Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aina käy niinkuin käy
Aloituksia
63
Kommenttia
2432
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Opetusta pitää voida arvostella, henkilöä EI.
Taivasten valtakunta on sinullakin sisimmässäsi
29.03.2016 23:29
Olemisen ja ei olemisen kysymys rakentuu sen mukaan mitä ajattelijalla on mielessään. Kokemus on mielessä, ellei kokemusta ole ei ole mieltä joka sen kokisi.
28.03.2016 17:07
Tässä on hyvä esimerkki mitä on olla Jumalan kuva. Jumala on Luoja eli jokainen LUO joka sekunti ympäristöstään kuvan, mielipiteen reaktion. Eikä se lopu kehon kuolemaan.
Tosin tällä me näemme kaiken väärinpäin, näemme syyllisyyttä. Syyllisyys on omaa keksintöä, Jumala on Rakkaus eikä syyllistä ketään.
28.03.2016 16:58
Se nyt vain on niin että vain sinä,-- jokainen sinä,--- olet se joka valitsee sinun toimintasi sinun reaktiosi, sinun valintasi. Sinä OLET Jumala itsellesi. Mitään muuta ei ole. Sinä näet sinun silmilläsi, sinä koet sinun tunteesi jne. jne.
On vain loputon tarve syyllistää kaveri koska hän ei toimi Sinun (minun) odotusten mukaan. Jopa Jumala on syyllinen milloin mihinkin, pää asia on että syyllisyys kin ulkoistetaan.
mihinkään ei ihminen pety mihin kuin omiin odotuksiinsa
28.03.2016 10:44
Miksi siis piti kertoa nukuttamisesta jos se on merkityksetöntä, ei olisi paljoa vienyt tilaa jos olisi sanottu että herättyään he alkoivat......
28.03.2016 10:34
Kristinusko on erehtynyt monissa asioissa kuten aloittajakin on huomannut ja varsinkin raamatun luennassa.
Luetaan jälleen kerran aivan alusta jos mahdollista ilman luutuneita virheitä. Jumala loi Pojan ja hänelle kumppanin. Yksi mitätön yksityiskohta joka aina sivutetaan. Eevan luominen edellytti Pojan nukuttamista. Poika on nukutettu eikä missään ilmoiteta että häntä tai heitä olisi sen koommin herätetty. Tämä leimataan saivarteluksi mutta mikä sitten on asian ymmärtämistä ellei hyväksytä sisältöä.
Se on sitä omaa väittelynhalua joka sidotaan opetettuun virheeseen.
Olemme unessa ja vain hyvin harvat ovat heränneet
28.03.2016 10:31
Opetuksen arvo on siinä miten sen sisältö toimii.
Ihmisarvo on mittaamaton.
27.03.2016 15:02
Hyvä Taavetintähti, en ymmärtänyt tähän --"Jättäisit edes pitkänäperjantaina."-- liittyvää pyyntöä tai sisältöä. Mikä tai mitä pitäisi jättää. Missään tapauksessa ei ole tarkoitus pilailla.
näissä porrastuksissa tahtoo lipsahtaa ohi ainakin minulta kenen kommenttiin jokin liittyy
26.03.2016 14:56
Lukemaan oppiminen on sovittujen merkkien tulkitsemista. Siksi ?? Jeesus ei kirjoittanut mitään.
Ole sitä mitä opetat. Älä tulkitse, älä esitä.
toisaalta Vain sitä voit opettaa mitään muuta ole , muu on esitystä
26.03.2016 12:07
Puhun jokaiselle, myös itselleni. Vastauksista koen mitä olen "vaikuttanut". Vastauksista näen mitä olen puhunut kun koetan ymmärtää miten sanani on ymmärretty.
Lause:
et voi poistua "omalta paikaltasi". Et voi välttää tehtävääsi.
Tarkoittaa minulle. Annan anteeksi jokaiselle kirjoittajalle koska kukaan ei SILLÄ hetkellä pystynyt muunlaiseen ulosantiin. Jokainen voi kokeilla käytännössä. Kun ryhtyy johonkin tai sanoo jotakin juuri sillä hetkellä on tehtävä juuri se minkä tekee. Kaikelle puuhastelulleen jokainen tietä täysin yksiselitteisen motiivin ja perustelun.
Jos olisin sanonut että täällä nyt näyttää olevan yleistä pahoinvointia tässä herjaamisen vimmassa KETÄ kiinnostaa?? Se on sanottu jo miljoonasti ilman kommenttia. Moniko todella mietti että herjaamalla nimettömiä osoittaa eniten itsessään olevaa pahoinvointia.. Kyllä minä tiedän että oikeinvittumaisesti sanottu kutkuttaa aika lailla, mutta kun sitä jatkaa vaikkapa 30vuotta joskus joku huoma että on pissannut omaan lahkeeseen koko ajan.
kuka todella hyötyy että ilkeilee joka suuntaan?? siksi on mielenkiintoista kuka näissä viesteissä -- kuka sinussa lukija pitää tärkeänä että on pilkattava. Nyt en kysy keltään henkilökohtaisesti
Siksi tyydyn toteamaan että jokaisen on tehtävä se minkä hän näyttää tekevän.
