Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tractor
profiilit
tractor
tractor
Vapaa kuvaus
Aloituksia
241
Kommenttia
2030
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitäpä+jos+painuisit+hittoon+ketjustani+saman+tien!
04.12.2018 06:35
Ime+sitruuna
04.12.2018 06:20
On+aivan+totta,+että+Fysiikka+(isolla+F.lla)++ei+tulkitse+Planckin+pituuden+mittakaavaa+pienemmille+alueille,+mutta+se+ei+tarkoita+sitä,+etteikö+avaruus+itsessään+voisi+olla+jatkuva.
Se+vain+tarkoittaa,+että+jos+/+ja+kun+avaruuden+ilmiöitä+tarkastellaan+(mitä+muuta+on??+)+,+niin+ilmiöiden+tarkastelukyky,+eli+siis+mitä+ja+missä,+rajoittuu+ehtoon:+paikka+=+hyvin+pieni+luku+jaettuna+liikemäärällä.+(suurempi+luku+yleensä).
Voit+miettiä+mikä+on+tulos+kun+jaetaan+hyvin+pieni+luku+suuremmalla+luvulla.
Tietenkin+paskalehdet+kertovat+näistä+omia+juttujaan+mutta+niiden+tehtävänä+ei+olekaan,+kuin+julistaa+paskaa+kansalle.
04.12.2018 06:14
Hyvä+huomio!
Tietenkin+niin+pitkään+kun+sinulla+itselläsi+ei+ole+annettavaa+palstalle,+niin+jäät+jäljelle+sanoisinko,+hieman+tyhjän+päälle.
04.12.2018 04:55
Puhe+oli+etelä-+ja+pohjois-Vietnamista,+jos+et+vielä+huomannut
04.12.2018 04:38
Niinkö
04.12.2018 04:29
En+tiedä+miksi+edes+jaksan+jatkaa+keskustelua+ihmisten+kanssa,+joilla+ei+ole+pohjakoulutusta.
Taas+on+todettava+se+fakta,+että+Vietnamin+ihmiset+halusivat+itsenäisen+maan!
Etkö+osaa+lukea+historiaa+vai+onko+näössä+tms.+vikaa?
Vai+väitätkö+ihan+kieli+keskellä+suuta,+että+sekä+etelä-,++että+pohjois-Vietnam+eivät+halunneet+yhtenäistä+ja+itsenäistä+Vietnamia?
Niinkö+siis+väität?
04.12.2018 04:05
Kiitos+kommentista!
Ja+sitten+seuraavaksi+itse+tautien+aiheuttajiin.
Kuten+@Sivustaseuraaja++totesi+,+on+oireena+kärsimys.+Henkinen+sellainen.
Miksi+emme+potki+pois+koko+maailman+psykologit+ja+psykiatrit+huuhaa-tieteilijöinä?
Minusta+psykologia+on+varteenotettava+ja+tärkeä+tiede+mutta+psykiatrit+pitäisi+kieltää
lailla+ja+sen+sijaan+opettaa+normi-lääkäreille+enemmän+mielen+sairauksista+ja+niiden+hoidosta
fasmaseuttisesti.+Kyllä,+koko+psykiatriakunta+pihalle+kalastamasta+200+euroa+tunti+tai
mitä+lie+ihmisiltä,+jotka+viimeiseksi+kaipaisivat+laillista+varkautta!+Ala+on+ollut+vanhentunut+jo+Freudista+lähtien.
Yhteiskunta+pystyy+parempaan.
04.12.2018 03:28
En+ota+kantaa+nyt+biologiseen+tai+hengelliseen+tarkoitukseen.
Se,+että+"elämän+tarkoituksesta+ei+ole+tietoa"+osuu+lähemmäs,+kun+väitteeni+on,+ettei+sillä+ole+mitään+tarkoitusta.+
Saatamme+olla+hyvin+harvoja,+ehkä+ainoita+eliöitä+tässä+ja+parissa+lähigalaksissakin,+jotka+ovat+kehittyneet+tasolle,+jolla+laji+voi+tuhota+oman+planeettansa+pienen+virheen+vuoksi.
