Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

4456

1. Soittamisesta+en+ny+ole+puhunut+mitään+vaan+ihmettelyni+ny+liittyy+pelkästään+näihin+höpöhöpöjuttuihin+tai+oikeastaan+vaan+siihen+yhteen+jota+vilkaisin+sieltä+huumeet+palstalta.Mutta+liitän+osaksi+nää+loputtomat+jankutukset+tällä+palstalla+samaan+sarjaan+kuuluviksi
  2. Niin,+löysin+vastauksen+itse.Tuo+Chapman+näytti+olleen+Lennonin+innokas+fani,+kuten+sinäkin,+mutta+sairastuessaan+Lennonista+tuli+hänelle+pakkomielle+ja+päähänpinttymä+ja+hän+alkoi+vihata+entistä+idoliaan+ja+lopulta+ampui+tämän+kuoliaaksi.+https://fi.wikipedia.org/wiki/Mark_David_ChapmanTuostaa+vaan+tuli+mieleen,+kun+tosiaan+joskus+yhdeksänkymmentä,+kakstuhat+lukujen+taitteessa+tuli+oltua+yhden+skitsofreniaa+sairastavan+henkilön+tukihenkilönä.Mieleen+on+jäänyt+sellaista,+että+useinkin+skitsofreenikot+ikäänkuin+"omivat"+lehdistä+lukemiaan+asioita/tapahtumia,+teevee+uutisten+ja+toisten+tapahtumia+itselleen,+ikäänkuin+he+olisivat/eläisivät+itse+siinä+tilanteessa.+Vainoharhaisuus+on+myös+hyvin+yleistä.+Mietin+vaan+vieläkin+tuota+sinun+rooliasi+tässä+asiassa+,+oletko+sitten+ikäänkuin+kolmas+henkilö+idolisi+ja+häntä+vainoavan+narsistin+lisäksi.+Tavallaan+itsekin+vainoat+jotakuta+mahd.+täällä?+päätellen+tuosta+"Mikä+olisi+parempi+palsta+kuin+narsistipalsta,+jossa+voidaan+seurata+narsistin+käytöstä+läheisesti?"Itse+olen+ollut+täällä+kauan,+en+toki+kaikkia+anonyymeja+tunnista,+mut+suht+hiljaiseloa+täällä+on+vietetty+pitkään,+enimmäkseen+viime+aikoina+on+ollut+se+hölisijä,+jonka+ketjuja+on+vielä+tuossa+näkyvissä.+No+kohta+hänen+poistuttuaan+alkoi+sit+tää+jupakka+jollaisesta+en+aiemmin+oo+ollu+tietoinenkaan.+Jotensakin+omituista+kyllä,+et+jos+se+maestroa+vaivaa+narsisti+olis+täällä,+kunnei+ainakaan+koskaan+täällä+tästä+aiheesta/rumpujen+soitosta+oo+ollu+mitään+puhetta.+Tuos+kun+luin+mainitsemastasi+facebookista,+et+olis+esiintyny+itse+maestrona+ja+nuo+mainitsemasi+Lennon/Champan+viestit+kyllä+jo+antais+mun+mielestä+aihetta+rikosilmoituksen+tekemiseen.++Varsinkin+kun+ilmeisesti+tunnet+molemmat+osapuoletSillä+laillahan+nää+asiat+paremmin+selviävät,+kuin+täällä
  3. Ai,+mitä+ne+on?