Kaikki mt-ammattilaiset, joiden kanssa

Naisasialooseri.

olen ollut tekemisissä ovat olleet sitä mieltä, että mielisairauteni johtuvat naisettomuudesta. He ovat erittäin tarkasti tentanneet naissuhteistani ja psykiatrinikin sanoi suoraan, että oireiluni voi johtua siitä ettei minulla ole ollut koskaan tyttöystävää. Hän myös kysyi, että onko minulla ollut ihastumisia tai rakastumisia.

Naisettomuus on mt-ongelmien syy ei seuraus ja kaikissa nuorten miesten väkivallanteoissa taustalla on ollut pillun puute.

34

237

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uhjij7k76jh5huhjijji

Kannattas vissiin käydä psykologilla.

• Naisasialooseri.

Miksi? luuletko, että psykologi olisi eri mieltä?

• 5+6

Et oo arvannu pyytää lääkäriltäsi virallista pillureseptiä, jos vapaan kaupan lääkkeet eivät ole toimineet riittävän hyvin
      Sittenhän sulla olisi ainakin pätevä näyttö ajamastasi asiasta...

• Sepä erikoista. Kun olen puhunut ammattilaisille masennuksesta, eivät ne koskaan ole kyselleet mitään naissuhteista. Korkeintaan sosiaalisista suhteista yleisellä tasolla.

• Sit varmaan kannattaa lopettaa se naisten halveksunta ja yrittää saada nainen.
      Harva nainen kai haluaa itselleen miestä, joka halveksii tätä ja pohtii koko ajan että "monenkohan jännäjyystärin litkut tämäkin horo on imenyt sisäänsä".

• Järki hoi älä jätä!

Tässä taas naisen logiikkaa.

Mies ei saa naista
        Mies sairastuu psyykkisesti
        Mies toteaa jotain ikävää naisista
        Naisen johtopäätöksenä on että miehen täytyy lopettaa ikävien asioiden sanominen naisesta niin mies löytää naisen

Voiko olla tyhmempää elukkaa olemassa kuin esimerkiksi tämä "pimppaloora", suomalainen nainen?

• Järki hoi älä jätä! kirjoitti:

Tässä taas naisen logiikkaa.

Mies ei saa naista
        Mies sairastuu psyykkisesti
        Mies toteaa jotain ikävää naisista
        Naisen johtopäätöksenä on että miehen täytyy lopettaa ikävien asioiden sanominen naisesta niin mies löytää naisen

Voiko olla tyhmempää elukkaa olemassa kuin esimerkiksi tämä "pimppaloora", suomalainen nainen?

Niin ei varmaankaan ole tyhmempää kuin minä. Mutta minkäs teet kun itse olen todennut vähän toimivammaksi yhtälöksi vaikkapa miehen arvostamisen ja kehumisen... kumpi meistä saa ja kumpi ei...?

• Järki hoi älä jätä!
        pimppaloora kirjoitti:

Niin ei varmaankaan ole tyhmempää kuin minä. Mutta minkäs teet kun itse olen todennut vähän toimivammaksi yhtälöksi vaikkapa miehen arvostamisen ja kehumisen... kumpi meistä saa ja kumpi ei...?

Katso toinen Laasas-ketju.
        Kun et pysty kommentoimaan aihetta niin sorrut ad hominemiin taas kerran.

Sivuutat tosiasiat miehen alkuperäisistä ongelmista ja toteat että jos vain mies lopettaa naisten piinaamisen ikävillä kommenteilla niin hän salaperäisesti yhtäkkiä löytää naisen.

Olet kyllä harvinaisen tai keskiverron tyhmä suomalainen ämmäelukka, en tiedä kumpi.

Oikein heitä sitten ketjun aloittajaa tai minua ad hominemilla kun järkesi ei riitä ymmärtämään edes omaa tyhmyyttäsi.

• Järki hoi älä jätä! kirjoitti:

Katso toinen Laasas-ketju.
        Kun et pysty kommentoimaan aihetta niin sorrut ad hominemiin taas kerran.

Sivuutat tosiasiat miehen alkuperäisistä ongelmista ja toteat että jos vain mies lopettaa naisten piinaamisen ikävillä kommenteilla niin hän salaperäisesti yhtäkkiä löytää naisen.

Olet kyllä harvinaisen tai keskiverron tyhmä suomalainen ämmäelukka, en tiedä kumpi.

Oikein heitä sitten ketjun aloittajaa tai minua ad hominemilla kun järkesi ei riitä ymmärtämään edes omaa tyhmyyttäsi.

