Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
enkelipallo
profiilit
enkelipallo
enkelipallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
63
Kommenttia
2419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä+minä+näen+kuinka+jokainen+kokee+jonkun+tekstin+omalla+tavallaan,+myös+Raamatun...
27.04.2017 17:16
Siinä+kuulimme+sinun+näkemyksesi+minä+en+tiedä+mitä+silloin+tulisin+sanoneeksi.+Aika+jännä+olisi+jos+joku+toinen+olisi+lausunut+samat+sanat+minun+viestini+innoittamana.
Koetko+jossain+ristiriitaa?
27.04.2017 17:08
Kun+luet+jonkun+sanan+siitä+muodostuu+mielikuva+varsinkin+jos+sana+on+ennestään+tuttu.+Oletko+aivan+varma+että+joku+toinen+ihminen+näkee+se+saman+mielikuvan.+Kokeile+ja+kirjoita+sana+ruusu+ja+sitten+piirrät+siitä+mielikuvan+paperille,++pyydä+kaverisi+tekemään+samoin.
No+kumpi+tulkitsi+oikein,+kumpi+piirsi+oikean+ruusun+kuvan,+vai+menkö+Jumalan+syyksi+että+teitte+erilaisen+TULKINNAN
Harjoitelkaa+lisää+ja+piirtäkää+vaikkapa+viha,+tai+viha+nimettyä+henkilöä+kohtaan,+On+helpottavaa+jättää+koko+helahoito+Jumalan+huoleksi.
Jumala+ei+ole+jotain+mieltä+jostakin,+Jumala+ei+ole+jonkun+puolta+½++Jumala+on+ainoastaan+rakkaus+Täydellinen+ja+kokonainen++1+Rakkaus
Jos+rakkaus+olisi+jonkun+puolta+silloin+Hän+olisi+itseään+vastaan.+Juuri+siksi+koska+Jumala+on+Kaikki
Yksi
luo+Toisen+joka+on+sama+kuin+itse,+mutta+Toinen+ei+Luonut+Ensimmäistä
Henki+on+viestinviejä,+välittäjä,+eritysesti+merkityksessä+huolehtija
Siis+kolme
27.04.2017 14:51
Miten+voisit+tietää+että+jossain+on+paha+ellet+käsittäisi+hyvyyttä.+Ne+ovat+siinä+samassa+pisteessä,+on+sinun+päätöksesi+kumman+valitset.
Onko+se+paha+että+pahuus+näyttää+pahuutensa.
Jos+näet+hyvän+voi+olla+kiitollinen,+vai+onko+sekin+pahan+syy,+onhan+se+koska+varjoa+ei+voi+olla+ilman+valoa
27.04.2017 14:10
Vuosituhansien+myötä+joskus+huomataan+että+kukaan+ei+voi+puhua+muusta+kuin+omasta+käsityksestään....+mistäään.
Katso+talitinttiä+joka+pieksee+peilikuvaansa+auton+parkkipaikalla+tai+anna+pentuksialle+peili+niin+se+toimi+juuri+kuin+ihminen,++eli+luo+mielikuvan+(uskovasta+ateistista+ja+milloin+mistäkin)+peilistä+päälle+hyökkäävästä+kissanpennusta.
Jokainen+taistelee+tai+kiittää+omasta+käsityksestään+käsin.+Omien+uskomustensa+kanssa.
27.04.2017 14:03
Onko+jollekin+luvattu+kivuton+autuas+onnellinen+elämä,+eikö+juuri+paratiisista+luopuminen+ollut+polkumme+tähän+missä+nyt+olemme.
Aatamin+syyllisyydentunne,+siis+hän+tuomitsi+itsensä+syylliseksi+sen+sijaan+että+olisi+pyytänyt+anteeksi+ja+luottanut+Luojaansa.
Jatkanko+siis+edelleen+Jumalan+syyllistämistä+oman+(Aatamin)+virheeni+vuoksi?
