Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun+on+vain+se+yksi+mikä+on+totuus,+muita+ei+ole+joten+miksi+puhut+muiden+minuudesta,+etkö+silloin+sinä+ole+se+joka+LUO+muiden+minuuden+Sinä+luot+muut+mielessäsi+ja+mahdollisesti+näet+muut+erillisenä+vaikka++muita+ei+ole.
Rakkaudella+:)+Hengen+tasolla+on+yksi+joka+on+rakkaus+meissä+kaikissa+sama.+Jumala+on+Rakkaus,+tässä+materian+tasolla+meitä+on+jokunen+miljardi.+Rakkaus+eli+MINÄ+on+kuolematon+ajatus+Luojan+mielessä.
Jos+on+ongelma+se+on+minulla+minun++mielessäni+:)+Siinäkin+olen+yksin+vain+minä,+kunnes+hyväksyn+pelastukseni+eli+aina+olen+kumppani+Rakkaudelle
08.03.2019 10:23
En+muista+milloin+aloin+ymmärtää.+Kohta+opittuani+lukemaan+luin+kalevalasta+kehoituksen+laulamaan+yhdessä+"lyökäämme+käsi+kätehen+lähteäksi+laulamahan..."++yhteisellä+laululla+saadaan+suurempi+viisaus,+parempi+oivallus.+Kun+sitten+pyhäkoulussa+sama+vahvistettiin+Jeesuksen+sanomana.+Pyytäkää+yhdessä+pyhyyden+nimessä,+yhteiseksi+hyväksi,+ja+edelleen+Ihmeiden+Oppikurssi.+Vain+ykseys+on+totta...+olen+ymmärtänyt.+Erillisyys+on+uskoa+Jumala+eroon,+perimmältään.
Olen+myös+hyvin+läheltä+sanut+kokea+etiäiset+joka+avaa+minun+ymmärrystäni+että+mieli+on+yhteinen+(muinoin+puhuttiin+eetteristä)+joten+se+selittää+miksi+useita+keksintöjä+on+tehty+eri+puolilla+maailmaa+lähes+samalla+hetkellä
Lainaamasi+esimerkit+sopii+mielestäni+sen+yhteisen+"laulun"+vastaukseksi,+niillle+ihmisille+heidän+pyyntöönsä.+Aina+on+ollut+oivaltaneita+jota+ovat+yhdistäneet+"laulunsa"+yhteiseksi+hyväksi
Pelastun+ERILLISYYSUSKOLTA.+Jopa+nykyinen+tiede+alkaa+kallistua+ajatukseen+että+mapallo+on+yhteinen+ja+varovasti+myönnetään,+kaikki+mitä+siihen+littyy+vaikuttaa+kaikkeen+siihen+mitä+väitetään+erilliseksi.
On+hyvä+että+on+oikeanpuoleinen+liikeene,+sopimus+rahan+arvosta,+laki+vanhusten+hoidosta+jne...
Hengen+tasolla+ei+ole+erllisiä+liikennesääntöjä+ei+rahaa+ei+verotusta.+Rakkaudessa+ei+ole+erillisyyttä
08.03.2019 09:49
Minun+"pelastumiseni"++kannalta+on+toisarvoista+miten+ennustuksiin+tulee+suhtautua,+mielenkiintoista+niiden+tulkinnat+ovat+sikäli+että+ennustaja+kertoo+tulkinalla+itsestään.
Jälkikäteen+on+helppo+arvostaa+niitä+jotka+jo+1970++luvulla+näkivät+neuvostoliiton+luhistumisen
Aivan+hyvin+minulle+kelpaa++Maija+kalenterin+ilmoitus+maailmanajan+murroksesta+-+vaihtumisesta+2000+vuosisadan+vaihteesta.
Nyt+meillä+on+kolmas+maailmansota+joka+on+aloituksen+aiheena.+Nyt+käydään+manipuloinnin+sotaa,+valetiedon+sotaa,+sotaa+jossa+todellisesti+ensimmäisenä+hukataan+totuus.
Tuore+esimerkki+Brexit,+uskooko+joku+todella+että+erillisyys+vie+voiton?+Kenestä+erillinen,+kenen+erillisyys,+valehtelijan?