Arvoituksen ratkaisu on: Minun mielessäni näyttää olevan kuvitelma että joku pilkkaa jotakin, ja annan se ajatuksen anteeksi itselleni. jokaisen on tehtävä se minkä hän tekee........
26.03.2016 11:57
et voi poistua "omalta paikaltasi". Et voi välttää tehtävääsi
25.03.2016 17:26
Uskonnot ja muut ismit näyttävät olevan välttämättömiä väliaskeleita kuten aloitta kuvaa.
Aineellinen todellisuus on tällainen koska Luomme sen, kuvittelemme sen tällaiseksi.
Ainut mikä on pysyvästi totta: Minä olen.
25.03.2016 17:23
Juuri näin ja usein juuri se ei ole muualla kuin sen kirjoittelijan mielessä. Vai kuvitteleeko joku mielessään tosiaan jotain jota hänen mielessään ei ole?
Aloittajalle vinkiksi. Märittele ensin olemassaolo.
Sitten katsotaan mitä kyseisessä olemassaolossa on.
esimerkin vuoksi vain onko olemassa vain se mikä tähän mennessä on keksitty? Kuitenkin koko teollinen sivistys usko uusiin innovaatioihin eikä ole aivan pienistä rahoita kysymys. No onko siis vain se mikä on rahalla määriteltävissä, entä jos sanasta enkeli joku kehittää pisneksen, eikö silloin ainakin ostaja ja myyjä usko kyseisen "enkelin" olemassa oloon.
Omasta ja yhtiöni puolesta vapautan aloittajan aivan omaa olemassaoloonsa
25.03.2016 14:51
On sinun päätöksesi että koet jonkun unohtaneen jotakin.
En koe tarpeelliseksi kopioida tähän kaikkea mitä on kirjoitettu aiemmin. Jumala ei tee kopioita, sinä riität hänelle esittäjäksi sinun roolisi, sinun elämäsi. Ellei näin olisi sinuja pitäisi olla useampi.
Et ole lainkaan merkityksetön, mutta minun ei tarvitse toistaa sitä mistä sinä huolehdit. Vain sinä voit tietää mistä sinun pitää huolehtia.
Jos minä toistaisin sen minkä sinä esität sehän olisi Jumalan pilkkaa koska sinä saat suoraan Jeesukselta ja minä sitä toistamalla todistaisin että sinuun ei Jumalakaan luota vaan vaatii minua toistamaan sen mikä alun perin on sinun....
Usko nyt aivan rauhassa että Jumala luottaa meihin jokaiseen
25.03.2016 10:21
Oletko huomannut että aina kun sinulla on ongelma sinä olet paikalla.
25.03.2016 10:03
Minulla on vain Rakkaus tai pelko, eikä pelko anna minulle mitään joten jäljelle jää vain rakkaus.
Silloin olen selvillä vesillä kun muistan rakkauden.
Kun pelkään olen unohtanut kuka minä olen.
24.03.2016 19:47
Kiitos keskustelusta Teuvo. Jokainen luo näkemänsä maailman. Helpompi ilmaisu olisi: Jokainen luo näkemyksensä maailmasta, on vain niin että mitään "maailmaa" ei olisi ellei olisi joku sitä näkemässä eli luomassa. Kaikki me olemme samalla viivalla, toinen soutaa toinen huopaa joku vähän melalla avittaa, ei tämä muuten olisi täydellinen.
24.03.2016 11:22
Mitä hartaimmin uskon pelastukseesi. Ankaran osan olet valinnut, en kuitenkaan usko olevani este pelastukseesi. Ole luottavaisin mielin.
Tähän en pysty kirjoittamaan sinun ajatuksiasi joten vaikuttaa ehkä että ajattelen eri tavoin. Kopioidut raamatun lauseet ei kerro miten kopioitsija ajattelee tai toimii. Samoin käyttäjätunnus kenttään ladotut kirjaimet saattavat muistuttaa henkilön nimeä tai sitten ei, eikä se voi olla sen enempää. Kirjoituksilla on se arvo jonka lukija niille antaa
Rauha Kanssasi
23.03.2016 22:14
Anna heille anteeksi sillä he eivät tiedä mitä he tekevät.
Jos mahdollista anna myös omat ajatuksesi heistä anteeksi itsellesi
Anteeksianto on aarrearkun avain. Päästän itseni vapaaksi vanginvartijan tehtävästä. Pääsen vartioimasta omassa mielessäni kuvittelemia ystävän erehdyksiä. (Hän teki vain sen mihin sillä hetkellä uskoi, mitä muuta kukaan voi?)
Se ei estä itseäni elämästä arvokkaasti omaa elämääni, päinvastoin se vapauttaa juuri siihen
23.03.2016 14:12
Ainakaan minä en ole epäillyt sinua valehtelijaksi.
En ole henkilönä pyhä, mutta eikö Totuuden Hengen myötä kulje muitakin kuin sinä
23.03.2016 11:24
101 / 122