Vapaa kuvaus

Aloituksia

63

Kommenttia

2419

1. Siinä+kuulimme+sinun+näkemyksesi+minä+en+tiedä+mitä+silloin+tulisin+sanoneeksi.+Aika+jännä+olisi+jos+joku+toinen+olisi+lausunut+samat+sanat+minun+viestini+innoittamana.Koetko+jossain+ristiriitaa?
  2. Joltisenkin+oman+kokemukseni+mukaan+henkinen+todellisuus+on+olemassa+ja+tulee+havaittavaksi+monista+eri+syistä.Pikaisesti+ajatellen+on+hyviä+ja+pahoja+henkiä.Tällainen+ajattelu+on+hiukan+omahyväistä,+mutta+henkilö+esim.+sinä+olet+tiettyyn+määrään+saakka+kehittynyt.+Sinulla+on+tietty+valmius,+nyt+sinä+saat+kokemuksen+"rajan"+toiselta+puolelta+ja+hänelläkin+on+tietty+valmius,+kuitenkin+monissa+asioissa+teillä+on+eri+tasoisia+kokemuksia+ja+ilmenemismuotoja+kuten+esim.+kyky+tehdä+kosketuksen+tunne.Hänen+keskeneräisyytensä+tuntuu+sinusta+"pahalta"+kun+taas+hänen+edistyneisyytensä+tuntuu+sinun+tasollasi+hyvältä.+Molemmissa+on+molempia.+Näin+ollen+kumpikaan+ei+ole+hyvä+eikä+paha+vaan+jokainen+tekee+vaikutuksen+omalta+tasoltaan+tietenkin,+eikö+niin.Tällaisen+tapauksen+ilmentyessä+suosittelen+lämminhenkistä+ystävälistä+suhtautumista+tuohon+lähellä+ilmenevään,+olkoon+sitten+nimeltään+miten+haluat+nimetä.Rakastavasti+ja+siunaten+puhut+hänelle+aivan+ääneen,+rohkaisevasti.+Voit+pyytää+tai+neuvoa+hätä+katsomaan+valoon+ja+rakkauteen.+Usein+tällainen+ilmentymä+on+kyseisessä+talossa+tai+sinun+tuttavapiirissäsi+oleva+edesmenneen+henkilön+henki+eli+tietoisuus,+joka+ei+tiedä+olevansa+"kuollut"+Myös+voit+käyttää+kristillisiä+ilmauksia+jos+ne+on+sinulle+luontevia.+(rukouksia)Auttamalla+hänen+ymmärrystään+että+hän+osaa+jatkaa,+teet+palveluksen+sekä+itsellesi+että+hänelle.+Jokaisella+on+vastaanottaja+mutta+elämänsä+aikana+jyrkästi+kieltäytynyt+henkisistä+asioista+tai+täysin+tietämätön+edesmennyt+on+avuton+varsinkin+jos+lähtö+on+tapahtunut+nuorena+ja+äkillisesti.Tämän+voit+tehdä+silloin+kun+sinulle+sopii.+Hän+kuulee+sinua+vaikka+ei+olisikaan+juuri+sillä+hetkellä+tehnyt+mitään+sinulle+havaittavaa.+Jos+tuntu+hyvältä+ota+ystäväsi+mukaa+ja+teette+yhdessä.Viimeksi+minun+ystäväni+kotona+syttyi+kynttilöitä+ja+kuului+askelia,+yllämainituilla+toimilla+ne+loppui.+Nämä+ei+ole+harvinaisia,+on+vain+hyvin+vaikea+puhua+kun+ei+ole+tietoa.Muinainen+Agricolan+aikainen+kirkkorukous+sisältää+pyynnön+"varjele+äkkikuolemalta"+Juuri+sen+vuoksi+että+lähtevä+ihminen+vielä+täällä+ollessaan+olisi+tietoinen+että+seuraava+kokemus+saattaa+olla+rajan+toisella+puolella.+Kun+nykyisin+pikemminkin+rukoillaan+että+kuolema+noutaisi+nopsaan+ettei+tarvitsisi+maata+letkuissa
  3. Pidän+edelleen+merkittävänä+ajatusta+että+jokainen+toimii+menneiden+muistikuvien+eli+opetettujen+ja+siten+omaksumiensa+tietojen+varassa.+Se+sisältää+myös+ns.+tiedostamattoman+muistin.+Siellä+on+torjutut+ja+sekä+toivotut+muistot.+Kun+ajatus+saa+tuntuman+johonkin+noista++on+helpompi+ymmärtää+itseään,+miksi+intoilen+jonkun+ismin+tai+uskomuksen+puolesta+tai+vastaan.Minulle+on+käynyt+selväksi+että+näin+pitää+olla.+Kun+tapaan+kiihkoilijan,+silloin+tiedän+että+minun+MIELENI+on+luonut+minulle+hänestä+kuvan+kiihkoilijana.+Silloin+minulla+on+mahdollisuus+valita+puoleni.+Sillä+ei+ole+merkitystä+missä+ja+milloin+olen+oppinut+että+tuollainen+käytös+on+kiihkoilua.+Kaikki+ihmissuhteet+ovat+tämän+havainnon+tekemistä.++Kommunikointi+on+aina+puolensa+valitsemista.+Kun+ajat+liikenteessä++ja+saat+selfien+pönttökamerasta+tiedät+miten+puhuttelet+itseäsi+suhteessa+yhteiskunnan+säädöksiin.+Sillä+hetkellä+kommunikoit+itsesi+kanssa.Ratkaisu+tähän+on+itsensä+hyväksyminen+eikä+se+tarkoita+muiden+väheksymistä.+On+ihmisiä+jotka+nimittävät+tuota+ratkaisua+itsensä+rakastamiseksi.Ihminen+haluaa+perimältään+tulla+tuntemaan+itsensä+ja+missä+muualla+sen+paremmin+mittaa+kuin+siellä+missä+on+toisinajattelijoita.+Sinulla+on+mahdollisuus+nähdä+kiitollisuudella+että+nämä+näyttävät+sinulle+sen+missä+sinä+olet+nalkissa.Se+EI+tarkoita+että+sinun+pitää+uskoa+kuten+he+vaan+tässä+näet+omat+asenteesi+ja+suhteesi+asenteisiisi.Me+jokainen+olemme+samoin+nalkissa+omiin+uskoihimme.Kysyisin+mieluimmin+haluanko+olla+oikeassa+vai+onnellinen.