Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"+uskomaan+heitä+todellisina+vaan+jonkinlaisina+fiktioina."
Milloin+ajatus+on+todellinen,+milloin+ajatus+on+fiktio
Onko+urheiluseurasta+tilattu+Joulupukki+todelinen+vai+fiktio,+aivan+huumorina+tarkoitan.
Ajatus+eli+mieli+on+kaikki+muu+on+seurausta+ajatuksesta.+Tosin+ateistin+ajatus?+sanoo+että+ensin+on+jotain+muuta,+on+kuitenkin+ateistin+ajatus+ensin+ja+sitten+se+ajattelee+"jotain+muuta"
22.07.2018 16:42
"Ts.+Maa+on+litteä.+Eihän+pallolla+voi+mitään+ääriä+olla."
Aivan+niin,+kun+kukaan+ei+näe+sinun+ajatuksia,+jokainen+ajattelee+omat+"äärensä"+Jokainen+näkee+oman+mielensä+luoman+maailman++--+eli+maailmankuvan.+(raamatun+ynm.)
Jo+siksikin+kun+fysissesti+ei+pysty+asettumaan+toisen+ihmisen+silmäkuoppiin.+Mielen+tasolla+kukaan+ei+pysty+"näkemään"+toisen+ihmisen+mieleen.
Sitten+jatketaan+jokaisen,+niin+ataen+kuin+uskiksen+pakomiellettä+=+Vain+minun+näkemykseni+on+totuus
22.07.2018 16:27
En+pysty+ajattelemaan+muulla+kuin+omalla+käsitykselläni.+En+tunne+muunlaista+ajatusmaailmaa
19.07.2018 22:38
siitäpä+hyvinkin
Ehkä+olen+täyspakana+kun+suvaitsen+ihmetellä+mitä+sinulta+pitää+vaatia.+Minun+jumalakäsitykseni+mukaan+minun+Luojani+ei+vaadi+minulta+mitään.
Se+on+eri+juttu+jos+ja+kun+ymmärrän+oman+osani+samoin+kuin+Luojani,+sitä+en+koe+vaatimukseksi+pikemminkin+armoksi.
Ilmeisesti++ajatteluni+poikkeaa+kristinuskon++jumalakäsityksestä...+ja+…+sinun?
18.07.2018 22:12
oletko+nänyt+rakkauden
oletko+nähnyt+tunteen
oletko+nähnyt+ajatuksen
näetkö+uskovaisen,+ei+tarvitse+todistaa,+riittää+kun+itse+näet.
Kunnioitettavan+tarkka+käsitys+sinulla+käsitteestä+jumala,+jotakin+on+ainakin+mielessäsi,+missä+muualla+sen+pitäisi+olla+
En+TUNNE+olevani+paikalla+oleva+uskovainen+silti+kyselen,+oppisin+minäkin+näkemän+ja+todistamaan+vaikka+pidänkin+Jumalasta+todistavia+samanlaisena+uskovaisena+kuin+Jumalan+olemattomuutta+todistaviakin.+Saman+kolikon+kaksi+puolta.
18.07.2018 10:49
Ei,+vaan+minä+kysyn,+kuka+määrittelee+kenenkin+totuuden,+
"Tai+kun+opettaja+antaa+ongelmaoppilaalle+tunnin+jälki-istuntoa,+niin+hänen+itsensä+tulisi+istua+se?"
Tää+on+hyvä,+jos+olisin+opettaja+kokeilisin+heti.+Onhan+itse+(opettaja)+määritellyt+hänen+toimintansa+rangaistavaksi,+Syvemmälti+ajateltuna+miten+onko+opetaja+varma+virheellisen+käytöksen+"syyllisestä"+Ehkä+ehkä+oppilas+on+siten+opetettu+toimimaan.
Tuo+promille+mittaus+taas+on+jokaiselle+opetettu+autokoulussa.
Vain+suomi24+palstalla+voi+tällaisiin+kysymyksiin+sanoa+lopullisen+totuuden,+jokaisen+oikeasta+ajattelutavasta,+ei+tosi+elämässä.+Hyvä+niin+antaa+tulla+vaan
17.07.2018 20:04
Aloittajan+usko+on+ettei+hän+tarvitse+uskoa+siinä+mielessä+mitä+hän+uskolla+tarkoittaa.
Mitä+joku+Toinen+uskolla+tarkoittaa+se+pitää+kysyä+siltä+Toiselta.
