Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
reagan
profiilit
reagan
reagan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
63
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei+nimimerkki+"tuumiskellaanko".+Totean+yksiselitteisesti,+mitään+tietoja+ei+ole+vuodettu.
08.11.2018 17:48
Hei+nimimerkki+"ahistaatuopimiä".+Olet+oikeassa,+Konttilan+ulkovalot+ovat+idylliset.+Myös+Konttimäki+on+kuin+korurasia+ulkovaloineen.+:)
02.11.2018 20:49
Hei+kaikille.+
Hei+nimimerkki+"vuodenturhakepalkinto".++VM:n+ohjeistuksessa+peruspalvelujen+valtionosuus+on+laskennallinen+ja+se+perustuu+kunnan+asukkaiden+"palvelutarpeeseen+ja+olosuhdetekijöihin."+VM:n+mukaisesti+järjestelmän+laskennallisuudesta+johtuen+kunnalle+myönnetyn+valtionosuuden+suuruuteen+ei+vaikuta+se,+miten+kunta+palvelutoimintansa+järjestää+ja+miten+paljon+rahaa+se+niihin+käyttää+vai+käyttääkö+ollenkaan.:)+Tämä+menee+ihan+lain+kirjaimen+mukaan.+
Tulipa+tästä+nyt+poru.+:)
https://www.youtube.com/watch?v=GhgiOSgBEYY
06.06.2018 11:54
Iltaa+kaikille.:)+Jopas+on+keskustelu+tehnyt+rönsyjään.....+Pentti+Haanpää+on+eräs+suosikkikirjailijani+suomalaisista.+Senpä+kunniaksi+ja++lauantaimielen+kohottamiseksi+haluan+lainata+otteen+Matti+Salmisen+toimittamasta+kirjasta+Hurja,+Pentti+Haanpään+muistiinmerkinnät+1940-1954+(Into+2016).
Päiväkirja+merkintä+vuodelta+1948:
5.5.+Juoppous+ja+autoretki+Kärsämäelle.+-+Pontikkaa+ja+peliä+aamuun.
02.06.2018 22:56
Huomenta++sinulle+"könttäsumma."+Olen+aktiivisesti+mukana+seuraamassa+Attendon+toimintaa+joten+voin+vahvistaa+kertomasi,+mutta+vain+joiltain+osin.+Olet+oikeassa+siinä,+että++Attendo+todellakin+harkitsee+joitakin+terveyspalveluidensa+uudelleen+priorisoimista+tai+niistä+luopumista.++Mutta+kommenttisi+loppuosa,+koskien+Kärsämäkeä,+on+valeuutinen.+:)+Pysytään+asiassa.+:)
23.03.2018 05:57
Kirjailija+Mark+Twainia+muutellen+lainatakseni+katkaisen+juoruilta+siivet+sanoessani,+että:+"huhut+idioottimaisuudestani+ovat+vahvasti+liioiteltuja."+:)
17.03.2018 18:42
Huomenta!+Enpä+arvannutkaan+miten+hedelmälliseksi+tämä+viestiketju+vielä+versoo.:)+Varsin+mielenkiintoista+pohdiskelua+on+syntynyt,+Nyt+kun+tuli+puheeksi+Kärsämäenjoki+niin+kapsahdan+silmäilemään+myös+Kärsämäenjärviä.+Onko+kukaan+käynyt+retkeilemässä+siellä+päin?+Ovatko+vielä+vesinä+vai+aivanko+umpeen+kasvaneita+suonsilmiä?
01.12.2017 08:47
Huomenta+kaikille!:)+Längelmäki+ei+ole+paikkakunta+jonka+perään+kyselen.+Vielä+uupuu+oikea+vastaus.
29.11.2017 09:38
Leevi+Karsikkaan+veli+Teuvo+Karsikas+omaa+myös+kirjallisia+lahjoja.+Hän+voitti+vuonna+1972+Kansalais-+ja+työväenopistojen+liiton+valtakunnallisen+runokilpailun.+Vuonna+1975+ilmeistyi+runokirja:+"muuttolintu+verestää+laulun."+Kirjassa+Karsikas+kuvaa+lapsuuttaan+Alajoen+kylällä+Pyhäjokivarressa.+Kielikuvat+ovat+voimakkaita+ja+kylän+henki+välittyy+runoista+voimakkaasti.+Suosittelen+kaikille+runon+ystäville.+:)
22.11.2017 16:23
Hyvä nimimerkki "kyyyyllä". Olen laittanut merkille, että Kärsämäen vastarinta-oppositiolle näyttää olevan ominaista poliittisten kysymysten kääntäminen henkilökysymyksiksi, sekä omaan toimintaansa kohdistuva täydellinen kritiikittömyys. Neljä vuotta lisää oppositiossa on selvä kunhan uudet kuntavaalit on käyty läpi.
12.04.2016 20:51
Niinkö hän sanoi? En muista yhtään, mutta pitää sitten lisätä Anneli- tyyliin: " En ole tätäkään pyytänyt ja se tuli minulle yllätyksenä." :D Nyt nauran sydämellisesti.
