Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Uskon pelastukseesi ilman todistuksiakin. Jumala ei luonut ketään vain hävittääkseen luotunsa
  2. Puhun jokaiselle, myös itselleni. Vastauksista koen mitä olen "vaikuttanut". Vastauksista näen mitä olen puhunut kun koetan ymmärtää miten sanani on ymmärretty.

Lause:
    et voi poistua "omalta paikaltasi". Et voi välttää tehtävääsi.

Tarkoittaa minulle. Annan anteeksi jokaiselle kirjoittajalle koska kukaan ei SILLÄ hetkellä pystynyt muunlaiseen ulosantiin. Jokainen voi kokeilla käytännössä. Kun ryhtyy johonkin tai sanoo jotakin juuri sillä hetkellä on tehtävä juuri se minkä tekee. Kaikelle puuhastelulleen jokainen tietä täysin yksiselitteisen motiivin ja perustelun.

Jos olisin sanonut että täällä nyt näyttää olevan yleistä pahoinvointia tässä herjaamisen vimmassa KETÄ kiinnostaa?? Se on sanottu jo miljoonasti ilman kommenttia. Moniko todella mietti että herjaamalla nimettömiä osoittaa eniten itsessään olevaa pahoinvointia.. Kyllä minä tiedän että oikeinvittumaisesti sanottu kutkuttaa aika lailla, mutta kun sitä jatkaa vaikkapa 30vuotta joskus joku huoma että on pissannut omaan lahkeeseen koko ajan.

kuka todella hyötyy että ilkeilee joka suuntaan?? siksi on mielenkiintoista kuka näissä viesteissä -- kuka sinussa lukija pitää tärkeänä että on pilkattava. Nyt en kysy keltään henkilökohtaisesti

Siksi tyydyn toteamaan että jokaisen on tehtävä se minkä hän näyttää tekevän.

Arvoituksen ratkaisu on: Minun mielessäni näyttää olevan kuvitelma että joku pilkkaa jotakin, ja annan se ajatuksen anteeksi itselleni. jokaisen on tehtävä se minkä hän tekee........