Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Joskus on ymmärretty että on oltava jokin oikeus ja kohtuus, sitten nuo ajatukset opittiin merkitsemän muistiin kirjoitusmerkein. Eräänä päivänä niitä kirjoituksia ruvettiin kutsumaan Raamatuksi. Monissa kielissä raamattu=kirja/kirjoitukset.
    Ajatuksen pyhyys taas johtunee siitäkin että on ajatuksia joiden sanomaa ei voi äänestämällä eikä ihmisiä tappamalla muuttaa.
    Raamatun "painoarvo" ei ole siinä nimessä eikä kirjasa vaan sisällössä. Sisällön taas jokainen pääseee itse arvioimaan. Aivan kuten Katainen ja Stubb sanovat että on katsottava tulevaisuuteen. Enkä ole kuullut että kukaan olisi kysellyt ilmansuuntaa.

Itse voi jokainen tuostakin sisällöstä päätellä ilmansuunnan katsoo katsoessaan tulevaisuuteen. Missä on tulevaisuus. Kuvitelmissasi, siellä on myös kaikki mitä olet menneisyydestä opetellut. Genessis Nooa Herodes.... mielikuviasi kaikki
    Elämä on sinänsä mielenkiintoista kun missään ei ole sinun ajattelusi mukaista vastausta muualla kuin sinun mielessäsi. Nauti ja käytä iloksesi. lista on todelakin loputon, elämä ei lopu kehon kuolemaan....
    Joku sanoi saman sisällön seuraavasti - Taivasten valtakunta on sisälisesti teissä- Ei siis missään ilmansuunnassa, Raamatussa, tulevaisuudessa vaan mielessäsi.
  2. Usko tai uskomattomuus

Elämä on Jumaluus. Koen olevani olemassa, kokemukseni on jumaluudessa, miten sen sanoisi. Mitään ei ole elämän "ulkopuolella". Minusta se ei ole uskon asia. En voi astua olemiseni ulkopuolelle.

Jumala puhuu minulle silloin kun oivallan ja ilmennän sitä ikiaikaista totuta joka ei ole äänestyspäätösten ja itsekkäiden eturistiriitojen tuottamaa voiton tavoittelua.