Tämä on naurettava palsta

Tomi.Robiisson

Tällä pastalla ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Tänne kirjoittelevat kaikenlaiset uskovaiset hörhöt jotka edustavat yhden lilliputtipuolueen äärimmäistä oikeaa laitaa. Heille kun vastaa niin siinäpä sitä hupia riittää. Ainoa merkitys tällä palstalla on sen sisältämä tahaton komiikka.,

On suorastaan huvittavaa että nämä hörhöt kuvittelevat ilmeisesti että tällä kirjoitelulla he saavat jonkun ihmisen käännettyä uskovaiseksi. Saa ilmoittautua heti jokainen sellainen joka on kokenut uskovaisen herätyksen palstan kirjoittelun kautta. Saapas nähdä kuinka monta oikein ilmoittautuu? Heh heh hee .

Jos totta puhutaan niin todellisuudessa tämä homma toimii juuri päinvastoin. Jos tänne eksyy uskoa etsivä henkilö niin uskonnollisten hörhöjen kirjoitukset saavat heidät unohtamaan koko asian. Vai väittääkö joku että esim nikki usko.vaisen kirjoittelu antaa uskovaisista positiivisen ja mukavan kuvan? Siis sellaisen kuvan että haluaisi kuulua samaan jengiin?

97

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaapurinErno

      usko.vainen on kusipää, jonka juttujen taso on nolla. On kuitenkin kiva vittuilla tuon tasoiselle muumiolle.

      • Samat sanat molempien.


      • NaapurinErno
        torre12 kirjoitti:

        Samat sanat molempien.

        Olet sinä kyllä ruma!!!


    • NaapurinErno

      Minunkin tekisi mieli pastaa, mutta ensin haluan munaa uskikselta ja TorréIta!!!!!

    • NaapurinErno

      Torre näyttää ihan Jammulta!!!!

      • Kristallivirtsa

        Polokeeko se tulupatonta Jammua?


    • mr.robinsson

      Tossa olet oikeassa, et kuka hullu tollasten porukkaan haluaisi. Toisaalta sinähän sen parhainten tiedät kun vissiin jossain lääkehuuruissa teet näitä ketjuja ja itsesi kanssa keskustelet. Normi jengi muuten kutsuu tuota hulluudeksi.

      • Tomi.Robisdon

        Grouhco Marx sanoi aikoinaan että miten minä voisin liittyä porukkaan joka hyväksyy minunlaisiavihmisiä jäseneksi. Tässä ihan sama juttu noiden hörhöjen Kansas kääntäen.


    • Enpä tiedä, ketä hörhöjä nyt mahdat tarkoittaa. Kaikki tänne kirjoittelevathan eivät ole uskovaisia. Jotainhan tämä palsta sinullekin varmaan merkitsee kun aika uskollisesti täällä kuitenkin jaksat käydä. Tällä palstalla on minulle merkitystä.

      • Tomi.Robisson

        Kuten jo aikaisemmin sanoin niin täältä saa hyvät naurut kun tämä on tahattoman komiikan kukkanen.


      • Tomi.Robisson kirjoitti:

        Kuten jo aikaisemmin sanoin niin täältä saa hyvät naurut kun tämä on tahattoman komiikan kukkanen.

        Silloinhan tällä on paljonkin merkitystä.


      • Tomi.Robisson kirjoitti:

        Kuten jo aikaisemmin sanoin niin täältä saa hyvät naurut kun tämä on tahattoman komiikan kukkanen.

        Silloinhan tällä on paljonkin merkitystä.


      • Huomauttaisin, että tämän aloittajan hörhöksi leimaama ei kuulu luterilaiseen kirkkoon ja hän ei edusta siksi tämän palstan luterilaista uskovaista, vaikka onkin nimennyt itsensä usko,vainen. Hän kuulema kuuluu samaan puolueeseen kuin minä eli KD:n. Mielestäni kyseinen kirjoittaja ei edusta kaikki palstan uskovaisia vaan on ihan oma persoonansa täällä. Minusta hän tuo ajoittain ihan asiantuntevaa näkemystä tänne aivan kuten "Kuusenjuuret" ja "mummomuori". Ilman oikeita uskovaisia kirjoittajia ei täällä olisi joillakin vähemmän uskovaisilla mitään syytä kirjoitella?

        Itse kuvittelin keväällä 2016 jollain toisella nimimerkillä ateisti-palstalla tekeväni ateisteista uskovaisia, mutta sitten palstan realiteetti opettivat, että siihen pystyy vain Jumala ja minä en ollut oikein viritetty kirjoittamaan sellaista, mikä saisi sillä palstalla tai täällä epäilijät uskomaan. Kunhan vain kirjoittelen omaksi huvikseen silloin tällöin tänne, kun ei jaksa mitään järkevämpää tehdä.


    • Tomi.Robinson

      Toistaiseksi ei ole kukaan vielä ilmoittautunut ja kertonut että on kokenut kääntymyksen tämän palstan kautta....

      • Ehkä tulet olemaan ensimmäinen.


      • torre12
        Tipale kirjoitti:

        Ehkä tulet olemaan ensimmäinen.

        Ei tapahdu. Olen ollut yhdeksän vuotta näillä palstoilla eikö kukaan ole muuttunut miksikään.

        Täällä ei kukaan tule uskoon.


      • viimeinen.tuomio.2
        torre12 kirjoitti:

        Ei tapahdu. Olen ollut yhdeksän vuotta näillä palstoilla eikö kukaan ole muuttunut miksikään.

        Täällä ei kukaan tule uskoon.

        Oon tullut Uskoon.

        Mutta hän oli homo jo ennen sitä samoinkuin minä, joten emme muuttuneet miksikään, se oli kyllä Jumalan tosi.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Oon tullut Uskoon.

        Mutta hän oli homo jo ennen sitä samoinkuin minä, joten emme muuttuneet miksikään, se oli kyllä Jumalan tosi.

        Tulit uskoon tällä palstalla?


      • viimeinen.tuomio.2
        torre12 kirjoitti:

        Tulit uskoon tällä palstalla?

        Kirjoitin Usko isolla.

        Ja Uskolla muuten olikin iso.

        Enkä puhunut mitään tästä palstasta.

        Luulisi homon tajuavan mun innuendot ilman rautalankaakin.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Kirjoitin Usko isolla.

        Ja Uskolla muuten olikin iso.

        Enkä puhunut mitään tästä palstasta.

        Luulisi homon tajuavan mun innuendot ilman rautalankaakin.

        Vähän kyllä Ihmettelin että olinko saanut sinusta aivan väärän käsityksen. Heh.


      • viimeinen.tuomio.2
        torre12 kirjoitti:

        Vähän kyllä Ihmettelin että olinko saanut sinusta aivan väärän käsityksen. Heh.

