Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
code_red
profiilit
code_red
code_red
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
2674
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Voin+kanssa+sanoa+suoraan+tuo+tekstisi+perusteella+,että+kaukana+olet+todella+Jumalasta+ja+turha+sinun+on+Raamatun+asioita+esillä+pitää+sillä+sinun+kautta+ne+tulee+pilkatuksi."
Taas+yks+uskis+luule+tietävänsä+sen+"ainoan+totuuden"+raamatusta+:)+Noh,+ei+mitään+uutta+....+:)
"Siis+pyydän+ole+hiljaa+Raamatun+asioista+,koska+tiedän+,että+sinä+et+tajua+yhtään+mitään+niin+tärkeät+asiat+ei+tule+pilkatuksi+.Vaikka+puhuihan+aasikin+raamatussa.
Tyhmäkin+käy+viisaasta+kun+pysyy+vaiti+sanoo+raamattu+myös."
Hehhee+:)+Agnon+viesti+näköjään+osui+ja+uppos...ja+aika+pahasti+vielä+:)
05.12.2016 22:05
"Todellisuus+ei+ole+riippuvainen+ihmisten+uskosta."
Juurikin+näin.+Uskominen+mielikuvitusolentoon,+kuten+jumalaan,+ei+vaikuta+todellakaan+vallitsevaan+todellisuuteen.+Näin+ollen+myös+VAIN+mielikuvitusolentoihin+liittyvät+käsitteet+ja+entiteetit+kuten+synti+ja+saatana,+eivä+vaikuta+todellisuuteen.
"Väärinkäytöt+ja+-käytökset+ovat+kaikille+mahdollisia."
Toki,+mutta+synti+käsitteenä+ei+tähän+kuulu...
03.12.2016 18:44
"Siinä+hän+SAUHUTTELI+ja+jäin+vähäksi+aikaa+keskustelemaan+hänen+kanssaan."+
"mutta+hän+sanoi,+että+myös+hartiat+ovat+niin+jumissa,+ETTEIVÄT+KÄDET+KOHOA+HARTIALINJAN+YLÄPUOLELLE"
Kerro+miten+kaveri+sai+savukkeen+suuhun+asti???+:D
"Autoin+miehen+takapenkille+painamalla+päästä+kuten+amerikkalaiset+poliisit+tekevät"
Vaikka+kaverilla+oli+niska+niin+pahasti+jumissa,+ettei+pystyny+ees+kättä+nostamaan??+Oot+sä+sadisti+:D
"tekemän+helvetinkoneen+pauloihin+niin,+että+se+oli+turmellut+hänen+terveytensä."
Mitä+sä+sitt+tuon+"helvetinkoneen"+ääressä+aikaa+tuhlaat,+jos+se+tuhoaa+terveydn??+:D
Kuten+aiemmin+jo+sulle+sanottiin,+tarinasi+ON+lapsellinen+ja+keksitty+satu,+ei+muuta.
Harjoittele+vielä+niin+ehkä+jatkossa+pystyt+keksimään+hieman+uskottavamman+huuhaan.+:)
03.12.2016 15:20
"Eikö+tuosta+selvinnyt+että+kyse+on+uskosta+Jumalaan?"
Niin???
"Mitä+tulee+ateistien+uskovien+ja+uskon+vastustamisesta+niin+minä+olen+seurannut+muutamia+jotka+ovat+10+vuotta+kirjoitelleet+uskovia+uskoa+ja+Jumalaan+pilkaten+ja+tehneet+sen+uskovien+foorumissa"
Meitä+on+meneksi,+kuten+uskoviakin.
"ja+tässä+voi+palata+tuohon+että+ateismi+ei+ole+kuin+Jumalaan+uskonpuutetta."
No+hyvä+sentään,+ett+tämä+asia+tuli+selväksi.
03.12.2016 15:03
"Synti+on+Jumalan+vastaisuutta+ja+sellaisena+ateisti+on+todellakin+syntinen,+siinä+missä+muutkin."
Ilman+jumala+käsitettä+ei+olisi+koko+synnin+käsitettä+olemassakaan.+Ja+nyt+ku+ateisti+ei+usko+koko+jumalaan+niin+"synti"+ei+merkitse+ateistile+yhtikäs+mitään+joten+se+siitä.
