Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sallitko+hiukan+ajatella:
Vai+sellaisen+voit+menettää+joka+sinulla+on.+Jos+jokin+on+jollakin+toisella+voitko+sinä+sen+menettää,+tai+hävittää?
24.03.2018 17:55
Juuri+näin+ja+enkö+juuri+silloin+luota+enemmän+omaan+näkemyseeni+jos+se+kerta+on+"terve"
Hän+"näkee"+asiat+kästtämättömistä+syistä+omalla+tavallaan.+Eikö+silloin+ole+hyvä+ajatella+että+on+kysymys+kuitenkin+minun+"virheestäni+-++käsittämättömyydestäni"?+Ilman+pienintäkään+syyllisyyttä+itseä+kohtaan.+En+ole+askeltakaan+kulkenut+hänen+saappaissaan
Olen+kiinnostunut+ajatuksesta+-+Maailma+on+hologrammi.
En+halua+provosoitua+siksi+että+minä+katselen+omaa+maailmankuvani+-+ei+tarkoita+että+ymmärtäisin+tai+hyväksyisin+hänen+maailmankuvansa+kun+itse+asiassa+en+edes+näe+sitä.
Miksi+siis+kiusaisin+tuttua+ihmistä+eli+itseäni,+olenhan+kuitenkin+itseni+kanssa+koko+ikäni.
Tarviiko+Jumala+kopion+jostakin,+olisiko+minusta+jossain+kopio,+toivottavasti+ei,+joten+siksi+muistan+käskyä+rakasta+itseäsi.+En+ole+turhan+vuoksi+se+joka+olen+koska+Jumala+on+KÄSKENYT+minua+rakastamaan+itseäni+ja+rakkaus+rakoilee+jos+provosoidun+vain+siksi+että+näen+asiat+omalla+tavallani+eli+siksi+että+Jumala+loi+minut+kaltaisekseen???
nyt+pitää+mennä
24.03.2018 13:00
olkaamme+sovinnollisia+kun+jokaisella+on+"ihmisen+ikävä+toisen+luo"
Kun+on+pettynyt+riitävän+kipeästi+nousee+katkeruus+ja+viha,+kun+muuten+"ei+päse+toisen+luo"
24.03.2018 12:23
Kun+ihmisen+kohtaaminen+on+ainoa+mikä+on.
Kun+ostat+jotain+niin+usein+käy+mielessä+miltä+tämä+näyttä+muiden+silmissä
Kun+teet+jotain+taka-ajatuksena+on+mitä+muut+tästä+sanovat
Lukiessasi+vastauksen+kirjoitukseesi+tiedät+miltä+se+sinussa+tuntuu,+olet+tullut+huomioiduksi,+et+ole+yksin,++sinäkin+olet+jotain.+
Nuo+ovat+melkoisen+vakavia+tuntemuksia.+On+aliotettu+maailmansotia+kun+on+jääty+vaille+oikealta+tuntuvaa+huomiota.+On+aloitettu+meetoo+kamppanioita+kun+ei+ole+tullut+oikeudenmukaiselta+tuntuvaa+kohtelua.
Omaa+tuntemustaan+täällä+jokainen+kokee+ja+mittaa.+Ei+voi+miettiä+muita+kuin+omia+ajatuksiaan.++Sitten+on+kuvitelma+että+toisen+ajatusten+muuttaminen+on+oma+elämäntehtävä+ja+missä+sen+paremmin+tekee+kuin+täällä,+kun+oikein+rumasti+kirjoittaa+niin+kuvittelee+tulleensa+varmasti+huomatuksi.+Minulla+on+suurempi+nappi,+tulin+ainakin+huomatuksi.
24.03.2018 09:52
he-ma+vastaa+juuri+kuten+siellä+toisellakin+puolella+koetaan+eli+kokija+"muistaa"+tietyn+kohtaamisen+jolloin+ne+jotka+kohtaavat+ovat+kokemuksensa+mukaisessa+"sukupuolessa"
he-ma+on+kokenut+"pyykimuijien"+tarinan+jolloin+hänellä+on+tarinan+mukaiset+"sukupuolet"+muutoinhan+hän+ei+tietäisi+juuri+niiden+kyseisten+pyykkimuijien+olleen+tarinoimassa.
