Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Kun+on+vain+se+yksi+mikä+on+totuus,+muita+ei+ole+joten+miksi+puhut+muiden+minuudesta,+etkö+silloin+sinä+ole+se+joka+LUO+muiden+minuuden+Sinä+luot+muut+mielessäsi+ja+mahdollisesti+näet+muut+erillisenä+vaikka++muita+ei+ole.Rakkaudella+:)+Hengen+tasolla+on+yksi+joka+on+rakkaus+meissä+kaikissa+sama.+Jumala+on+Rakkaus,+tässä+materian+tasolla+meitä+on+jokunen+miljardi.+Rakkaus+eli+MINÄ+on+kuolematon+ajatus+Luojan+mielessä.Jos+on+ongelma+se+on+minulla+minun++mielessäni+:)+Siinäkin+olen+yksin+vain+minä,+kunnes+hyväksyn+pelastukseni+eli+aina+olen+kumppani+Rakkaudelle
  2. Viestintä+on+manipulointia+Hyvän+ja+pahan+TIETO+ei+ole+minkään+arvoista.Kysymys+on:+Miten+sitä+tietoa+käyttää,+onko+tärkein+saavutus+matkakumppanin+tuomitseminen?+Vain+täydellisen+rakkauden+kautta+virtaama+tieto+on+tietämisen+arvoista.Ehtoollisesta.Oma+visioni+esim.+viimeisestä+yhteisestä+ateriasta+on+täysin+poikkeava+raamatusta+ja+silti+minun+mielestäni+aivan+yhtäpitävä+kerrotun+kanssa.++Jätetään+sivuun+ne+päivällisen+asetussanatTähän+tapaan:+Jeesuksen+läheisimmät+olivat+saaneet+kutsun+tulla+yhteiselle+iltapalalle+joka+on+ollut+perheen+"pyhä"+kokoontuminen,+jota+se+vieläkin+niissä+kulttuureissa+on.+Jokainen+Välimeren+maiden+tai+Keski-Euroopan+kävijä+tietää+kuinka+suuri+tapahtuma+nykyinen+päivällinen+on+sikäläisittäin.+Varsinkin+Juutalaisuudessa.+Niinpä+olivat+siinä+aterialla+ja+Jeesus+sanoi+tämän+olevan+heidän+viimeinen+yhteinen+kohtaaminen+pitempään+aikaan.Ihmettelyyn+hän+antoi+vähemmän+selkeitä+vastauksia+mikä+tietenkin+oli+omiaan+vielä+lisäämään+tilanteen+"mystiikkaa"Kuitenkin+muutamalla+sanalla+hän+antoi+ymmärtää+että+aina+kun+kokoonnutte+tällä+tavoin+yhteen+yhteiselle+aterialle+teidän+on+mukava+muistella+minua,+kuinka+olin+aivan+kuin+te.+Hyvästä+seurasta,+ruoasta+ja+viinistä+nauttiva+ihminen,+kuin+kuka+tahansa+teistä.Näin+minä+tuon+"Ehtoollisen"+näen,+tietenkin+sillä+pyhyydellä+kuin+jokainen+haluaa,+mutta+ilman+sitä+muinaisuskontojen+lihan+ja+veren+pyhittämistä.+Veren+ja+lihan+vertauskuvallista+syöntiä.+Näin+ajatellessani+korostan+yhteisen+aterian,+eli+yhdessä+koetun+ilon+voimaa.
  3. Ainoa+pelättävä+on+pelko.#+Millainen+on+Paavalin+oma+evankeliumi+ja+miten+se+eroaa+siitä+evankeliumista+jota+Jeesus+kehoitti+opetuslapsiaan+saarnaamaan+?+#Se+on+sitä+mikä+on+SINUN+mielessäsi.+Minulla+on+ilosanoma+joka+on+MINUN+mielessäni.+Kaikki+muu+on+syyllistämistä+manipulointia,+rakkauden+pyyntöä,+jospa+olisi+edes+joku+joka+minua+kuuntelisi+ehkä+jopa+ymmärtäisi.Minun+ilosanomani+on:+Jumala+on+Rakkaus
  4. Taivas+on+mielen+tila
  5. Maailma+on+hologrammi