Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On sinun päätöksesi että koet jonkun unohtaneen jotakin.
En koe tarpeelliseksi kopioida tähän kaikkea mitä on kirjoitettu aiemmin. Jumala ei tee kopioita, sinä riität hänelle esittäjäksi sinun roolisi, sinun elämäsi. Ellei näin olisi sinuja pitäisi olla useampi.
Et ole lainkaan merkityksetön, mutta minun ei tarvitse toistaa sitä mistä sinä huolehdit. Vain sinä voit tietää mistä sinun pitää huolehtia.
Jos minä toistaisin sen minkä sinä esität sehän olisi Jumalan pilkkaa koska sinä saat suoraan Jeesukselta ja minä sitä toistamalla todistaisin että sinuun ei Jumalakaan luota vaan vaatii minua toistamaan sen mikä alun perin on sinun....
Usko nyt aivan rauhassa että Jumala luottaa meihin jokaiseen
25.03.2016 10:21
Oletko huomannut että aina kun sinulla on ongelma sinä olet paikalla.
25.03.2016 10:03
Minulla on vain Rakkaus tai pelko, eikä pelko anna minulle mitään joten jäljelle jää vain rakkaus.
Silloin olen selvillä vesillä kun muistan rakkauden.
Kun pelkään olen unohtanut kuka minä olen.
24.03.2016 19:47
Kiitos keskustelusta Teuvo. Jokainen luo näkemänsä maailman. Helpompi ilmaisu olisi: Jokainen luo näkemyksensä maailmasta, on vain niin että mitään "maailmaa" ei olisi ellei olisi joku sitä näkemässä eli luomassa. Kaikki me olemme samalla viivalla, toinen soutaa toinen huopaa joku vähän melalla avittaa, ei tämä muuten olisi täydellinen.
24.03.2016 11:22
Mitä hartaimmin uskon pelastukseesi. Ankaran osan olet valinnut, en kuitenkaan usko olevani este pelastukseesi. Ole luottavaisin mielin.
Tähän en pysty kirjoittamaan sinun ajatuksiasi joten vaikuttaa ehkä että ajattelen eri tavoin. Kopioidut raamatun lauseet ei kerro miten kopioitsija ajattelee tai toimii. Samoin käyttäjätunnus kenttään ladotut kirjaimet saattavat muistuttaa henkilön nimeä tai sitten ei, eikä se voi olla sen enempää. Kirjoituksilla on se arvo jonka lukija niille antaa
Rauha Kanssasi
23.03.2016 22:14
Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
Jos mahdollista anna myös omat ajatuksesi heistä anteeksi itsellesi
Anteeksianto on aarrearkun avain. Päästän itseni vapaaksi vanginvartijan tehtävästä. Pääsen vartioimasta omassa mielessäni kuvittelemia ystävän erehdyksiä. (Hän teki vain sen mihin sillä hetkellä uskoi, mitä muuta kukaan voi?)
Se ei estä itseäni elämästä arvokkaasti omaa elämääni, päinvastoin se vapauttaa juuri siihen
23.03.2016 14:12
Ainakaan minä en ole epäillyt sinua valehtelijaksi.
En ole henkilönä pyhä, mutta eikö Totuuden Hengen myötä kulje muitakin kuin sinä
23.03.2016 11:24
Sinulla on täysin vapaa oikeus nähdä minussa kuten kenessä tahansa sinun näkemyksesi mukainen...... Edelleen mitä muuta kukaan voi? Myötä eläjiä sinullekin matkallesi Teuvo, vertaistuki on korvaatonta
Aloitus oli pyyntö keskusteluun asiasta ei henkilöstä.
23.03.2016 11:15
Teuvo opettaa niin kuin hän on itsensä opetanut, mitä muuta kukaan voi. Anteeksi jos tämä tuntu liian henkilökohtaiselta.
22.03.2016 20:31
Todellinen rakkaus ei tuomitse näin. Tällaisista lauseista selviää kuinka ihmisen vaikutus on päässyt näihin kirjoituksiin.
Kun jokaisella on sisimmässään Taivasten valtakunta.
Kyykäärmeen sikiöt ovat niitä hairahtuneita ajatuksia joita jotkut syytävät ympärilleen ymmärtämättä että Tuomio kuuluu Jumalalle ja viimeinen tuomio on tuomio rakkauteen
22.03.2016 16:15
Todellinen rakkaus ei tuomitse näin. Tällaisista lauseista selviää kuinka ihmisen vaikutus on päässyt näihin kirjoituksiin.
Kun jokaisella on sisimmässään Taivasten valtakunta.
Kyykäärmeen sikiöt ovat niitä hairahtuneita ajatuksia joita jotkut syytävät ympärilleen ymmärtämättä että Tuomio kuuluu Jumalalle ja viimeinen tuomio on tuomio rakkauteen.
