Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
outsider1
profiilit
outsider1
outsider1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
5203
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin täällä pikkukaupungissa vapaaehtoistyöt näyttävät olevan jotain seurakuntajuttuja, joka ei minulle umpiateistina sovi, tai sitten sosiaalista luonnetta vaativia (seuranpito vammaisille lapsille jne.). Uutta harrastusta on tosiaan vaikea aloittaa, jos mikään porukkapuuhailu (pelit, leikit jne.) ei kiinnosta. Pari kertaa olen joutunut osallistumaan keilaamiseen, ja fiilis oli että "pääsispä äkkiä pois".
07.07.2014 18:09
Sepä erikoista. Kun olen puhunut ammattilaisille masennuksesta, eivät ne koskaan ole kyselleet mitään naissuhteista. Korkeintaan sosiaalisista suhteista yleisellä tasolla.
06.07.2014 16:44
Kyse tuskin on mistään tietoturvaongelmasta. Nikin takana oleva henkilö on vain erittäin helppo tunnistaa jos tuntee ko. henkilön tosielämässä ja jos nikki kertoo edes jotain vähäisiä tietoja yksityiselämästään. Todennäköisesti sähköpostitrolli on joku, joka tietää sinut entuudestaan.
05.07.2014 22:59
Sama logiikka kuin koulukiusaamisessa - painamalla jotakuta alaspäin tunnet itse kohoavasi ylöspäin. Suomi24:ssä se on erityisen helppoa täydellisen anomymiteetin takaa (ei tarvitse edes rekata nimimerkkiä).
05.07.2014 00:31
Juurikin näin. Tasan ainoa asia, joka 50-luvulla oli paremmin, oli varmaankin se, että kaikille halukkaille löytyi vaimo.
Kyseisessä vaimossa oltiinkin sitten kiinni. Ero oli käytännössä mahdoton, koska "eronnut" oli iso sosiaalinen stigma varsinkin naiselle. Ns. irtosuhteet olivat täyttä fantasiaa; naiset eivät saaneet edes mennä yksin ravintolaan.
04.07.2014 23:26
Aikamoista hömppää; ei kai se psykiatri oikeasti noin sanonut. Seksihalut saattavat kai vähentyä, mutta automaattisesti niin ei todellakaan tapahdu. Minulla Venlafaksiini (SNRI mutta lähellä SSRI:tä kai vaikutuksiltaan) ei ole vaikuttanut haluihin kyllä mitenkään, tai korkeintaan lisäävästi.
03.07.2014 19:12
Kyllä viljoissa ravinteita on runsaasti, nimittäin täysjyväviljoissa. Proteiinia, kuitua, hivenaineita jne.
Viljat ovat ylivoimaisesti edullisinta sapuskaa, mitä kaupasta löytyy. Rutiköyhälle jampallei on melkoisen iso kynnys jättää niitä pois ja todeta ruokalaskun kallistuneen tyyliin 50%.
30.06.2014 21:26
Suoranaisesta testovajauksesta on pääasiassa fyysistä haittaa, mutta jos testosteroni on normaalin rajoissa, sillä on hyvin vähän korrelaatiota psyykkisiin ominaisuuksiin. Muut tekijät vaikuttavat paljon enemmän.
Ts. korkean testosteronitason jamppa voi olla umpiujo ja matalan hyvin itsevarma. Nämä ominaisuudet määräytyvät kyllä pääosin ihan muun kuin yksinkertaisen hormonisäätelyjärjestelmän kautta.
30.06.2014 20:36
Jos alat jotain katuroinaa vetää, tai ulkoista testosteronia yleensäkin, niin tuloksena on se, että oma testotuotantosi loppuu. Sen jälkeen on ainakin testovajaus.
Testosteronihoitojakin pitää tämän vuoksi ylläpitää lopun elämää.
