En tiedä teistä mutta itte uskon Jumalaan koska se on vaan aina ollu olemassa...
Esim todisteet siitä on pyhähenki jota fysiikka ei voi käsittää.
Jumala on olemassa
6
88
Vastaukset
- Uskovainenihminen
Kertokaa itte ootteko uskovaisia ja miksi
- velantakaaja
Takaako jumala asuntolainan.
Ei Jumala määrää sinun asennettasi asuntolainaan, jokainen joutuu ja pääsee valitsemaan asenteensa...
Siinä on sinun Jumaluutesi teitpä niin tai näin tai jätit tekemättä valitsemaan pääset, joudut. Jumala on Luoja ja sinä olet "kuva Luojastasi" joten luomistyöstäsi, valinnastasi et voi irtisanoutua ja sekin on sinun valintasi koska sinut on valitsemaan - Luomaan luotu.
Sen löydät edestäsi minkä olet valinnut - asenteen- syyn- syyllisyyden rakkauden?
Mulla on myytävänä pullotettua pyhää henkeä hintaan 30 ekeä litra.
Aamuisin herätessä tuota pyhää henkeä tuppaa runsaasta chilin syönnistä johtuen tulemaan yli oman tarpeen, joten olen sitä ryhtynyt pullottamaan.- toimeksi.saaneena
he-ma, Sinä jatkat vain synnissä rypemistä. Teit tässä kommentissasi Pyhän Hengen pilkkaa. Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamaton synti. Sellaista tekevä joutuu ikuisiksi ajoiksi helvetin tuleen kärsimyksiin, joka ei koskaan lakkaa.
toimeksi.saaneena kirjoitti:
he-ma, Sinä jatkat vain synnissä rypemistä. Teit tässä kommentissasi Pyhän Hengen pilkkaa. Pyhän Hengen pilkka on anteeksiantamaton synti. Sellaista tekevä joutuu ikuisiksi ajoiksi helvetin tuleen kärsimyksiin, joka ei koskaan lakkaa.
Et varmaan arvaa kuinka paljon sinun päänsisäinen jumalasi ja hänen antamansa tuomiot minua jännittää?
Ei tietenkään yhtään.
Jos varaat hetken pelkästään sen loisena pääsi sisällä elävän jumalmadon tarkkailuun, huomaat että se ei voi sieltä todelliseen maailmaan vaikuttaa millään muulla tavoin, kuin provosoimalla orjuuttamaansa uskovaista toimimaan.
Se jumalloinen saattaa ohjata kätesi näppäimistölle, aiheuttaa vastuuttoman puheoksennuksen suustasi tai pahimmassa tapauksessa yllyttää sinut tai saa sinut yllyttämään kaltaisiasi väkivallantekoihin.
Itse se loisjumala ei saa aikaiseksi mitään vaikutusta reaalimaailmaan. Tarkkaillessasi tätäkin palstaa, huomaat että yksikään aloitus tai vastine ei ole mielikuvitusjumalaltasi, vaan loisen orjuuttamalta isäntäeliöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29811595
- 1447136
- 1045942
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425279- 524371
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304219On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323601- 613584
- 833218
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223125