Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yhteenlaskutoimitus
profiilit
yhteenlaskutoimitus
yhteenlaskutoimitus
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
4456
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Soittamisesta+en+ny+ole+puhunut+mitään+vaan+ihmettelyni+ny+liittyy+pelkästään+näihin+höpöhöpöjuttuihin+tai+oikeastaan+vaan+siihen+yhteen+jota+vilkaisin+sieltä+huumeet+palstalta.
Mutta+liitän+osaksi+nää+loputtomat+jankutukset+tällä+palstalla+samaan+sarjaan+kuuluviksi
16.05.2019 17:36
vastaus+löytyy+jo+edellisestä+"mitä+ny+yhden+kerran+googlettelin+ja+tuli+vastaan+ne+huumepalstan+jutut,+jotka+luokittelin+ihan+höpöhöpöjutuksi."
Mitä+tulee+höpöhöpöjuttuihin,+niin+mun+mielestä+net+eivät+kaikilta+osin+vastaa+todellisuutta.
16.05.2019 16:58
"Miten+se+voisi+ollakaan,+kun+et+mitään+asiasta+edes+ymmärrä.+"
No+ny+osuit+naulan+kantaan,+en+ny+tosiaan+tunnista+ees+anonyymia+toisesta,+saati+että++tietäisin+soittajasta+tai+hänen+vainoojastaan+jotain+todellista.
En+liioin++sen+kummemmin+ole+aiheeseen+perehtynyt,+mitä+ny+yhden+kerran+googlettelin+ja+tuli+vastaan+ne++huumepalstan+jutut,+jotka+luokittelin+ihan+höpöhöpöjutuksi.
Mutta+silti+minun+väitetään+uskovan+yhtä+sun+toista.
Minun+mielestäni+aikoinaan+tyttäriltä+saamani+ohje+"netissä+ny+kuka+tahansa+voi+sanoa+olevansa+mitä+tahansa"+pätee+tähänkin+juttuun.++Itse+olen+tehnyt+vielä+lisäyksen,+että+netissä+ny+kuka+tahansa+voi+väittää+sinun+olevan+mitä+tahansa.+
Että+ota+ny+näistä+selvää,+kunhan+kummastelen
16.05.2019 16:45
Niin++minkälaisen+keskustelun+ny+sitte+itsekukin+kokee+jankutukseksi,+minun+mielestäni+jankutus+on+yhden+ja+saman+asian+jatkuvaa+toistamista.+
Mutta+no,+jos+kommenttini+vaivaavat+sinua,+niin+toki+voit+sivuuttaa+kommenttini+tai+ilmiantaa++ne+poistettavaksi.+Ei+tää+mulle+mikään+tärkeä+juttu+ole
Toinen+vaihtoehto+on+se,+ettet+vastaa+kommentteihini,+minä+harvemmin+harrastan+yksinpuhelua,+niinkin+yksinkertaista+se+tosiaan+voi+olla.
16.05.2019 15:22
No+minussa+on+semmonen+vika+et+tulee+joskus+osallistuttua+tämmösiin+hömppäjuttuihin.+Ei+sen+kummempaa
16.05.2019 15:01
"Miksi+luulet+niin+että+asia+liittyisi+jollain+tavalla+sinuun?+"
Vastasit+minun++kommenttiini/minulle.
16.05.2019 14:58
"Jos+joku+väittää,+että+parempaa+löytyy,+niin+pitää+kyetä+sellaista+myös+esittelemään,+eikä+vaan+jankuttaa+samaa+asiaa+vuosikausia."
Nii-ih+ja+miten+tämä+minuun+liittyy?
16.05.2019 14:52
"Ai+sinunkin+viestejäsi+on+poistettu."
Joo+het+tän+ketjun+alusta,+oisko+ollu+peräti+viitisen+kappaletta,+eikä+niissä+mitään+erikoista+ollut.+Huvikseni+laitoin+tosiaan+useampaankin+kertaan+ja+suht+saman+tien+poistettiin,+sen+verta+ehtivät+olla+et+joku+vastailkin.
Tähän+jupakkaan+liittyen+kommenttini+poistettiin+toisestakin+ketjusta+jossa+toin+esiin,+et+googlailin+vähän+ja+löysin+samaa+soopaa+käydyn+jo+vuosia+sitten+huumeet+palstalla
16.05.2019 14:39
"Minkä+koet+olevan+vastapuoli+Sen+narsistinko,+joka+aloittelee+näitä+mikke-ketjuja+koko+ajan+ja+on+harrastanut+samaa+vuosikausia?+Vai+jonkun+muun?""?"