Joskus asiat on vaan aika yksinkertaisia. Ja mullehan se yksinkertaisuus sopiikin hyvin, olenhan tyhmä blondikin vielä :D

En mäkään mene tohtorille itkemään elämäni kurjuutta ja selitä siellä, että kaikki mun vastoinkäymiset johtuu siitä, etten ole saanut neitsytpoikaa. Ja lääkäri toteasi sen mun elämäni suurimmaksi ongelmaksi.
        Ehkä mä koittaisin tehdä asioille jotain ihan konkreettisesti. Kotona koneen ääressä vihakirjoituksia nettiin suoltamalla se ei tule onnistumaan.

Mut hei, et eihän teidän pimpinpuute mulle kuulu.

• Järki hoi älä jätä!
        pimppaloora kirjoitti:

Joskus asiat on vaan aika yksinkertaisia. Ja mullehan se yksinkertaisuus sopiikin hyvin, olenhan tyhmä blondikin vielä :D

En mäkään mene tohtorille itkemään elämäni kurjuutta ja selitä siellä, että kaikki mun vastoinkäymiset johtuu siitä, etten ole saanut neitsytpoikaa. Ja lääkäri toteasi sen mun elämäni suurimmaksi ongelmaksi.
        Ehkä mä koittaisin tehdä asioille jotain ihan konkreettisesti. Kotona koneen ääressä vihakirjoituksia nettiin suoltamalla se ei tule onnistumaan.

"Mut hei, et eihän teidän pimpinpuute mulle kuulu. "

Ei, koska kukaan ei sinun haiseva vit-tupesääsi halua tunkeutua.

• Järki hoi älä jätä!
        pimppaloora kirjoitti:

Opettele ensin tajuamaan mitä mt-ongelmat tarkoittavat ja kommentoimaan sitä aihetta.

Tietysti vaikeaa jos ala ja yläpää ovat vaihtaneet paikkaansa. Ymmärrän.

Mut hei, ei hän sun järjen puute ja haiseminen mulle kuulu.

• vajukit haisee
        pimppaloora kirjoitti:

Hulluille on ihan turha yrittää mitään selittää. Eihän ne muuten hulluja oliskasn.

• ef.fed
        pimppaloora kirjoitti:

Pimppaloora on hyvä osoitus siitä, kuinka varsin vajavaisillakin älynlahjoilla pysyy terveenä, kunhan vaan tarpeeksi moni haluaa työntää munaa häneen. Sen sijaan selvästi älykkäämpi aloittaja on seonnut, koska kukaan ei anna hänen työntää munaa itseensä.

• Oivaillus
        ef.fed kirjoitti:

Pimppaloora on hyvä osoitus siitä, kuinka varsin vajavaisillakin älynlahjoilla pysyy terveenä, kunhan vaan tarpeeksi moni haluaa työntää munaa häneen. Sen sijaan selvästi älykkäämpi aloittaja on seonnut, koska kukaan ei anna hänen työntää munaa itseensä.

Luin tuon lopun ensin että "kun hän ei anna kenenkään työntää munaan itseensä"

• odotanko turhaan

Kerropa luuseri mistä sitten johtuu ettet ole koskaan naista saanut? Joku syyhän asialle luonnollisestikin on.

• erkki-täti

Oliko se sinun persoonallisuushäiriökin todettu pimpsanpuutteesta johtuvaksi?

Mitäs tohtorit ovat sanoneet siitä, että sinulla on ollut taipumusta kieltäytyä tarjotusta pimpsasta? Hoito ei kelpaa, koska on ihanaa sääliä itseään ja vihata naisia...

• Naisasialooseri.

Eivät ammattiauttajat tiedä persoonallisuushäiriöstäni.

• khdruik
        Naisasialooseri. kirjoitti:

Eivät ammattiauttajat tiedä persoonallisuushäiriöstäni.

Hahaaahaaaa. Vai eivät tiedä. Ehkä kannattaisi mennä jollekin ammattilaiselle eikä käydä povarilla.

• Naisasialooseri.
        khdruik kirjoitti:

Hahaaahaaaa. Vai eivät tiedä. Ehkä kannattaisi mennä jollekin ammattilaiselle eikä käydä povarilla.

Etkö tiedä, että kokeneellaakin mt-ammattilaisella on pirullisia vaikeuksia määritellä onko kyseessä narsistinen persoonallisuuhäiriö, vaikka hänellä olisi täysi pääsy kaikkeen häiriöisen aineistoon?

Eli ammattilainen ei todellakaan voi tuosta vain sanoa tapaamastaan potilaasta onko hänellä pers.häiriö/häiriöitä vai ei

Sitäpaitsi me pers.häiriöiset osaamme sumuttaa jopa ammattiauttajia esittämällä heille tervettä.

