Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myrkynkeittaja
profiilit
myrkynkeittaja
myrkynkeittaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
18
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se päättää joka vetää lipasimesta. Toisaalta lääkärinvala velvoittaa pitämään ihmisen elossa oli sitten ihmisen oma tahtotila mikä hyvänsä, vaikka elämä ei olisi elämisen arvoista enää.
Jos taas ajattelee lain puolelta asiaa, siellä ei määritellä ainakaan vielä itsemurhaa rikokseksi siellä vain todetaan että aikuisella ihmisellä on oikeus päättää millaisia laillisia päihteitä hän käyttää jos haluaa käyttää. Joten jos tykkäät keinusta niin laki ei sitä kiellä, mutta jos mielessäsi on edes pieni epävarmuus siitä mitä olet tekemässä niin soita hyvä ihminen 112:een ja neuvottele siellä mieten tulisi toimia.
Kysymys on kieltämättä vaikea olen itsekin kysellyt asiaa moneen kertaan itseltäni ja muilta. Vastauksia on monia jotku vetoaa jumaliin jotku ihmisen omiin tekoihin jotku toisten tekoihin.
Tämä on niitä kysymyksiä joihin kellään ei oikestaan ole antaa kaikkia tyydyttävää oikeaa vastausta koska totuutta ei ole kenenkään tiedossa.
08.03.2015 23:07
Mistä päättelit että olisin narsisti? Perustele se kun kun kerran aloitit jo. Lisäksi en nuoleskele ketään, kerron mielipiteeni ja jos vedät siitä hirvieläimen sieraimeen niin siitävain. Ja kun nyt nimitit minua seksuaaliseen vähemmistöön kuuluvaksi niin voin sano vain että samassa veneessä ollaan jos olet hetero ja mielestäsi minä kuulun vähemmistöön. Luonto ja järki sanahelinää kumpainenkin, asioihin joihin voi vedota mutta kumpikaan ei silti ole loppujen lopuksi kuin sanoja jotka määrittelevät ajattelutapaa ja olemusta. En tee tuon taivaalista vakuuttelullasi luonollisuudesta tai luonnotomuudesta. Ja jos tarkkoja ollaan niin luonto ei enää määrää elämisestämme sen määrää ihminen itse suorasti tai epäsuorasti. Jollet ymmärrä tätä niin painu takaisin kouluun tai lue uudestaan.
30.10.2014 21:24
Kuule keroppas mistä vetäisit ton "Mutta totta on sekin että se mies joka kaveeraa sinun kanssasi odottaa 95 prosenttisella varmuudella kaveruudesta jotain muutakin." Nimittäin voin miehenä todeta, että en odota kavereistani muutakuin kaveria, perusteeksi ei riitä että tunnet sukupuolesi virhe tunnet itsesi ja yleistät sen 95 prosentiin miehistä. Joten älä esitä mitään tuulesta temmattuja lukuja koska ne eivät kerro mitään. Se että et voi olla naisten kaveri ilman petiä niin on oma menetyksessi tai mistäs siitä tietää voi sulla olla kivaakin, mutta älä yleistä omalla mielipiteeläs kaikkia miehiä.
Itelläni on monia naispuoleisia kavereita joiden kanssa tulen hyvin juttuun, eikä siihen liitymitään muuta kuin ystävyys. En ala leikkimään lohtupanoa, jos on ongelmia ihmissuhteissa tai parisuhteissa niin voin kuunnella ja mahdollisesti käydä ojentamassa kaverini ongelmahenkilöä ystävänä, mutta en mitään seksuaalista jännitettä. Jos tuntee vetoa johonkin toiseen menee ja sanoo sen tälle jos katsoo sopivaksi.
Minun puolestani mies ja nainen voi olla ystäviä. Ja jos niin haluatte niin vain ystäviä.
30.10.2014 19:22
Onko mahdollista hankiutua opiskelia asuntolaan, voi auttaa hetkellisesti saada etäisyyttä vanhemmista.
24.10.2014 23:40
ootko ammattikoulussa vai lukiossa? onko mukavia sukulaisia/ ystäviä? töitä mahdollista saada? yms.
21.10.2014 17:30
...voi voi parkaa. "Äitini kävi tutkimassa minun kirjahyllyä, jota se aina välillä käy katsomassa etten piilottele siellä mitään sopimatonta."
Määrittele sopimaton. Käsittääkseni sopimaton on uhtäkuin laiton, tai yleistä pahennustakerättävä. Ja alkoholi on suhteelisen suosittua edelleen.
