Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
autoilija
profiilit
autoilija
autoilija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
1352
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielestäni tuota nelivilkkua käytetään jopa liikaakin. Siitä on tullut eräänlainen väärän pysäköinnin korvaaminen ts. sillä ilmoitetaan ,että olen pysäköinyt väärin.
30.06.2014 15:26
Ohituksiin on suurin syy hitaasti ajavat kuljettajat, jotka ei jousta yhtään. Se että jonon toinen joutuu kovan paineen alaiseksi, kun kaikki syyttävät vain häntä tuon vanhaaikaisen syytöksen vuoksi "ettei ensimmäinen tee jonoa vaan toinen" näin on jonon toinen pakoitettu jopa vaaralliseen ohitukseen. Ja odota vaan jos tulee ohituskaista osuus lisää tämä hidas kuljettaja välittömäst inopeutensa yli 100km/h
30.06.2014 15:24
Lidhin tavarat ovat kyllä sitä luokkaa etten ostaisi sieltä kyllä montakaan tuotetta.
Olen kyllä ostanut verkkokaupastakin, mutta pidän siitä että näen tuotteen luonnossa ennen ostoa. Näin ainakin aiheettomat palautukset vähenevät.
kun ostaa saman katon alta päivittäistavarat ja muut ja ostaa ruokaa useammlle päivälle. Säästää kyllä bensa kulut, kun ajaa muualle. Ja on suurempi valikoima ja tuotteet tuorreimpia.
29.06.2014 21:41
Lisääminenkin on jo huoltoa
29.06.2014 21:35
Minä kyllä edelleen vaihdan öljyt pohjaropusta, vaikka olisi kuinka suunniteltu imemistä varten
29.06.2014 21:34
Mielestäni pitäisi muutakin valvoa kuin nopeuksia. Ylinopeudet ei ole onnettomuuksiin syy kuin harvassa tapauksessa. Pitäisi joskus valvoa vaikka etäisyyksiä. Monet kuljettajat jättävät kaupungissa kadun varteen pysäköidessä isommat "turvavälit" kuin minä maantiellä ajossa. Suurin vaara on kun kuljetta tekee muuta kuin ajaa sitä autoa.
29.06.2014 21:30
"EteläSuomen leivät tulevat kaikki samasta Vaasan&Vaasan leipomosta. Jos niitä Ruispaloja niin kaipaat. Tuoreena sitä 7 aikaan aamulla Linnakoskenkadun Valtsusta ja varmaan Näsin ääsmarketista."
Tuorreet vaan jätetään Porvoossa odottamaan takahuoneeseen ja myydän vanhoja pois. En tiedä sitten kuinka teillä ajattelijalla ja keskustan asukkaalla kun olette syntyneet näköjään kultalusikka suussa hannuhanhia teille kai tuodaan tuorreet leivät ym. kun astutte sisään ja viedään pois kun minä astun sisään. Mutta muualta saan kyllä saman päivän leipää ja maidoilla ym. on pidempi käyttöaika kuin Porvoon pikkuliikkeitten
28.06.2014 15:57
Ei saa esim. kodintarvikkeita ja koneita vaatteita jalkineita ym
28.06.2014 15:54
MISSÄKÖ????
Kerro lisää olen aivan korvana
28.06.2014 15:52
Hetero ajaa ohi ei jää perään roikkumaan. Ja sitäpaitsi ohitus on helpompi kun jättää vähän väliä ohitettavaan
28.06.2014 15:45
"Kannattaa laittaa lasit päähän, kun valitsee leipiä"
Sen tuntee myös lämmöstä ja pehmeydestä ja viimeisetä päivästä. Ja Porvoossa on kaikki leivät kivikovia. Ja paistetut on pakasteesta otettuja ulkomailta tuotuja en osta niitä
27.06.2014 12:59
Jos sinä haluat juosta ja ajaa autollasi kymmenissä eri paikoissa siitä vaan, mutta minä haluan kaiken saman katon alta. Minä kannatan yhden pysäyksen taktiikkaa, en monen. Ja toinen on myös hintataso. Jos Porvoo saisi ison Prisman ja City marketin keskustan ulkopuolelle olisi se kilpailun lisäys ja hintatason aleneminen muun Suomen tasolle. Silloin kilpailtaisiin Helsinkin ja Vantaan ja Kerava ja Järvenpään kanssa ja miksei myös Kotka ja Kouvolan kanssa.
