Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Saat valita itse mitä tämä sinulle on. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole kellään kuin oma valinta. Kuten Teuvo itse tuolla aiemmin todistit
TeuvoSuni
Saat vapaasti lukea, en minä pysty sinulta sitä kieltämään.
03.04.2016 12:52
Uskon pelastukseesi ilman todistuksiakin. Jumala ei luonut ketään vain hävittääkseen luotunsa
02.04.2016 19:34
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä.
Tähän juuri luottamukseni perustuu. Koska Hän on minut luonut on minun ainoa tehtäväni tulla hävitetyksi jos Hän niin katsoo. En ole sidoksissa mihinkään muuhun. Tappelisinko Hänen tahoaan vastaan. En ikinä
Edelleen luen Tuhlaajapojan tarinaa
02.04.2016 10:55
Tuhlaajapoika kertomus on minun uskontunnustukseni. En retostele virheitäni mutta Luotan Isään joka ottaa viimeisen askeleen ja avaa kotimme oven
01.04.2016 20:28
""Monet ovat kutsutut, mutta harvat valittuja.'"
Äärimäisen ikävä käsite virhe. Pitää olla: Kaikki ovat kutsutut mutta harvat ovat vielä vastanneet kutsuun.
Jumala ei ole mieletön, hän ei kutsuisi ketään vain jättääkseen valitsematta!
Älä masennu Teuvo vaikka raatelen kirjaimellista raamatun sanaa. Menen ilomielin Jumalani kanssa viimeiselle tuomiolle joka on tuomio Rakkauteen.
Valinta on jo tehty vain minun hyväksyntääni odotellaan.
Kaikki on jo täytetty kuten Jeesus sanoi.
01.04.2016 20:23
"Tämänkö lumoissa sinä enkelipallona Rosvojen luolissa pompit?"
Lumoudunko jostakin? Tätä pitää oikein miettiä hetken aikaa. Sen toki tiedän että henkeni on Jumalan kämmenellä kuten jokaisen. Varmaan ilmennän sitä totuutta laiskasti jos lainkaan.
Mielestäni jokainen saa kukkuramitoin joka hetki.
01.04.2016 19:55
Kristinusko on pahasti väärässä.
Alussa oli sana.
Siis ALUSSA ei olut persoona eikä mies. Oli Alku. Lähde.
Sitten oli nimeämätön voima (minä olen se joka minä olen) joka mieltä käyttäen pani asioihin valoa ja voimaa. Sille voimalle annettiin nimi Jumala. Sitä voimaa ihmiskunta eli Jumalan Poika alkoi käyttää itsekkääseen yksilölliseen eduntavoitteluun. Ensisijaisena tavoitteena kieltää yhteisen kaikkialla vaikuttavan voiman läsnäolo Tunnetuin seurauksin. Taistelemme omaa voimaamme vastaan ja kummastellaan miksi on kurjuutta, varmaan Jumalan syy
Tiede on nimennyt tapahtuman omilla käsitteillään, tietenkin
Nyt näillä kymmenillä hämärästi kajastaa joissakin piireissä että emme ole yksin, kukaan ei yksin omista tuota kaikkialla olevaa vaikutusta,- voimaa - kaverikin on otettava huomioon.
Ainut lähtökohta joka on totta Minä Olen
30.03.2016 00:01
Opetusta pitää voida arvostella, henkilöä EI.
Taivasten valtakunta on sinullakin sisimmässäsi
29.03.2016 23:29
Olemisen ja ei olemisen kysymys rakentuu sen mukaan mitä ajattelijalla on mielessään. Kokemus on mielessä, ellei kokemusta ole ei ole mieltä joka sen kokisi.
28.03.2016 17:07
Tässä on hyvä esimerkki mitä on olla Jumalan kuva. Jumala on Luoja eli jokainen LUO joka sekunti ympäristöstään kuvan, mielipiteen reaktion. Eikä se lopu kehon kuolemaan.
Tosin tällä me näemme kaiken väärinpäin, näemme syyllisyyttä. Syyllisyys on omaa keksintöä, Jumala on Rakkaus eikä syyllistä ketään.
28.03.2016 16:58
Se nyt vain on niin että vain sinä,-- jokainen sinä,--- olet se joka valitsee sinun toimintasi sinun reaktiosi, sinun valintasi. Sinä OLET Jumala itsellesi. Mitään muuta ei ole. Sinä näet sinun silmilläsi, sinä koet sinun tunteesi jne. jne.
On vain loputon tarve syyllistää kaveri koska hän ei toimi Sinun (minun) odotusten mukaan. Jopa Jumala on syyllinen milloin mihinkin, pää asia on että syyllisyys kin ulkoistetaan.
mihinkään ei ihminen pety mihin kuin omiin odotuksiinsa
28.03.2016 10:44
Miksi siis piti kertoa nukuttamisesta jos se on merkityksetöntä, ei olisi paljoa vienyt tilaa jos olisi sanottu että herättyään he alkoivat......
