Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
62
Kommenttia
2417
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihmeiden+Oppikurssi+sivulla+kun+ollan,+rohkenen+tuoda+esille+Kurssin+opetuksen+että+Jumala+on+Rakkaus+ja+ainoastaan+ja+vain+täydellinen+Rakkaus+joka+ei+pakota+eikä+vaadi+keltään+mitään.
Ihmismielen+ego+(omistamisen+ja+ahneuden+himo)+vie+lopulta+niin+ankaraan+ahdistukseen+että+on+haettava+toisenlainen+ratkaisu,+elämämme+on+yhteinen.
03.11.2021 21:58
Ihmeiden+Oppikurssi+sisältää+käsitteiden+selitykset
#+Karma-chakra+tarkoittaa+aina+sitä,+että+teoilla+on+seurauksia.+Kristinusko+ja+IOK+opettaa+että+sitä+niittää+mitä+kylvää.#
IOK+opettaa+että+anteeksianto+avaa+puhtaan,+viattoman+tulevaisuuden,+huomisessa+ei+ole+vikaa+kun+anteeksianto+ymmärretään+oikein,+Tulevaisuus+ei+ole+vielä+tullut+joten+mitään+karmaakaan+siellä+ei+voi+olla.
Jos+karma+sitoo+tulevaisuuden+missä+on+anteeksianto.+Moelmmat+ei+voi+olla+samalla+hetkellä
03.11.2021 21:50
Loppumisen+kokeminen+-++todistaminen+vaatii+kokijan
03.11.2021 21:36
”Mistä+tämä+luominen+on+peräisin?
Rakkaudesta,+Jumala+on+Rakkaus.
Toisaalta+saat+jokaiselta+kohtaamaltasi+kysymykseesi+erilaisen+vastauksen,+joten+oma+vastauksesi+on+yhtä+pätevä+kuin+jonkun+toisen.
Itse+käytän+Jumala+käsitettä+koska+olen+länsimaisessa+Luterilaisessa+kristinuskon+piirissä
03.11.2021 21:34
Aloittaja+siirtyi+toseen+todelisuuteen,+siunausta+hänen+matkaleen+ja+kiitos+minunkin+puolestani+näistä+mielenhallinnan+harjoituksista.
25.10.2021 21:26
Ei+valaistuminen+lopeta+läsnäoloa.+Päinvastoin+esteet+eli+epäilykset+läsnäolon+eli+luomisen+kokemuksesta+poistuvat.
Valaistuminen+tuo+todellisuuden+tietoisuuteeni+jatkuvana+luomisen+riemuna.
+Siis+todelisuustietoisuus+eli+rakkauden+jakamisen++ilon.+Se+on+luomisen+iloa+yhdessä+jokaisen+kanssa+tasaveroisena.
Jumala+on+Rakkaus
Rakkaus+on+ykseyden+iloa.
Ei+kukaan+häviä+minnekkään.+Kaikki+Jumalan+luoma+on+ikuista.
Tälläkin+hetkellä+jokainen+luo+eli+on+tietoinen+olemassaolostaan.+Luon+käsityksen+tiekkarini+näppäimistöstä,+mutta+monta+muuta+ympärilläni+tapahtuvaa+toiminta+jää+käsityskykyni+ulkopuolelle,+olen+vasta+matkalla,+en+hallitse+luottamustani+jolloin+epäilykseni+peittää+näkemästä+oma+valoani.
Olen+itseni+(pelkoni)+varjossa+ja+ihmettelen+miksi+täällä+on+niin+helkutin+pimeää.
"Jos+teillä+olisi+luottamusta+sinapinsiemenen+verran+teillä+kaikki+olisi"+sanotaan+Jeesuksen+sanoneen
25.10.2021 21:15
On+iso+oivallus+kun+huomaa+elävänsä+jossain+muualla.+
Saattaa+tulla+mieleen+että+kuka+valitsee+sen+kokemuksen
Myöhemmin+voi+päätyä+miettimään+kuka+tarjoaa+vaihtoedot+noille+kysymyksille
18.08.2021 09:08
Et+ole+ainoa+joka+on+tuskaantunut.+Itse+olen+löytänyt+johdonmukaisuuden+joka+pitää+mielenkiinnon+yllä.+Lisäksi+kokemukset+kuten+tuon+kaupallisuuden+niinkuin+tuossa+kaverikin,+joku+tosiaan+lyö+rahoiksi+valmistamalla+sen+paperin,+painomusteen,+kirjan,+myymälät+jne...+Nykymaailma+ei+tule+tomeen+ilman+rahaa,+se+vain+on+hyväksyttävä.+Onko+se+yksin+kurssin+syy+tai+onko+kurssin+sisältö+siihen+syy,+tässä+sitä+pyöritellään+
Näkökulmasta+on+kysymys+ja+sen+näkökulman+vaihtamiseen+kurssi+rohkaisee.
