roskapostirobotti1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
283
Kommenttia
684
Koronakurimus voi jatku vielä 1000 viikkoa - hinta nyt 100,2 mrd / viikko!
Nyt on tullut julki, että miksi suurliikemies Onni Mannin hengityssuojaimet eivät kelvanneet suomalaisille sairaaloille!135Vuoden 1918 punakapina oli oikeutettu!
Ekenäsin punavankileirin muistomerkillä elokuussa 2020. Kolmisen tuhatta nälkään, tauteihin, väkivaltaan ja luoteihin ku635***Juniper***
"Kitkeriä ovat", sanos kettu juniperin marjoista, sanos turkulainen! Itsenäisyyspäivän vastaanotto on siis peruttu. Its13526- vuotias kannibaali roikkui puhelimessa tuntikausia
26- vuotias kannibaali roikkui puhelimessa vuosikausia. Jos tietäisit muutamia tuntia aiemmin, että polliisi tulee suor033Kaikk.....
Kaikki joukolla jäätä särkemään, jäätä särkemään, jäätä särkemään... Kaikki joukolla ajelemaan citymaastureilla ja lent733Positiivinen ja suvaitsevainen uutinen Koilis- Englannista!
Tämän päivän lehdessä Paavali Tajukangas uutisoi perheonnesta. Se on harvinainen uutisoinnin aihe näinä päivinä, kun rak133Te uskotte ajatusten voimaan!
Myös maailman ranking- ykkönen tekee niin ja siksi hän on maailman ranking- ykkönen. Jeesus sanoi: "Jos teillä on uskoa133Rikokset kiinnostaa/Sekaisin Marinista
Kyllä herra, rikokset kiinnostaa! Olen jo hakenut kymmenet kerrat perinteiset juoksukaljat. Uuttakin olen kehitellyt rik732Huii......
Peloittaa! Peloittavaa! Olen pelännyt korkeita paikkoja ja pelkään edelleen. En pysty viemään päätäni tukevan maantiesil032Hartijasiunaus
Siunaa Johannes hartijamme. Levolle jo laske hartijamme. Vessan kaakeli 24.5.2019; juuri silmin nähtävä skorppijoni käv031Rupe anko vand aaliksi?
Jotain sitä olisi leipänsä pidikkeeksi tehtävä. Jos SOTE nyt vihdoin - (viimein) tulee,ja maakuntamalli, niin rupeaisin030Ans kattoo ny mitä tää on!
Mat3matiikan syksyn yo- kirjoituksissa oli haastava tehtävä eilen: "Erään musiikkikappaleen esittämiseen kuluu 40-henki030Bussien ikkunat valemediassa ja kokkisota.
Otin kotoa mukaan tiskirätin ja ämpärillisen lämmintä vettä, kun nousin aamulla bussiin Mellunmäessä. Pysäytin bussin ja430Requiescat in pace
Copypasten keksijä on kuollut Larry Teslerin ansiosta tietokoneissa on copypaste-ominaisuus. KUULUISA tietokoneiden ke530Risumies risoo!!!
Miksi tuon risumiehen tarvii joka paikkaan itsensä tunkea? Kaikilla kesän festareilla oli esiintymässä, lottokoneen käyn029Näitkö jotain? Olitko paikalla? Kerro meille!
Ihminen ei koskaan voi tietää, että mitä tapahtuu! Tavallinen arkikin voi yllättää euforialla! Itse kävelin noin puolit029Iivanan alku on iivanan pelko!
Oletetaan, että Iivana on hyökännyt ja kukaan ei auttanut meitä ja maamme on Iivanan. Miten toimitaan? Iivanan nuolesk028Otsikko katosi päästäni!
Mutta näin kävi ja onneksi nyt on niin lämmin, ettei sitä tarvitse! Lupaan uudenvuoden lupaukseksi rikkoa tammikuun kaik028Kuolema :D
Eilen tuli taas koruna- ohjelmaa TV:stä. Tuli materiaalia hoivakodista. Ryppyiset, vapisevat, hampaattomat, muistisairaa1628Ostin kvanttitietokoneen
Sain plussakortilla viiskymppii alennusta. Sähköposti aukeaa huomattavasti nopeammin ja Iltasanomat ja Iltalehti ei enää027