07.03.2019 20:51
Viestintä+on+manipulointia
+Hyvän+ja+pahan+TIETO+ei+ole+minkään+arvoista.
Kysymys+on:+Miten+sitä+tietoa+käyttää,+onko+tärkein+saavutus+matkakumppanin+tuomitseminen?+Vain+täydellisen+rakkauden+kautta+virtaama+tieto+on+tietämisen+arvoista.
Ehtoollisesta.
Oma+visioni+esim.+viimeisestä+yhteisestä+ateriasta+on+täysin+poikkeava+raamatusta+ja+silti+minun+mielestäni+aivan+yhtäpitävä+kerrotun+kanssa.++Jätetään+sivuun+ne+päivällisen+asetussanat
Tähän+tapaan:+Jeesuksen+läheisimmät+olivat+saaneet+kutsun+tulla+yhteiselle+iltapalalle+joka+on+ollut+perheen+"pyhä"+kokoontuminen,+jota+se+vieläkin+niissä+kulttuureissa+on.+Jokainen+Välimeren+maiden+tai+Keski-Euroopan+kävijä+tietää+kuinka+suuri+tapahtuma+nykyinen+päivällinen+on+sikäläisittäin.+Varsinkin+Juutalaisuudessa.+
Niinpä+olivat+siinä+aterialla+ja+Jeesus+sanoi+tämän+olevan+heidän+viimeinen+yhteinen+kohtaaminen+pitempään+aikaan.
Ihmettelyyn+hän+antoi+vähemmän+selkeitä+vastauksia+mikä+tietenkin+oli+omiaan+vielä+lisäämään+tilanteen+"mystiikkaa"
Kuitenkin+muutamalla+sanalla+hän+antoi+ymmärtää+että+aina+kun+kokoonnutte+tällä+tavoin+yhteen+yhteiselle+aterialle+teidän+on+mukava+muistella+minua,+kuinka+olin+aivan+kuin+te.+Hyvästä+seurasta,+ruoasta+ja+viinistä+nauttiva+ihminen,+kuin+kuka+tahansa+teistä.
Näin+minä+tuon+"Ehtoollisen"+näen,+tietenkin+sillä+pyhyydellä+kuin+jokainen+haluaa,+mutta+ilman+sitä+muinaisuskontojen+lihan+ja+veren+pyhittämistä.+Veren+ja+lihan+vertauskuvallista+syöntiä.+Näin+ajatellessani+korostan+yhteisen+aterian,+eli+yhdessä+koetun+ilon+voimaa.
07.03.2019 20:27
Kiitos+kiittämästä.+Rohkenen+laajentamaan:
Jos+olisi+todellinen+erillisyys,+silloin+Jumala+olisi+LUONUT+Eevan+aivan+kuten+Adamin,+silloin+meitä+olisi+todellisuudessa+kahta+erilaista+ihmistä,+silloin+Jumalalla+olisi+KAKSI+poikaa.+Jumala+ei+LUO+erillisyyttä+Hän+ei+ole+erillinen+,+erillään+pojastaan
Edelleen+siitä+seuraa+että+on+vain+ykseys,+yksi+mieli,+yksi+totuus.+Siis+Rakkauden+eli+Jumalan+tasolla
+Jumala+laajensi+oman+mielensä+poikaansa,+Poika+ei+tehnyt+syntiä,+Jumala+salli+pojalleen+oman+seikkailun+unen,+täydellä+varmuudella+että+herääminen+tapahtuu+kun+Poika+huomaa+parhaaksi+kääntyä+kotiin.+Herätä+luopua+erillisyysuskosta!
Siksikin+Tuhlaajapojan+paluu+huomioidaan+suurena+juhlana.
Onnettomia+väärinkäsityksiä+että+kaikki+ovat+kutsutut+mutta+harvat+valitut,+kun+pitää+olla:+Kaikki+ovat+kutsuttu,+mutta+harvat+ovat+vielä+VASTANEET+kutsuun.
Miten+voi+kuvitella+että+Jumala+joka+on+Rakkaus+olisi+luonut+massoittain+olentoja+jotka+sitten+hylätään,+tuhotaan,+jopa+kidutetaan.
Unessa+oleva+mieli+pystyy+näkemään+painajaisia,+siitä+olemme+varmaan+yksimielisiä.
