Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mahasarakham
profiilit
mahasarakham
mahasarakham
Vapaa kuvaus
Aloituksia
24
Kommenttia
343
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitoksia luottamuksesta.
Mielihyvin osallistun taistoon ahdasmielistä "sivistynyttä" matkalais joukkiota vastaan.
Joskus olen ihmetellyt,miksi pitää tulla Thaimaaseen asti syntisiä miehiä haukkumaan.Eikö niitä ole lähiö Bubit täynnä Suomessakin.Tosin siellä synnin teot jää puheen tasolle kun ei ole opastyttöjä,kuin muutama turvonnut käheä ääninen bubi ruusu.
Eilen jouduin pikkupullon ostamaan tätä paikallista "vodkaa" Ei ollut hinnalla pilattu aineskaan Leon pullollisen pappa haki naapurista hintaan 1€
Ja maku lähellä Kiteen kirkasta,tosin tehty tietenkin Riisistä.
08.11.2013 06:33
Huoltopäällikön virka onkin hieno tarjous.Olen tänä aamunakin suorittanut testejä kyseisellä "vodkalla" kun saatiin riisit leviteltyä kuivumaan sateen suojaan.Täällä alkoi sopivasti sade,kun eilen saatiin riisit puitua.Vodka on aika tiukkaa ainetta.Ja kruunu korkki takaa,että se on nautittava tuoreena pohjanmaan kautta kun avaat sen.
On täällä muitakin hyviä nautinto aineita,,Minulle tuodaan aina kotiin silloin tällöin,kun olen ollut talkoissa mukana.
07.11.2013 03:51
Helpoin tapa on tulla Thaimaahan ilman viisumia,jos tarkkaa takaisin lento päivää ei tiedä.30 päivän täytyttyä poikkeaa Laosissa Vientianen Thaimaan suurlähetystössä sieltä saa viisumin 60 vrk,tai 60+60 vrk paljon iisimmin kuin Suomesta.Suomessa pitää olla paluuliput ja kaiken maailman selvitykset.Laosin lähetystössä riittää anomus ja passi.
07.11.2013 03:36
Se on miu koera,iha tosissaa.Hyvä koera onnii.
03.11.2013 12:17
Joulun aikoihin ja turistisesonkina muulloinkin ilmestyy n.200€ liää hintaa noihin halpalentoihinkin.
03.11.2013 10:18
Kesällä tulin lomalta Suomesta Tukholman kauttö Bangkokiin hinta oli 327€ muistelen että meno paluu olisi ollut silloin 540@ ja noita mainoksia olen nähnyt nytkin eri puolilla netissä.Elokuussa siis tarkalleen oli nämä hinnat.Tukholmassa tosin piti venailla 6 tuntia.
03.11.2013 10:08
Ikkunasta kattelee silimät turvoksissa oleva krapulainen ruma äija,voi helevetti se onnii peili,sorry.
03.11.2013 06:21
Samantapaien kokemus muutaman vuoden takaa.Yritystoiminta loppui,minusta riippumattomista syistä.Myin osakeyhtiön sukulaiselleni,hän muutti sen ihan eri toimialan yritykseksi.Sosiaali toimistö työnvälitys epäilivät jotain juonittelua.Sain tapella 6 kk,että sain itseni edes työttömäksi ilmoitettua.
Huippu oli,että olisi pitänyt viedä rekisteritoimistosta osakasluettelo sukulaisen ostamasta yhtiöstä.Rekisterissä ei ole sellaisia tietoja eikä sellaista todistusta ole olemassakaan.
Virkailija oli huumori naisia kirjoitti minulle todistuksen leimojen kanssa,että todistusta jota työnvälitys vaati ei ole Suomen järjestelmässä ölemassakaan.
Tantan ilme oli näkemisen arvoinen kun kiikutin paperin työnvälitykseen.
03.11.2013 05:37
TThimaalaiset vanhenee samalla lailla kuin muutkin ihmiset.Elämäntavoista enemmän johtuu missä tahdissa.Tuo edellinen "rotuoppi" oli kuin mengelen kynästä.
Asun Thaimaassa ja tunnen lukuisia todella kauniita vanhempia Thai naisia.
Ja se alistetut naiset Thaimaassa on kyllä urbaani legendaa.
Ehkä joskus 50 vuotta sitten oli toisin,mutta ajat ja tavat muuttuu.
Samoin köyhä maaseutu Thaimaassa samaa legendaa.Tulkaa tutustumaan oikeaan Thaimaahan.
Turisti paikkojen ilotytöt ovat helpon rahan perästä sinne tulleita,luusereita.Oikeat Thaimaalaiset naureskelevat heille ja tyhmille turisteille ja heidän legendoilleen.
Maaseudulta ei todellakaan lähetetä tyttöjä huoriksi turisteille,se on sensaation hakuisten eurooppalaisten keksimää tarinaa.