Toisenkin voit pyyttää vanhempiasi lopettamaan turhan niuhottamisen jos 18v. ihminen vetää pari kaljaa niin sehän onkin sopimatonta. Tai voit pyytää heitä poistumaan huoneestasi, tai kaataa vasta painoksi heidän viinat alaslavuaarista. Tai josset haluu totetaa nuita niin siinä tapauksessa suosittelisin keksimään paremman konstin tai opettele piilottamaan pullot paremmin tuskin kirjahylly on ainoa kaluste huoneesas.
Ja tuskin tarvitset lupaa ulos menoa varten eli ylös, ulos, ja lenkille poika. Eikä varmaan haittaa ole jos otat henkarit mukaa. Vai mitä? Baari kierros käy näppärästi siinä sivussa kunhan muistat, että joissain baareissa on korkeampi ikäraja.
09.10.2014 20:06
Niin tuo idea on taas niitä teoriassa hyviä, käytännossä huonoja. Nimittäin kiusaajia on huomattavasti enemmän väestöstä eli tappamalla kaikki kiusaajat kuolisi ylipuolet suomen väestöstä, toisenakin kuinka moni tyytyisi siihen että tappaisi kiusaajat kun tarpeeksipitkälle menee niin veren himo kasvaa. Ja lopuun vielä sekin, että tappaminen on rikos.
30.09.2014 18:39
Eipä kukaan kuunnellu kuusi vuotiasta lasta jonka maineen kyseinen opettaja oli jo kerennyt pilaamaan alku lukuvuodesta.
Osa siitä paskasta tulee silloin tällöin vastaan kun joku erehtyy muistelemaan niitä aikoja ja osan näkee ulkonäöstäni vieläkin hampaat eivät nimittäin kasvatakaisin vaikka kuinka haluaisin saati muut arvet jotka sain koulukiusaamisesta.
25.09.2014 17:10
Opettajan toimesta mun hampaat lyötiin sisään 2003 keväällä yhdellä liikutatunnilla kun olin ensimäisellä luokalla en ollut mitenkään provosoinut tai tehnyt muutakaan mistä moinen käytös voisi johtua. Saman opettajan toimesta mulle sanottiin "sä oot niin tyhmä ettei sinua kannata edes opettaa!" No opettaja ei saanut asioista mitään sanktioita, kun kerroin asiasta rehtorille itse sain vain tunnin jälki-istuntoa kun olin muka valehellut opettajasta rerhtorille. Lisäksi kyseinen opettaja pahoin piteli oppilaita jotka eivät olleet hänen mieleensä. Mutta minä olin silmätikku ja syntipukki. Näiden tapausten jälkeen ei tälle opettajalle riitänyt vaan piti vielä neljävuotta hampaiden hajoituksen jälkeen pistää vielä proteesitkin uusiksi.
Tässä oli vain opettajan suunnalta tulleesta kiusaamisesta.
Ja kuitenkin nämä tapahtumat sijoittuvat 2000-luvun alkupuolelle.
25.09.2014 16:51
No niin lapset, lapset olkaahan kiltisti älkääkä tapelko.
05.09.2014 21:45
Luotsi haukkuu muita? Miksi minä en ole huomannut moista, se että hän nimitti sinua häiriköksi taitanee johtua siitä, että nimität itse häntä lapsi-luotsiksi vaikka profiilista voi selvästi lukea hänen olevan täysi-ikäinen, lisäksi joku nimitti häntä lappalais pöljäksi tavalla jonka voi käsittää niin että kirjoittaja tarkoittaisi että kaikki lappalaiset olisivat pöljiä ynnämuita suomenkielen kohteliaisuus sanoilla siivitettyjä asioita/henkilöitä. Ja missään ei ole tietääkseni mainitaa, että hän kuuluisi lappalaisiin. Sen sijaan profiilissa lukee, että hän on Lapista.
Ja näiden viestien kirjoitusasu muistutti paljoti toisiaan joten erehdyskin voi olla kyseessä kahden tai useamman henkilön välillä, mutta erehdyskään ei poista tosiasiaa että tällä palstalla on nimitelty puolin ja toisin se että luotsi poistaa epäasialliset viestit on luotsin tehtävä, tietääkseni. Vai oletko eri mieltä?
28.08.2014 21:39
Mietityttää vain, että mikä ajaa tuollaiseen käytökseen? Haukutaan toisia syyttä, ja yritetään syyttää teosta jota ei ole tehnyt. Saati että kuten 5+14 sanoi että hän "keskustelee" eri nimimerkeillä itsensä kanssa. Ja käyttää toisten nimimerkkejä samassa keskustelussa.
Kiinnostaisi tietää mikä on syy siihen, että pitää käyttäytyä nuin.