"Kaikkia+käsitteitä+voidaan+väärinkäyttää+maallisiin+valtapyrkimyksiin,+se+ei+tee+siitä+väärinkäytöstä+oikeaa."
Väärinkäyttö+on+mahdollista+vain+uskovien+kesken,+jotka+usko+synnin+käsitteeseen.
03.12.2016 15:01
"Ateisti+on+uskon+puutetta+-+ja+that's+it."
Tarkennus.+Ateismi+on+epäuskoa+persoonallisiin+jumaliin.+Muuten+ateisti+voi+uskoa+ihan+mihin+vaan.+Ei+se+ole+kokonaisvaltaista+uskon+puutetta.
+
"Nyt+on+kuitenkin+ateisteilla+tapana+kertoa+mihin+uskovat+uskovat+:)+-+mikä+on+aika+kummallista."
Miten+niin+kummallista??+Kyllä+jokainen+voi+kertoa,+mihin+uskoo.+Ei+siinä+ole+mitään+kummallista.
"+silloin+tällöin+puhutaan+esimerkiksi+Jumalasta+ikäänkuin+joulupukista"
Samalla+viivallaha+jumalat+ja+joulupukki+ovatkin.+Molemmat+mielikuvitusolentoja.
"+-+nyt+ei+luonnollisesti+jokainen+ateisti+ole+tätä+mieltä+..+mutta+monet+niistä+jotka+ovat+ikäänkuin+"äänessä"+puhutaan+j´myös+jumalista+-+mutta+Jumala+on+yksi+..+ja+tavallisesti+sitä+kaikissa+uskonnoissa+..+joissakin+sanotaan+kuitenkin+esimerkiksi+henkiä+jumaliksi+..+mutta+tavallisesti+on+ihmisillä+kuitenkin+usko+Jumalaan."
+
Tavallisesti+ihmisellä+ei+ole+uskoa+jumalaan,+ennen+kuin+siihen+aivopestään.
"Miksi+ateistit+eivät+uskolla+keskustella+ASIOISTA+sellaisina+kuin+ne+ovat"
Mitä+tulee+jumaliin,+ateistit+nimenomaan+keskustelee+asioista+sellaisina+ku+ne+ovat!!!
"..+kun+keskustelua+käydään+Jumalasta+..+niin+silloin+keskustelua+ei+käydä+jumalista+ja+ei+varsinkaan+ateistien+käsityksistä+muiden+uskosta+..+koska+ne+eivät+tuskin+koskaan+pidä+paikkaansa+..+"
Siis+mitä???+
"Uskovat+ihmiset+etsivät+elämäänsä+sitä+mitä+ei+kukaan+ihminen+voi+heille+antaa+ja+monet+ovat+löytäneetkin+paljon+ja+löytävät+varmaan+vielä+enemmän+..+"
Eli+sen+verran+heikkoja,+ettei+itse+pärjää+elämässä???
"Jumala+on+YKSI+ihmisiä+mutta+ihmisten+hapuiluja+on+paljon+..+se+ei+muuta+Jumalaa"
Tähän+asti+on+pystytty+todistamaan+tasan+0+jumalaa..
"No+ymmärrän+oikein+hyvin+että+tämä+on+ateismi+palsta+ja+siksi+tätä+on+monen+vaikea+tajuta+..+ja+ei+se+mitään+..+ei+ketään+pakoteta+mihinkään+ja+jos+ei+uskoa+ole+niin+sitten+ei+ole+..+kuitenkin+suurimmalla+osalla+ihmiskunnasta+on+ainakin+jonkinlainen+käsitys+Jumalasta..+mikä+ei+kuitenkaan+ole+ateistille+helppoa+hyväksyä+ja+siksi+tätä+selittäminen+...+vaikkakin+asian+vierestä."
Ai+ateisteillä+ei+ole+helppoa+hyväksyä,+että+muut+uskoo??+Et+voi+olla+enemmän+väärässä!!!
03.12.2016 10:10
AI+ku+pyydän,+ett+vastaisit+kerrankin+suoraan+kysymykseen,+niin+olenkin+häirikkö???+:D++Samalla+ku+itse+oot+suoltanu+vuosikauden+näille+palstoille+omaa+tribulation+paskaa,+et+keskustele+etkä+vasta+pyynnöistä+huolimatta+kysymyksiin,+niin+mikä+sinä+sitten+olet??+:D+:D
03.12.2016 07:54
"Älkääkä+mukautuko+tämän+maailmanajan+mukaan,+vaan+MUUTTUKAA+MIELENNE+uudistuksen+kautta,+tutkiaksenne,+mikä+on+JUMALAN+TAHTO"
"Niinkö+tuossa+sanotaan?