Aloittajan+uskoa+en+kyseenalaista,+mutta+voiko+hän+sanoa+ettei+usko+omaan+käsitykseensä....+sanasta+usko
17.07.2018 15:59
-täyspäinen
-päihteetön
-ongelmaton++
Kuka+määrittelee+ylläesitetyt+arvot+++-++ihminenkö?
Tässä+käy+selväksi+että+havainto+ei+kerro+totuutta+se+kertoo+havaitsijasta+(märittelijästä+-+ihmisestä)
17.07.2018 15:54
Hyvä+lainaus,+viisasta+ajattelua
17.07.2018 15:38
Kun+toisen+hyvä+ei+riitä+vaan+se+koetaan+pahaksi.
Toisin+sanoen,+kun+"tiedetään"+hyvä+silloin+verrataan+johonkin++"pahaan"++vähemmän+hyvään,+eli+paha+syntyy+VERTAILUSTA+ei+Jumalasta.
Siksikin+Jumala+sanoi+Minä+olen+se+joka+on,+Hän+ei+sanonut+että+jumala+on+hyvyys+tai+pahuus+tai+ylipäätään+että+Jumalalla+olisi+jokin+erityisominaisuus,+koska+Hänessä+on+kaikki,+kaikessa+on+Hän
16.07.2018 19:15
Kun+jokaisella+on+oma+polkunsa+on+myös+niitä+joka+kokevat+absoluuttisen+pahan,+kunes+huomataan+että+täydellisys++-+Kaikki+-++löytyy+vasta+ääripäiden+jälkeen
16.07.2018 11:34
Miksi+Jumala+ottaisi+kunnian+pelastajilta
10.07.2018 16:42
Sait+hyvän+mielen+kun+joukkue+toimi+kerrotulla+tavalla.++Monta+kommenttia+jopa+Jumalan+kieltämiseksi.+Mielenkiintoista
10.07.2018 16:40
Sinä+vakuutut+vain+oman+kokemuksen+perusteella.+Kuten++jokainen+sitä+kokemusta+olen+tullut+hakemaan+ja+sen+vien+jumalalleni
09.07.2018 10:43
ei+ole+mitään+ennaltamäärättyä
On+sinun+mahdollisuutesi+valita+miten+näet+nykyhetken,+vertaatko+eli+kaipaatko+menneisyyttä.+Kurssi+kehottaa+tarkkailemaan+mieltä,+jos+pelkäät+menettäväsi+jotain+(tunteet)+mitä+pelko+silloin+siihen+tilanteeseen+auttaa+tai+antaa,+lisää+pelkoa?
Käänny+180+astetta+ja+luota+valoon+ja+iloon.+Varo+pyrkimästä+valitse+luottamus.
Korkeimmalla+tasolla+kaikki+on+jo+valmista+odotamme+vain+milloin+hyväksyt(n)+sen,+se+hetki+on+sinun++-+jokaisen+oma+valinta.+Anteeksianto+menneille+virheille+on+hyvä+ensiaskel
Aloita+luottamuksen+rakentaminen+aivan+pienestä,+sinulla+on+koti?+teve+keho?+ehkä+työ?+jne...+tietokone?+mahdollisuus+keskustella+tässä?++miten+voit+olla+surullinen
Miten+paljon+pitää+olla+"hyvää"+jotta+se+on+tarpeeksi.
Arvostan+keskusteluasi
08.07.2018 14:06
Jokainen+uskoo+elämänkatsomukseensa,+eikä+kukaan+voi+tietää+toisen+ajatuksia.+Ei+voi+olla+kahta+samanlaista+ateistia+eikä+uskovaista.
sana+ateisti+on+jossainmäärin+selitetty
sana+Jumla+ei+ole+ensinkään+edes+yritetty+selittää
Minusta+se+kertoo+enemmän+väitelynhalusta+kuin+halusta+ymmärtää,+väitelkää+toki.
08.07.2018 13:48
Kun+minussa+on+rakkaus..
.
07.07.2018 18:45
Rakkaus+ei+oli+rakkaus+jos+se+ottaisi+sinulta+pois+mahdollisuuden+sanoa+niinkuin+haluat+sanoa.
07.07.2018 18:42
Minulle+rakkaus+on+synonyymi+Jumalalle.
Jumala+ja+rakkaus+on+sama+asia
Kun+muussa+on+rakkaus+silloin+minä+ilmennäm+jumaluutta.+Jokainen+ajattelee+kuitenkin+itse.
07.07.2018 18:37
Miksi+pitäisi+lauusua+jotain.+Selväksi+valheeksi+todistettua+typeryyttä
06.07.2018 20:04
54 / 121