        No. palstan ihmisillä menee helposti sekaisin tahaton ja tahallinen komiikka. Itse pyrin tahalliseen.


      • NaapurinErno
        torre12 kirjoitti:

        Vähän kyllä Ihmettelin että olinko saanut sinusta aivan väärän käsityksen. Heh.

        Sinä olet homo kuten minäkin olen.


    • Tomi.Robinson

      Itsehän olen musIimi.

    • Tietty ristiriita tuossa aloituksessasi on. Sanot, ettei tällä ole mitään merkitystä yhtään mihinkään ja sitten kuitenkin että ainoa merkitys on komiikka.

      Varmasti on niin kuin kirjoitat, ettet sinä näe merkitystä tällä palstalla. Kuitenkin esim.minä näen paljonkin merkitystä tällä palstalla ja keskustelupalstoilla ylipäätään.
      Tällä nimenomaisella palstalla olen löytänyt hyviä kirjoittajia, joiden kommenttien kautta olen saanut iloa, pohdittavaa ja oivalluksia.

      Toisaalta olen nähnyt nettikirjoittelun erilaisia puolia ja olen saanut valmiuksia kohtata myös epäasiallisuutta ja törkyä , johon voi törmätä myös muualla elämässään ja minulle on hyötyä siitä, että kykenen olemaan asiallinen, vaikka toinen ei sitä olisi.

      Täällä myös oppii sen, että kannattaa säilyttää uteliaisuutensa ja katsella näitä keskuteluja, koska aina kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä.

      Oman maailmankuvan avartuminen on mielestäni hyvä asia ja siihenkin tämä tarjoaa mahdollisuuksia.

      Voi opetella katsomaan epäasiallisuuksien yli ja etsiä asiallisuutta.

      Minulle palstalla on merkitystä.

      • Ristiriitoja ja paradokseja meidän kaikkien kirjoituksissa taitaa olla. Enkä minä ole pystynyt opetella asiallisuutta kun hikeennyn niihin, jotka mielestäni tahallisesti valehtelevat tai minua ärsyttävät. Oikeastaan en haluakaan.

        Ja minulle palstalla on merkitystä nykyisin vain ajoittain, mutta luulen ymmärtäväni niitä, joille tällä on merkitystä.


      • >kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä.

        Tämä on Jehovan tosi. Ellei löytyisi, en täällä s(e)ik(k)ailisikaan. Aina se on kuin konvehdin saisi, kun törmää hienoon oivallukseen tai jännään uuteen tietoon. Netpunkki saisi muuten taas raportoida Trumplandiasta.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä.

        Tämä on Jehovan tosi. Ellei löytyisi, en täällä s(e)ik(k)ailisikaan. Aina se on kuin konvehdin saisi, kun törmää hienoon oivallukseen tai jännään uuteen tietoon. Netpunkki saisi muuten taas raportoida Trumplandiasta.

        Sinä et kyllä halutessasi ole ollenkaan sieltä huonoimmasta päästä kirjoittajana.


      • sage8 kirjoitti:

        Ristiriitoja ja paradokseja meidän kaikkien kirjoituksissa taitaa olla. Enkä minä ole pystynyt opetella asiallisuutta kun hikeennyn niihin, jotka mielestäni tahallisesti valehtelevat tai minua ärsyttävät. Oikeastaan en haluakaan.

        Ja minulle palstalla on merkitystä nykyisin vain ajoittain, mutta luulen ymmärtäväni niitä, joille tällä on merkitystä.

        Kyse omalla kohdallani onkin juuri ihmisten kohtaamisesta ja silloin ei ole merkitystä paikalla, jossa se kohtaaminen tapahtuu. Toisaalta on kyse oman maailmankuvan avartamisesta ja on vaikea keksiä paikkaa, jossa " tapaa" näin paljon erilaisia ihmisiä. Omassa elämässäni tarvitsen taitoa tulla toimeen kovastikin erilaisten ja eri tavalla ajattelevien ihmisten kanssa.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä.

        Tämä on Jehovan tosi. Ellei löytyisi, en täällä s(e)ik(k)ailisikaan. Aina se on kuin konvehdin saisi, kun törmää hienoon oivallukseen tai jännään uuteen tietoon. Netpunkki saisi muuten taas raportoida Trumplandiasta.

        Aika hieno oivallus tuo sikailija/ seikkailija. Kaipaan kyllä sitä , että panostaisit enemmän tuonkaltaiseen ja pohdintaan ylipäätään, mutta ymmärrän kyllä työlääntymisen palstan antiin joudenkin kirjoittajien osalta.


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Aika hieno oivallus tuo sikailija/ seikkailija. Kaipaan kyllä sitä , että panostaisit enemmän tuonkaltaiseen ja pohdintaan ylipäätään, mutta ymmärrän kyllä työlääntymisen palstan antiin joudenkin kirjoittajien osalta.

        Ongelmana joidenkin kirjoittajien Sacha Baron Cohen -tyylisessä konservatiivien itsensä solmuun puhuttamisessa (jota itsekin täällä lähinnä harrastan) on siinä, etteivät tyypit tajua omaa naurettavuuttaan ja siinä, että ne tyypit edes osaa hävetä. OK, pokerinaamainen koomikko paljastaa ihmisten tyhmyyden ja asenteet hetken leikkimällä mukana ja kannustamalla nämä puhumaan itsensä pussiin, mutta mikään ei näiden tyyppien elämässä muutu. He ovat vaan oikeasti noin hirveitä ihmisiä. Samasta puusta veistettyjä kuin tämän palstan johtava multinikki, usko.vainen (tai kuka nyt sitten tänään onkaan).

        Who Is America? -sarja taas tämän oivasti paljastaa. Vahinko vaan, ettei Who Is Russia? -sarjaa varmaankaan hän voisi elävänä tehdä loppuun saakka,


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Ongelmana joidenkin kirjoittajien Sacha Baron Cohen -tyylisessä konservatiivien itsensä solmuun puhuttamisessa (jota itsekin täällä lähinnä harrastan) on siinä, etteivät tyypit tajua omaa naurettavuuttaan ja siinä, että ne tyypit edes osaa hävetä. OK, pokerinaamainen koomikko paljastaa ihmisten tyhmyyden ja asenteet hetken leikkimällä mukana ja kannustamalla nämä puhumaan itsensä pussiin, mutta mikään ei näiden tyyppien elämässä muutu. He ovat vaan oikeasti noin hirveitä ihmisiä. Samasta puusta veistettyjä kuin tämän palstan johtava multinikki, usko.vainen (tai kuka nyt sitten tänään onkaan).

        Who Is America? -sarja taas tämän oivasti paljastaa. Vahinko vaan, ettei Who Is Russia? -sarjaa varmaankaan hän voisi elävänä tehdä loppuun saakka,

        Silloin kun joku ei ymmärrä omaa tyhmyyttään ja naurettavuuttaan tai eivät osaa hävetä, ongelma on niillä, jotka ymmärtävät ja kokevat sen ongelmana.