Siinä+mielessä+me+olemme+ufo-miehiä.+Mikäli+selviämme+hengissä+edes+seuraavat+100+vuotta,
on+vastuumme+pysyä+hengissä+globaalisti,+eikä+vain+yksilöinä.+Mutta+vastuu+ja+vastuu.+Evoluutio+ei+ota+kantaa+myöskään+vastuuseen,+se+vain+hiljaa+seuraa+luonnonlakina+sivussa+kaikesta
04.12.2018 02:35
No+sitten+olen+eri+mieltä+Russelin+kanssa
04.12.2018 02:11
fake+news
04.12.2018 02:02
Hei+@Finski+,+kiitos+kommentista.
Voin+heti+kertoa+lähtökohtani+näille+kommenteille,+kun+paikalla+on+kaltaisiasi+tyyppejä,+jotka+osaavat+lukea+ja+analysoida+lukemansa.+Näiltä+lähtökohdilta+tunnut+järkevältä+mieheltä.
Se+seikka+ensinnäkin,+miksi+"puolustan"+Venäjää+ei+johdu+siitä,+että+olisin+Putinin+trolli+tai+haluaisin+olla+muuten+vain+heidän+politiikkansa+kannalla.+Se+seikka+miksi+puolustan+Venäjää+johtuu+ensisijaisesti+siitä,+että+katson+asiaa+myös+heidän+kantiltaan:+tyyliin+"mitä+tekisit+/+miettisit+jos+olisit+venäläinen+tässä+tilanteessa".+Ja+jos+sopii,+niin+otan+sitaatin+Putinilta+itseltään+tästä+Zeitgeistista:+"Gentlemen+of+luck+of+hyvä+elokuva.+Siinä+vankilaan+joutuneelle+näytetään+paikka,+mene+tuonne+nurkkaan+nukkumaan.+Tämä+on+se,+mitä+Venäjältä+toivotaan".
Puolustan+Venäjää+myös+siksi,+koska+olen+melko+varma,+että+viimeisinä+5-6+vuotena,+on+heitä+vastaan+kohdistettu+länsimaissa+aivan+ennennäkemätön+mediakampanja.+Tarkoitan+tällä+sitä,+että+aina+kun+tulee+jokin+järkyttävä+uutinen,+johon+Venäjä+on+jollakin+tavalla+syypää,+niin+ikinä+ei+kansalle+näytetä+mitään+todisteita.+Ja+olisi+naiivia+todeta,+että+media+olisi+puolueeton,+varsinkin+kun+ottaa+huomioon,+että+uutisia+hallitsee+nykyään+globaalisti+kymmenkunta+isoa+toimistoa,+mistä+ne+jaellaan+-+sanotaan+vaikkapa+kotimaiselle+Iltalehdelle+-+CNN:n+kautta.
Kolmanneksi.+USA:n+hegemoniaa+ei+uhkaa+käytännössä+mikään.+Kiina+on+USA:lle+"uhka",+koska+se+tuottaa+hyödykkeitä+halvalla.+Venäjä+on+"uhka",+koska+se+pelaa+omaa+ulkopolitiikkaansa+kysymättä+USA:lta+lupaa.+Seuraan+tarkasti+ulkopolitiikkaa+ja+on+ilmiselvää,+että+Venäjä+hakee+sopua+USA:n+ja+Euroopan+kanssa.+Sen+talous+ei+kestä+jatkuvia+pakotteita.+Putin+on+useasti+sanonut,+että+USA+on+ainoa+supervalta+maailmassa+ja+on+toivonut+suhteiden+palautumista.
Minua+itseäni+kiinnostaa+RAUHA!
Meillä+on+suuri+(+ja+melko+mahtava+)+naapuri,+joka+ei+ole+muuttamassa+pois+lähiaikoina.+Miksi+meidän+pitäisi+olla+huonompia,+kuin+Sveitsi+tai+Ruotsi+riippumattomuudessamme?
Mikään+länsimaa+tuskin+tulee+olemaan+meille+ikinä+uhka+mutta+jos+etsimme+hankaluuksia,
niin+sellainen+löytyy+NATO:sta.+Instant+Venäjän+ohjusten+kohdistus+maahamme!+Et+ole+tainnut+lukea+peliteoriaa?+No,+olet+sentään+fiksu.
04.12.2018 01:55
mitä+väliä,+anna+pojan+ratkaista+itse!
vituttaa+kun+täällä+ratkaistaan+toisten+koulutehtäviä
30.11.2018 03:06
Olemme+samoilla+linjoilla+mielestäni.+Mutta+minusta+pitäisi+ensin+tarttua+kiinni+taudin+aiheuttajaan,+jottei+sitä+tarvitsisi+hoitaa.