07.03.2019 19:31
On+myös+olemassa+todellinen+todellisus.+Tila+joka+ei+muutu+kokeilujen+ei+mielipiteiden+ei+kulttuurin+ei+äänestypäätösten+mukaan.
Vaikka+taivas+ja+maa+katoaa+tämä+todellisuus+ei+muutu+ei+katoa.
Tieteellinen+todistus+on+että+aurinkokin+sammuu+aikanaan+Totuus+ei+sammu+eikä+se+tarvitse+todistelua,+epäilys+tarvitsee+todistelua.
Alakoulun+fysiikkaa.+Voima+tarvitse+vastavoiman+ollakseen+olemassa,+tullakseen+mitattavaksi,+havaittvaksi.+Totuus+on+täydellisyys+itsessään+sellaisenaan.
07.03.2019 11:34
Minä+on+totuus
Niin+minut+tuomitaan+kuinka+minä+tuomitsen
07.03.2019 11:23
,+joka+uskoi+olevansa+jumalan+poika.?????
Jälkipolvet+etsivät+ja+löysivät+ja+liittivät+yksiin+kansiin+kertomukset+Jesuksesta+=+Mitä+tiedämme+hänestä,+36+eri+kirjoittajan+yhteen+liitetty+kokoelma.+Olisiko+se+Jeesuksen+syy,+onko+Nykäsen+Matin+syy+että+hänestä+kirjoitettiin+jo+eläessään...
Todellisuudessa+eräskin+toimittaja+kerrotaan+poltetun+uunissa+aivan+äskettäin,+me+ihmiset+nyt+vain+ollaan+tällaisia
06.03.2019 20:59
Jumala+loi+pojan,+miksi+Poika+piti+NUKUTTAA+jotta+eeva+eli+näennäinen+erilisyys+voitiin+tehdä?
Unessa+ollessaan+Poika+syö......+ja+menee+piiloon+koska+tuntee+erilisyyden+hyvä/paha+unissaan!+++Siksikin+toistetaan+jatkuvasti+että+kysymys+on+HERÄÄMISESTÄ
Missä+alkaa+valinta+mitkä+lauseet+jätetään+huomiotta+mitkä+toistetaan.
Siitä+alkaa+valikoiva+MANIPULOINTI,+mihin+tarkoitukseen+on+anteeksianto,+juuri+siksi+kun+jokainen+kuitenkin+valitsee+joka+hetki+parhaan+kykynsä+ja+ymmärryksensä+mukaisesti.
Se+ei+ole+hyvä/paha+se+on+valinta,+ketään+ei+pidä+tuomita.
06.03.2019 09:54
Miltä+tasolta+katsotaan?
Ainoa+totuus+on+rakkaus,+tosin+raamatusta+on+luettavissa+Jumalankuva+jota+pitää+rakastaa+ja+pelätä+samanaikaisesti
Ymmärrän+huokailusi,+sitkeästi+opettelen+pelotonta+suhtautumista+rakkauteen
06.03.2019 09:26
Olisiko+mahdollista+havaita+ero.+Puhutaanko+sisällöstä+vai+ihmisten+käsityksistä+toisistaan?
Varmaan+vuosisatojen+saatossa+joskus+hamassa+tulevaisuudessa+tämän+eron+havaitsemiseen+opetetaan+jo+pikkukakarasta+alkaen.+
Me,+tämän+vuosituhannen+opetuslapset+menemme+tiukasti+Aadmin+esimerkin+mukaan,+syyllinen+on+ulkopuolellani,+eva,+käärme,+jumala,+paavalit,+erehtyi+ja+sai+minun+erehtymättömyyteni+mukaansa.
Totta+on+että+näillä+mennään+koska+tämä+tapa+on+erinomainen+tapa+johdattaa+ymmärtämään+anteeksianto.
Syyllisyyden+havaitseminen+on+ensiaskel.
Seuraava+askel+on+tietoisuus+että+syyllisyys+on+mielen+tila.+Oma+asenne,+oma+reagointi,+oma+havainto?
Anteeksianto+on+prosessi,+joka+ei+tapahdu+kahden+ihmisen+välillä,+vaan+se+tapahtuu+meidän+"mielissämme"+
TILANTEISSA,+jossa+olemme+tekemisissä+(suhteessa)+jonkun+toisen+ihmisen+kanssa.