30.06.2014 20:34
Sinähän se ennustaja olet. Luultavasti sosiaaliturvan poiston säästöt jäisivät aika olemattomiksi, kun vähennetään lieveilmiöt, eli massiivinen slummiutuminen, rikollisuuden kasvu sekä se, että syrjäytyneistä sukulaisista joudutaan ottamaan itse vastuuta. Eiköhän sitä fyrkkaa löydy meille tyhjäntoimittajille jatkossakin.-)
30.06.2014 17:08
Ette viitsisi linkittää lähdettä näille jutuille?
30.06.2014 16:57
Lähes kaikki mitä kirjoitit, on netissä liikkuvaa huuhaata. Ihmisen psyyke on hyvin monisyinen ja suhteessa ympäristöön ja kokemuksiin. Ei yhdellä hormonilla ole tuollaisia vaikutuksia kuin kuvailit. Muistaakseni ainoa todistettu korkean testosteronitason psyykkinen vaikutus on normaalia korkeampi masennusriski.
30.06.2014 16:16
Tämä on teoriaa jolla ei ole paljon tekemistä reaalimaailman kanssa. Koulutus kestää vuosia, toimeentulo sen aikana on hyvin epävarma, joka alalla on työttömiä ja tyypillisesti nuorempia suositaan työnhauissa.
30.06.2014 11:58
On todettava, että suojaamattoman seksin harrastaminen lääkityn HIV-potilaan kanssa ei sentään ole läheskään yhtä typerää kuin vaikkapa tupakointi.
28.06.2014 22:56
Odotin täyttä roskaa, mutta olihan tuossa jotain hyviäkin pointteja. En piänyt siitä että introverttiys on muka huono asia tai että pitäisi panna lukuisten naisten kanssa. Nuo "maskuliiniset ja feminiiniset energiat" vaikuttavat huuhaalta. Mutta jotkut pointit epämiehekkäistä piirteistä olivat hyviä:
-tunteiden vietävissä
-jatkuvasti vihainen
-seksuaalisesti estynyt
-pitää naissuhdetta elämän päämääräänä
28.06.2014 22:52
Luultavasti monikaan ei näe mielekkääksi käydä yksin baarissa. Jos haluat löytää yksinäisiä miehiä, kannattaa varmaan olla netissä, koska sitä jokseenkin kaikki yksinäiset miehet käyttää. Ei tosin välttämättä tätä Suomi24-saittia.
28.06.2014 20:53
Minä viihdyn ihan hyvin itsekseni. Iloja ei ole mitään syytä jakaa, sen sijaan pettymyksistä olisi joskus kieltämättä ihan kiva "avautua" muille.
Sanonta "ihminen on laumaeläin" on ärsyttävä. Se mitätöi ihmisen yksilöllisyyttä ja eroavaisuutta muista eläimistä. Itse en piittaa laumasieluisuudesta vähääkään.
28.06.2014 16:03
Palstalla on niin misogynistinen ilmapiiri - noin joka toinen avaus on tavalla tai toisella naisten haukkumista - että eiköhän ne naiset täällä ole laskettavissa parin käden sormin.
27.06.2014 15:55
Todellisuudessa fyysinen työ oli ennen yleensä aivan liian raskasta. Kroppa ei ehtinyt palautua, tuli rasitusvammoja ja kaikenlaisia kroonisia särkyjä, joita ei osattu hoitaa. Elämäntavat olivat epäterveet. Ravinto puutteellista ja epäterveellistä, tupakkaa tupruteltiin. Elinikä oli lyhyt. Harvoin ehdittiin eläkkeelle, ja eläkeläinen oli vammojensa ja tautiensa kanssa käytännössä invalidi. Masennusta esiintyi vähintään yhtä paljon kuin nytkin; sitä ei vain diagnosoitu.
27.06.2014 15:11
Kyllähän tiukkapipoiset neitsytvaatimukset ja kokeneiden (vieraiden) naisten rujosanainen tuomitseminen on äärinäkemys, jonka esiintyvyys kantasuomalaisten joukossa on olematonta. Itse asiassa mietin, voiko täällä oikeasti olla useampia, joilla oikeasti on tuollaiset keskiaikaiset näkemykset, vai onko kyse trollaamisesta tai huonosta sisäpiirivitsistä.
27.06.2014 14:58
258 / 261