28.03.2016 10:34
Kristinusko on erehtynyt monissa asioissa kuten aloittajakin on huomannut ja varsinkin raamatun luennassa.
Luetaan jälleen kerran aivan alusta jos mahdollista ilman luutuneita virheitä. Jumala loi Pojan ja hänelle kumppanin. Yksi mitätön yksityiskohta joka aina sivutetaan. Eevan luominen edellytti Pojan nukuttamista. Poika on nukutettu eikä missään ilmoiteta että häntä tai heitä olisi sen koommin herätetty. Tämä leimataan saivarteluksi mutta mikä sitten on asian ymmärtämistä ellei hyväksytä sisältöä.
Se on sitä omaa väittelynhalua joka sidotaan opetettuun virheeseen.
Olemme unessa ja vain hyvin harvat ovat heränneet
28.03.2016 10:31
Opetuksen arvo on siinä miten sen sisältö toimii.
Ihmisarvo on mittaamaton.
27.03.2016 15:02
Hyvä Taavetintähti, en ymmärtänyt tähän --"Jättäisit edes pitkänäperjantaina."-- liittyvää pyyntöä tai sisältöä. Mikä tai mitä pitäisi jättää. Missään tapauksessa ei ole tarkoitus pilailla.
näissä porrastuksissa tahtoo lipsahtaa ohi ainakin minulta kenen kommenttiin jokin liittyy
26.03.2016 14:56
Lukemaan oppiminen on sovittujen merkkien tulkitsemista. Siksi ?? Jeesus ei kirjoittanut mitään.
Ole sitä mitä opetat. Älä tulkitse, älä esitä.
toisaalta Vain sitä voit opettaa mitään muuta ole , muu on esitystä
26.03.2016 12:07
Puhun jokaiselle, myös itselleni. Vastauksista koen mitä olen "vaikuttanut". Vastauksista näen mitä olen puhunut kun koetan ymmärtää miten sanani on ymmärretty.
Lause:
et voi poistua "omalta paikaltasi". Et voi välttää tehtävääsi.
Tarkoittaa minulle. Annan anteeksi jokaiselle kirjoittajalle koska kukaan ei SILLÄ hetkellä pystynyt muunlaiseen ulosantiin. Jokainen voi kokeilla käytännössä. Kun ryhtyy johonkin tai sanoo jotakin juuri sillä hetkellä on tehtävä juuri se minkä tekee. Kaikelle puuhastelulleen jokainen tietä täysin yksiselitteisen motiivin ja perustelun.
Jos olisin sanonut että täällä nyt näyttää olevan yleistä pahoinvointia tässä herjaamisen vimmassa KETÄ kiinnostaa?? Se on sanottu jo miljoonasti ilman kommenttia. Moniko todella mietti että herjaamalla nimettömiä osoittaa eniten itsessään olevaa pahoinvointia.. Kyllä minä tiedän että oikeinvittumaisesti sanottu kutkuttaa aika lailla, mutta kun sitä jatkaa vaikkapa 30vuotta joskus joku huoma että on pissannut omaan lahkeeseen koko ajan.
kuka todella hyötyy että ilkeilee joka suuntaan?? siksi on mielenkiintoista kuka näissä viesteissä -- kuka sinussa lukija pitää tärkeänä että on pilkattava. Nyt en kysy keltään henkilökohtaisesti
Siksi tyydyn toteamaan että jokaisen on tehtävä se minkä hän näyttää tekevän.
Arvoituksen ratkaisu on: Minun mielessäni näyttää olevan kuvitelma että joku pilkkaa jotakin, ja annan se ajatuksen anteeksi itselleni. jokaisen on tehtävä se minkä hän tekee........
26.03.2016 11:57
et voi poistua "omalta paikaltasi". Et voi välttää tehtävääsi
25.03.2016 17:26
Uskonnot ja muut ismit näyttävät olevan välttämättömiä väliaskeleita kuten aloitta kuvaa.
Aineellinen todellisuus on tällainen koska Luomme sen, kuvittelemme sen tällaiseksi.
Ainut mikä on pysyvästi totta: Minä olen.
25.03.2016 17:23
Juuri näin ja usein juuri se ei ole muualla kuin sen kirjoittelijan mielessä. Vai kuvitteleeko joku mielessään tosiaan jotain jota hänen mielessään ei ole?
Aloittajalle vinkiksi. Märittele ensin olemassaolo.
Sitten katsotaan mitä kyseisessä olemassaolossa on.
esimerkin vuoksi vain onko olemassa vain se mikä tähän mennessä on keksitty? Kuitenkin koko teollinen sivistys usko uusiin innovaatioihin eikä ole aivan pienistä rahoita kysymys. No onko siis vain se mikä on rahalla määriteltävissä, entä jos sanasta enkeli joku kehittää pisneksen, eikö silloin ainakin ostaja ja myyjä usko kyseisen "enkelin" olemassa oloon.
Omasta ja yhtiöni puolesta vapautan aloittajan aivan omaa olemassaoloonsa
25.03.2016 14:51
100 / 121