Rauhan+opettaminen+on+tosivaarallista+joillekin,+manipulointia+pahimmillaan.+Liittykäämme+kivääriyhdistyksiin+jotta+rauha+säilyy??
Kurssi+itse+ilmoittaa+että+se+ei+ole+jokaiselle,+polkuja+on+muitakin.
30.07.2021 09:46
Hän+myöskään+puhu+persoonalle.+
Kurssi+käyttää+käsitettää+-+persoona+-+tarkoittaen+kaikkea+mikä+on+ihmisen+koemusmaailmassa+eli+kaikki+menneet+muistikuvat,+tapahtumat.
Kurssi+opettaa+katsomaan+näiden+ohi+siihen+mikä+tavoitetaan+anteeksiantamalla+näille+menneille+muistikuville+joista+raamattu+käyttää+sanaa+synti
28.07.2021 15:08
Rakaudella+krittkkiisi:
+Anonyymi
20.06.2021+22:55
Minut+opastaa+Kurssin+pariin+kysymys+mitkä+on+vaihtoehdot.+Koen+suurta+kielteisyyttä+tuossa+kuvauksessasi,+mutta+kielteisyyskö+on+maailman+tai+ihmisen+ilo+ja+autuus+tai+elämäntehtävä.
No+ei+tietenkään+vastaat+järkevänä+ihmisenä,+siis+kuka+vetää+rajat,+missä+on+raja+arvostelulle+ja+missä+kiitokselle,+myötäelämiselle+ja+yhteistyölle+ja+vastaväitteile.+Kurssin+mukaan+rajan+vetää+jokaisen+oma+ego+jolloin+se+on+aina+jossain+muualla+kuin+pikäjänteisessä+yhteistyössä.
Sano+joku+maailmanhistorian+tapanhtuma+jossa+on+pysyvä+yhteistyön+ominaisuus.
Koska+en+itse+tätä+osa+nähdä+uskon+että+Kurssin+opetuksessa+tämän+löydän.
Se+löyty+ajattelijan+omasta+mielestä+itsensä+ajattelijan+löytämänä+jolloin+sitä+jakamalla+näkee+ja+kokee+ihmeen,+joka+asiassa+joka+hetki.
Se+on+mielen+muutoksen+ihme
28.07.2021 14:07
Minulle+IOK+on+mahdollista++suomenkielellä,+omalla+kielelläni.+Pyhähenki+puhuu+minun+kielelläni+minulle.
Pikaisella+katsauksella+en+löytänyt+kielivalinoista+suomenkielistä+tekstitystä
+Aiemmin+kyseistä+opettajaa+kuunellesani+en+ole+kuullut+hänen+painottavan+anteeksiannon+merkitystä+ja+henkilökohtaisuutta+jota++IOK+minulle+opettaa.
Eräässä+esityksessän+hän+Mooji+painotti+henkilökohtaisen+gurun+merkitystä+sensiaan+Kurssi+kuvailee+osassa+Opettajan+käsikirja+että+ketään+ei+pidä+lopulta+ylentää+opettajaksi+mutta+alkuvaiheessa+jotkut+ovat+hiukan+edityneempiä.
Kukaan+ei+pelastu+opettajansa+vuoksi+vaan+oman+anteeksiantonsa+kautta/avulla
28.07.2021 13:48
Kuten+huomataan+kastetta+ei+ainakaan+voimatomuudesta+voi+syttää.+Muutamassa+tunnissa+varsin+voimakkaita+lausahduksia+ja+lisää+tulee
21.07.2021 11:16
Kaste+on+mainio+käsite.
Kaste+muodostuu+vedestä.+Meret,+joet+ja+järvet+noin+ensihätään+mutta+myös+lähde-+vesilähde.
Lähteestä+nousee+eli+löytyy+vesi+joka+on+elinehto+elämälle+siksipä+se+on+hyvä+synonyymi+elämälle.+Kaste+eli+ruohikolla+helmeilevä+vesi+on+muodostunut+vesihöyrystä+eli+veden+hengestä.+Vesi+on+siis+tivistynyttä+henkeä+sisältäen+tuon+ehdotoman+ominaisuuden+ilman+vettä+ei+ole+elämää.
Voin+hyvin+ymmärtää+teitä+jotka+vahvasti+ottavat+kantaa+lähteen+eli+kasteen+muotoon...+kenelle...+milloin+...+minkävuoksi.+kuten+kysyjä+ansiokaasti+inspiroi.
