Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

2674

1. "Voin+kanssa+sanoa+suoraan+tuo+tekstisi+perusteella+,että+kaukana+olet+todella+Jumalasta+ja+turha+sinun+on+Raamatun+asioita+esillä+pitää+sillä+sinun+kautta+ne+tulee+pilkatuksi."Taas+yks+uskis+luule+tietävänsä+sen+"ainoan+totuuden"+raamatusta+:)+Noh,+ei+mitään+uutta+....+:)"Siis+pyydän+ole+hiljaa+Raamatun+asioista+,koska+tiedän+,että+sinä+et+tajua+yhtään+mitään+niin+tärkeät+asiat+ei+tule+pilkatuksi+.Vaikka+puhuihan+aasikin+raamatussa.Tyhmäkin+käy+viisaasta+kun+pysyy+vaiti+sanoo+raamattu+myös."Hehhee+:)+Agnon+viesti+näköjään+osui+ja+uppos...ja+aika+pahasti+vielä+:)
  2. "Ateisti+on+uskon+puutetta+-+ja+that's+it."Tarkennus.+Ateismi+on+epäuskoa+persoonallisiin+jumaliin.+Muuten+ateisti+voi+uskoa+ihan+mihin+vaan.+Ei+se+ole+kokonaisvaltaista+uskon+puutetta.+"Nyt+on+kuitenkin+ateisteilla+tapana+kertoa+mihin+uskovat+uskovat+:)+-+mikä+on+aika+kummallista."Miten+niin+kummallista??+Kyllä+jokainen+voi+kertoa,+mihin+uskoo.+Ei+siinä+ole+mitään+kummallista."+silloin+tällöin+puhutaan+esimerkiksi+Jumalasta+ikäänkuin+joulupukista"Samalla+viivallaha+jumalat+ja+joulupukki+ovatkin.+Molemmat+mielikuvitusolentoja."+-+nyt+ei+luonnollisesti+jokainen+ateisti+ole+tätä+mieltä+..+mutta+monet+niistä+jotka+ovat+ikäänkuin+"äänessä"+puhutaan+j´myös+jumalista+-+mutta+Jumala+on+yksi+..+ja+tavallisesti+sitä+kaikissa+uskonnoissa+..+joissakin+sanotaan+kuitenkin+esimerkiksi+henkiä+jumaliksi+..+mutta+tavallisesti+on+ihmisillä+kuitenkin+usko+Jumalaan."+Tavallisesti+ihmisellä+ei+ole+uskoa+jumalaan,+ennen+kuin+siihen+aivopestään."Miksi+ateistit+eivät+uskolla+keskustella+ASIOISTA+sellaisina+kuin+ne+ovat"Mitä+tulee+jumaliin,+ateistit+nimenomaan+keskustelee+asioista+sellaisina+ku+ne+ovat!!!"..+kun+keskustelua+käydään+Jumalasta+..+niin+silloin+keskustelua+ei+käydä+jumalista+ja+ei+varsinkaan+ateistien+käsityksistä+muiden+uskosta+..+koska+ne+eivät+tuskin+koskaan+pidä+paikkaansa+..+"Siis+mitä???+"Uskovat+ihmiset+etsivät+elämäänsä+sitä+mitä+ei+kukaan+ihminen+voi+heille+antaa+ja+monet+ovat+löytäneetkin+paljon+ja+löytävät+varmaan+vielä+enemmän+..+"Eli+sen+verran+heikkoja,+ettei+itse+pärjää+elämässä???"Jumala+on+YKSI+ihmisiä+mutta+ihmisten+hapuiluja+on+paljon+..+se+ei+muuta+Jumalaa"Tähän+asti+on+pystytty+todistamaan+tasan+0+jumalaa.."No+ymmärrän+oikein+hyvin+että+tämä+on+ateismi+palsta+ja+siksi+tätä+on+monen+vaikea+tajuta+..+ja+ei+se+mitään+..+ei+ketään+pakoteta+mihinkään+ja+jos+ei+uskoa+ole+niin+sitten+ei+ole+..+kuitenkin+suurimmalla+osalla+ihmiskunnasta+on+ainakin+jonkinlainen+käsitys+Jumalasta..+mikä+ei+kuitenkaan+ole+ateistille+helppoa+hyväksyä+ja+siksi+tätä+selittäminen+...+vaikkakin+asian+vierestä."Ai+ateisteillä+ei+ole+helppoa+hyväksyä,+että+muut+uskoo??+Et+voi+olla+enemmän+väärässä!!!