No+ymmärtääkseni+olen+keskustellut+henkilön+kanssa+joka+fanittaa+idoliaan+ja+jankuttaa+tuota+samaa+lausetta+"Itse+en+parempaa+improvisaation+soittajaa+tiedä,+mutta+jos+sinä+tiedät,+niin+laita+sellaista+soittoa+esille."+vastauksena+kysymykseeni,+että+tunteeko+hän+henk./onko+kohdannut+kasvotusten.+
En+tiedä+kenen+/millaisen+ihmisen+kanssa+keskustelen,+ainut+tunnistus+on+tuo+fanitus/jankutus
Edelleen+kysellään+"Jos+ei+yhtään+kiinnosta,+miksi+koko+ajan+kirjoitat+hänestä+kuitenkin?+",+kun+kommentoin+ettei+kyseinen+maestro,+sen+kummemmin+kuin+hänen+rummutuksensa+kiinnosta.
Oikeesti+jo+naurattaakin,+et+jonkun+vanhan+tädinkö,+joka+kirjoittaa+nimimerkillä+yhteenlaskutoimitus++ny+kuvitellaan+olevan+tään+maestron+vainooja.
Vai+meneekö+jo+anonyymit+ja+sen+myötä+pääkin+sekaisin,+ettei+tiedä+mikä+kommentti+on+kenenkäkin,+vaikka+luulis+et+minut+tuntee+helpostikin,+kun+kirjoitan+tällä+omalla+nimmarilla.+
Mutta+joo,+aika+skitsofreenista+tuntuu+olevan
16.05.2019 14:30
No+siinähän+hykertelee+jos+niin+on,+minäkin+täällä+välillä+naureskelen,+kun+joskus+vaan+tulee+sorruttua+näihin+hömppäjuttuihinkin.+
Erityisesti+huvitti+tuo+"Itse+en+parempaa+improvisaation+soittajaa+tiedä,+mutta+jos+sinä+tiedät,+niin+laita+sellaista+soittoa+esille",+vaikka+oon+tehny+jo+täysin+selväksi+ettei+ko.+tyyppi+ja+hänen+soittonsa+kiinnosta+minua,+ole+mikään+tärkeä+asia.+
Muistikuvani+mukaan+tuontapaista+lausetta+on+jankutettu+jo+useampaankin+kertaan,+et+eiköhän+se+pakkomielle/saman+asian+jankuttaminen+ole+siellä+vastapuolella.+
Etttä++joo,+minulle+ko.+maestro+on+täysin+tuntematon+suuruus,+enkä+ny+jaksa+lähteä+ees+sen+kummemmin+kuvittelemaan,+kunnei+kiinnosta,+edes+ne+sarvetkaan.
Tosiaan+kiinnostaa+vaan+tää+henkilö+jonka+kanssa+keskustelen,+hänen+motiivinsa+jankuttaa+samaa+asiaa,+kun+ny+otaksun,+et+siellä+taustalla+ny+kuitenkin+on+oikea+ihminen.
15.05.2019 22:57
Niin,+mutta+et+ole+keskustellut+hänen+kanssaan+kasvotusten+?+Kysynyt+häneltä?
Entäs+mitä+mieltä+maestro+itse+ja+hänen+perheensä+on+noista+narsisti,sarvi+yms.+jutuista.+Onko+hän+itse+esiintynyt+huumepalstalla,+mistä+tää+juttu+ilm.+on+lähtöisin.+
Vieläkin+sitä+sinun+rooliasi+mietin,+että+sinun+tehtäväsi+sitten+ilmeisesti+enimäkseen+on+jankuttaa+hänen+paremmuuttaan.+
Itse+ajattelen+niinkin,+et+joskus+liika+on+liikaa+ja+aiheuttaa+epäluuloa,+kun+eihän+ns.+normi+ihmiset+niin+tee.
15.05.2019 21:49
et+vastannut+kysymykseen+vaan+kerroit+omasi+ja+toisten+mielipiteitä
15.05.2019 21:02
Edelleen+kysyn,+onko+tämä+rumpali+itse+sitä+mieltä,+että+hän+maailman+paras,+vai+sinäkö+joka+häntä+fanitat+ja+jankutat+siittä+paremmuudesta
15.05.2019 20:53
"Viestiketjun+aloittaja+haluaa+sinun+uskovan,+että+soittaja+on+sellainen+jollaiseksi+hänet+narsistin+toimesta+kuvataan."