Brina+kertoo+siltä+tasolta+jossa+on++vain+kohtaamisen+sisältö+ei+sitä+persoonaa+-sukupuolta-+jotka+hahmottivat+sisällön.+Jos+sallitaan+ajatus+että+persoona+on+menneiden+muistikuvien+summa,+siihen+silloin+sopii+ajatus+sukupuolesta.
Kun+mieli+alkaa+kokemaan+ainoastaan+nyt+hetkeä+siinä+ei+ole+persoonaa+vaan+ikuinen+nyt.
Onhan+esim.+kokemus+musiikista.+Useinkaan+ei+musiikissa+koeta+sukupuolta,+(mennyttä+eikä+tulevaa)+kokemus+on+silti+hyvinkin+koskettava.+On+paljonkin+kokemuksia+ilman+sukupuolisuutta.
22.03.2018 15:23
Muutamille+on+välttämätöntä+sanoa+mahdollisiman+ilkeästi+ja+kokea+sanomansa.+Heitä+on+hyvä+ymmärtää+että+muualla+ei+sitä+voi+kokeilla+ja+kokea.+
Lukjoita+näillä+sivuila+on+satoja,+kirjoitajia+muutama+sata+joista+tosi+avutomia+eli+autettavia+on+joitakin+joten+se+heille+sallittakoon
Eikö+juuri+siinä+ole+paras+paikka+mitata+omaa+käsitystään+"uskoaan"+kun+lueskelee+näiden+autettavien+ajatuksia.+He+ovat+täällä+saadakseen+apua=rakkautta+ja+anteeksiantoa.+Toisin+sanoen+sääntöjen+rikkominen+on+syy+olla+täällä.
22.03.2018 09:37
Hyvä+kysymys+aloittajalta.
Miksi+blasebo+toimii+50/50+kuten+lääke+tai+jopa+paremmin
Miksi+urheilijan+pitää+oppia+voittamaan+voittaakseen
Miksi+ihmsen+pitää+uskoa+tekemiseensä+-+omaan+peliinsä+-+kuten+jääkiekoilijan+uskontunnustusta+nykyisin+toistetaan+yhtämittaisesti+joka+pelissä.
Jääkeiekko+on+uskonto+siinä+kuin+mikä+hyvänsä+pakkomielle?
Jeesuksen+kerotaan+sanoneen;+"Sinulle+tapahtuu+sinun+uskosi+mukaisesti"+Siksikö+se+toteutuu+koska+tiedetään+että+niin+on+sanottu+vai+sikiskö+että+siitä+on+omaa+kokemusta?
Omasta+kokemuksestani+vastaan+että+mielen+voima+on+suunnaton+jopa+mittaamaton,+keho+toimi+sen+mukaan+minkä+mieli+kokee+välttämättömäksi.+On+tuhansia+kertomuksia+joissa+ihminen+on+pystynyt+käsittämätömiin+suorituksiin+keskittyesään+auttamaan.+Silloin+on+täysin+jäänyt+tai+jopa+lakannut+epäilys,+on+ryhdytty+auttamaan+pohdiskelun+sijasta.+Sitä+minä+sanoisin+sokeaksi+uskoksi.
Usko+muuttuu+tiedoksi+ei+sokeaksi+mielen+voimalla.
21.03.2018 10:03
Kuten+sanoin+minä+tiedän+sen+mikä+on+jokaiselle+aina+lopulta+yhteistä+ja+samaa
Hyvään+alkuun+pääsee+https://fi.wikipedia.org/wiki/Barry_Long
17.03.2018 17:49
Viimeinen+tuomio+on+tuomio+Rakkauteen+koska+mitään+muuta+ei+ole
17.03.2018 16:59
Näinkö+Jeesus+esittäisi+ilosanomaansa+taivasten+valtakunnasta,+ehkäpä+hyvinkin.+Varmaan+Hän+valitsisi+tyylin+kuulijoiden+mukaan.
Tällätavoin+monistamalla+samaa+tekstiä+jatkuvasti+vaikutus+alkaa+pikemminkin+tökkiä.
