"panoringit"

Uudelleen neitsyt

Heh heh! Voi tätä palstaa...

Kuinka monia naisia tiedätte jotka oikeasti vaihtaa miestä joka viikko? Vai viittaako tuo panorinki johonkin ryhmäseksiin?

Yllättyisitte miten vähän monet sinkkunaiset oikeasti nussailevat.

19

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gresag43dgs

Ei vaan esim 5 eri naista panee säännöllisesti samaa miestä ja tämmöinen kuvio toistuu isossa kaavassa.

• mulle,mulle, mulle

Näin se homma hoituu parhaiten, varsinaiset tavaramarkkinat.

• nain nain nain

• Uudelleen neitsyt

Vai niin...
        No ei tuokaan ihan omalle kohdalle osu. Eli panoringissä on pääosassa mieshuorat.

• ätmi
        Uudelleen neitsyt kirjoitti:

Vai niin...
        No ei tuokaan ihan omalle kohdalle osu. Eli panoringissä on pääosassa mieshuorat.

Ei, vaan panomies ja lutkat.

• Juu, ei näiden palstapoikain kanssa kannata paljoa tästä asiasta väitellä, minä ainakin olen jo luovuttanut täysin. Kyllähän katsos se aikamiespoika on kaikkein paras asiantuntija naisten seksielämän suhteen. Jos et kuulu edes muutamaan panorinkiin, niin olet täydellä varmuudella vanha, ruma ja läski kurppa.

• mites se oli

Ja kumpaas kategoriaan sinä kuuluitkaan?
        Oletko ringeissä mukana vai oletko kurppa?

• mites se oli kirjoitti:

Ja kumpaas kategoriaan sinä kuuluitkaan?
        Oletko ringeissä mukana vai oletko kurppa?

No, kurppa tietysti, ja nähdäkseni vieläpä harvinaisen ruma ja läski sellainen. Minun puntarissani lienee jotain vikaa kun näyttää niin pahasti alakanttiin, ja varmaan kaikki peilitkin jotenkin vääristää, kun en ole itseäni ihan törkyrumana osannut pitää. Mutta kaipa se on vain uskottava olevansa ruma ja läski, kun kerta palsta-auktoriteetit niin väittävät.

• 12+8

Hyvä että sentään ymmärrät myöntyä totuuden edessä.

• 16+12
        stellaria81 kirjoitti:

No, kurppa tietysti, ja nähdäkseni vieläpä harvinaisen ruma ja läski sellainen. Minun puntarissani lienee jotain vikaa kun näyttää niin pahasti alakanttiin, ja varmaan kaikki peilitkin jotenkin vääristää, kun en ole itseäni ihan törkyrumana osannut pitää. Mutta kaipa se on vain uskottava olevansa ruma ja läski, kun kerta palsta-auktoriteetit niin väittävät.

Etkös ollut yh?

• hyväksy kohtalosi
        stellaria81 kirjoitti:

"Mutta kaipa se on vain uskottava olevansa ruma ja läski, kun kerta palsta-auktoriteetit niin väittävät."

Auktoriteetteja onkin syytä kunnioittaa ja kuunnella. Ei myöskään pidä kuvitella itse itsestään liian positiivista. Kehitä itsekriittisyyttäsi.

• ätmi
        16+12 kirjoitti:

Etkös ollut yh?

Hyi helvetti, oikeasti? Mitä sellainen tekee tällä palstalla?

• ätmi kirjoitti:

Hyi helvetti, oikeasti? Mitä sellainen tekee tällä palstalla?

Jaa, pojat ovat tämänkin asian jo ehtineet päättää minun puolestani. Mitähän te luomakunnan kruunut vielä keksitte minun syntilistalleni lisätä? :)

• jussiako

voiko sais nussia, nussia vaan!

• Ikisinkku M

Kyllä lähes kaikilla sinkkunaisilla on panorinkelit joissa he pyörittää linnakundiexiään ja tuntemiaan ulkkis- ja ukkomiehiä, eihän he tietenkään meille sinkkumiehille halua paljastaa tuota ikävää piirrettä itsestään mutta me vain tiedämme.

• erkki-täti

Nyt lähes kaikilla naisilla on jo vankilassa viihtynyt exäkin :D

Jahas, jahas.. Ja lisäksi ulkomaalaisia ja ukkomiehiäkin melkein joka naikkosella kierroksessa..

IkisinkkuM: *********LÄÄKKEET!!!!************

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Nyt lähes kaikilla naisilla on jo vankilassa viihtynyt exäkin :D

Jahas, jahas.. Ja lisäksi ulkomaalaisia ja ukkomiehiäkin melkein joka naikkosella kierroksessa..

IkisinkkuM: *********LÄÄKKEET!!!!************

Kyllä minä luulen että ne naiset on jo niin pahasti saastuttaneet itsensä ettei siinä mitkään lääkketkään auta enää, pilalla mikä pilalla :(

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kyllä minä luulen että ne naiset on jo niin pahasti saastuttaneet itsensä ettei siinä mitkään lääkketkään auta enää, pilalla mikä pilalla :(

Ajattelin sinua muistuttaa iltalääkkeen otosta Rauno Repomiehen tyyliin :D

Kun alkaa tulemaan taas niin lennokasta tekstiä sun näppikseltä.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Ajattelin sinua muistuttaa iltalääkkeen otosta Rauno Repomiehen tyyliin :D

Kun alkaa tulemaan taas niin lennokasta tekstiä sun näppikseltä.

Minustapa se oli hauskempi ottaa hoitoehdotuksena niille naisille kun hehän tässä apua tarvitsevat, rikkinäöiset rinkeleiden rasaamat ressukat kun eivät osaa enää rakastaa tai rakastua :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      213
      1403
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1266
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1037
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      931
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      918
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      820
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      58
      814
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      748
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe