Tämä mielisairas kirjottaja tällä palstalla vissiin vähän rakastunut salkkareihin, ku kokoajan pitää olla sitä haukkumassa ? Rakkaudesta se hevonenki potkii, hahha!
Mielisairaan kirjottajan fantasiat !
27
295
Vastaukset
- Tosivaljus
Voi sua " valjus " -ressukkaa kun et pösilö osaa näköjään mitään kirjoittaa tänne ! Muuta et ressukka heinähattu näemmä osaa kuin toisia mollata? Oletko todellakin noin vähä-älyinen idiootti ? Suosittelen että menet seisomaan vessanpönttöön ja vedät kahvasta , tekisit meille kaikille suuren palveluksen !
- valjus
"Tosivaljus" , ai sinäkö? Voinha minä tulla sinne viereen seisomaan ja vetää kahvasta sillonku olet itse sinne menossa.
- Tosivaljus
Etkö tosiaan tyhjäpäinen toukohousu savolais-pelle pysty kirjoittamaan mitään muuta ,säälikäämme porukalla tätä " valjusta " En tiennytkään ,että apukoululaisille annetaan läppäreitä lainaksi ,sillä kotonahan tuolla ääliöllä ei ole mitään ,koska sen narkki YH-äippä on vienyt kaikki kodinkoneet kaniin ,niilähän ei ole edes sänkyjä kämpässään Myllypurossa ,sähköt on katkaistu jo aikoja sitten pösilön täytyy käydä naapurissa lataamassa laina-läppärinsä akku ??
- TosiValjus
valjus asuu Kuopijossa ,Kallaveen kuppeessa ?
- valjus
Kyllä tosivaljus oman meininkinsä tietää todella hyvin. Mutta miks sitä täällä piipität? :P Vaikka tottakaiha annat hyvät naurut, kiitos siitä.
No niin lapset, lapset olkaahan kiltisti älkääkä tapelko.
- hakeudu hoitoon .
Nyt tämä sekopää sitten tappelee jo itsensä kanssa täällä. Ja raiskaa edelleen välilyöntiä tunkemalla sitä joka ikisen välimerkin eteen.
- enhakeudumihinkään
Oletko noin tyhjäpäinen " hakeudu hoitoon " -nimmarilla kirjoittanut ,ettet tajua ,että myrkynkeittäjän tunnus on sininen ,eli rekisteröity ! PÖSILÖ !
- savolaismajava
valjus kuorii tukkeja hampaillaan ,sillä se on kaiken lisäksi savolaismajava
- ihme hiippari
mikä sua vaivaa? muukin kuin synnynnäinen ääriasentoon viritetty vitutus.
- Tosivaljus
Katsokaa ja naurakaa sydämenne kyllyydestä ! savolainen toukohousu ressukka - " valjus " on nyt " ihme hiippari " HAH HAH HAAA !
- ihme hiippari
savolaismajava on hiljaa ja menee tekemään patoja.
- Tosivaljus
No voi mahotonta ! Toukohousu " ihme hiippari " pystyi muodostamaan kokonaisen lauseen ! Antakaamme hänelle siitä hyvästä sarkahousut talven varalle , kun siellä pellon reunalla , maitolavan kupeessa voipi tulla hiukan kylmä kauppa-autoa odotellessa ?
- Tosivaljus
Niin jossei joku vielä tajunnut "ihme hiippari" ja minä "Tosivaljus" olemme saman henkilön kaksi eri persoonallisuutta , eikö vain "ihme hiippari" ?
- ihme hiippari
Tosivaljus kirjoitti:
Niin jossei joku vielä tajunnut "ihme hiippari" ja minä "Tosivaljus" olemme saman henkilön kaksi eri persoonallisuutta , eikö vain "ihme hiippari" ?
Niin kaiketi tuo on.
- Tosivaljus
Etkö sinä ääliö - valjus enää muuta keksi kirjoittaa tänne ,kuin yrittää uskotella ,että Tosivaljus ja sinä : ääliö-valjus olisitte muka sama henkilö ,säälin sinua savolainen heinähattu !
- Tosivaljus
Kukas helkutin pösilö savolainen on käyttänyt niminerkkiäni mene muualle trollaamaan saatana.
- ihme hiippari
Tosivaljus kirjoitti:
Kukas helkutin pösilö savolainen on käyttänyt niminerkkiäni mene muualle trollaamaan saatana.
Minä se vaan olen .
- totta joka sana
Tässä vähän mielenkiintoista luettavaa: http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/ala-ruoki-trollia-verkkohairikko-hiljenee-kun-haneen-ei-reagoida
- Päivi Innala
Mulla on kyl paha mielenvika menneillään, ensin haukun palstan luotsia koska olen vähän pösilö, ja nyt haukun valjusta ! JIPPII !
- Tuula Valjus
ai, sinäkö se tääl sit oot ollukki, saatanan mulkvist?
- niin niin ravimiehii...
Tuula Valjus kirjoitti:
ai, sinäkö se tääl sit oot ollukki, saatanan mulkvist?
ai valjus asuu Kuopiossa kalaveneen kuppeessa? Juu huomaan!
- valjus
Miehä oon tiellä pösilööt ,eli Kallaveen kuppeella Kuopijossa
- Tosivaljus
Kuppeellako asutkin?Äitis kuppeellako vaiko isäs?
- valjus
Ei kun sinun ? Etkö huomannut ?
- Päivi Innala
Onko tääl paskat tullu jo housuun? On näköjään! Kato ku Valjus ei asu missään hevosen perseessä VAAN KEMISSÄ!! Hahaha XDDDD
Voi helevetti tuo häirikkö on oikeesti naurettava, kunpa tietäski kuin tääl nauretaan saatana :DD
Ei ees tajua kenen nimissä se ny häiriköi voi vittu saatana :D Menis jo oikeasti hoitoon tai vien sen saunan taa ja sinne se jääki XDD - Naurettavat ihmiset
Että te ihmiset olette, sitten naurettavia otuksia. Teille saa sitten nauraa minkä kerkeää, on se hyvä kun maailmaan on putkahtanut jostain kasa narreja, joille saa nauraa minkä suinkin kerkeää ja kykenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603395Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111- 711104
Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27869- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854