Ehkäpä+tässä+on+yksi+hyvä+perustelu+sille+ettei+Jeesus+itse+kirjoitanut+mitään.+Sitä+tekstiä+olisi+papukaijan+tavoin+toistettu+(haukionkalahaukionkala....)+jolloin+sanoman+sisältö+olisi+tyystin+menetetty.
Samion+tapahtuu+sinun+rakas+"Herätys"+testisi+kanssa.+Varmaan+on+lukijoita+jotka+ihailevat+...+monet+kuitenkin+kokevat+TYYLISI+oudoksi+joten+sisältöönkään+ei+ritä+kiinnostusta.
Jokaisen+on+saatava+maljansa+täytenä.+Valoa+ja+voimaa+sinulle+Herätys
17.03.2018 10:00
Sen+näkee+sitten+-+mitä+elämää+se+sellainen+on+jonka+jo+nyt+tietäisi.+Oikeaan+elämään+kuuluu+ilo+ja+rauha.+Kuka+sen+mistäkin+saa+eli+löytää,+mene+ja+tiedä.
Jeesuksen+kerrotaan+sanoneen:+Sinulle+tapahtuu+sinun+uskosi+mukaan.
+Joten+siitä+on+hyvä+jatkaa....?
16.03.2018 15:46
Täydellisiä+todisteita+jokaiselta
Koska+tietää+että+on+harha+se+tarkoittaa+että+on+myös+totuus,+vastakohta,+loppu=+alku.+Juuri+se+todistaa+totuuden+olemassaolon.+Ei+ole+valoa+ilman+varjoa+tässä+olomuodossa.
Nimityksistä+ei+tule+puutetta
16.03.2018 15:36
Mikä+olisi+sinulle+kelvollinen+todiste.+Oletko+tosissaan+sitä+mieltä+että+sinun+hyväksymä+todiste+kelpaisi+kenellekään.+Voisiko+tuosta+vaan+kieltää+kenenkään+epäilyn.+Loppusiko+epäily+käskemällä?
Silloinhan+sinä+liittyisit+niihin+pilkattuihin+jotka+ilmoittavat+tietävänsä+ainoan+oikean+totuuden,+kuvitteletko+pystyväsi.+Voihan+olla+että+olet+jo+tietoinen.....
Tervetuloa+joukkoon.++Minulla+on+todisteet+jotka+kelpaavat+minulle.+Sinun+pitää+löytää+omasi,+sikäli+jos+todella+niin+haluat
15.03.2018 18:09
Elämä+on+yksi+ikuisesti+pysyvä+loputon+ajaton.+Poikkean+joskus+kehoon+ja+olen+Elämän+virrassa+aina.
14.03.2018 08:57
Satuit+sitten+kirjoittamaaan++juuri+noin,+sattumalta?
Tosi+on+että+asiat+joita+minä+havaitsen+eivät+ole+sinun+havaintojasi
11.03.2018 21:45
Kun+ainoastaan+toista+EI+voi+olla
Alkesta+alkaen+jos+on+käsite+2+täytyy+olla+myös1+jos+on+hyvä+on+oltava+joku+mihin+vertaa=paha+eli+vastakohta
Yksi+eli+ykseys,+kokonaisuus,+kaikkeus,+sisältää+KAIKEN+ollakseen+kaikkeus.
Oma+valinta+on+oma+elämä,+ilman+valintaa+ei+ole+elämää,+Valitse+oleminen,+jätä+mittaaminen.+jätä+märittely
Muutama+päivä+sitten+oli+hesarissa+artikkeli+alkeishiukasen+kaksoisrakokokeesta:+Kun+tukija+määriteli+mittaustavan+kokeen+tulos+oli+toisenlainen,+jos+tetiin+koe+ilman+ennakkoasennetta.
Elä+ilman+ennakkasennetta+näet+erilaisen+maailman+kuin+jos+aamusta+alkaen+kiroilet+Jumalan+maailman+pahuuta.