Ympärilläni+näen+myös+cp-vammaisia+ja+vielä+vaikeampia.+Enkö+siis+kiittäisi+että+pystyn+tuotakin+vammaista+auttamaan+ja+rakastamaan.+Kohtaloni+on+Herran+Kädessä,+ei+hänen+syyttämisessään.+
Anteeksianto+oman+ajatukseni+järjettömyydestä+on+ainut+järkevä+ajatus
Vastakohtien+kautta+ajateltuna;+miten+hyvää+elämäni+ja+sinun+elämäsi+pitää+olla+jotta+Jumala+olisi+tarpeeksi+rakastava,+kenelle+kuuluisi+maailman+kultavaranto+jotta+hän+tuntisi+olevansa+tarpeeksi+rikas.+Kun+kaveri+törmäilee+kännipäissään,+miten+vihaankaan+Jumalaa+kun+nousuhumala+ei+ole+ikuinen+elämys...+jne....
Rukoukseni+on+tämän+hetken+ja+tämän+kokemuksen+siunaaminen.+Tätä+saan+koska+tätä+olen+tilannut.+Siitä+olen+kiitollinen+koska+vain+minä+tällä+tavoin+näen+omat+virheeni+ja+luotan+Anteeksiantoon.+Pystyn+jopa+ottamaan+opikseni.
Vammasta,+vammaisuudestani,+huolimatta+on+kuitenkin+elämä+ja+sen+suomat+mahdollisuudet.+Kellä+on+kaikki+täydellistä,+ja+kuka+sen+mittaa
17.04.2017 14:27
Leikki+sijansa+saakoon.+En+pysty+eroamaan+yhtenäisteoriasta+kun+sen+tässä+luen+kirjoitettuna.+Sisältö+on+tietenkin+toinen+juttu+ja+jokaisella+omansa.
Jokainen+puhuu+Jumalasta,+harvoin+kuulee+mitään+määritelmää.
17.04.2017 14:05
eksynyt+Lammas+oli+kaikkein+tärkein
17.04.2017 13:59
Miten+kukaan+voisi+ajatella+toisen+ihmisen+ajatukset.+Jos+syyllistät+tai+syyllistyt+toimit+OMIEN+uskomustesi+kanssa+
Kun+olet+epäuskoinen+epäilet+omia+ajatuksiasi+kyseisetä+asiasta,+kuten+jokainen.+Teet+mielikuvan+kuulemastasi+ja+sitä+mielikuvaa+väität+äskeisen+puhujan+ajatukseksi.
Myönnän+että+tällainen+ajattelu+on+kiusallista+kun+lopulta+ketään+ei+voi+syyllistää+omista+mielikuvistaan,+omista+valinnoistaan,+omasta+Jumalankuvastaan.
Sinä+toimit+kuten+jokainen+ihminen+toimi,+mutta+valintoihinsa+pystyy+vaikuttamaan.
17.04.2017 13:56
Olisiko+mahdollista+ajatella+että+käsityksesi+Jumalasta+on+sinun,+ei+Jumalan+syy
15.04.2017 10:37
Ajattelitko+että+sinun+mielipiteitäsi+pitäisi+jotenkin+pyrkiä+muuttamaan.
Eikö+olisi+parempi+että+muuttaisit+itse+mielipiteesi+jos+koet+siihen+tarvetta
Uskonto+ei+ole+totuus+mutta+se+voi+johtaa+totuuteen.+Kukaan+joka+oppii+antamaan+anteeksi+ei+voi+olla+muistamatta+Jumalaa.++Anteeksianto+on+ainoa+mitä+tarvitsee+opettaa+sillä+se+on+kaikki+mitä+tarvitsee+oppia
14.04.2017 15:58
Sallitaan+sinulle+ihmetyksesi.+Olisiko+mahdollista+että+sinä+sallisit+sen+toisille.
Jos+suomen+kansaa+on+jonkin+aikaa+opetettu+tiettyyn+oppiin+ensin+miekan+avulla+sitten+myöhemmin+monin+eri+tavoin,+jos+tuota+oppia+nyt+hiukan+tarkastellaan,+siitä+tietenkin++on+voitava+keskustella.
Onko+se+sinulta+pois+että+ihmiset+rakastavat+toisiaan.+Minulle+tuottaa+ihmetystä+että+joillakin+kehon+osilla+ei+saa+kiintymystään+osoittaa,+tai+joihinkin+ihmisiin.+Tunnen+kyllä+ne+raamatun+lauseet+mutta+silti.
06.04.2017 11:59
Valintaa+et+kuitenkaan+voi+välttää,+tekemättä+jättäminenkin+on+valinta.+Jokainen+antaa+itse+merkityksen+havainnoilleen,+miten+muuten+voisi+ollakaan.+Myöskään+ego+ei+pysty+olemaan+valitsematta.
lenkki+polulla+olemme+kaikki
06.04.2017 11:29
Viimeinen+tuomio+on+tuomio+rakkauteen
05.04.2017 21:19
Kiitos+Brina+kun+jaksat+kertoa+rakkaudesta.
05.04.2017 21:18
Enkeli+ei+koskaan+tee+epämiellyttävää+vaikutelmaa,+siksi+ovat+ENKELEITÄ
04.04.2017 18:42
Joltisenkin+oman+kokemukseni+mukaan+henkinen+todellisuus+on+olemassa+ja+tulee+havaittavaksi+monista+eri+syistä.
Pikaisesti+ajatellen+on+hyviä+ja+pahoja+henkiä.
Tällainen+ajattelu+on+hiukan+omahyväistä,+mutta+henkilö+esim.+sinä+olet+tiettyyn+määrään+saakka+kehittynyt.+Sinulla+on+tietty+valmius,+nyt+sinä+saat+kokemuksen+"rajan"+toiselta+puolelta+ja+hänelläkin+on+tietty+valmius,+kuitenkin+monissa+asioissa+teillä+on+eri+tasoisia+kokemuksia+ja+ilmenemismuotoja+kuten+esim.+kyky+tehdä+kosketuksen+tunne.
Hänen+keskeneräisyytensä+tuntuu+sinusta+"pahalta"+kun+taas+hänen+edistyneisyytensä+tuntuu+sinun+tasollasi+hyvältä.+Molemmissa+on+molempia.+Näin+ollen+kumpikaan+ei+ole+hyvä+eikä+paha+vaan+jokainen+tekee+vaikutuksen+omalta+tasoltaan+tietenkin,+eikö+niin.
Tällaisen+tapauksen+ilmentyessä+suosittelen+lämminhenkistä+ystävälistä+suhtautumista+tuohon+lähellä+ilmenevään,+olkoon+sitten+nimeltään+miten+haluat+nimetä.
Rakastavasti+ja+siunaten+puhut+hänelle+aivan+ääneen,+rohkaisevasti.+Voit+pyytää+tai+neuvoa+hätä+katsomaan+valoon+ja+rakkauteen.+Usein+tällainen+ilmentymä+on+kyseisessä+talossa+tai+sinun+tuttavapiirissäsi+oleva+edesmenneen+henkilön+henki+eli+tietoisuus,+joka+ei+tiedä+olevansa+"kuollut"+Myös+voit+käyttää+kristillisiä+ilmauksia+jos+ne+on+sinulle+luontevia.+(rukouksia)
Auttamalla+hänen+ymmärrystään+että+hän+osaa+jatkaa,+teet+palveluksen+sekä+itsellesi+että+hänelle.+Jokaisella+on+vastaanottaja+mutta+elämänsä+aikana+jyrkästi+kieltäytynyt+henkisistä+asioista+tai+täysin+tietämätön+edesmennyt+on+avuton+varsinkin+jos+lähtö+on+tapahtunut+nuorena+ja+äkillisesti.
Tämän+voit+tehdä+silloin+kun+sinulle+sopii.+Hän+kuulee+sinua+vaikka+ei+olisikaan+juuri+sillä+hetkellä+tehnyt+mitään+sinulle+havaittavaa.+
Jos+tuntu+hyvältä+ota+ystäväsi+mukaa+ja+teette+yhdessä.
Viimeksi+minun+ystäväni+kotona+syttyi+kynttilöitä+ja+kuului+askelia,+yllämainituilla+toimilla+ne+loppui.+Nämä+ei+ole+harvinaisia,+on+vain+hyvin+vaikea+puhua+kun+ei+ole+tietoa.