03.11.2013 05:06
Näin on koirat innostuu vaan jos pakenee.Pitää hyökätä ja jotain kättä pitempää mukaan.Minulla on kuistilla oikein koira keppi.Kylän koirat tulee räkyttämään ja riehumaan tuohon tielle.Oma koira liittyy aina porukoihin.Tosi isot ja hurjan näköisetkin hurtat lähtee kun näyttää keppiä ja joskus pitää vähän sivaltaa persuksillekin.Nämä paikalliset "kouluttaa"" koiriaan aika kovakouraisesti,joten ne tietää mitä seuraa,jos ei tottele.
03.11.2013 04:47
Ja hotellin katsoo sopivan Adogalta,tulee edullisemmaksi kun ryhmämatkat.
03.11.2013 04:35
Karvan verran yli 500€ mainoksia tulee tällekin sivulle joka päivä joko Phuket tai BKK eikä mitään äkkilähtöjä.Norvegian Air normaali hinnat on 500E kieppeillä.
03.11.2013 04:33
Sorry,ei ollut tarkoitus tölväistä sinua.Täällä on eri maakunnissa melkolailla eroja perinteissä.
Ainoastaan se sinun kuuden kuukauden aika uusiin juhliin oli mielestäni oikaisu,mikä ei tässä maakunnassa pidä paikkaansa.
Moninaista on Thai kulttuuri,Ja jopa Budhalaisuus hieman erilaista eri osissa maata.Ei ole yhtä totuutta.Thaimaa on iso ja moninainen vanha kulttuuri maa.
Jatketaan tutustumista,tähän hienoon maahan ja kyllä minun tietojani saa oikaista.Aika rajalliset ne on vaikka täällä asustankin.
03.11.2013 04:25
Aiheeseen sopivasti tänään on hautajaiset tuossa 50 m päässä,jos nousen seisomaan täältä yläkerran ikkunasta nään juhla paikalle.Olin siellä hetki sitten,mutta ei ole sukua,niin en ottanut osaa pitkän kaavan kautta.Tulivat hetki sitten temppeliltä takaisin Vainaja on jo poltettu,nyt on ruokailua ja laukua sieltä kuuluu jotain jankata tankata taa,tai sinne päin.
02.11.2013 13:01
Minulla on ollut hyvä tilaisuus tutustua Budhalaisiin tapoihin.Koska Lähiseudun Temppelissä on vanhimpana munkkina mies,joka on nuoruudessaan ollut töissä suomessa.Ja hän on saman alan ihminen kuin minä"kolleega".Olen päivittäin tekemisissä munkin kanssa Aamuisin olen monesti temppelillä.ja syön aamiaiseni siellä.Samoin autan joskus munkkia käytännön töissä.On tullut hieman tutustuttua Budhalaisuuteen.Jotenkin huvittaa,kun turistit välillä "opettaa"minulle Thaimaalaisten tapoja ja kulttuuria.
02.11.2013 03:38
On tullut maisteltua monenlaista herkkua Thaimaassa asustellessa.Täällä maaseudulla on tarjolla usein "ötököitä"Heinäsirkat on todella hyviä,mutta jotkut toukat liian pehmeitä minun makuuni.Asun maaseudulla ,ja naapuri pariskunta syö usein illalla yhdessä meidän kanssa.Mies varsinkin tykkää hyönteisistä.He tulevat riisit ja hyönteiset mukanaan ja istutaan meidän kuistilla syömässä.
Sammakko ja heinäsirkka on ihan hyviä.Mutta toukat ja myyrät jätän suosiolla väliin.Eikä kyllä kukaan moitikaan,jos falangi vähän valikoi.
02.11.2013 03:21
En ollut hautajaisissa,vaan "ylösnousemusjuhlassa.Ja täällä koillis Thaimaassa ne ei ole 6 kk kuluttua kuolemasta vaan muutaman vuoden päästä.Tämä on todella vanhoja Budhalais traditioita noudattavaa seutua.Tiedän asian hyvin,koska vaimoni äiti kuoli vuosi sitten ,Juhlat on suunnitteilla ensi vuodeksi.
Olen ollut myös hautajaisissa täällä montakin kertaa,ja niissä ei tosiaankaan myydä mitään.Mutta esim olut ja drinkit kuuluu myös hautajais pöytään.Toisin kuin Suomessa
02.11.2013 02:51
Thaimaahan tullessa,ei hirveästi tavaroita tarkastella,koska vain vajaa älyinen salakuljettaa jotain kalliista Euroopasta halvempaan Thaimaahan.
31.10.2013 13:45
Meidän kuistilla oli sisään olohuoneeseen tulossa aika pitkä Suomen tarhakäärmeen näköinen otus.Naapurin pojat ajoi ohi justiinsa skootterilla,ne pysähtyi ja osoitteli ja huuteli snake.Menin kuistille ja otin kepakon käteen.Pojat tuli väliin sanoivat,että on hyvä käärme.Ajettiin vaan pois kuistilta.
Mutta valitettavasti luikerteli naapurin pihalle ja naapurin Thai lady nuiji hyvän käärmeen hengiltä.En tiedä tarkoittivatko,että on hyvän makuinen ja halusivat sen paaansa.
30.10.2013 06:09
Viileä kausikin Thaimaassa on lämpimämpi kuin Suomen kesä,älkää nimestä säikähtäkö
30.10.2013 06:00
16 / 18