Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Oletko+sitä+mieltä+että+Jeesuksen+takaisintulon+tietää+myös+ne+jotka+kirjoittelevat+suomi24+palstalle.+Se+oli+vain+hauskaa+läppää+että+vain+Jumala+tietää....Kyllä+näillä+palstoilla+on+paljon+varmempaa+tietoa+kuten+huomataan.Siis+rautalankamalli.+Jo+sen+tietää+vain+Jumala+niin+miksi+väitetään+että+nyt+sen+tietää+myös+joku+muu,+jompi+kumpi+on+erehtynyt.Jos+vielä+pitää+opettaa+entisten+kertomusten+ymmärtämistä.+Tarinan+mukaan+Jeesus+tuli+hetimitten+ja+"ilmestyi"+?+muutamille.Miksi+väitetän+etteikö+hän+olisi+jokahetki+läsnä+mutta+ei+"ilmesty"+Ei+telkkuohjelmakaan+"ilmesty"+vaikka+on+jokahetki+läsnäHoksottimet+on+viritetty+väärälle+kanavalle,+sopiiko+miettiä
  2. Enkä+minä+vähene+yhtään+vaikka+hyväksyn+sinun+ajatuksesi+juuri+sellaisena+kuin+ne+ymmärränSopii+miettiä+montako+keskustelua+yllä+on+jotka+edes+sinnepäinkään+hyväksyvät+naapurin+ajatukset.+Eikä+sitäkään+tarvitse+katsoa+jos+se+tuntuu+tarpeettomalta.Anteeksiannon+syvempi+merkitys+on+että+en+sitoudu+pillastumaan+jokaisesta+risauksesta+joka+ei+minua+miellytä.+Silti+voin+pitää+omat+mielipiteeni+ja+olla+ystävällinen+ilman+teeskentelyä.Todelinen+anteeksianto+on+sitä+että+annan+itselleni+anteeksi+ajatukseni+sinusta,+juuri+siksi+kun+näkevillä+silmilläni+en+näe+totuutta.Minä+tiedän+Totuuden+kirjoitti+Barry+Long.+Totuus+tunnetaan+se+ei+ole+tiedon+asia+Totuus+on+rakkaus.Rakkaudesta+suinuun+kirjoitan+minkä+olen+itselleni+opettanut+Jumala+on+Rakkaus+ja+niitä+rakkauden+tekoja+tehkäämme+kuten+sinäkin+teet