Muinainen+Agricolan+aikainen+kirkkorukous+sisältää+pyynnön+"varjele+äkkikuolemalta"+Juuri+sen+vuoksi+että+lähtevä+ihminen+vielä+täällä+ollessaan+olisi+tietoinen+että+seuraava+kokemus+saattaa+olla+rajan+toisella+puolella.+Kun+nykyisin+pikemminkin+rukoillaan+että+kuolema+noutaisi+nopsaan+ettei+tarvitsisi+maata+letkuissa
04.04.2017 18:38
Se+mitä+kuoleman+jälkeen+on
tietää+vain+kuolleet+ihmiset
Kuoleman+jälkeen+on+tietoisuus+aloittajan+mielestä,+niin+minunkin+mielestäni.+Tällä+hetkellä+olen+aikaisempien+ruumiillistumieni+summa.
Jos+haluat+voit+pitää+minun+kokemustani+kertomuksena+aikaisemmasta+elämästäni.+Runsaasti+on+kertomuksia+aiemmista....
Miten+muuten+elämäsi+muuttuisi+jos+valitsisit+mielessäsi+että+jokainen+on+ikuinen?+
Hauska+ajatus+kuitenkin
03.04.2017 16:02
Pidän+edelleen+merkittävänä+ajatusta+että+jokainen+toimii+menneiden+muistikuvien+eli+opetettujen+ja+siten+omaksumiensa+tietojen+varassa.+Se+sisältää+myös+ns.+tiedostamattoman+muistin.+Siellä+on+torjutut+ja+sekä+toivotut+muistot.+Kun+ajatus+saa+tuntuman+johonkin+noista++on+helpompi+ymmärtää+itseään,+miksi+intoilen+jonkun+ismin+tai+uskomuksen+puolesta+tai+vastaan.
Minulle+on+käynyt+selväksi+että+näin+pitää+olla.+Kun+tapaan+kiihkoilijan,+silloin+tiedän+että+minun+MIELENI+on+luonut+minulle+hänestä+kuvan+kiihkoilijana.+Silloin+minulla+on+mahdollisuus+valita+puoleni.+Sillä+ei+ole+merkitystä+missä+ja+milloin+olen+oppinut+että+tuollainen+käytös+on+kiihkoilua.+
Kaikki+ihmissuhteet+ovat+tämän+havainnon+tekemistä.++Kommunikointi+on+aina+puolensa+valitsemista.+Kun+ajat+liikenteessä++ja+saat+selfien+pönttökamerasta+tiedät+miten+puhuttelet+itseäsi+suhteessa+yhteiskunnan+säädöksiin.+Sillä+hetkellä+kommunikoit+itsesi+kanssa.
Ratkaisu+tähän+on+itsensä+hyväksyminen+eikä+se+tarkoita+muiden+väheksymistä.+On+ihmisiä+jotka+nimittävät+tuota+ratkaisua+itsensä+rakastamiseksi.
Ihminen+haluaa+perimältään+tulla+tuntemaan+itsensä+ja+missä+muualla+sen+paremmin+mittaa+kuin+siellä+missä+on+toisinajattelijoita.+Sinulla+on+mahdollisuus+nähdä+kiitollisuudella+että+nämä+näyttävät+sinulle+sen+missä+sinä+olet+nalkissa.
Se+EI+tarkoita+että+sinun+pitää+uskoa+kuten+he+vaan+tässä+näet+omat+asenteesi+ja+suhteesi+asenteisiisi.
Me+jokainen+olemme+samoin+nalkissa+omiin+uskoihimme.
Kysyisin+mieluimmin+haluanko+olla+oikeassa+vai+onnellinen.
01.04.2017 11:24
Marviitosele+kymppi+plus.+Hän+on+ottanut+erilaisuudesta+oppimisen+todella+vakavasti+ja+paljon+peukkuja...
Jumala+on+niin+säätänyt,+siunausta+hänelle
31.03.2017 20:08
84 / 121