Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirjoita+sä+vaan+ihan+rauhassa+näitä+"hello+World"+sovelluksia+lazaruksella+amigalle+:)+Toivottavasti+työttömyyskorvaukset+riittää+amigan+ostamiseen,+vajakki!!+:D+:D
14.10.2017 13:34
"Taitaapa+olla+uskon+asia,"
Juu+ei+ole+:)+Ja+vilkaise+ihan+rauhassa.+Se+ei+tietenkään+kumoaa+väitettäni+millään+lailla+vaan+on+selvä+argumentointivirhe...
13.10.2017 20:33
"MWare:ta+hyödyntäen+luodaan+Lazaruksella+Amiga,+AROS+ja+MorphOS+ohjelmia"
Ja+mitä+näillä+ohjelmissa+sitten+tehdään?+bisnessii+vai?+:)
13.10.2017 20:28
ohjelmoitikieltä,+jossa++whitesapce+on+niinkin+merkittävässä+asemassa,+ei+yksinkertaisesti+voi+ottaa+vakavasti.+eli+leikkikieli...
13.10.2017 20:15
"Jumala+näet+on+kokoajan+,+tässä+ja+nyt+mutta+et+ole+kykenevä+huomaamaan+sitä+"
Huoh....keksikää+jo+jotain+uutta!!!+:D+:D+Tä+on+jo+niin+kulunnu+ja+virheellinen+argumentti+ku+olla+ja+voi!!!
12.10.2017 16:01
"Ei+se+sinua+vasenkätiseksi+tee,+vaan+maailma+saa+ihmisen+lankeamaan+kaikkeen+sellaiseen+pahaan,mitä+ihminen+ei+syntyessään+ole.Eli+jos+lapselle+ei+opeteta+pienestä+pitäen+mikä+on+oikein+tai+mikä+on+väärin,eihän+se+tiedä+sitä,+mikä+on+oikein+tai+väärin.+Sama+koskee+myöskin+muista+vaaroista+samoin+houkutuksista."
Niin.+Ja+kuten+vasenkätisyys,+myös+homous+ei+tietenkään+kuulu+näihin+sun+"oikein+ja+väärin"+sepistyksiin.+Ymmärätkö?
09.10.2017 13:39
Ok.+Eli+maailman+houkutukset+sai+meikälaisen+lankeamaan+ja+musta+tuli+vasenkätinen?+:)+Huhuhh...
08.10.2017 21:51
"Eli+oletko+sitä+mieltä,+että+jos+ihminen+on+alkoholisti,+"
Kai+nyt+tajuat+sen+vertaa,+että+vasenkätisyys,+ja+myös+homous,+ei+ole+millään+tavalla+rinnastettavissa+alkoholismiin?+Onko+mielestäsi+joku+jo+syntyessä+alkoholisti?
08.10.2017 20:14
".Toisekseen+en+usko+maailman+tilastoja+enkä+myöskään+tiedettä+näissä+asioissa,+koska+on+osoitettu+kuinka+epävarma+tiede+on.+"
Tyypillistä+hihhulin+denialismia.
08.10.2017 20:05
Sielu+on+ihmisen+keksimä+abstrakti+käsite,+ei+mitään+muuta.
08.10.2017 14:24
"Minä+en+tässä+ryhdy+selittämään+ja+opettamaan+sinulle+suhteellisuusteoriaa"
Ei+tarvikaan.+Tiedän+siitä+riittävästi+ilman+sinun+opetustakin.+
"en+myöskään+Jumalan+ominaisuuksia,+vaan+kyllä+sinun+itsesi+tulisi+nähdä+sen+verran+vaivaa,+että+opiskelisit+asioita"
Mielikuvitusolentojen+ominaisuudet+eivät+kiinnosta+pätkän+vertaa+koska+ne+vaihtelee+yhtä+paljon+kuin+on+hihhuleita...
Toisin+sanoen+myönnät,+että+jauhoit+paskaa...taas+kerran.+Asia+selvä!
08.10.2017 13:21
"Kaikki+sinun+kommenttisi+osoittavat+vain+sinun+tietämättömyytesi.+"
Lopeta+vajakki+kieroilu+ja+vastaa+kysymykseen!!!
"mikä+ST:ssä+osoittaa+"jumalasi"+olemassaolon???"
07.10.2017 21:56
"Ne+osoittavat+Jumalan+olemassaoloon,+eivät+päinvastoin+kuten+sinä+luulet.+"
niinku+mikä+ST:ssä+osoittaa+"jumalasi"+olemassaolon???+:D+:D+hahaaa+:D+:D+On+tä+kyllä+hauskaa+:D+:D
07.10.2017 21:09
"Missä+ovat+perusteesi+sille+että+energia+on+ikuinen+ja+Jumalaa+ei+ole,+koska+sitähän+sinä+olet+tässä+väittänyt,+kieroilija."
Edelleen,+en+ole+missään+väittänyt+että+jumala+ei+ole!!+Kuten+sanoin,+tämä+on+vaan+sun+kiero+tulkinta,+ei+mitään+muuta.
"Tuo+ne+todisteesi+ikuisesta+energiasta+tänne."
Heti+kun+sä+esität+vertaiarvioitavat+todisteet+jumalastasi+ja+sen+ikuisuudesta+:)
"Mitä+käytännön+syytä+olisi+uskoa+ikuiseen+energiaan?+Mitä+sellainen+uskomus+selittää?+Mitä+se+antaa+ihmiselle?+Vai+onko+kyse+vain+sinun+henkilökohtaisesta+sokeasta+uskomuksestasi,+mielipiteestäsi,+jolle+ei+ole+minkäänlaista+todellisuuspohjaa?"