  3. "Älkääkä+mukautuko+tämän+maailmanajan+mukaan,+vaan+MUUTTUKAA+MIELENNE+uudistuksen+kautta,+tutkiaksenne,+mikä+on+JUMALAN+TAHTO""Niinkö+tuossa+sanotaan?Tuota,+mitä+tuolla+sitten+sanotaan???+"Ettet+nyt+vain+itse+sortunut+tuohon?"En+todellakaan!!!"+Vai+ettekö+tunne+itseänne,+että+Jeesus+Kristus+ON+TEISSÄ?+Ellei,+niin+ETTE+KESTÄ+koetusta."Tuossa+ei+kuule+ole+itsensä+kehittämisestä+hajuakaan,+pelkästä+pelottelusta+ja+alistamisesta+on+kyse!!!!+Eli+ku+jeesusta+ei+ole+minussa,+niin+en+tunne+itseäni+enkä+kestä+koetusta???""Kaikki+on+minulle+luvallista,+mutta+ei+kaikki+ole+hyödyksi;+kaikki+on+minulle+luvallista,+mutta+minä+en+saa+antaa+minkään+itseäni+vallita.""Paavali+ei+kirjeidensä+mukaan+antanut+maailmalle+valtaa+lannistaa+tai+vallita+itseänsä:""11+Ei+niin,+että+minä+puutteen+vuoksi+tätä+sanon;+sillä+minä+olen+oppinut+oloihini+tyytymään.12+Osaan+elää+niukkuudessa,+osaan+myös+elää+runsaudessa;+kaikkeen+ja+kaikenlaisiin+oloihin+minä+olen+tottunut;+sekä+olemaan+ravittuna+että+näkemään+nälkää,+elämään+sekä+runsaudessa+että+puutteessa.13+Kaikki+minä+voin+hänessä,+joka+minua+vahvistaa.""9+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Minun+armossani+on+sinulle+kyllin;+sillä+minun+voimani+tulee+täydelliseksi+heikkoudessa".+Sentähden+minä+mieluimmin+kerskaan+heikkoudestani,+että+Kristuksen+voima+asettuisi+minuun+asumaan.10+Sentähden+minä+olen+mielistynyt+heikkouteen,+pahoinpitelyihin,+hätään,+vainoihin,+ahdistuksiin,+Kristuksen+tähden;+sillä+kun+olen+heikko,+silloin+minä+olen+väkevä."Paitsi+että+antoi+vallan+itsestään+jollekin+mielikuvitusolennolle+jottei+tarttis+itse+olla+vastuussa??
  4. "Kuinka+poistat+pahuuden?"+Epäilen,+onko+se+edes+mahdollista+niin+kauan+ku+teitä+hihhuleita+täällä+telluksella+pyörii."Tappamalla+pahat+ihmiset?"Miten+pahuus+poistetaan+TAPPAMALLA??+Onks+tä+taas+näitä+raamatun+moraalioppeja??+Ilmeiseste+on...."Osaako+ateisti+tuomita+oikein?"Osaa+ainakin+paremmin,+kuin+yksikään+uskis+tulee+osaamaan."Miksi+osaisi?"Koska+ateisteilla+on+teisteihin+verrattuna+huomattavasti+parempi+moraalikäsitys,+etiikka+ja+kyky+kriittiseen+ajatteluun.