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Silloin kun joku ei ymmärrä omaa tyhmyyttään ja naurettavuuttaan tai eivät osaa hävetä, ongelma on niillä, jotka ymmärtävät ja kokevat sen ongelmana.

        Niin se siellä päässä taas valui kuin vesi hanhen selästä ;D


      • Hanhen selkä on sellainen ihan tarkoituksella.
        Asiasta kukkaruukkuun....keskustelimmeko me kanssasi taannoin nimimerkistä keskustellaan ja hänen käytöksestään minua kohtaan?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sinä et kyllä halutessasi ole ollenkaan sieltä huonoimmasta päästä kirjoittajana.

        Kiitos samoin. Usein ihmettelen, että "onks toi oikeesti "vaan" kokki".


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kiitos samoin. Usein ihmettelen, että "onks toi oikeesti "vaan" kokki".

        Aika ihana kommentti, kiitos 😊


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Hanhen selkä on sellainen ihan tarkoituksella.
        Asiasta kukkaruukkuun....keskustelimmeko me kanssasi taannoin nimimerkistä keskustellaan ja hänen käytöksestään minua kohtaan?

        Keskustelimme.

        Painotus menneessä aikamuodossa, koska asia ei selkeästikään ollut sinulle ongelma, vaan minulle, niin teidän keskinäiset asianne ovat minulle sitä vettä hanhen selässä.

        Edelleen olen sitä mieltä, että "keskustellaan" on mulkku. Voi olla sitten r-vikaisten tai l-vikaisten mulkku, mutta ne ovat tavallaan henkisellä tasolla ihan sama asia, joten väärinymmärryksen vaaraa hänen kohdallaan ei ole.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Keskustelimme.

        Painotus menneessä aikamuodossa, koska asia ei selkeästikään ollut sinulle ongelma, vaan minulle, niin teidän keskinäiset asianne ovat minulle sitä vettä hanhen selässä.

        Edelleen olen sitä mieltä, että "keskustellaan" on mulkku. Voi olla sitten r-vikaisten tai l-vikaisten mulkku, mutta ne ovat tavallaan henkisellä tasolla ihan sama asia, joten väärinymmärryksen vaaraa hänen kohdallaan ei ole.

        Sinulla on kummallinen tapa tulkita väärin ja oikaisu valuu kuin vesi hanhen selästä.


      • Eerikatässämoi: "Täällä myös oppii sen, että kannattaa säilyttää uteliaisuutensa ja katsella näitä keskuteluja, koska aina kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä."

        Minä olen samaa mieltä, että täältä löytyy useammalta palstalta helmiä ajoittain. Myös luterilaisuus -palstalla Eerikatässämoi ja mummomuori ovat tarjonneet esimerkiksi helmiä. Jotkut kateelliset "siat" ovat saaneet näitä helmiä ja yrittävät sitten joskus mitätöidä näitä helmiä ja toisia kirjoittajia.

        Ketkä pitävät palstaa naurettavina niin saavat siirtyä kirjoittamaan Hesarin mielipidekirjoituksiin. Siellä on tasokkaampaa seuraa, mutta itse he eivät välttämättä siellä julkaisukynnystä ehkä ylittäisi? Raamattu kieltää helmien heittämisen sioille, mutta onneksi täältä on muitakin kirjoittajia ja lukijoita kuin jotkut siat?


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sinulla on kummallinen tapa tulkita väärin ja oikaisu valuu kuin vesi hanhen selästä.

        Muodostan käsitykseni keskustelijasta saamani palautteen perusteella, en sen mukaan onko jollakulla nettihistoriaa täällä vuodesta 2001 tai onko kyseessä nimimerkin perusteella "nainen" tai "mies", rekattu tai rekkaamaton.

        Jos selkeä sääntörike ei johonkuhun näytä vaikuttavan palstalla, jossa on yhdellä ihmisellä useita nikkejä, niin siihen on syynsä.

        Harvoin olen vastakirjoittajasta väärässä. Mun tutka toimii erittäin hyvin.


      • viimeinen.tuomio.2
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Eerikatässämoi: "Täällä myös oppii sen, että kannattaa säilyttää uteliaisuutensa ja katsella näitä keskuteluja, koska aina kaikenlaisen epäasiallisuuden keskeltä löytyy myös helmiä."

        Minä olen samaa mieltä, että täältä löytyy useammalta palstalta helmiä ajoittain. Myös luterilaisuus -palstalla Eerikatässämoi ja mummomuori ovat tarjonneet esimerkiksi helmiä. Jotkut kateelliset "siat" ovat saaneet näitä helmiä ja yrittävät sitten joskus mitätöidä näitä helmiä ja toisia kirjoittajia.

        Ketkä pitävät palstaa naurettavina niin saavat siirtyä kirjoittamaan Hesarin mielipidekirjoituksiin. Siellä on tasokkaampaa seuraa, mutta itse he eivät välttämättä siellä julkaisukynnystä ehkä ylittäisi? Raamattu kieltää helmien heittämisen sioille, mutta onneksi täältä on muitakin kirjoittajia ja lukijoita kuin jotkut siat?

        Plussat sinulle Hesarin palstan maininnasta.

        Vähemmän tasokas kirjoittaja olisi toivottanut menoa valemedian keskustelupalstoille,


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Muodostan käsitykseni keskustelijasta saamani palautteen perusteella, en sen mukaan onko jollakulla nettihistoriaa täällä vuodesta 2001 tai onko kyseessä nimimerkin perusteella "nainen" tai "mies", rekattu tai rekkaamaton.

        Jos selkeä sääntörike ei johonkuhun näytä vaikuttavan palstalla, jossa on yhdellä ihmisellä useita nikkejä, niin siihen on syynsä.

        Harvoin olen vastakirjoittajasta väärässä. Mun tutka toimii erittäin hyvin.

        Epäilemättä tutkasi toimii...


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Epäilemättä tutkasi toimii...

        Hyvinhän tuo toimi kun viesti hävisi :D


    • NaapurinErno

      Merkitystä on sillä että uskis painuu v......n...😆😆😆

      • viimeinen.tuomio.2

        Tainnut muuten painua ihan palleja myöten, kun ei ole uskaltautunut omalla nikillään nettiin...

        Onnellinen täytyy olla siitä. Kenties hänen elämälleen nyt tulee muuta sisältöä. Yes!

        Kannattaa muuten tsekata Erno, jos sulla on vaimo, ettei usko.vainen ole painumassa häneen. On se vähän semmoinen lirkuttelija ja naistennaurattaja, että naiset varmasti ovat ihan kuin vahaa.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Tainnut muuten painua ihan palleja myöten, kun ei ole uskaltautunut omalla nikillään nettiin...