Hyvä+omatunto+on+hyvin+opetettu+omatunto+joka+ymmärtää+ja+antaa+anteeksi+jokaisen+toisinajatelijan+jättäen+arvioinnin+sinne+keneltä+se+on+opetettu
20.07.2021 21:03
Pelko+on+tuollaisten+ajatusten+lähde.++Kurssi+-+Rakkaus+ei+kehota+pelkoon.
Ihmismieli+ei+pysty+samalla+hetkellä+pelkäämään+ja+rakastamaan,+jompikumpi+on+oltava+pois+kun+toinen+on+mielessä
03.07.2021 09:30
Miltä+tuntuisi+jos+ajattelee+vastakaista+ajatusta,+kaiken+kieltämistä+kaiken+pelkäämistä+kaiken+vähättelyä,+kaiken+tuhoamista+jne....
Onko+silloin+lähempänä+oikeaa+liturgiaa+todellista+totuutta+oikeaa+Jumalaa+oikeaa+tunnetta+visautta+järkeä
Minä+ymmärrän+sanalla+rakkaus+juuri+noiden+luettelemieni+asioiden+vastakohtaa
Ei+tähän+mitään+uskontoa+eikä+tunnetta+tarvita+ellei+halua.
02.07.2021 22:39
kansat+ei+tee
Ihminen+tekee
"Kansani+kulkekaa...."
Kulkekaa+on+monikko+Kansa+on+yksikkö
Mitään+ei+tapahdu+ennenkuin+yksilö+tekee
01.07.2021 18:08
Enkä+minä+vähene+yhtään+vaikka+hyväksyn+sinun+ajatuksesi+juuri+sellaisena+kuin+ne+ymmärrän
Sopii+miettiä+montako+keskustelua+yllä+on+jotka+edes+sinnepäinkään+hyväksyvät+naapurin+ajatukset.+Eikä+sitäkään+tarvitse+katsoa+jos+se+tuntuu+tarpeettomalta.
Anteeksiannon+syvempi+merkitys+on+että+en+sitoudu+pillastumaan+jokaisesta+risauksesta+joka+ei+minua+miellytä.+Silti+voin+pitää+omat+mielipiteeni+ja+olla+ystävällinen+ilman+teeskentelyä.
Todelinen+anteeksianto+on+sitä+että+annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+sinusta,+juuri+siksi+kun+näkevillä+silmilläni+en+näe+totuutta.
Minä+tiedän+Totuuden+kirjoitti+Barry+Long.+Totuus+tunnetaan+se+ei+ole+tiedon+asia+Totuus+on+rakkaus.
Rakkaudesta+suinuun+kirjoitan+minkä+olen+itselleni+opettanut+Jumala+on+Rakkaus+ja+niitä+rakkauden+tekoja+tehkäämme+kuten+sinäkin+teet
01.07.2021 18:04
On+juotava+niinkauan+kun+janottaa.
Jokainen+saa+maljansa+täytenä.
Sitä+saa+mitä+tilaa
30.06.2021 10:55
Maailma+on+illuusio+-+virheellinen+havainto++-+hologrammi.+Kukaan+ei+näe+samaa+maailmaa+kuin+hänen+kaverinsa.
Koetappas+mennä+kaverisi+silmämuniin+jota+näkisit+saman+minkä+hän.+Koetappas+ottaa+muutama+askel+hänen+saappaissaan.
Ei+tätä+kukaan+usko+niin+itsestäänselvää+kuin+tämä+onkin.
Anteeksianto+on+tarjolla+oleva+ja+ainut+ratkaisu.+Niin+kauan+kuin+uskomme+olevamme+erillisiä+tarvitsemme+anteeksiantoa.
Olen+aina+jonkun+"edessä"+jonkun+"tiellä"+aina+käytän+väheneviä+luonnonvaroja+itsekkyyteni,+erillisyyteni+ylläpitämiseksi.
Aika+hyvä+tarina+on+tuo+Epärehellinen+huoneenhaltija+kertomus.+Te+jotka+olette+lukeneet+Raamattua+tietävät+mistä+on+kysymys:
Anteeksiannosta!!
30.06.2021 10:51
Tärkeintä+näyttää+olevan+että+ymmärretään+vastapuolen+olevan+väärässä.+Mistä+saadaan+vastapuoli+jos+ollaan+samaa+mieltä
Saatat+uskoa,+että+olet+vastuussa+siitä+mitä+teet,+
mutta+että+et+ole+vastuussa+siitä,+mitä+ajattelet.
Todellisuudessa+olet+vastuussa+siitä+mitä+ajattelet,
koska+ainoastaan+ajattelun+tasolla+voit+tehdä+valintoja.
Se+mitä+teet,+on+peräisin+siitä+mitä+ajattelet.
Siunattua+Juhannusta+joka+puolelle+ja+myös+kokonaisuudelle
25.06.2021 16:56
3 / 121