Kysymys+ei+todellakaan+ole+anteeksi+antamisesta+toiselle+ihmiselle,
vaan+paremminkin+siitä,+että+annan+anteeksi+omassa+minäkäsityksessä+piilevän+syyllisyyden,+jonka+olen+jättänyt+jonkun+toisen+ihmisen+kannettavaksi.
Tämä+on+todellakin+KAIKKI+mitä+voin+antaa+anteeksi,+sillä+kaikki+muu+omassa+havaintomaailmassani,+on+tämän+SYYLLISYYDEN+projektiota
05.03.2019 19:55
Raamaatun+tuntee+"jokainen"+kuinka+moni+tuntee+sinun+Jumalakäsityksen,+en+väitä+että+olisit+väärässä+koska+en+tiedä+ajatuksiasi.
Eikö+olisi+aika+"mennä+eteenpäin"+sensijaan+että+loputomasti+esitetään+samat+vastakkaisuuteen+viittavat+lauseet.+Ei+voida+koska+on+niin+varma+käsitys+että+kaiki+syy+on+kaverissa
05.03.2019 15:58
#+esimerkkiksi+"lukumerkitys1"+kirjoittajan+ajattelussa+koko+sanapari+on+Paavailin+masinoima+Paavalin+tarpeisiin.+#
Tässäkään+ei+ole+muuta+kuin+minun+kirjoitukseni,+heti+luetuani+sen+uudelleen+huomasin+syyllistäväni+itseni
05.03.2019 15:21
Käsitys,+ajatus,+mielipide,+tulkinta,+manipulaatio+uhkauksesta,+lauseesta+Pyhän+Hengen+pilkkaa+ei+saa+anteeksi
esimerkkiksi+"lukumerkitys1"+kirjoittajan+ajattelussa+koko+sanapari+on+Paavailin+masinoima+Paavalin+tarpeisiin.+
minulle+"enkelipallo"+sanaparin+sisältö+on+nimitys+sille+oivaltavalle+ajattelulle+joka+EI+kumpuaa+minun+itsekkyydestäni+eli+se+ajattelu+ei+ole+minun+egostani+vaan+Korkeimmasta+Itsestäni,+viesti+Jumaluudesta,+viesti+taivasten+valtakunasta+joka+on+minussa+ja+jokaisessa+siis+rakkaudesta;+Jumala+on+rakkaus
1.Johanneksen+kirje:
4:8+Joka+ei+rakasta,+se+ei+tunne+Jumalaa,+sillä+Jumala+on+rakkaus.
4:16+Ja+me+olemme+oppineet+tuntemaan+ja+me+uskomme+sen+rakkauden,+mikä+Jumalalla+on+meihin.+Jumala+on+rakkaus,+ja+joka+pysyy+rakkaudessa,+se+pysyy+Jumalassa,+ja+Jumala+pysyy+hänessä.+
Kun+pidän+Pyhän+Hengen+ääntä+Rakkauden+äänenä+voin+antaa+anteeksi,+suljen+itseni+Jumalan+rakauden+piiriin.+Kun+kiellän+sen+silloin+suljen+itseni+Jumalan+äänen+eli+Rakauden+ulottumattomiin+siis+valitsen+anteeksiantamattomuuden.
Kysymys+on+valinnastani+valitsen+itse+pidänkö+kännykkäni+ladatuna+vai+jätänkö+yhteyslinjan+avoinna+rakkaudelle+ja+anteeksiannolle
Kun+kellään+ei+ole+muuta+kuin+omat+ajatuksensa,+oma+mielensä,+Paavailillakin+on+ollut+oma+mielensä+ja+meillä+jokaisella+on+oma+mielensä+hänestä.
05.03.2019 15:17
Ainoa+pelättävä+on+pelko.
#+Millainen+on+Paavalin+oma+evankeliumi+ja+miten+se+eroaa+siitä+evankeliumista+jota+Jeesus+kehoitti+opetuslapsiaan+saarnaamaan+?+#
Se+on+sitä+mikä+on+SINUN+mielessäsi.+Minulla+on+ilosanoma+joka+on+MINUN+mielessäni.+Kaikki+muu+on+syyllistämistä+manipulointia,+rakkauden+pyyntöä,+jospa+olisi+edes+joku+joka+minua+kuuntelisi+ehkä+jopa+ymmärtäisi.