• supikoiran raato

Etkö tiedä, että kokeneellaakin mt-ammattilaisella on pirullisia vaikeuksia määritellä onko kyseessä narsistinen persoonallisuuhäiriö, vaikka hänellä olisi täysi pääsy kaikkeen häiriöisen aineistoon?

Eli ammattilainen ei todellakaan voi tuosta vain sanoa tapaamastaan potilaasta onko hänellä pers.häiriö/häiriöitä vai ei

Sitäpaitsi me pers.häiriöiset osaamme sumuttaa jopa ammattiauttajia esittämällä heille tervettä.

Olet kyllä toiminut tosi nerokkaasti kun sumutat auttajiasi. Psykiatrisen avun vastaanottamiseen kuuluu oleellisesti se, että itse olet rehellinen. Turha odottaa apua, jos sumutat auttajia. Mutta ehkä koet itsesi kovaksi jätkäksi kun pysyt sumuttamaan ammattiauttajia, mutta kaivatkin vain ansaa itsellesi. Ei valheteleminen ja sumuttaminen mikään saavutus ole. Siihen pystyy kuka vaan.

• Naisasialooseri.
        supikoiran raato kirjoitti:

Olet kyllä toiminut tosi nerokkaasti kun sumutat auttajiasi. Psykiatrisen avun vastaanottamiseen kuuluu oleellisesti se, että itse olet rehellinen. Turha odottaa apua, jos sumutat auttajia. Mutta ehkä koet itsesi kovaksi jätkäksi kun pysyt sumuttamaan ammattiauttajia, mutta kaivatkin vain ansaa itsellesi. Ei valheteleminen ja sumuttaminen mikään saavutus ole. Siihen pystyy kuka vaan.

Ei pysty niin taitavasti kun narsistinen psykopaatti. Jos en osaisi sumuttaa ihmisiä ja esittää reiluja empaattista ihmistä niin minulla olisi fb:ssä 0 kaveria

• tukallinen mies

Ei pysty niin taitavasti kun narsistinen psykopaatti. Jos en osaisi sumuttaa ihmisiä ja esittää reiluja empaattista ihmistä niin minulla olisi fb:ssä 0 kaveria

Ehkä oletkin oikeasti empaattinen ihminen, mutta et vain uskalla antaa sille empaattisuudellesi tilaa, koska näet sen haavoittuvaisuutena. Ihminen pystyy silloin tasapainoiseen parisuhteeseen, kun hän pystyy näyttämään toiselle haavoittuvaisuutensa.

• Hoitoon vaan

"Naisettomuus on mt-ongelmien syy ei seuraus."

Kyllä sinun kohdalla asia on niin että pillunpuute on seurausta mt-ongelmistasi, ei toisinpäin.

Sinun ongelmasi ei ole persoonallisuushäiriöt, vaan synnynäiset mielisairaudet, kuten narsismi ja sosiopatia.

Niillä ihmisillä jotka sairastuvat esimerkiksi masennukseen, ei persoonallisuus muutu miksikään. Masennus voi kuitenkin vaikuttaa sosiaalisissa tilanteissa jaksamiseen, mikä tietenkin vaikuttaa sosiaalisten kontaktien määrään. Kuitenkin noissa sosiaalisissa tilanteissa henkilö ei ole millään tavalla outo tai esitä typeriä vääristyneitä uskomuksia naisista tai miehistä.

Sinä sen sijaan olet selkeästi sekopää, ja kaikesta päätellen olet menossa yhä syvemmälle pyskoosiin jossa olet muille ihmisille vaarallinen. Koska olet syntymästäsi saakka ollut sairas ja vailla empatiaa, sinä et tiedä mitä on terve mieli. Siksi kuvittelet olevasi oikeassa, vaikka olet täysi hullu.

• Naisasialooseri.

Narsismi ei ole synnynnäinen häiriö vaan kehityksellinen. Sosiopaatti olen varmasti ollut syntymästäni koska niin kauan kuin jaksan muistaa olen nauttinut toisten kärsimyksistä.

Mutta kyllä se pillunpuute on se pahin sairauksieni aiheuttaja.

• taasmennään

Eikö naisasialooseri hiljan aloittanut ketjun käytännössä identtisellä otsikolla. Montako kertaa keskustelu pitää uudelleen käydä läpi?

• Mies 25

Valitettavasti täytyy todeta ettei naisen arvostaminen auta saamisessa hevon vittujakaan. Minä olen aina arvostanut ja kunnioittanut naisia ja arvatkaapa vain olenko sillä tavalla saanut naista?