12.04.2016 20:29
Ärsyttää sanoakin, mutta sanon kuitenkin: en ymmärrä mistä puhut. Myönnä kyllä auliisti, että joistain lausunnoistani on ymmärrettävästi syntynyt epäjohdonmukainen kuva, mutta koen etten ole tietoisesti arvaillut asioiden tilaa vaan kaikessa puhun niin totta kuin osaan. Tässä ei ole mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, ei edes itseäni. :D
12.04.2016 20:08
En voi ottaa tarkemmin asiaan kantaa, mutta totean vain, että asiat käsittääkseni käsiteltiin normaalin lainsäädännön ja niistä vedettyjen sallittujen tulkintojen puitteissa. Suomen kunnille on turvattu itsemäärämisoikeus. Tämä on syytä muistaa. Pitää vielä todeta, että asiat olisivat tyystin toisella tolallaan jos itse istuisin päättävissä pöydissä. Tosin, tuttavamme Aimon sanoja lainaten: Yksi päivä kaiken muuttaa voi. :)
12.04.2016 19:06
Rakas nimimerkki "ihmehiihtäj". Oletko ajatellut asiaa laajemmin? Kyse on yhteishengen puutteesta Oulun eteläisellä alueella. Isot toimijat eivät välitä pienemmistä toimijoita. Sellainen eriarvoinen lähestymistapa kaikessa on tuomittavaa. Minä olen nähnyt! Muutamien suurien kuntien ylimielinen asenne paistaa usein myös julkisessa keskustelussa pahasti läpi. Sisäpiirikeskustelu oli suorastaan vastuutonta! Jos ei osata asettaa puntteja tasan on turha odottaa yhteistyön syvenevän millään foorumilla. Matkailun markkinointi on yksi hyvä esimerkki, joskin vain kuvaava esimerkki. Voi miten paljon meillä ITSELLÄ on hyviä matkailu kohteita jo itsessään ja nähtävyyksiä omasta takaa. Kyse on ideologista, niin aina on. Ja Oulun olemme unohtaneet. Sen hyödyntäminen olisi huomiotava tarkemmin. Meillä ei ole matkaa kaupunkiin kuin 120km. Kajaaniin ei sitäkään.
12.04.2016 17:02
Hei nimimerkki "No.Mutta". Näille suurille linjauksillehan me emme mitään mahda. Se, että asioiden suunta muutetaan perinpohjin, niin sitä kutsutaan politiikaksi. Se ei kiinnosta minua tippaakaan. Olen tyytyväinen jos asiat toimivat ja se riittää. ;D Älä ole niin katkera, sairastut vielä. Attendoa kommentoidakseni sanon vain, että yleensäkin perusterveydenhoito vie rahaa, koska kukaan ei tiedä ennakkoon sairastumistaan. Näin se vain menee ja se on tosi. Mutta jonkinlaiset raamit on toki tehtävä ja toivottavaa, jotta talous pysyisi kunnossa.
11.04.2016 20:55
Voi, voi, ei tilanne noi paha ole. Mikä lie kriisiä enää tänä päivänä? Eikö lie kaikki jos asiaa alkaa tarkemmin ajattelemaan.;D Pyhäntä painiskelee ongelmissaan myös. Ajatelkaapa, että terveyspiiri Helmessä ovat enää Pyhäntä ja Haapavesi!!!! Kustannukset tulevat nousemaan MERKITTÄVÄSTI koskapa Helmessä ei pystytä sopeuttamaan kustannuksia ja palveluita. Näin ollen näemme kohta päivän jolloin Pyhännän on jouduttava ostamaan palveluita ulkoa. Ehkä Kärsämäeltä?:)
11.04.2016 20:21
Traktorimarssi oli enemmän kuin tarpeen. Se oli välttämätöntä näissä olosuhteissa. Kävin osoittamassa tukeani Nesteen pihalla vaikka maasto oli pahasti vetistä. Vanhan on silti uskallettava. Kiitos makkaroista ja kahvista. :)
11.03.2016 18:38
Huomenta. :) Olen aina ollut kiinnostunut totuusliikkeistä ja totuuskomissioista. Muistamme varmasti Etelä- Afrikan totuuskomission toiminnan apartheim-politiikan johdosta. Syyskuun 11. päivän tapahtumat vuonna 2001 ovat erittäin mielenkiintoisia ja sen osalta tapahtui paljon hämärää. Tutustukaapa ihan huviksenne tähän. Minua on aina ihmetyttänyt WTC 7 -tapaus. Miten voi pilvenpiirtäjä sortua kuin korttipakka itsestään. :)
http://www.11syyskuu.net/index.htm
09.01.2015 11:31
Hei nimimerkki "metällinen". Tämä aloitus ja siihen sisältyvä (ehkä turhankin pitkälle menevä) pohdinta kuuluu enemmän suomi 24 yhteiskunta osioon. Siksi viestisi poistuu. Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä suoraan asioita hoitaviin tahoihin. Sormi osoittaa tässä tapauksessa Arkadianmäelle. Heille saa muuten myös kirjoittaa. Luulisin, että sait nyt tyydyttävän vastauksen. :) Hauskaa aamua sinulle.
08.01.2015 05:36
Hei nimimerkki "314151616". Tätähän se tahtoo olla kun vanhaksi elää. ;) Voi näitä vanhoja luitani! (nauraa hekottaa ja hörppii teetä) :)
07.01.2015 23:43
1 / 4