Minun+ilosanomani+on:+Jumala+on+Rakkaus
05.03.2019 14:46
Jossakinkohdin+raamatussa+on+seuraavanlainen+lause,+"kyllä+kyllä+tahi+ei+ei+ja+mitä+siihen+lisätän+on+turhaa."
Ylläolevasta+totuudesta+huolimatta+jatkan:+Keskustelu+muttuu+mainipuloinniksi+silloin+kun+ajatukset+erkanevat+liiaksi+toisen+ajatuksista.+Lopulta+päädytään+toisinajattelijan+ajatusten+tuomitsemiseen,+ja+sitten+tuomitaan+henkilö.
Kaikki+vain+siksi+että+OMA+ajatus+on+poikkeava?+Siis+minun+ajatukseni+aiheutavat+minulle+???+
Edelleen+pidän+lähtökohdasta+kinni,+minulla+voi+olla+vain+minun+ajatukseni--+eikö+niin+sinulla++hyvä+lukija+on+sinun+ajatuksesi.
Manipuloin,+tuomitsen,+rakastan+minun+ajatuksiani+sinusta+tai+kenestä+ikinä.
Koska+olen+laiska+en+kirjoita+kaikkea+mitä+tästä+asiasta+on+kirjoitettu+vaan+menen+lopputulokseen.
Olemme+unessa,+katselemme+silmillämme+maailman+tapahtumia+ja+teemme+niistä+päätelmiä+unohtaen+että+näen+ja+reagoin+vain+niihin+asioihin+jotka+"näen".+Kuvittelen+että+asiat+ovat+niinkuin+ne+näen,+kuitenkaan+en+"näe"+kuin+oman+ajatteluni?
05.03.2019 11:33
Taivas+on+mielen+tila
05.03.2019 10:21
niin+oiken+mutta+niin+kesken
#+Mutta+opetuslapsille+hän+selitti+kaikki,+kun+he+olivat+yksikseen.#
Vaan+olisi+pitänyt+olla+kuulemassa+sen+kyseisen+opetuslapsen+mielellä+ja+kokemuksella+ja+ymmärryksellä.+Ei+nykyisen+tietelliss+materialistisen+uskovaisen+ateistin+mielellä.
Juuri+siksi+yksikseen+kullekin+koska+kukaan+ei+voi+ajatella+toisen+ihmisen+MIELELLÄ.+Siksi+puhutaan+yhdelle+erikkseen+yksityisesti+-+silloinkin.+Aivan+kuten+nyt.
Jos+kirjoituksella+voitaisiin+siirtää+MIELI+se+toki+olisi+jo+tehty.+Kirjoituksella+voidaan+siirtä+vain+teksti,+sisällön+jokainen+kokee+oman+elämänsä+ja+ymmäryksensä+avulla.
Vain+Rakkauden+mielellä+voidaan+ymmärtää+ykseys.
05.03.2019 10:18
olen+yksin+tai+porukassa+niin+aina+haisee
Kerro+lisää+porukat+kuuntelee+:)
Ei+kukaan+voi+ammentaa+muusta+kuin+sitä+mitä+on+saanut+eli+siitä+minkä+on+itselleen+opettanut
en+minä
et+sinä
ei++Matteus+ei+Luukas+ei+Jeremia+
ei+2.Korinttolaiskirje:..
ei+Hebrealaiskirje:..
Maailma+ja+ihmistajunta+on+siten+rakentunut+että+vain+omastaan,+omasta+käsityksestään+voi+jakaa.+Vain+itseän+voi+opettaa.++Jumala+on.
Juuri+siksi+opiskelen+Rakkauden+ääntä+en+ihmisen+ääntä.+Hämärästi+oivallan+että+vain+rakastamalla+voi+oppia+jotain+Rakkaudesta+Jumala+on+rakkaus.
Aivan+samoin+kuin+vain+hiihtämällä+voi+opia+hiihtämään,+ei+tämä+mitään+rakettitiedettä+ole
04.03.2019 16:49
Maailma+on+hologrammi
03.03.2019 12:20
29 / 121