyöräilijää, ellei sitten satu olemaan sinun kaltaisesi vammainen idiootti.
10.04.2014 19:25
No se on kyllä huomattu, ettei taksikuskeja ylipäätään kiinnosta muu liikenne paljon paskaakaan.
Onneksi näillä taksiapinoilla on sentään ne keltaiset kyltit katolla, että muut ihmiset tietävät varoa niitä hulluja.
10.04.2014 19:06
Tuossahan olikin kyse 0,5 - 5 km:n matkoista, ja sellaisilla ei vielä luulisi moottoroitua kulkuvälinettä tarvitsevan kenenkään muiden kuin pikkulasten, huonokuntoisten vanhusten ja invalidien.
Tai jos sillä autolla nyt on ihan pakko ajaa, niin yrittäkää opetella edes ne liikennesäännöt ja olla ajamatta väistämisvelvollisena pyöräilijöiden päälle. Prkl!
10.04.2014 18:47
99 / 137