        Onnellinen täytyy olla siitä. Kenties hänen elämälleen nyt tulee muuta sisältöä. Yes!

        Kannattaa muuten tsekata Erno, jos sulla on vaimo, ettei usko.vainen ole painumassa häneen. On se vähän semmoinen lirkuttelija ja naistennaurattaja, että naiset varmasti ovat ihan kuin vahaa.

        Melkoista naisten vähättelyä...


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Melkoista naisten vähättelyä...

        Selkeästi et nyt kompannut usko.vainen-Ernoa yksinpuhelufantasiassaan :/

        Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella.

        Ja oikeilla ihmisillä tietysti tarkoitan niitä, jotka ovat vain se yksi ja oikea, eivätkä saman persoonan jakautumia.


      • viimeinen.tuomio.2

        Ilmankos usko.vainen ei jaksa aina kaikkia näppiksensä kirjaimia naputella. Luonnollinen selitys...kovaa peukuttamista! "Me so horny!" ;D


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Selkeästi et nyt kompannut usko.vainen-Ernoa yksinpuhelufantasiassaan :/

        Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella.

        Ja oikeilla ihmisillä tietysti tarkoitan niitä, jotka ovat vain se yksi ja oikea, eivätkä saman persoonan jakautumia.

        Juu...


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Selkeästi et nyt kompannut usko.vainen-Ernoa yksinpuhelufantasiassaan :/

        Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella.

        Ja oikeilla ihmisillä tietysti tarkoitan niitä, jotka ovat vain se yksi ja oikea, eivätkä saman persoonan jakautumia.

        "Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella."

        Näetkö sinä tämän palstan niin, että täällä ollaan jonkun puolella ja jotain vastaan? Tai että jos kommunikoi asiallisesti, hermojaan menettämättä jonkun kanssa, niin on sen henkilön kaveri? Minä näen tämän keskustelupalstana, jossa joskus ollaan samaa mieltä jonkun kanssa ja joskus eri mieltä. Samaa tai eri mieltä oleminen ei minusta ole puolen valitsemista ja kaveeraamista. Toki jonkun kanssa ajatukset osuvat useammin yhteen kuin jonkun toisen. Mutta keskustellahan voi kenen kanssa vain, sehän se keskustelun idea taitaa olla.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Selkeästi et nyt kompannut usko.vainen-Ernoa yksinpuhelufantasiassaan :/

        Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella.

        Ja oikeilla ihmisillä tietysti tarkoitan niitä, jotka ovat vain se yksi ja oikea, eivätkä saman persoonan jakautumia.

        "Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella."

        Näetkö sinä tämän palstan niin, että täällä ollaan jonkun puolella ja jotain vastaan? Tai että jos kommunikoi asiallisesti, hermojaan menettämättä jonkun kanssa, niin on sen henkilön kaveri? Minä näen tämän keskustelupalstana, jossa joskus ollaan samaa mieltä jonkun kanssa ja joskus eri mieltä. Samaa tai eri mieltä oleminen ei minusta ole puolen valitsemista ja kaveeraamista. Toki jonkun kanssa ajatukset osuvat useammin yhteen kuin jonkun toisen. Mutta keskustellahan voi kenen kanssa vain, sehän se keskustelun idea taitaa olla.


      • viimeinen.tuomio.2
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        "Hyvä, että pidät "usko.vaisen" puolta pahaa sovinistia eli minua kohtaan ja pystyt olemaan yhtä lailla kaveri "keskustellaan" kanssa.

        Täällä on tärkeää olla oikeiden ihmisten puolella."

        Näetkö sinä tämän palstan niin, että täällä ollaan jonkun puolella ja jotain vastaan? Tai että jos kommunikoi asiallisesti, hermojaan menettämättä jonkun kanssa, niin on sen henkilön kaveri? Minä näen tämän keskustelupalstana, jossa joskus ollaan samaa mieltä jonkun kanssa ja joskus eri mieltä. Samaa tai eri mieltä oleminen ei minusta ole puolen valitsemista ja kaveeraamista. Toki jonkun kanssa ajatukset osuvat useammin yhteen kuin jonkun toisen. Mutta keskustellahan voi kenen kanssa vain, sehän se keskustelun idea taitaa olla.

        Näen tämän palstan siten, että sinulla oli muutama yhteinen syöpään liittyvä sävel usko.vaisen kanssa ja se oli yksi harvoja hetkiä, jolloin usko.vaisen "rooli" katosi. Sittemmin hän on osannut peittää asiat paljon paremmin, jos kyse oli oikeasta taustatarinasta, joka inhimillistäisi hänet ja ilkeytensä. Mutta kun tähän ei sitten ole esimerkiksi minun sitä kysellessäni ja avoimesti hänelle puheenvuoroa antaessani ollut mitään halukkuutta palata, niin hirmu hankalaa on siihen uskoa, että "minulla oli syöpä ja söin lääkkeitä masennukseen niin, etten enää tiennyt kuka olen ja vuorokausirytmini sekosi ja sillä tiellä olen edelleen" olisi kuitenkaan se todellinen tarina.

        Selventäisihän se paljon, jos näin olisi, mutta ei sitä minulle oltu halukkaita kertomaan, kaikki pitää lukea jostain muuta kautta. Oma lähihistoriani on täynnä läheisten kuolemaa, syöpää ja muita sairauksia eikä lähiomaisen mt-ongelmaisuus tai homouden hyväksymättömyyskään sekään mikään outo juttu ole, vaikka itse pyrin olemaan muuta kuin itsetuhoinen tai masentunut.

        Ei kai se kenenkään maailmaa hajota, jos kertoo, että on hankala elämäntilanne ja juttukavereista olisi nyt huutava pula? Kun sen voi tehdä asiallisestikin ja palaute on varmasti paljon parempi.

        Selkeille ääliöille tai uskonhihhuleille kuitenkin arvoisensa palaute.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Näen tämän palstan siten, että sinulla oli muutama yhteinen syöpään liittyvä sävel usko.vaisen kanssa ja se oli yksi harvoja hetkiä, jolloin usko.vaisen "rooli" katosi. Sittemmin hän on osannut peittää asiat paljon paremmin, jos kyse oli oikeasta taustatarinasta, joka inhimillistäisi hänet ja ilkeytensä. Mutta kun tähän ei sitten ole esimerkiksi minun sitä kysellessäni ja avoimesti hänelle puheenvuoroa antaessani ollut mitään halukkuutta palata, niin hirmu hankalaa on siihen uskoa, että "minulla oli syöpä ja söin lääkkeitä masennukseen niin, etten enää tiennyt kuka olen ja vuorokausirytmini sekosi ja sillä tiellä olen edelleen" olisi kuitenkaan se todellinen tarina.