Tuota,+mitä+tuolla+sitten+sanotaan???+
"Ettet+nyt+vain+itse+sortunut+tuohon?"
En+todellakaan!!!
"+Vai+ettekö+tunne+itseänne,+että+Jeesus+Kristus+ON+TEISSÄ?+Ellei,+niin+ETTE+KESTÄ+koetusta."
Tuossa+ei+kuule+ole+itsensä+kehittämisestä+hajuakaan,+pelkästä+pelottelusta+ja+alistamisesta+on+kyse!!!!+Eli+ku+jeesusta+ei+ole+minussa,+niin+en+tunne+itseäni+enkä+kestä+koetusta???
""Kaikki+on+minulle+luvallista,+mutta+ei+kaikki+ole+hyödyksi;+kaikki+on+minulle+luvallista,+mutta+minä+en+saa+antaa+minkään+itseäni+vallita."
"Paavali+ei+kirjeidensä+mukaan+antanut+maailmalle+valtaa+lannistaa+tai+vallita+itseänsä:"
"11+Ei+niin,+että+minä+puutteen+vuoksi+tätä+sanon;+sillä+minä+olen+oppinut+oloihini+tyytymään.
12+Osaan+elää+niukkuudessa,+osaan+myös+elää+runsaudessa;+kaikkeen+ja+kaikenlaisiin+oloihin+minä+olen+tottunut;+sekä+olemaan+ravittuna+että+näkemään+nälkää,+elämään+sekä+runsaudessa+että+puutteessa.
13+Kaikki+minä+voin+hänessä,+joka+minua+vahvistaa."
"9+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Minun+armossani+on+sinulle+kyllin;+sillä+minun+voimani+tulee+täydelliseksi+heikkoudessa".+Sentähden+minä+mieluimmin+kerskaan+heikkoudestani,+että+Kristuksen+voima+asettuisi+minuun+asumaan.
10+Sentähden+minä+olen+mielistynyt+heikkouteen,+pahoinpitelyihin,+hätään,+vainoihin,+ahdistuksiin,+Kristuksen+tähden;+sillä+kun+olen+heikko,+silloin+minä+olen+väkevä."
Paitsi+että+antoi+vallan+itsestään+jollekin+mielikuvitusolennolle+jottei+tarttis+itse+olla+vastuussa??
01.12.2016 22:26
"Sua+on+KYLLÄ+informoitu.+Vitsit+eivät+auta.+Palaa+asiaan+jos+ja+kun+LUOMINEN+kiinnostaa."
Mitä+jos+vastasit+kerrankin+suoraan+kysymykseen??+Onko+niin+vaikeeta???+Taitaa+olla...
01.12.2016 20:09
"Oletetussa+evoluutiossa+olisi+vain+ainetta.+Siinä+ei+olisi+tunteita+eikä+ajatuksia+eikä+luovuutta.+Siinä+ei+olisi+tahtoa+eikä+pyrkimystä.+Siinä+ei+olisi+ONGELMIA.+Oletettu+evoluutio+soljuisi+kaikessa+RAUHASSA+omalla+painollaan.+Älä+siis+enää+unelmoi."
Minkä+helvetin+takia+sä+sekopää+suollat+tälläist+paskaa+tänne+palstalle+ku+sulla+ei+selvästikään+oo+pienintäkäkään+ymmärrystä+siitä,+mikä+evoluutio+oikeasti+on???+Eikä+oikeasti+yhtään+hävetä???
01.12.2016 20:03
"Se+ennusti+mm.+Jeesuksen+syntymän+ja+sellaiset+teot,+joita+pidetään+ihmeinä."
Evoluutio+ei+ennusta+yhtikäs+mitään+vajakki,+paitsi+sun+sairaassa+mielikuvituksessa+:)
01.12.2016 20:00
"Älkääkä+mukautuko+tämän+maailmanajan+mukaan,+vaan+muuttukaa+mielenne+uudistuksen+kautta,+tutkiaksenne,+mikä+on+Jumalan+tahto,+mikä+hyvää+ja+otollista+ja+täydellistä."