28.08.2014 17:26
Luen harrastuksekseni eri paikoista, eri kiinostuksen kohteistani kaiken tiedon mitä saan irti helposti ja osan siitäkin mitä en saa helposti esille. Luen yhdestä aiheesta kunnes joko loppuu saatavilla oleva tieto tai kiinnostus. Muistan kaiken mitä luen, ja olen lukenut kohtuulisen paljon kaikenlaista.
Että tälläinen harrastus minulla.
14.08.2014 18:54
En tarkoittanut loukata, enkä myöskään tarkoittanut että kenenkään pitäisi käyttää myrkkyjä toisiin. Ajattelin realistisesti tietojen pohjalta jotka keräsin kiinnostuttuani asiasta aikoinaan. Tietenkin aina on ihimillisen viheen tai sattuman mahdollisuus josta voi olla kiinni monikin asia vaikka teoriassa kaiken pitäisi mennä hyvin.
Jos joku näistä puheista erhyy luulemaan jotain sen kaltaista että olisin kokenut näiden käytössä niin en ole. Tiedän vain harrastuksen puolesta kaikenlaista.
14.08.2014 02:56
Erillaisia myrkkyjä voi valmistaa kyllä valmistaa helposti itsekin ja lähes yhtä helposti vai tulla osalle immuuniksikin. Ja osan tappavista myrkyistä voi valmistaa suomenkin oloissa helposti saatavilla olevista raaka-aineista. Saati ulkomailla myrkyn valmistaminen itse ei olisi ongelma kun tietää paljonko tarvitaan tietyn painoiseen ihmiseen ja minkä vahvuista ainee tulee olla että se tappaa uhrin. Ja kun ottaa huomioon että kuinka vaikeaa on ostaa oikean vahvuista "myrkkyä" kaupasta herättämättä huomiota.
Ja jos oletettaan, että muhaaja käyttäisi myskytettyä veistä ja on suunnitelmallinen niin tulee myös ajatella ettei myrkky mahdollisesti vahingoita veistä(, eli toisin sanoen ruostuta, syövytä, tai henkennä muuten.) Ja jos ottaa huomioon tuon lausahduksen "litrakaupalla" jos murhaaja juotuisi hommaamaan litrottain niin aineen täytyy olla epäpuhdasta tai laimeaa. Ja ei veistä tarvitse tai (joissain tapauksissa) voi voidella myrkyllä josei kyseinen murhaaja sitten käytä joko jotain tameaksi tehtyä myrkkyä. Tai jotain isoteräistä teräasetta isolihaveitsi tai jokin tyyliin kaksikätinenmiekka tai jokin vastaavan kokoinen, jonka yhteydessä tulisi vastaan käytännöllisyys, naurettavuus kysymykset.
13.08.2014 00:46
Eikai se mikään sääntö olekaan, mutta enemmänkin oletus, että luotsi puhuisi ns. sivistyneistä aiheista koko ajan. Mutta on oikeastaan hyväkin että täällä puhutaan avoimesti kaikesta niin hauskosta kuin synkistäkin aiheista. On siinä vähän vaihteluakin kun ei tarvi lueskella tekstejä jotka on kirjoitettu kuin selkärangan tilalla olisi suora rautakanki.
Mutta asiassa ensimmäiseen itse pidän ehkä eniten H.H Holmesista, se tapa millä eri tavoilla hän uhrinsa tappoi ja miten hän kuoli sekä kertomukset mitä rakennuksille ja ihmisille kävi kiehtoo jotenkin.
Toisaalta jos joidenkin mielestä myrkyttäminen on raukkamaista niin "vedetään hatusta" jos murhaaja käyttääkin veistä mutta haluaa tappaa vaikka vain yhdellä "harmittomalla" villolla joka ei normaali olissa tappaisi. Oikealla myrkyllä yksikin viilto oli se kuinka vaatimaton tahansa voi tulla ruumiita. Teoria päättyy :) Eli lapset seuraavan kerran kun leikitte koti kemistiä ottakaa selvää millä leikitte ja miten se vaikuttaa veren kierossa. Ja mieluiten ennen kuin alatte leikkimään.
12.08.2014 03:10
Ite oon "piilottanut" kaikki tiedot eri nimimerkkien taakse. fb:iin en liityy, koska kaikki kiusaajat ovat siellä ja tulen toimeen ihan hyvin skypelläkin.
10.08.2014 23:19
Ainut ongelma on se että kaikki kiusatut eivät ole liittyneet fb:iin vain koska kiusaaminen jatkuisi sitä kautta lisää.
Ja koska kiusaaminen on ollut niin rankaa niin kiusatut eivät välttämettä käytä omia nimiään kirjautuessaan palveluihin.
08.08.2014 13:05
1 / 1