• Mies 25

Ainiin mutta minähän jo vastasinkin omaan kysymykseeni.

• Mies 25
        Mies 25 kirjoitti:

Ainiin mutta minähän jo vastasinkin omaan kysymykseeni.

Ei naisten tarvitse arvostaa miestä tai muutenkaan käyttäytyä millään tietyllä tavalla koska yleisesti ottaen nainen kuin nainen saa koska vain.

• Ikisinkku M

Valitettavasti vaan kaikki naiset yrittää uskotella, kuten pimppaloorakin tässä ketjussa sisukkaasti, toistelemalla mantraa "arvosta naista, ole ystävällinen, kiltti ja hauska" että sitten joskus ehkä saat sinäkin ihan vain itsekkyyttään. Onhan heillä mukavampaa olla jännäpanojen välillä sellaisessa ympäristössä jossa heitä arvostetaan kuin sellaisessa jossa tiedettäisiin totuus eli se että jännä saa aina palkinnon oli kiltti eli ei.

• Epämies
        Ikisinkku M kirjoitti:

Valitettavasti vaan kaikki naiset yrittää uskotella, kuten pimppaloorakin tässä ketjussa sisukkaasti, toistelemalla mantraa "arvosta naista, ole ystävällinen, kiltti ja hauska" että sitten joskus ehkä saat sinäkin ihan vain itsekkyyttään. Onhan heillä mukavampaa olla jännäpanojen välillä sellaisessa ympäristössä jossa heitä arvostetaan kuin sellaisessa jossa tiedettäisiin totuus eli se että jännä saa aina palkinnon oli kiltti eli ei.

Jos olet sosiopaatti, kuten sanot, ja aivan varma siitä, että naisia saa kun on riitävän törkeä, niin mikä ihme sinua estää sitten räväyttämään ilmoille naisinhoasi, ja odottaa että niitä naisia alkaa satelemaan? Eihän sulla pitäisi olla mitään omaatuntoa, jos kerran olet pyskopaatti?

• Ikisinkku M
        Epämies kirjoitti:

Jos olet sosiopaatti, kuten sanot, ja aivan varma siitä, että naisia saa kun on riitävän törkeä, niin mikä ihme sinua estää sitten räväyttämään ilmoille naisinhoasi, ja odottaa että niitä naisia alkaa satelemaan? Eihän sulla pitäisi olla mitään omaatuntoa, jos kerran olet pyskopaatti?

Missä olen sanonut olevani sosiopaatti tai pyskopaatti (mikä se on?)? Maailmoja halaamattomista mielipiteistäni tai huolimatta sisällä kuitenkin sykkii lämmin sydän.

• Epämies
        Ikisinkku M kirjoitti:

Missä olen sanonut olevani sosiopaatti tai pyskopaatti (mikä se on?)? Maailmoja halaamattomista mielipiteistäni tai huolimatta sisällä kuitenkin sykkii lämmin sydän.

Vastauksen piti mennä Naisasialooserille, ei sulle.

Ja sorry, sydämen lämpöä susta ei kyllä hehku, vaikka niin itse kuvittelisitkin. Lienee sama juttu monien "kilttien" miesten kanssakin.

• supikoiran raato

Toisaalta naisiin vihamielisesti suhtauminenkaan sinulle ei varmasti naista tuo. Olet kovin nuori. Malta toki mielesi. Asiat järjestyvät todennäköisesti paremmin jos olet ystävällinen toisille, mutta takuuta elämässä ei pysty kukaan antamaan.

• vjhllhvjjhlv

Olen huomannut sen että kun puhutaan naisten arvostamisesta, pillua saamattomat miehet tarkoittavat sillä sitä että he alentavat itse itsensä ja nostavat naisen jalustalle.

Montako miesystävää sinulla on jonka olet nostanut jalustalle ja "arvostat" häntä?

Ei ensimmäistäkään, koska silloin sinä jäät jalkoihin eikä tuo miesystävä näe sinua ystävänä, vaan pelkkänä fanina.

Tuossa on se ongelma. Miehet jotka "arvostavat" naisia, tosiasiassa fanittavat heitä, eivätkä kohtaa heitä vertaisinaan.

Miesten pitäisi käyttäytyä kuin naisilla ei olisi sukupuolta ollenkaan. Silloin heidät kohdataan ihmisinä. Tosin, tietenkin silloinkin täytyy pitää pillu mielessä ja pyrkiä sen päälle, ettei ajaudu naisen kamualueelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      64
      6237
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5639
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4585
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3909
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3815
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3239
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      3009
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59