Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

61

  1. Voiko joku auttaa miten pääsykokeisiin voi lukea?

    Eli hain Ammattikorkeakouluun: Metropolia - Tieto- ja viestintätekniikka (Insinööri) Ja varavaihtoehto: Laurea - Tiet
    Pääsykokeet
    19
    6037
  2. Onko tämä hyvä tietokone?

    Tämmöset osat: CPU: AMD Fx 8350 GPU: AMD R9 280X RAM: 8 Gb 1600 Ghz Onko tämä siis tarpeeksi tehokas uusiin peleihin e
    Apua aloittelijalle
    103
    521
  3. Valmennuskurssit?

    Tietääkö joku onko muita valmennuskursseja kuin Valmennuskeskus ja Eximia, pääkaupunkiseudulla? Haen tonne AMK Tradenom
    Pääsykokeet
    0
    344
  4. Mikä olisi hyvä näyttö pelikäyttöön?

    Mikä näyttö kannattaa ostaa jos on budjetti 100-200 € ? Näytön koko olisi hyvä olla: 21 Tuumainen. Ja näytöstä pitäisi
    11
    281
  5. Wlan ongelma puhelimessa: HTC One S

    Aikaisemmin Wlan toimi hyvin kännykässä: HTC One S, mutta kun tulin takaisin ulkomailta niin Wlan ei enään toiminut jost
    WLAN/WiFi
    8
    190
  6. Kumpi näistä kannettavista on parempi?

    Eli kumpi näistä olisi parempi pelikäyttöön? Tämä: http://www.kannettavatietokone.fi/Kannettavat/Asus/X751LB-T4005H.ht
    Kannettavat
    16
    151
  7. Onko kellään ollut ongelmia Windows 10 kanssa?

    Itse olen varannut sen, mutta en ole vielä saanut sitä. Onko siis kellään ollut minkäänlaisia ongelmia sen kanssa esim.
    Windows
    17
    143
  8. Hyvä näyttö pelaamiseen?

    Mikä näyttö kannattaa ostaa jos on budjetti 100-200 € ? Näytön koko olisi hyvä olla: 21 Tuumainen. Ja näytöstä pitäisi l
    Tietotekniikka
    4
    117
  9. Pelikone 800-850 €

    Niin voitteko ehdottaa jotain hyviä osia millä sais 800-850 € budjetila kasaan? Minulla on jo käyttis. Tai jos löytyy va
    Tietokoneet
    8
    106
  10. Windows 8.1 kirjautumis ongelma

    Eli siis kun yritän kirjautua sisään tietokoneelleni niin se jää jumiin sen jälkeen kun olen kirjoittanut salasanani. S
    Tietotekniikka
    0
    43
  11. Windows 8.1 kirjautumis ongelma

    Eli siis kun yritän kirjautua sisään tietokoneelleni niin se jää jumiin sen jälkeen kun olen kirjoittanut salasanani. Si
    Käyttöjärjestelmät
    0
    37
  12. Halpis Windows 8.1 kyttöjärjestelmä

    Kannattaako näitä Windows 8.1 käyttöjärjestelmiä ostaa kun ovat noin halpoja? Mahtaako edes toimia? Eli siis pitäis osta
    Käyttöjärjestelmät
    4
    36