Jos jotain tuntematonta syy ja seuraus suhdetta ei tunneta, se selitetään jumalana.
Jumalalla voi myös ohjailla tulevaisuutta, oman mielen mukaan.
Jumala sanan käyttö siis kuuluu kieltää totuutena, kuten tulevaisuuden ennuste
taloudellisten tapahtumien toteutumisena.
jumalalla todistetaan tuntematonta
7
86
Vastaukset
Myös kaikki tunnettu pitää sisällään käsityksen Jumalasta, eli mitään ei tunneta ellei mukana ole jumaluus. Sallitko että sana jumaluus sisältää myös käsitteen Henki. Mitään ei ole ellei ole henkeä joka sen kokee.
jokainen muodostaa oman käsityksensä jokaisesta käsitteestä, ole hyvä-- niin kuin oletkin- pavlovjumala
Aivot kokee koirallakin, sitä et voi kiistää.
Itse ratkaiset asenteellasi tulevaistesi
Tunnet tulevaisuutesi tiedostamalla se mitä tulee on juuri sinulle sinun paras mahdollisuutesi
Ei tarvita hankalia sanoja, riittää tietoinen mieli jonka itse valitset toisin sanoen luot itse oman tulevaisuutesi.
Tietenkin luot itse oman tulevaisuutesi vai kuvitteletko ettei "kivikauden mies" tiennyt kohdatessaan tuntemattoman ja ampui heti nuolen kohti tulija. Kyllä hän tiesi että takasin tulee samalla mitalla.
Asenteesi vastaantulijaan (maailmaan) ratkaisee tulevaisuutesi. Sitä saa mitä tilaa- sinuntulevaisuus
Päät poikki vääräuskoisilta.
- Diodea
annoit juuri itsellesi kovan tuomion, joka tulee tapahtumaan tavalla tai toisella! Enkelipallo on oikein ymmärtänyt; jokainen ajatuksemme ja sanamme luovat tulevaisuutemme niin hyvässä kuin "pahassa".
- vajakkienteurastaja
Minä annan tuomiot valehtelusta tällä planeetalla.
vajakkienteurastaja kirjoitti:
Minä annan tuomiot valehtelusta tällä planeetalla.
Juuri niin vain sinä omalla käytökselläsi tuomitset/vapautat itsesi. Vartioimalla ja mittaamalla kaverin käytöstä lukitset itsesi vartijaksi ja mittaajaksi. Miten muuten voit tietää kuka pitää tuomita?
Päinvastainen mahdollisuus: Anna kaverin olla kaveri sellaisena kuin hän on, voit itse jatkaa sellaisena kuin olet. Lopulta olette samanlaisia eli sellainen kuin olette.
Ajatusleikkinä voi jatkaa hiukan syventäen. Onko jollakin joku aivan ehdoton ominaisuus joka on ainoastaan ja ikuisesti vain häntä varten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29811595
- 1447136
- 1045942
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425279- 524371
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304219On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323601- 613584
- 833218
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223125