Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla ainakin tuli rahat takaisin, kun edellä oleva auto heitti kiven tuulilasiin ja piti vaihtaa. Tuulilasissa on sadetunnistin ja lämmitys, joten melko arvokas vaikka omavastuun jouduin maksamaan, mutta silti säästin kun älysin ottaa lasivakuutuksen
22.08.2014 02:22
JOO JOO Mutta jos se onkin tuo 60km/h maantiellä ja on lumen peitossa ja poliisi auto tulee vastaan sakko rapsahtaa eikä selitykset auta. Liikennemerkiä on aina noudatettava vaikka ei näy. Tästä on olemassa ennakko tapauksia riittävästi
22.08.2014 02:12
ONKO ASETETTU AUTOMAATTI ASENTOON????
Silloin kyllä pitäisi automaattisesti vaihtua, mutta jos on 0 - asennossa ei vaihdu automaattisesti
21.08.2014 13:16
HETI!!! Kun tulee esim. kiveniskemä pitää mennä paikkaamaan silloin se vielä onnistuukin. Nyt on hyvä kun lasivakuutuksessa ei ole omavastuuta lasinpaikkauksessa
21.08.2014 13:14
Siksi koska saa siitä rahaa. Muuta virkaa ei tummennuksilla olekkaan kuin ulkonäkö, mutta usein se myös pilaa ulkonäköä
21.08.2014 01:37
Huomiovalot ovat paras keksintö autoihin aikoihin. Ei tarvitse turhaan ajovaloja polttaa eikä takavaloja. Olen sitä mieltä että koko valopakko on susi ja typerä laki
21.08.2014 01:35
Missä mainittiin ylinopeus??? Oli puhe vain vasemmalla kaistalla ajamisesta
Miksi minua saa haukkua ja nimitellä eikä poisteta mutta jos minä vähän arvostelen jotain poistetaan. MIKSI NÄIN????
21.08.2014 01:30
Ainakin rengasmelun äänierityksen suhteen johtuu siitä ettei tuota ongelmaa ole juuri muualla kuin meillä Suomessa. Kiitos nastarenkaiden tekemien karheiden urien
20.08.2014 13:03
Miksi jokaisella merkki ym. korjaamolla on vain ja ainoastaan Mobilin öljyä? Tai ainakin näin he vastaavat kun sitä heiltä kysyy. He aina vähän aikaa miettivät ja sitten vastaavat, että Mobil
20.08.2014 13:01
Jääkiekko liittyy siinä ettei sitä voi pelata ulkona jos ei ole jäätä. Eikä vielä 1800 luvun alkupuolella ollut tekojäitä millä ne olisi keinotekoisesti jäädytetty
20.08.2014 12:50
IKÄVÄÄÄÄ! Kun pari vuotta asuin Kanadassa en ottanut yhtään kuvaa en rangaista en sääoloista. Mutta ette te kuitenkaan uskoisi vaikka näyttäisinkin ne. Sanoisitte että ne ovat muualta
20.08.2014 12:48
En ole mistään luettelosta löytänyt Kanadan nastakieltoa, kun on luetteloitu vain euroopan maat. Ilmeisesti kukaan ei usko että kukaan menisi Kanadaan omalla autolla. Samoin on myös Japanin kohdalla ei sitäkään ole luettelossa ja nastakielto on sielläkin. Joka tapauksessa Kanadassa on olosuhteet hankalammat kuin meillä on liukkaampaa ym. Mutta nastoja ei ole ja silti tullaan toimeen mainiosti
Vastauksia:: Kuinka Kanadassa pelattiin jääkiekkoa kun ei ollut jäähalleja? Ja jääkiekko on kotoisin Kanadasta
20.08.2014 00:21
SININEN PAKU VAIN JATKOI VASEMMALLLA KAISTALLA AJOA
Tänään olin menossa kohti Tamperetta ja Riihimäen ja Hämeenlinnan välillä saavutin n. klo 12 sinisen pakun missä oli logo paku ovellesi. Ja tämä sininen paku ajoi vain vasenta kaistaa. Mutta nyt ajoi minun poika autoa en minä. Ja hän ei uskaltanut heti ohittaa oikealta vain jäi taakse odottelemaan ja mitään ei tapahtunut paku vain jatkoi kulkuaan melko epätasaisella nopeudella vaihtelu oli suurta. Viimein minun poika siirtyi sitten pakun taakse vasemmalle kaistalle ja vilkutti valoja, kun sekään ei tehonnut oli pakko sitten ohittaa oikealta puolen. Ja minä tietenkin pelkääjän paikalta näytin keskisormea mutta ei ollut huomaavinaan ja joku h.u.o.r.a istui vieressä. Tälläiset kuljettajat ovat todella vaarallisia. Heiltä pitäisi ottaa kortti pois. Jos joku sanoo että esti ajamasta ylinopeutta!!! Mitä sitten itse teki? Ei pakulla saa ajaa kuin 80km/h tai 100km/h. Emme ole poliiseja vaan autoilijoita joilla on säännöt miten pitää ajaa.
20.08.2014 00:15
Moni on pettynyt Porvooseen ja haluaa pois
19.08.2014 00:02
Miksi muuten moni vetää aina tyhjää peräkärryä perässä? On suunta mikä tahansa on aina kärryt tyhjät? Eikö viitsitä irrottaa välillä tai on mukana vain jos sattuisi jotain löytämään tienvierestä? Joku kysyy mitä ongelma? 1. Jarru liikenteessä. 2. Vie parkki tilaa kadun varressa ja parkkipaikoilla aina kaksi ruutua ns. läpiajo paikkan
19.08.2014 00:00
Kanadassa on kielletty nastat koko maassa. En nyt löydä linkkiä aiheeseen, mutta tiedän kun olen siellä ollut ei näkynyt yhtään nastarengasta koko aikana
18.08.2014 23:52
Ajatko vasemmalla kaistalla motarilla. On varma että sinulle vilkutettaan jos et siirry oikealle
18.08.2014 20:22
JOO mutta ei tuohon aikaan silti nopeudet olleet suuria jopa alle nykyisten. Silloin oli autot kuplavolkkareita pikkufiiuja minejä mosseja ym. Yleensä nopeudet oli tuollaista alle 90km/h ja tiet oli surkeita enimmäkseen sorateitä
Nykyautoilla voidaan kyllä ajaa kovempaa kuin on nykyiset rajoitukset
18.08.2014 20:14
Kyllä nastat ovat kielletty Kanadassa. Sinun linkeissä ei ole sanallakaan nastakiellosta
18.08.2014 20:10
Tein muuten tuon eräälle karavaanarille Kuusamon ja Suomussalmen välillä, kun veti pitkää jonoa ja minä sain pitkään ohitella yksi auto kerrallaan minä ohituksen jälkeen ylämäessä missä oli keltainenviiva jarrutin viiteenkymppiin ja näin mentiin vähän aikaa
18.08.2014 13:01
47 / 68