Jaa,+eli+tämäkö+olis+niinku+itsensä+kehittämistä+ku+pitää+tutkia,+mitä+"jumalasi"+tahtoo??+:)+:)+Kyllä+kyllä....
"Koetelkaa+itseänne,+oletteko+uskossa;+tutkikaa+itseänne.+Vai+ettekö+tunne+itseänne,+että+Jeesus+Kristus+on+teissä?+Ellei,+niin+ette+kestä+koetusta."
Muu+koetteleminen+näköjään+kielletty,+paitsi+se,+että+oletko+uskossa???+Muussa+tapausksessa+et+tunne+itseäsi??+Tämäko+oikeasti+on+itsensä+kehittämistä???+:)
Melko+kaukaa+haettua+mutta+tuonhan+uskikset+osaa+:D+Kääntää+ja+vääntää+raamattua+mieleisekseen+tilanteen+mukaan+:D
01.12.2016 19:56
"RAPTURE+(tempaus)
blaablaablaa....
TRIBULATION+(vaivanaika)
blaablaablaa....
PEACE+(maailmanrauha)
blaablaablaa...."
Olipas+tieteellistä+:D+:D
01.12.2016 18:32
yurki,+sarkasmi+on+vaikea+laji+;)
29.11.2016 21:10
"LOPPUTULEMA
Ateismi+ei+ratkaise+maailman+ongelmia."
Oot+sä+kyllä+väärinymmärryksen+mestari,+ei+voi+muuta+sanoa+:)+Ei+tietenkään+ratkaise+eikä+kukaan+ole+niin+väittänytkään!!!
"TÄRKEÄ+KYSYMYS
Onko+maailmalla+toivoa?"
On+tietenkin,+kunhan+saadaan+sun+kaltaiset+kylähullut+aisoihin+:)
29.11.2016 21:10
"Kuinka+poistat+pahuuden?"+
Epäilen,+onko+se+edes+mahdollista+niin+kauan+ku+teitä+hihhuleita+täällä+telluksella+pyörii.
"Tappamalla+pahat+ihmiset?"
Miten+pahuus+poistetaan+TAPPAMALLA??+Onks+tä+taas+näitä+raamatun+moraalioppeja??+Ilmeiseste+on....
"Osaako+ateisti+tuomita+oikein?"
Osaa+ainakin+paremmin,+kuin+yksikään+uskis+tulee+osaamaan.
"Miksi+osaisi?"
Koska+ateisteilla+on+teisteihin+verrattuna+huomattavasti+parempi+moraalikäsitys,+etiikka+ja+kyky+kriittiseen+ajatteluun.
29.11.2016 19:44
"Olisi+ihan+jees+että+pelkän+harkinnan+sijaan+ihan+oikeasti+lopettaisit+tällä+palstalla+asumisen+ja+hoitaisit+vaikka+hieman+sairasta+mieltäsi+tekemällä+jotain+muuta."
Palapeli+olis+mielestäni+sellainen+sopiva+harrastus+jyrbälle.+Suht+vaaraton+,+ei+satuta+muita+eikä+itseään.+Sellainen+3+-5+palan+setti+olis+ihan+sopiva+ottaen+huomiön+jyrbän+äö:n+(vai+onko+5+kuiteski+hieman+liikaa?:)
29.11.2016 19:28
AA+tykkää+varmaan+enemmän+näistä+"raamattullisista"+pussipetoista,+jotka+hässii+naaraita+3+viikkoa+putkeen+ja+kuolee+sen+jälkeen+nääntymykseen+:D
https://www.newscientist.com/article/dn24352-competition-drives-marsupial-males-to-suicidal-sex/
28.11.2016 21:48
"Esimerkiksi+juuri+siinä,+kuinka+he+pyrkivät+järkähtämättömästi+löytämään+totuuden."
Edelleen,+mitä+tekemistä+sillä+on+jumalan+kanssa??++:)+Onko+totuus+"jumalasi"+patentoima+käsite+vai+mitä+yrität+sanoa??+:D+:D
27.11.2016 18:11
Täh??+:D+:D+Onks+tä+oikeesti+yrkin+kommenti??+Sähä+et+ees+tiedä+mitä+tiede+tarkoittaa+:D+:D+:D
26.11.2016 19:12
38 / 134