Kun myös Jeesus kuuluu anteeksiannon piiriin. Ei tuomita henkilöä
Asiasta voidaan olla olla montaa mieltä
22.03.2016 16:14
Kari Renard Maailmankaikkeus katoaa. Ihmeiden Oppikurssi tosin ei ole "lukukirja" se on kurssi
22.03.2016 13:50
Kuuluisalla tiedemiehellä on arvojärjestys eli oppiarvot kohdallaan jolloin plasebo voidaan luokitella eri tutkimusnimikkeen alle.
Enkä ole oikea ihminen ketomaan hänelle miksi plasebon väitetään toimivan. Uskomus mikä uskomus, jos toisen antaa "pappi" toisen "lääkäri" --- viisas tiedemies, ---missä on ero. Muussa kuin titteleissä? Ja sitä toista se toinen ei voi tukkia? No tosiaan ehkä on hyvä ettei tutki?!
jos tiede edellyttää selitystä alkuräjähdyksestä saakka olakseen tiede, eikö teologialla ole oikeus jopa velvollisuus myös sieltä Lähteesä alkaen...
21.03.2016 19:15
Onko kaikki ongelmat Jumalan syytä, kenen on onnistumiset.
Komppaan he-maa ja kehotan johdattelemaan ajatusta tunnistatko mielessäsi muita vaikuttavia hahmoja kuin aloituksessa kuvailemasi.
21.03.2016 18:53
Jos olisimme syyttelemättä ketään ei myöskään itseämme.
pitkäänuskossa ajattelevia tarvitaan koska he keskenään joutuvat hieromaan "omiensa kanssa" niitä samoja kysymyksiä. Kyselijöille on jokaisen lopulta vastattava ... ja myös itselleen. Jokainen tietää kuinka tärkeä vertaistuki ryhmä on. Onhan sekin sanottu jo UT.n Jesuksen lauseessa. Missä teitä on kaksi tai useampi minun nimessäni, siellä olen minä. Siinä on vertaistuki.
Minä tulkitsen tuon "minun nimessäni" tarkoittavan "rakkauden ja luottamuksen nimessä" Minun käsitykseni mukaan Jeesus opetti ainoastaan anteeksiantoa eli rakkautta. Hän ei opettanut tietoisuuden loppumista kehon kuolemaan. Mitä merkitystä ns. kiirastulellakaan olisi jos mukana ei olisi elävä tietoisuus? Tai kadotuksella, ellei sitä olisi kukaan (elävä tietoisuus) kokemassa?
Itse koen Brinan avauksen hyvin tutuksi jopa omakohtaiseksi kokemuksekseni, miten muuten voisi ollakaan. Kiitos Lähteelle
18.03.2016 13:27
Ja kysymys oli henkilöön kohdistuvien viestien kyseenalaistaminen.
Kyllä sinuakin mieti.sitä rakastetaan, sinussakin on todellisessa minuudessasi Jumalan valtakunta ja rakkaus. Luovu vääräuskoisuden pelosta ja rakasta itseäsi kuten lähimmäistäsi
15.03.2016 14:38
Kiitollisuus ja luottamus ovat synonyymeja sanalle rakkaus. Rakkaus ei esitä mielipidettä, rakkaus ei asetu kenenkään puolelle, rakkaus ei ole osapuoli, rakkaus ei ole osa eikä puoli rakkaus on kaikki. Rakkaus jakaa omastaan olemalla sitä mikä on.
Minä olen se joka minä olen
15.03.2016 12:59
Kukaan ei voi ottaa sinulta pois sinun käsitystäsi .... mistään. On sinun päätöksesi omista ajatuksistasi Rauhallisin mielin tyydyn antamaan anteeksi kaiken mitä olen sinusta ajatellut. Sinun kuten jokaisen on itse päätettävä miten reagoi mihinkin
Mielenrauhaa.....
15.03.2016 12:49
https://www.youtube.com/watch?v=Bah9hXM2ENE
https://www.youtube.com/watch?v=oPT6k2G41BI
Tässä pari lisää
15.03.2016 10:07
Ei erimieltä oleminen ole keneltäkään ....
On oma valintani jos luovun mielenrauhastani. Tarkensin tuota väkilukua. Eilen telkussa sanottiin että maapallon väkiluku on jotain 7 miljardia, no jokatapauksessa aika monta mielenrauhan menetystä jos jokaisen sukupuoliominaisuudet pitää varmistaa ennen kuin hyväksyn itse itselleni rauhallisen mielen.
Jätetään henkilöt rauhaan ja puhutaan asioista jooko
15.03.2016 09:54
101 / 121