Oletko itse edes käynyt muualla ostoksilla kun väität että markettien lähellä on asutus mistä ihmiset tulee marketteihin. Et varmasti kun et tiedä hintatasosta ym. mitään
27.06.2014 12:57
Tärkeää on että saa kaiken saman katon alta kuin että pitää juosta (ajaa) moneen eri kohteeseen. Minä ainakin menen vaikka vähän pidemmälle missä on kaikki saman katon alla. Ja tietenkin Porvoota edullisempi hintataso. Jos tarvitsen vain maito purkin saan sen siwasta (siperian valinta) Mutta tuoretta leipää ei juuri Porvoosta saa mistään vaan muutaman päivän vanhaa. Esim. Vaasan ruispalat on aina lähellä viimeistä käyttöpäivää. Jos pyydät myyjältä tuorreempaa menee jos menee hakevat melko vastenhakoisesti ja joskus on maidon kanssa sama juttu.
26.06.2014 22:33
On vain elintarvikkeet ei muuta. Jos haluaa muuta joutuu käymään useassa eri paikassa. Kumpi on kannattavampaa mennä vain yhteen missä on kaikki saman katon alla tai juosta eri paikoissa? Minä ainakin valitsen että menen vaikka vähän pidemmän matkan päähän, missä saan kaiken saman katon alta. Kaipaisin kyllä Porvooseen isoa Prismaa ja City-markettia
26.06.2014 22:27
Eikä myöskään auton kulutusmittariin ole luottaminen
26.06.2014 22:21
En kyllä suosittele. Perinteinen on paras. Pohja roppu auki ja tyhkäksi näin tyhjenee kaikki. Pohjalla olevat moskatkin.
Talven yli ajettu öljy kannattaa aina keväällä vaihtaa myös suodatin eikä noudattaa mitään vw:n öljynvaihto välejä
26.06.2014 22:18
Hyvä sinun on kun keskustassa asut. Ei tarvitse autolla lähteä ostoksille ei ole pysäköinti huolia ym. Samalla vaivalla kun me keskustan ulkopuolella asuvat tulemme keskustaan menemme kyllä samalla vaivalla myös pidemälle missä saamme kaikki saman katon alta
26.06.2014 15:47
"Näsissä on S-market ja Tarmolassa K-market, molemmat keskustan ulkopuolella ja ilmaista parkkitilaa "
Joo mutta näissä liikkeissä on hyvin rajoitettu tuote valikoima, että joutuu juoksemaan lukuisissa muissa liikkeissä. Pitäisi saada joku Prisma missä olisi kaikki saman katon alla.
26.06.2014 15:44
Jos asut jo kaupungin ulkopuolella. Kumpi on silloin kannattavampaa?? Mennä keskustaan ja metsästää itselleen vapaata ruutua ja maksaa siitä tai mennä kaupunkin ulkopuolelle markettiin ja pysäköidä ilmaiseksi, kun noita vapaita ruutuja on siellä vaikka kuinka paljon??? Minä ainakin valitsen tuon jälkimmäisen. Virhe on vain ettei Porvoossa ole marketteja keskustan ulkopuolella.
25.06.2014 11:42
Kyllä pari viikkoa sitten tarvittiin, kun oli yli +30C
Vaihtoauto missä ei ole ilmastointia on vaikea myydä eikä kukaan halua ottaa sitä myyntiin.
25.06.2014 11:34
53 / 68