        Selventäisihän se paljon, jos näin olisi, mutta ei sitä minulle oltu halukkaita kertomaan, kaikki pitää lukea jostain muuta kautta. Oma lähihistoriani on täynnä läheisten kuolemaa, syöpää ja muita sairauksia eikä lähiomaisen mt-ongelmaisuus tai homouden hyväksymättömyyskään sekään mikään outo juttu ole, vaikka itse pyrin olemaan muuta kuin itsetuhoinen tai masentunut.

        Ei kai se kenenkään maailmaa hajota, jos kertoo, että on hankala elämäntilanne ja juttukavereista olisi nyt huutava pula? Kun sen voi tehdä asiallisestikin ja palaute on varmasti paljon parempi.

        Selkeille ääliöille tai uskonhihhuleille kuitenkin arvoisensa palaute.

        Ymmärsinkö nyt oikein, että kun usko.vainen ei sinulle vastannut syövästään, niin et usko hänellä sitä olleen? Masennuksestahan hän ei mitään kirjoittanutkaan. Minä uskon hänen sanojansa, tuskin hänellä mitään syytä olisi siitä valehdellakaan. Ehkä hänen suhtautumisensa sinuun on sellainen, että ei koe voivansa sinulle sellaisista asioista kertoa? Täällä kun helposti sitten saa kertomansa paskana niskaansa, niin helposti siinä tulee vähän varovaiseksi.

        "Ei kai se kenenkään maailmaa hajota, jos kertoo, että on hankala elämäntilanne ja juttukavereista olisi nyt huutava pula? Kun sen voi tehdä asiallisestikin ja palaute on varmasti paljon parempi."

        Minä olen valmis syövästäni kirjoittamaan kenen kanssa vaan, mutta en odota täältä saavani siihen asiaan juttuseuraa, koska se ei ole palstan aiheita.


      • viimeinen.tuomio.2
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Ymmärsinkö nyt oikein, että kun usko.vainen ei sinulle vastannut syövästään, niin et usko hänellä sitä olleen? Masennuksestahan hän ei mitään kirjoittanutkaan. Minä uskon hänen sanojansa, tuskin hänellä mitään syytä olisi siitä valehdellakaan. Ehkä hänen suhtautumisensa sinuun on sellainen, että ei koe voivansa sinulle sellaisista asioista kertoa? Täällä kun helposti sitten saa kertomansa paskana niskaansa, niin helposti siinä tulee vähän varovaiseksi.

        "Ei kai se kenenkään maailmaa hajota, jos kertoo, että on hankala elämäntilanne ja juttukavereista olisi nyt huutava pula? Kun sen voi tehdä asiallisestikin ja palaute on varmasti paljon parempi."

        Minä olen valmis syövästäni kirjoittamaan kenen kanssa vaan, mutta en odota täältä saavani siihen asiaan juttuseuraa, koska se ei ole palstan aiheita.

        Syövästä kirjoittaminen olisi erittäin paljon enemmän palstalle kuuluva aihe kuin ainainen kinastelu. Koska sitten ihminen oikeasti joutuu miettimään myös uskonasioita.

        Miten ihminen aika varmaan kuolemantuomioonsa suhtautuu? Löytyykö usko vai kokeeko että nyt kaikki loppuu ja katkeroidutaan pois uskosta ja Jumalasta, joka tämänkin riesaksi vielä elämään heitti? Vai onko ikuiseen elämään uskominen viimeisten aikojen paras lääke, että todellisesti koettu hirvittävä tuska nesteytyksen loppuessa ja kropan kuihtuessa edes jotenkin lievittyy Taivaassa?

        Onko elämässä tarkoitusta vai ollaanko täällä vain abortilta välttyneitä solumöykkyjä?


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Syövästä kirjoittaminen olisi erittäin paljon enemmän palstalle kuuluva aihe kuin ainainen kinastelu. Koska sitten ihminen oikeasti joutuu miettimään myös uskonasioita.

        Miten ihminen aika varmaan kuolemantuomioonsa suhtautuu? Löytyykö usko vai kokeeko että nyt kaikki loppuu ja katkeroidutaan pois uskosta ja Jumalasta, joka tämänkin riesaksi vielä elämään heitti? Vai onko ikuiseen elämään uskominen viimeisten aikojen paras lääke, että todellisesti koettu hirvittävä tuska nesteytyksen loppuessa ja kropan kuihtuessa edes jotenkin lievittyy Taivaassa?

        Onko elämässä tarkoitusta vai ollaanko täällä vain abortilta välttyneitä solumöykkyjä?

        No totta kyllä. Kuoleman miettiminen, silloin kun sen kuolemantuomion on saanut, on minulla ainakin ollut erilaista kuin ennen. Nyt siinä on tietty todellisuus mukana, en oikein sitä osaa selittää. Voisi olla mielenkiintoinen aihe keskusteltavaksi.


    • Pettyä voi vain omiin odotuksiinsa.
      Onko kahta samanmielistä uskovaa tai ateistia. Viisauden alku on siinä kun huomaa että some keskustelu ylipäätään on sitä mitä se on? Naurettavaa joten hyvinkin tarpeellista

      • Juuri noin .


      • viimeinen.tuomio.2

        Eli jos sanon, että olen samaa mieltä, niin todistan teorian, ettei löydy kahta samanmielistä vääräksi.
        Jos sanon olevani eri mieltä, niin petyt siihenkin vastaukseeni.

        Ei voi voittaa ;D


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Eli jos sanon, että olen samaa mieltä, niin todistan teorian, ettei löydy kahta samanmielistä vääräksi.
        Jos sanon olevani eri mieltä, niin petyt siihenkin vastaukseeni.

        Ei voi voittaa ;D

        Sellainen ihminen, joka ei lataa odotuksia toisiin tai siihen kuinka heidän tulisi käyttäytyä, ei pety silloin kun ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.


      • kui2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sellainen ihminen, joka ei lataa odotuksia toisiin tai siihen kuinka heidän tulisi käyttäytyä, ei pety silloin kun ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.

        Tuon sanoit tosi hyvin! "lainaan". :) omiin juttuihini tuon tekstin.


      • kui2
        kui2 kirjoitti:

        Tuon sanoit tosi hyvin! "lainaan". :) omiin juttuihini tuon tekstin.

        P.s. kerään aforismejä.


      • kui2

        Kiitos! :)


      • viimeinen.tuomio.2
        kui2 kirjoitti:

        P.s. kerään aforismejä.

        "Ei ne Luterilaisuus-palstan pienet teot, mutta suuret sanat."

        Ole hyvä. Laitoin lainausmerkitkin jo valmiiksi.


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Sellainen ihminen, joka ei lataa odotuksia toisiin tai siihen kuinka heidän tulisi käyttäytyä, ei pety silloin kun ihmiset ovat sellaisia kuin ovat.