Kannataa+kokeilla,+eikö+++"pahuutta"++ole+jo+kokeiltu,+jos+se+olisi+ratkaisu+olisimme+jo+kivikaudella++selättäneet+sen
Tästä+on+kirjakin
http://www.miraclestudies.net/Finnish.html
11.03.2018 17:09
Jää+hieman+avoimeksi+-+seuraus+vai+syy?+Aivot+vai+henki?+Vai+kemia?
Mielestäni+sinun+on+kuljettava+sinun+polkuasi,+vain+sinun+kysymyksesi+avautuvat+sinulle+siten+kuin+sinä+tunnet+-++tilasi.
Olen+tässä+tietystä+syystä+joka+on+seuraus+jostakin.+Kun+joku+kokee+että+tähän+on+vaikuttanut+Pyhä+Henki+samoin+tähän+on+vaikuttanut+aloittaja+dopamiiniryöppy+eikä+lainkaan+tarvita+epäillä+syy+seuraus+järjestystä+ei+tunnetilaa.
dopamiiniryöppy+on+tiettyy+henkilö+hengissä+=+eleossa+(tuunetilassa+jos+käytän+hänen+ajatustaan)
Pyhä+Henki+on+henki
11.03.2018 10:01
Uskosta+ihmeeseen+kertoo+eniten+tämä+tapa+väittää+että+sinun+XX++kokemuksesi+jostakin+ei+voi+olla+totta,+vaan+ainoastaan+minun++YY+kokemukseni+jostakin+on+totta.
Voiko+suurempaa+ihmettä+olla
10.03.2018 09:34
"Mitä+helvetin+lapsellista+on+kirjoittaa+taikauskoisista+ilmiöistä,+jotka+ovat+tosiasia?+Kristinuskoon+kuuluu+oleellisena+osana+usko+demoneihin,+riivaajiin+ja+niiden+manaamiseen.+Se+on+taikauskoa.+PISTE."
Koska+en+tiedä+mitkä+tarkoitusperät+kullakin+kirjoitajalla+on.+Enimmin+kallistun+sen+puoleen+että+on+nimenomaan+kirjoitettu+"Raamatuntuntijan"+ominaisuudessa+jotta+madollisimman+ilkeä+ja+pilkallinen+vaikutelma+osuisi+niitä+kohtaan+jota+vaikuttavat+vilpittömiltä+etsjöiltä.
Kirjoitukset+ovat+totta+mutta+mikä+on+sisältö,+sanoma+ja+pyrkimys.
Sitten+saadaan+sen+mukainen+vastus+kuin+on+haluttu,+eli+täysi+rähinä+henkilöstä,+sisällöstä+viis.
"varsinkin+sen+tiukassa+tulkinnassa,+kaikenlaisia+älyttömiä+tabuja,+kieltoja+ja+taikauskoisia+luuloja,+jotka+eivät+kuulu+nykyaikaan"
Tiukkaa+tulkintaa+kirjoittavat+nimenomaan+ne+jotka+haluavat+näytellä+asiantuntijaa+jotta+aatteen+kapea-alaisuus+varmasti+tulee+selväksi.
Vieläkin+jatkan.+Kun+muutama+tuhatta+vuotta+sitten+vaivoja,+sairauksia,+vastoinkäymisiä+NIMITETTIIN+rivaaajiksi,+taikuudeksi,+manaamiseksi+jne.
Nyt+puhutaan+viruksista,+tulehduksista+ja+VALMENTAJISTA,+mitä+valmentaja+on+muuta+kuin+manaaja.
Nyt+on+hyvä+pilkata+muinaista+sanastoa+kun+sisältöä+ei+yritetäkkään+ymmärtää.+Ne+jotka+ymmärtävät+hiukankin+eivät+näille+sivuille+vaivaudu+kun+seuraava+vastaus+käsittelee+kirjoittajan+typeryyttä.+Sanomasta+ei+välitetä+kun+se+ei+ole+riittävän+repivää,+se+on+lliian+sovinnolista+je+sehän+taas+on+täyttä+typeryyttä
08.03.2018 16:08
Tarvitseeko+Raamattua+kehittää.+Minä+kehitän+käsitystäni+Raamtusta+olisiko+siinä+mitään??
08.03.2018 10:07
71 / 121