Niin++aloittajako+on+kertonut+sen+joulutarinan+ja+ne+sarvijutut
15.05.2019 20:45
"Millä+tavalla+se+rumpali+on+narsisti?+"
En+tiedä,+enkä+tunne,+eikä+kiinostakkaan,+enemmän+kiinnostaa+tää+henkilö+jonka+kanssa+keskustelen,+mikä+hänen+roolinsa+ja+motiivinsa+on+jos+on+vuosikaudet+seurannu+tuota+soppaa
15.05.2019 19:51
Ai+kuka+haluaa+minun+niin+uskovan,+tämä+henkilökö+jonka+kanssa+keskustelen
15.05.2019 19:48
Niin+tuohon+liittyen+,+jäi+jostain+syystä+pois+loppu+vastauksestani
Voihan+niinkin+luulla,+mut+en+ny+olisi+tuostakaan+varma,+vai+onko+ko.+henkilö+jonka+kanssa+kommentoin+se+narsisti
15.05.2019 19:28
"En+ole+aloittanut+yhtäkään+keskustelua+mistään+soitteluista,+Mikken+vainoaja+on+aloittanut+niitä+useita+satoja+ja+on+häiriköinyt+useita+vuosia."
No+tllä+palstalla+ei+sellaisia+aloituksia+ole+näkynyt,+et+kuullostaa+oudolta+jos+ny+seuraat+täällä+jonkun+narsistin+käytöstä+idoliisi+liittyen.+
Mitä+tulee+tuohon+"nytkin+narsisti+vie+sua+kuin+metrin+mittaa."
Voihan+niinkin+luulla,+mut++en+ny+olisi+tuostakaan+varma
15.05.2019 19:25
Niin,+löysin+vastauksen+itse.
Tuo+Chapman+näytti+olleen+Lennonin+innokas+fani,+kuten+sinäkin,+mutta+sairastuessaan+Lennonista+tuli+hänelle+pakkomielle+ja+päähänpinttymä+ja+hän+alkoi+vihata+entistä+idoliaan+ja+lopulta+ampui+tämän+kuoliaaksi.+
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mark_David_Chapman
Tuostaa+vaan+tuli+mieleen,+kun+tosiaan+joskus+yhdeksänkymmentä,+kakstuhat+lukujen+taitteessa+tuli+oltua+yhden+skitsofreniaa+sairastavan+henkilön+tukihenkilönä.
Mieleen+on+jäänyt+sellaista,+että+useinkin+skitsofreenikot+ikäänkuin+"omivat"+lehdistä+lukemiaan+asioita/tapahtumia,+teevee+uutisten+ja+toisten+tapahtumia+itselleen,+ikäänkuin+he+olisivat/eläisivät+itse+siinä+tilanteessa.+
Vainoharhaisuus+on+myös+hyvin+yleistä.+
Mietin+vaan+vieläkin+tuota+sinun+rooliasi+tässä+asiassa+,+oletko+sitten+ikäänkuin+kolmas+henkilö+idolisi+ja+häntä+vainoavan+narsistin+lisäksi.+
Tavallaan+itsekin+vainoat+jotakuta+mahd.+täällä?+päätellen+tuosta+"Mikä+olisi+parempi+palsta+kuin+narsistipalsta,+jossa+voidaan+seurata+narsistin+käytöstä+läheisesti?"
Itse+olen+ollut+täällä+kauan,+en+toki+kaikkia+anonyymeja+tunnista,+mut+suht+hiljaiseloa+täällä+on+vietetty+pitkään,+enimmäkseen+viime+aikoina+on+ollut+se+hölisijä,+jonka+ketjuja+on+vielä+tuossa+näkyvissä.+
No+kohta+hänen+poistuttuaan+alkoi+sit+tää+jupakka+jollaisesta+en+aiemmin+oo+ollu+tietoinenkaan.+
Jotensakin+omituista+kyllä,+et+jos+se+maestroa+vaivaa+narsisti+olis+täällä,+kunnei+ainakaan+koskaan+täällä+tästä+aiheesta/rumpujen+soitosta+oo+ollu+mitään+puhetta.+
Tuos+kun+luin+mainitsemastasi+facebookista,+et+olis+esiintyny+itse+maestrona+ja+nuo+mainitsemasi+Lennon/Champan+viestit+kyllä+jo+antais+mun+mielestä+aihetta+rikosilmoituksen+tekemiseen.++Varsinkin+kun+ilmeisesti+tunnet+molemmat+osapuolet
Sillä+laillahan+nää+asiat+paremmin+selviävät,+kuin+täällä
15.05.2019 19:00
Ai,+mitä+ne+on?
15.05.2019 15:53
18 / 223