        Jos jonkun nimimerkki on "viimeinen.tuomio.2", niin oletatko sieltä tulevan sinulle tai muille palstalaisille pääntaputuksia ja auringonpaistetta?

        Jos jonkun nimimerkki on "keskustellaan" oletatko hänen olevan kiinnostunut keskustelusta vai lähinnä v'ttuilusta ja sun kuviesi varastamisesta?

        Jos jonkun nimimerkki on "usko,vainen" oletatko hänen olevan uskossa vai uskontojen vastainen pilkkaaja?

        Onko ennakko-odotukset ja nimimerkit kohdillaan?


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Jos jonkun nimimerkki on "viimeinen.tuomio.2", niin oletatko sieltä tulevan sinulle tai muille palstalaisille pääntaputuksia ja auringonpaistetta?

        Jos jonkun nimimerkki on "keskustellaan" oletatko hänen olevan kiinnostunut keskustelusta vai lähinnä v'ttuilusta ja sun kuviesi varastamisesta?

        Jos jonkun nimimerkki on "usko,vainen" oletatko hänen olevan uskossa vai uskontojen vastainen pilkkaaja?

        Onko ennakko-odotukset ja nimimerkit kohdillaan?

        En oleta jonkun nimimerkin kirjoittavan jollakin tietyllä tavalla. Eikä sitä kyllä voi tietää miksi joku valitsee tietyn nikin. Hyvä tietysti tietää, että olet valinnut nikkisi ladellaksesi tuomioita, mikäli ymmärsin ajatuksesi oikein?


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Jos jonkun nimimerkki on "viimeinen.tuomio.2", niin oletatko sieltä tulevan sinulle tai muille palstalaisille pääntaputuksia ja auringonpaistetta?

        Jos jonkun nimimerkki on "keskustellaan" oletatko hänen olevan kiinnostunut keskustelusta vai lähinnä v'ttuilusta ja sun kuviesi varastamisesta?

        Jos jonkun nimimerkki on "usko,vainen" oletatko hänen olevan uskossa vai uskontojen vastainen pilkkaaja?

        Onko ennakko-odotukset ja nimimerkit kohdillaan?

        Oletko sinä olettanut ,että minä vain moikkailen?


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        En oleta jonkun nimimerkin kirjoittavan jollakin tietyllä tavalla. Eikä sitä kyllä voi tietää miksi joku valitsee tietyn nikin. Hyvä tietysti tietää, että olet valinnut nikkisi ladellaksesi tuomioita, mikäli ymmärsin ajatuksesi oikein?

        Hyvin väistit taas minkäänlaisen vastuun "usko.vaisen" ja "keskustellaan" kirjoittelun puolesta ;D Ei kiinnostanut, jostain kumman syystä ;D

        Oletko koskaan huomannut sellaista, että vaikka täällä on paljon rekisteröityneitä nikkejä, niin nämä kaksi "häirikköä" merkillisesti hiljenevät joka kerran kun keskustelemme?

        ;D


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Oletko sinä olettanut ,että minä vain moikkailen?

        Sehän on oiva tapa joko aloittaa keskustelu tai toisaalta lopettaa se.

        Moi,


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Hyvin väistit taas minkäänlaisen vastuun "usko.vaisen" ja "keskustellaan" kirjoittelun puolesta ;D Ei kiinnostanut, jostain kumman syystä ;D

        Oletko koskaan huomannut sellaista, että vaikka täällä on paljon rekisteröityneitä nikkejä, niin nämä kaksi "häirikköä" merkillisesti hiljenevät joka kerran kun keskustelemme?

        ;D

        Tarkoitatko että sinä tai minä olemme nuo mainitsemasi nikit?


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Eli jos sanon, että olen samaa mieltä, niin todistan teorian, ettei löydy kahta samanmielistä vääräksi.
        Jos sanon olevani eri mieltä, niin petyt siihenkin vastaukseeni.

        Ei voi voittaa ;D

        Vastaat kielteisesti tai myöntävästi kuitenkaan kukaan toinen ei tiedä mitä tunnet sen sanoessasi tai miten reagoit ollessasi jotain mieltä.
        Myönteisyyteen reagoidaan yleisimmin pilkaten joten siksikin täällä ilmenee vain kielteisyyttä


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tarkoitatko että sinä tai minä olemme nuo mainitsemasi nikit?

        Toinen meistä on selkeästi ilmoittanut kantansa em. nikkien suhteen, toisella meistä, jota ko. nikit ovat loukanneet, ei ole heistä mitään kommentoitavaa.

        Haluttomuutesi reagoida heihin palstalla, jossa näiden käytös on laajalti pidetty törkeänä ja jatkuvasti toivotaan heidän poistuvan milloin mihinkin ilmansuuntaan, kertoo myös asioita, halusitpa tai et.

        "Tarkoitatko että sinä tai minä olemme nuo mainitsemasi nikit?"

        Minulle on hyvin helppoa sanoa 100% varmasti, etten ole kumpikaan, enkä fanita kumpaakaan. Sinulta sitä kantaa ei näköjään saa edes hohtimilla ;D


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Toinen meistä on selkeästi ilmoittanut kantansa em. nikkien suhteen, toisella meistä, jota ko. nikit ovat loukanneet, ei ole heistä mitään kommentoitavaa.

        Haluttomuutesi reagoida heihin palstalla, jossa näiden käytös on laajalti pidetty törkeänä ja jatkuvasti toivotaan heidän poistuvan milloin mihinkin ilmansuuntaan, kertoo myös asioita, halusitpa tai et.

        "Tarkoitatko että sinä tai minä olemme nuo mainitsemasi nikit?"

        Minulle on hyvin helppoa sanoa 100% varmasti, etten ole kumpikaan, enkä fanita kumpaakaan. Sinulta sitä kantaa ei näköjään saa edes hohtimilla ;D

        "Toinen meistä on selkeästi ilmoittanut kantansa em. nikkien suhteen, toisella meistä, jota ko. nikit ovat loukanneet, ei ole heistä mitään kommentoitavaa. "

        Tarkoitat varmasti, että sinä olet ilmaissut kantasi selvästi ja silloin tietenkin minä olen se, jolla ei ole mitään kommentoitavaa heistä.
        Ehkä minulla ei ole heistä mitään kommentoitavaa, heille olen kyllä kertonut aika suoraan mitä ajattelen heidän tavastaan kohdella minua tai jotakuta muuta. Minusta taas juoruilu ei ole erityisen fiksua.

        "Haluttomuutesi reagoida heihin palstalla, jossa näiden käytös on laajalti pidetty törkeänä ja jatkuvasti toivotaan heidän poistuvan milloin mihinkin ilmansuuntaan, kertoo myös asioita, halusitpa tai et."

