Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Juuri+näin+ja+enkö+juuri+silloin+luota+enemmän+omaan+näkemyseeni+jos+se+kerta+on+"terve"Hän+"näkee"+asiat+kästtämättömistä+syistä+omalla+tavallaan.+Eikö+silloin+ole+hyvä+ajatella+että+on+kysymys+kuitenkin+minun+"virheestäni+-++käsittämättömyydestäni"?+Ilman+pienintäkään+syyllisyyttä+itseä+kohtaan.+En+ole+askeltakaan+kulkenut+hänen+saappaissaanOlen+kiinnostunut+ajatuksesta+-+Maailma+on+hologrammi.En+halua+provosoitua+siksi+että+minä+katselen+omaa+maailmankuvani+-+ei+tarkoita+että+ymmärtäisin+tai+hyväksyisin+hänen+maailmankuvansa+kun+itse+asiassa+en+edes+näe+sitä.Miksi+siis+kiusaisin+tuttua+ihmistä+eli+itseäni,+olenhan+kuitenkin+itseni+kanssa+koko+ikäni.Tarviiko+Jumala+kopion+jostakin,+olisiko+minusta+jossain+kopio,+toivottavasti+ei,+joten+siksi+muistan+käskyä+rakasta+itseäsi.+En+ole+turhan+vuoksi+se+joka+olen+koska+Jumala+on+KÄSKENYT+minua+rakastamaan+itseäni+ja+rakkaus+rakoilee+jos+provosoidun+vain+siksi+että+näen+asiat+omalla+tavallani+eli+siksi+että+Jumala+loi+minut+kaltaisekseen???nyt+pitää+mennä
  2. "Mitä+helvetin+lapsellista+on+kirjoittaa+taikauskoisista+ilmiöistä,+jotka+ovat+tosiasia?+Kristinuskoon+kuuluu+oleellisena+osana+usko+demoneihin,+riivaajiin+ja+niiden+manaamiseen.+Se+on+taikauskoa.+PISTE."Koska+en+tiedä+mitkä+tarkoitusperät+kullakin+kirjoitajalla+on.+Enimmin+kallistun+sen+puoleen+että+on+nimenomaan+kirjoitettu+"Raamatuntuntijan"+ominaisuudessa+jotta+madollisimman+ilkeä+ja+pilkallinen+vaikutelma+osuisi+niitä+kohtaan+jota+vaikuttavat+vilpittömiltä+etsjöiltä.Kirjoitukset+ovat+totta+mutta+mikä+on+sisältö,+sanoma+ja+pyrkimys.Sitten+saadaan+sen+mukainen+vastus+kuin+on+haluttu,+eli+täysi+rähinä+henkilöstä,+sisällöstä+viis."varsinkin+sen+tiukassa+tulkinnassa,+kaikenlaisia+älyttömiä+tabuja,+kieltoja+ja+taikauskoisia+luuloja,+jotka+eivät+kuulu+nykyaikaan"Tiukkaa+tulkintaa+kirjoittavat+nimenomaan+ne+jotka+haluavat+näytellä+asiantuntijaa+jotta+aatteen+kapea-alaisuus+varmasti+tulee+selväksi.Vieläkin+jatkan.+Kun+muutama+tuhatta+vuotta+sitten+vaivoja,+sairauksia,+vastoinkäymisiä+NIMITETTIIN+rivaaajiksi,+taikuudeksi,+manaamiseksi+jne.Nyt+puhutaan+viruksista,+tulehduksista+ja+VALMENTAJISTA,+mitä+valmentaja+on+muuta+kuin+manaaja.Nyt+on+hyvä+pilkata+muinaista+sanastoa+kun+sisältöä+ei+yritetäkkään+ymmärtää.+Ne+jotka+ymmärtävät+hiukankin+eivät+näille+sivuille+vaivaudu+kun+seuraava+vastaus+käsittelee+kirjoittajan+typeryyttä.+Sanomasta+ei+välitetä+kun+se+ei+ole+riittävän+repivää,+se+on+lliian+sovinnolista+je+sehän+taas+on+täyttä+typeryyttä