- Asiat on priorisoitu.Ensin matut, sitten mannet,Sitten nistit,ja lopuksi vanhukset.
Tavallinen työ ikäinen suomalainen ei pääse edes listalle. - Laittakaa tuksia.sähköinen rikos ilmoitus jokainen,jota on huijattu.
Ehkä poliisikin kiinnostuu ilmiöstä,jos tulee tarpeeksi ilmoi - Englannin Kuningattarella ei ole poliittista päätösvaltaa.
Kuten ei muillakaan euroopan kuninkaalla.sta Ne ajat milloin kuninkaalliset päätti asioista ovat historiaa. - Mitä tieteen alaa Obama ja Mandela edustaa ja mistä palkittiin Nobel palkinnolla?
- Nämä on niitä korkeasti koulutettuja suomen pelastajia.
Sen verran parempi "koulutus" kuin suomalaisilla,että osaavat pistää 6-0 suomen virkavaltaa. - Demokraattisissa maissa,ministerit eroavat itse,kun käry käy.
Toisin on suomessa.Vain kerran on ministeri itse eronnut suomessa,kun on palanut kähminnöistään.Suvi Linden on poikkeustapaus erosi itse,colf kerhonsa suosimisen jälkeen. - Olkipa uutinen kuka helvetin Dennis en ole ikinä kuullutkaan hänestä.
- Kai Australia on Brittiläistä kansanyhteisöä.Ehkä siksi pääsee mukaan.
- Entä kumpi maa menetti alueitaan rauhan neuvotteluissa.
Ja kumpi maksoi suuret sotakorvaukset.
Suomen "voitto" oli kuin Kepun torjuntavoitot vaaleissa,eli paskapuhetta. - Jääkidekosta ei suurin osa maailman ihmisistä ole koskaan kuullutkaan.
- Suomessa jo kolme ministeriä jäänyt kiinni veronkierrosta.
-Sipilä
-Berner
-Toivakka.
Mutta ei aiheuta suomessa mitään toimenpiteitä.
Suomi on erikoinen"demokratia" - Täyttä huuhaata tuollaiset tutkimukseksi naamioidut mielipiteet.
- On järjetöntä näin pohjoisessa edes omiksi tarpeiksi viljellä.Yksi satokausi vuodessa,siinä suurin syy,ettei kannata.
- Palefasen Sangri La on täyttä totta.Sipilän joukkio lyö lisää vauhtia tähän hulluuteen.
- Asia on itsestään selvä.Ei terroristi johtajat sentään niin tyhmiä ole,etteivät
käyttäisi tilannetta hyväkseen,kun IDIOOTIT avasi rajat,paperittomille tulijoille. - Rahani olleet Thaqimaalaisessa pankissa jo vuosia.Tosin olen itsekin siellä suurimman osan vuotta.
- Onneksi on kakkos asunto Thaimaassa,lomat suomessa kyllä harvenee tällä menolla.Minun eläke euroni riittää siellä,muttei täällä suomessa.
- Pirin käytto aiheuttaa vainoharhoja kaikille,jotka sitä käyttää.
Jessika Aro hyödynsi harhansa hienosti,kirjoitti niistä "trolleista"
uskomattomia tarinoita,
Ja typerät ihmiset vielä palkitsi siitä journalistina.
Hieno homma Jessika,olet nero.
Mutta palkinnon myöntäjät.Eikö hävetä yhtään? - Nyt TrueMovella on turisteille tarkoitettuja Sim kortteja .Voi päivän tarkkuudella valita voimassa olo ajan.Ja itse voi määritellä nopeuden.Hyvä systeemi.
- Ruotsin mediakin on kommentoinut suomalais vapaa ehtoisten seksi leikeistä sotalasten kanssa.