        Jos tarkoitat reagoimisella sitä, että nälvin ja juoruilen ja teen solvausaloituksia heistä ,niin ei , sillä tavalla en halua reagoida. Jos en kykene sanomaan suoraan kyseiselle henkilölle, on paras pitää suu supussa. Sanomallahan minä olen reagoinut. En näemme sinun haluamallasi tavalla, mutta omasta mielestäni hyvinkin voimakkaasti ole kertonut käsitykseni heidän toiminnastaan.

        "Minulle on hyvin helppoa sanoa 100% varmasti, etten ole kumpikaan, enkä fanita kumpaakaan. Sinulta sitä kantaa ei näköjään saa edes hohtimilla ;D"

        Varmasti on helppo, mutta mistä me muut voimme tietää, että olet rehellinen?

        Jos sinä haluat tietää olenko jompikumpi heistä, miksi et kysy suoraan? En ole kumpikaan ja se on 100% niin .
        Jos oikeasti ajattelet, että kirjoitan noilla nikeillä ja herjaan itseäni ja esittelen valokuvaani ja nälvin seksiseuran hakemisesta itseäni, kannattaa varmaan tarkistaa se tutka...


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        "Toinen meistä on selkeästi ilmoittanut kantansa em. nikkien suhteen, toisella meistä, jota ko. nikit ovat loukanneet, ei ole heistä mitään kommentoitavaa. "

        Tarkoitat varmasti, että sinä olet ilmaissut kantasi selvästi ja silloin tietenkin minä olen se, jolla ei ole mitään kommentoitavaa heistä.
        Ehkä minulla ei ole heistä mitään kommentoitavaa, heille olen kyllä kertonut aika suoraan mitä ajattelen heidän tavastaan kohdella minua tai jotakuta muuta. Minusta taas juoruilu ei ole erityisen fiksua.

        "Haluttomuutesi reagoida heihin palstalla, jossa näiden käytös on laajalti pidetty törkeänä ja jatkuvasti toivotaan heidän poistuvan milloin mihinkin ilmansuuntaan, kertoo myös asioita, halusitpa tai et."

        Jos tarkoitat reagoimisella sitä, että nälvin ja juoruilen ja teen solvausaloituksia heistä ,niin ei , sillä tavalla en halua reagoida. Jos en kykene sanomaan suoraan kyseiselle henkilölle, on paras pitää suu supussa. Sanomallahan minä olen reagoinut. En näemme sinun haluamallasi tavalla, mutta omasta mielestäni hyvinkin voimakkaasti ole kertonut käsitykseni heidän toiminnastaan.

        "Minulle on hyvin helppoa sanoa 100% varmasti, etten ole kumpikaan, enkä fanita kumpaakaan. Sinulta sitä kantaa ei näköjään saa edes hohtimilla ;D"

        Varmasti on helppo, mutta mistä me muut voimme tietää, että olet rehellinen?

        Jos sinä haluat tietää olenko jompikumpi heistä, miksi et kysy suoraan? En ole kumpikaan ja se on 100% niin .
        Jos oikeasti ajattelet, että kirjoitan noilla nikeillä ja herjaan itseäni ja esittelen valokuvaani ja nälvin seksiseuran hakemisesta itseäni, kannattaa varmaan tarkistaa se tutka...

        IP-tutka kertoo juuri metrin tarkkuudella, missä "usko.vainen"/"keskustellaan" on "lomalla."

        NaapurinErnon ja Eerikankin kannattaisi opetella netin salat.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        IP-tutka kertoo juuri metrin tarkkuudella, missä "usko.vainen"/"keskustellaan" on "lomalla."

        NaapurinErnon ja Eerikankin kannattaisi opetella netin salat.

        Kannattaa tarkistaa se tutka, se ei näytä toimivan, siis se tutka, jossa sinä meitä kirjoittajia tutkailet. "Markan talon" leluosaston alekorista ostettu tutka ei ole paras mahdollinen noihin hommiin. Kannattaa satsata laatuun, tarkkuuskin varmasti paranee.

        Sitä paitsi ,koska minä en ole usko.vainen ja /tai nikki keskustellaan, sinun täytyy olla. Ja silloin voinkin vetää sen johtopäätöksen, että noilla nikeillä olet bannattu ja nyt yrität epätoivoisesti saada tietoosi olenko minä ilmiantanut sinut ja jos olen mitä olen kertonut syyksi ja olenko jättänyt asian vain ylläpitoon vai olenko kenties tehnyt rikosilmoituksen, kuten täällä on jossain vaiheessa väläytelty jonkun tehneen. Mites hyvin minun tutkani toimii?


      • viimeinen.tuomio.2

        Nythän tuo kertoi 20 minuutin tarkkudella, että ei se ressukka missään "lomalla" ole, täällähän se kyttäilee :D


      • viimeinen.tuomio.2
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Nythän tuo kertoi 20 minuutin tarkkudella, että ei se ressukka missään "lomalla" ole, täällähän se kyttäilee :D

        Olen kyllä oikeasti pettynyt,

        Olen kirjoittanut kahdesti väärin: "suko.vainen" ja "tarkkudella" ja tässä on tulos, kukaan ei osaa lukea ja vaatia korjauksia!

        Eerika on näistä varmaan saanut kuitenkin totaalisen varmuuden, että tässä kirjoittaa usko.vainen. koska ne kirjoitusvirheet...

        Ja menee kyllä siinä olettamuksessa sekin tutka ihan päin Helvettiä :D


    • Minulla nauratti...

      Menin päivänä muutamana hakemaan ruohonleikkuria varastosta. Pikkuväkeä oli kyykyllään tutkimassa jotakin mitä maassa näkyi. Se oli hyvin kiinnostavaa, sen näki noista asennoista, kun kasvot oli melkein maassa.

      Yksi pojista oli kauempana, muissa puuhissa ja luontotutkija jolla r-kirjain ei vielä ollut hallussa huusi hänelle ; Hei tuu kattoon, täällä on mato mulkun suussa.

      Kysymys oli tietenkin muurahaisesta, eli murkusta.

      Kun palasin, poika sai satikutia pikku tytöltä, joka oikeutti huiskimisessa sillä, että poika oli puhunut rumia.

      • viimeinen.tuomio.2

        Taisi olla tämän vuoden ensimmäinen vitsi palstalla ja tätä mainostetaan "naurettavana" ja jotkut jopa luulevat, että vitsi on se, että lisäävät monta hymiötä lauseen loppuun.

        Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

        Kiitoksia, ymmärsin tuota huumoria varsin hyvin, minuakin nauratti.


      • Siitä se satikutin antaminen ja väärinymmärrykset alkavat.


      • viimeinen.tuomio.2
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Siitä se satikutin antaminen ja väärinymmärrykset alkavat.

        Kyllä vain.

        Sitten aletaan huudella kaikille "v'tun homoja", vaikka se voisi oikeastaan määritteenä koskea millään tasolla vain lesboja. Eikä se silloinkaan ole mikään loukkaava asia, ei homoille, eikä lesboille.

