esitän jumalan katoamistempun

uskonnollinentemppu

Miten voit sen esittää, kun jumala on ollut kadoksissa koko ajan.

25

346

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi.että

Olen ateisti kun en ole löytänyt jumalaa,

• "Olen ateisti kun en ole löytänyt jumalaa, "

Todennäköisesti et ole löytänyt Jumalaa samasta syystä, kuin rosvo ei löydä poliisia eikä hiiri löydä kissaa!

• outo.juttu.kyllä

Uskovaisten mielestä se on koko ajan jossain ihmeellisessä paikassa, mutta he eivät kuitenkaan tiedä tuosta lomakohteestaan tuon taivaallista.

• TähtiNimimerkki

Jumala on edelleen ilmestyksen Jumala.
      Hän onkyllä kykenevä ilmestymään sinullekin.

• uskotko-uskova

Minä ilmestyn sinulle uniin, jos jatkat valehtelua.

• TähtiNimimerkki

Minun Jumala on kyllä sellainen ilmestys että itekin joskus omaa kuvaansa säikähtää. Jos teet nätin Jumalan itsellesi, naiset vie. Jos ruman, lapset pelkää. :( Ei oo hellpoa keksiä Jumalaa

samat ongelmat jo 2000 vuotta sitten. Ra on paras. sitten.

• TähtiNimimerkki
        uskotko-uskova kirjoitti:

Minä ilmestyn sinulle uniin, jos jatkat valehtelua.

Moni kristitty ilmestyikin uuneihin kun vieraili Saksalaisten kristittyjen leirikeskuksessa, olikohan rippikolu siellä 1943, kun Jumalakin sen salli?????

• AteistiVaan

”Jumala on edelleen ilmestyksen Jumala.
        Hän onkyllä kykenevä ilmestymään sinullekin.”

En usko että Jumala on ilmestynyt sinullekaan. Kerroppa miten erotat ”Jumalan” oman alitajuntasi ja mielikuvituksesi luomasta kuvitelmasta?

• Sallitko hiukan ajatella:
      Vai sellaisen voit menettää joka sinulla on. Jos jokin on jollakin toisella voitko sinä sen menettää, tai hävittää?

• olikonäin

Se on sinun päässäsi ja olet perinyt sen vanhemmiltasi.

• mankelikello

Jos sinulla on jotain mätää päässäsi, lääkäri voi auttaa.

• olikonäin kirjoitti:

Se on sinun päässäsi ja olet perinyt sen vanhemmiltasi.

ensinäkin 24.3.2018 19.20 enkelipallo nimissä oleva viesti ei ole enkelipallon 24.3.2018 17:55 viesti. Tässä on kysymyksessä nikin varastaminen.

enkelipaIlo 24.3.2018 19:19 Myös tässä on jokin minulle vieras esiintyminen. Näköjään rekisteröityä nimimerkkiä pystyy joku käyttämään "vapaasti"?

olikonäin 24.3.2018 18:55 viestiin vastaisin. Olen oma itseni vanhemmistani huolimatta. Opin paljon asioita myös muualta kuin vanhemmiltani.

• TähtiNimimerkki

No hyvä kun opit, kuulostat masentuneelta....

• TähtiNimimerkki kirjoitti:

No hyvä kun opit, kuulostat masentuneelta....

Tosiaan minulta ei ole aiemmin varastettu nikkiä. Ei siitä masentua tarvitse, kunhan totesin. Vaikuttaa siltä että ylläpito on reagoinut myös. Kiitos

• nikkilänapu
        enkelipallo kirjoitti:

Tosiaan minulta ei ole aiemmin varastettu nikkiä. Ei siitä masentua tarvitse, kunhan totesin. Vaikuttaa siltä että ylläpito on reagoinut myös. Kiitos

Olet menettämässä järkeäsi ei sinulta mitään ole varastettu.

• hiihaahuuhaa

Krisseleiden jumalan ainoa ominaisuus näyttää olevan hämmästyttävä kyky pysyä täydellisesti piilossa aina ja iankaiken. Kyseinen entiteetti on yhtä täydellisesti kateissa kuin järkevät ajatukset hihhulin päästä, eli ei mitään havaintoja sellaisesta koskaan.

• OnOnjaAinaon

Kuka muistaa monenko liiton välillä Hän kävi maailmassa?

• josrahaasaa

Saako hyvät liiton korvaukset.

• "Miten voit sen esittää, kun jumala on ollut kadoksissa koko ajan."

Kenelle on kateissa, kenelle ei! Minulle ei ole ainakaan kateissa!

• jumalaesiin

Näytä ihmeessä muillekin, vai tienaatko ruhtinaallisesti valheellasi.

• Jos ihmiseltä on Jumala kadoksissa, niin silloin häneltä on järki kadoksissa, koska ilman Jumalaa ei voi olla järkeäkään.

• zzaa

Jumala tulee kyllä ilmestymään sinulle, haluat sitten sitä tai et. Sillä kaikki on syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Niin sinäkin ja raamattu sanoo, että" Jumala kateuteen asti halajaa sitä henkeä, jonka hän on pannut sinuun asumaan". Siis et pääse karkuun Jumalaa. Raamattu sanoo edelleen että, Jeesus Kristus kutsuu ihmistä pelastukseen kahdesti, jopa kolmesti. Niitä aikoja sanotaan etsikko ajoiksi. Älä paaduta silloin sydäntäsi,Jeesus kuoli ristillä juuri sinun edestäsi, vaan ota hänet vastaan sydämeesi, saat kokea Jumalan rakkauden ja anteeksi annon.

• Olen iloinen, että Jumala on kanssani aina 24h vuorokaudessa eikä Hän ole koskaan kadoksissa!

• hoksottomalli

Herranjestas, mitä hoksottimia.

• Jobinpostia

Job.7:8 Ken minut näki, sen silmä ei minua enää näe, sinun silmäsi etsivät minua, mutta minua ei enää ole. Näin se Jumala katoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4001
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1464
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1298
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      313
      1241
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      61
      1184
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1130
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      45
      1104
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      961
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      895
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      838
    Aihe