Etkö+vieläkään+tajunut+:D+:D++Tsiis+että+oot+tyhmä.+Siis+väite+ikuisesta+energiasta+oli+vastaveto+sun+hokemaalle+"ikiuselle+jumalalle".+Tosin+miljoona+kerta+uskottavampi+kuin+sun+jumala...+Toivoin+totisesti+että+ymmärrät+väitteidesi+älyttömyyden+mutta+näköjään+turha+toivo+:)+:)
"Ja+vielä:+todisteet+siitä+että+sinun+ikuinen+energiasi+olisi+aikaansaanut+Kosmoksen+ja+Ihmisen."
tutustupas+suhteelliseuusteoriaan+ja+alkuräjähdyksen+todisteisiin....
07.10.2017 20:32
Hahhaa,+tulkitset+vastauksia+miten+haluut+asian+ohi+ja+syytät+muita+kieroilusta??+Hitto+että+oot+melkoinen+vitsi+tällä+palstalla+:D+:D+:D
07.10.2017 17:43
"Miksi+minun+pitäisi+sinun+kengännumerosi+tietää?"
No+siitä+samasta+syystä+kun+mun+pitäis+tietää+sun+"potentiaalienergiasi".+Etkö+ymmärtäny+tätäkään?
"Hyvä+Totuuden+Henki+on+todistanut+itsensä.+Minulle+siis.+Lukemattomia+kertoja+ja+joka+ikinen+päivä.+Todistusaineistoa+on+kertynyt+todella+mittavasti."
Päänsisäiset+kuvitelmät+ja+muut+tunteet+eivä+vaan+ole+todisteita...
"Mutta+sinähän+se+väitit+energiat+tuntevasi+ja+tietäväsi+ja+osaavasi+määritellä+ja+laskea.+En+minä,+Joten+lopetapa+nyt+vihdoinkin+tuo+kieroilusi+ja+ota+asia+asiana."
nimim.+PotentiaaliUskontoa+taisiki+jo+vastata+siihen.+Näköjään+et+osaa+alkeellistakaa+tietoa+itse+etsiä...
05.10.2017 20:34
Lukemisen+ymmärtämisessä+vaikeuksia???+:)
"Todellakin+väität+että+Jumalaa+ei+ole+ja+siitä+on+objektiiviset+todisteet."
Joo+en+todellakaan+väitä.+Sun+kysymyksesi+asettelu+on+päin+persettä,+ei+muuta!!
"Mitä+syytä+sinulla+ON+USKOA,+että+ihminen+on+käynyt+Kuussa+"mutta+että+Jumalaa+ei+ole?"
Eli+jos+USKON(toki+tiedän)+ihmisen+käyneen+kuussa+niin+mielestäsi+siitä+voidaan+johtaa,+että+VÄITÄN+ettei+jumalaa+ole???+Tsiis+että+oot+sekaisin+:)
"Todellakin+väität+että+Jumalaa+ei+ole+ja+siitä+on+objektiiviset+todisteet."
En+todellakaan+väitä!+Ja+ne+objektiiviset+koski+nimenomaan++sitä+kuussa+käyntiä,+ei+jumalasi+olemattomuutta!!!!+Opetele+prkle+lukemaan...
05.10.2017 20:28
"Sinä+väität+että+tiedät+ja+ymmärrät,+ja+sitten+et+kuitenkaan+tiedä+etkä+ymmärrä.+Etkö+huomaa+omaa+sisäistä+ristiriitaisuuttasi?"
Totuttuun+tapaan+hihhuli+ymmärtää+vain+2+ääripäätä:+joko+tiedät+kaiken+tai+sitten+et+tiedä+mitään+:)+Ristiriita+on+vaan+sun+olkiukkosi,+ei+muuta..
Olet+täynnä+noita+uskomuksiasi,+tietoa+sinulla+ei+ole.
Kirjoitustesi+perusteella+huomattavasti+enemmän+kuin+sulla+:)
"Etkö+tiedä+edes+kengän+numeroasi?"
Toki+tiedän.+Tiedätkö+sinä?+Tiedätkö++muuten+potentiaalienergiasi+määrän?+:)
05.10.2017 19:59
"Sinä+olet+esittänyt+väitteen,+että+Jumalaa+ei+ole."
Laitatko+tänne++lainauksen,+jossa+sellaista+olen+väittänyt+:)
"Olet+lisäksi+väittänyt,+että+asiasta+olisi+objektiiviset+todisteet+olemassa.+Nyt+minä+vaadin+sinua+esittämään+ne+todisteet.+Tuo+todisteesi+esiin.+Lopeta+kieroilu+ja+valehtelu."
Joo,+tästäki+olisi+hyvä+saada+jokin+viittaus,+että+sellaista+olen+väittänyt,+KIITOS!!!+Kopsaa+vaan+tänne+niin+katotaan+:)
05.10.2017 19:44
"Sinä+kieroilet+etkä+vastaa+selviin+kysymyksiin.+Selvähän+se+ettet+osaa."
Jaa,+missä+muka+kieroilen?+:)+:)+
"Jos+tiedät+energiasta+noin+vitun+paljon+kuin+väität,"
Missä+väitin+että+MINÄ+tiedän+vitun+paljon?+Toki+sen+verran+koulupenkkiä+kuluttanu+että+ymmärrän+mikä+on+esim.+objektiivinen+todiste+ja+mittattavissa+oleva+suure.
"niin+kerropa+vaikka+mikä+on+meikäläisen+potentiaalienergia."
Vitustako+minä+tiedän.+Mikä+on+mun+kengän+numero?+:D+:D
05.10.2017 19:42
19 / 134