        Kyllä se sitten kuitenkin ymmärtää, miksi herkemmät miespuoliset heterot varmasti traumatisoituvat loppuiäkseen tästä kaksinkertaisesta vaar... anteeksi väärinkäsityksestä, jos joku sen heille erehtyy naamatusten sanomaan. Eikä eheytystä saa :(

        Miespuolista homoahan tuo "v'tun homo" ei siis millään tavalla loukkaa, vaikka joku saattaa näin luullakin.

        "Senkin kikkelinkikkelinkikkelinkikkelin homo" kannattaa kiusaajan opetella ja lapsilleen opettaa, jos oikeasti haluaa vastapuolta loukata ;D


      • Lapset on kyllä mainioita.


      • Lapsikatse.on.Julamasta
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Lapset on kyllä mainioita.

        Julama onki lapsikatseen kannalla.


      • viimeinen.tuomio.2
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Lapset on kyllä mainioita.

        "Senkin kikkelinkikkelinkikkelinkikkelin homo" täytyisi saada iskostettua jokaisen lapsen sanavarastoon, koska ei sitä kukaan voi vakavissaan loukkauksena pitää.

        Tai jos sallinette, niin "Voihan kuusenjuuret!" sitten vähän vanhemmille.


      • Julamaapelkäävä

        Suuseksi ilokseni tämä vitsi veti hymyä huuleen.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        "Senkin kikkelinkikkelinkikkelinkikkelin homo" täytyisi saada iskostettua jokaisen lapsen sanavarastoon, koska ei sitä kukaan voi vakavissaan loukkauksena pitää.

        Tai jos sallinette, niin "Voihan kuusenjuuret!" sitten vähän vanhemmille.

        Minusta hauskempi lapsille voisi olla joku sellainen joka ei sisällä sukupuolielimiä lainkaan eikä homoa. "Senkin senkin hetero"?

        Tuo vanhemmille tarkoitettu on huomattavasti paljon parempi kuin se nykyisin niin useasti käytetty. :)


      • viimeinen.tuomio.2
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Minusta hauskempi lapsille voisi olla joku sellainen joka ei sisällä sukupuolielimiä lainkaan eikä homoa. "Senkin senkin hetero"?

        Tuo vanhemmille tarkoitettu on huomattavasti paljon parempi kuin se nykyisin niin useasti käytetty. :)

        Pointti meni ohi. Lasten suusta kuuluu jo "v'tun homo!" Se on jo olemassa oleva tosiasia leikkikentällä tai koulussa.

        Kirjoitan tämän nyt niin, ettei sitä MILLÄÄN voi ymmärtää väärin (paitsi jos oikein haluaa):

        Kikkeli lasten suussa naurattaa kaikkia muita paitsi potentiaalisia pedoja. Eli jos itse loukkauksen sanojakin alkaa nauramaan jo viimeistään kolmannen kikkelin kohdalla, niin loukkaus menettää tehonsa.

        Jos joku on tosissaan ja puhkuu koko senkin kikkelinkikkelinkikkelinkikkelin homon läpi ja on edelleen tosikko, niin sitten ei muuta kuin tervemenoa eheytykseen.


    • "On suorastaan huvittavaa että nämä hörhöt kuvittelevat ilmeisesti että tällä kirjoitelulla he saavat jonkun ihmisen käännettyä uskovaiseksi. Saa ilmoittautua heti jokainen sellainen joka on kokenut uskovaisen herätyksen palstan kirjoittelun kautta. Saapas nähdä kuinka monta oikein ilmoittautuu?"

      On aika huvittavaa ajatella, että jos he eivät sinulle ilmoittaudu, niin heitä ei olisi. Totta on, että tällä palstalla voi törmätä aika luotaantyöntäviin teksteihin, mutta kyllä täältä voi sitä toistakin puolta löytyä.

    • "On suorastaan huvittavaa että nämä hörhöt kuvittelevat ilmeisesti että tällä kirjoitelulla he saavat jonkun ihmisen käännettyä uskovaiseksi. Saa ilmoittautua heti jokainen sellainen joka on kokenut uskovaisen herätyksen palstan kirjoittelun kautta. Saapas nähdä kuinka monta oikein ilmoittautuu?"

      On aika huvittavaa ajatella, että jos he eivät sinulle ilmoittaudu, niin heitä ei olisi. Totta on, että tällä palstalla voi törmätä aika luotaantyöntäviin teksteihin, mutta kyllä täältä voi sitä toistakin puolta löytyä.

    • crazy-mad-insane

      Mun mielestä koko tämä palsta on yksi iso paskakasa, mikä haisee aina vaan pahemmalle, mitä enemmän sitä pöyhii. Juttujen taso on oikeasti todella huono. Ainaista jankkaamista ja nitkusta asiasta x tai y. Trollailuun ja muiden ärsyttämiseen tämä palsta kyllä sopii.

      • Kun niillekkin jotka vihaavat intohimoisesti kaikenlaiseen uskonnollisuuteen viittaavia asioita on oltava purkautumisen mahdollisuus.
        Myöhemmin jos silloinkaan hekin huomaavat että heillä on sama tuska ja hätä kuin jokaisella ainoan oikean opin kannattajilla.
        Jokainen on "polulla" ja joidenkin polku vain kiertää samaa asemaan useita kertoja kunnes huomaavat matkata seuraavalle asemalle, siksi on arvokasta että toraillaan silloin kun on sen aika. kun kellään ei ole muuta kuin omat odotuksensa


    • Herra.Julama

      Eipäs naureskella naamat näkkärix.

    • Julaman.sanaa

      Kakkien on lopetettava naureskelu nyt. Julama ei tykkee tyhjän naarajista. Räkä nokasta ki tulee mies vaan tyhjän naarajasta tulloopi hintteli.

    • kysely

      Jos joku täällä yrittää käännyttää uskovaiseksi, niin voisi ilmoittautua ?

    • Tosi.asiassa

      Kyllähän tämä siinä mielessä on naurettava palsta kun tämän pitäisi käsitellä luterilaisuutta niin tämä käsittelee kaikkea muuta.

      • viimeinen.tuomio.2

        Tutkimattomat ovat Herrain tiet (ja vissiin joidenkin mummojenkin).


    • Yks'naurettava kysymys ?

      Oliko Jeesuksella jotain elimiä ihan vain turhan takia, koska hänellä ei ollut mitään käyttöä niille ? Vai oliko ?
      Koska apostolien teoissa on bar Jeesus, eli poika jeesus, jota Paavali ei voinut sietää vaan teki hänet sokeaksi.

      • ?? tämä vitsi meni ohi


    • Pastahirviö

      Luterilaisuus pasta paras pasta.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1734
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1045
    5. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      984
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      950
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      863
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      822
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      814
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      813
    Aihe