Sinä+ammattilaisena+voisit+kertoa,+mikä+on+yleisin+hoitoon+hakeutuvien+ihmisten+oireena?
(Ei+siis+diagnooseja+yms.+vaan+oire)
30.11.2018 02:31
Eli+periaatteessa+kaikki+tulittavat+toisiaan+ja+joka+puolelta+satelee+luoteja,+joten+salamurha+:)
No+joo,+asiasta+on+olemassa+paksu+virallinen+selonteko.+Mutta+kysyisin+että+mikä+on+vialla+virallisessa+Dallasin+poliisin,+FBI:n+yms.+tahojen+tutkinnassa?
30.11.2018 02:23
Kunnioitan+Russelia+suuresti+mutta+mielestäni+tuossa+sitaatissa+-+mikäli+se+on+oikea+-+hän+on+väärässä!+Lukekaa+yltä+"MitenLie":n+kommentista+tuo+sitaatti.
Tässä+hän+on+väärässä+ja+uskoisin,+että+joko+sitaatti+on+väärä+tai+Russel+ei+ole+ollut+enää+täysissä
voimissaan+tuolla+hetkellä:+"älyn+innostus+tai+tunteiden+palo+ei+voi+kantaa+yksilön+elämää+hautaa+pitemmälle+ja+ihmisen+saavutusten+temppeli+on+hautautuva+maailmankaikkeuden+raunioihin".
Ja+perusteluni+on+tämä:+Älyn+innostus+ja+tunteiden+palo+saa+meidät+jatkamaan,+ei+kenties+yksilöinä+mutta+lajina.+Se+juurikin+on+tehnyt+meistä+Homo+Sapiens'n.
Ja+"Saavutusten+temppeli".+Russel,+me+"seisomme+jättiläisten+olkapäillä"+koska+lapsi+ei+aloita+elämän+etsintää+alusta,+vaan+saa+viisautensa+ihmiskunnan+perintönä.
Russel,+et+sanout+noin...
30.11.2018 02:08
@outoa_meininkiä+minä+harkitsen+jokaisen+sanan+mitä+kirjoitan,+äidinkieleni+ei+tosin+ole+täydellistä+mutta+asian+substanssista+mietin+jokaisen+sanani+tarkasti+-+joskus+kirjoitan+400+sanaa+ja+pyyhin+ne+sitten+pois,+koska+minulla+on+itse.kritiikkiä.
Nyt+pyytäisin+sinua+osoittamaan+kohdan,+missä+olen+todennut,+että+bakteereilla+tms.+ei+olisi+tarkoitusta.+Voisitko+auttaa+minua+löytämään+sen+kohdan...
30.11.2018 01:22
No+nyt+pitää+näköjään+jo+tarttua+kirjoitusvihreisiin+kun+alkaa+olla+takki+tyhjä.
Olet+oikeassa,+se+oli+Mingh,+eikä+Ming!+Ho+setä+muuten+kiersi+maailmaa+enemmän+kuin+sinä
ja+kaverisi+yhteensä.+Missä+hän+ei+ole+käynyt?+Etelänavalla.+Ja+kun+hän+palasi+Vietnamiin+viisaana+miehenä,+niin+jostakin+kumman+syystä+kansa+piti+hänestä+-+tämäkin+oli+kai+jokin+kommunistien+salajuoni?+Mikään+maa+kun+ei+saa+haluta+itsenäistyä+siirtomaan+sorron+alta,+ellei+ole+toinen+sellainen+jo+nurkan+takana.
Etelä-Vietnamiin+istutettiin+Ranskan+kadottua+maisemista+nukke-setä+johtamaan,+jota+kukaan+Vietnamilainen+ei+oikeasti+tukenut+-+CIA+tosin+saa+kaikenlaista+aikaan.
Nyt+on+pakko+kysyä+ihan+vakavissaan+tältä+tyypiltä,+että+uskotko+sinä+jumalauta,+että+kun+maa+on+taistellut+itsensä+näännyksiin+yhdeltä+valloittajalta+(Ranska),+niin+se+heti+perään+haluaisi+toisen?
Vastaa,+niin+jatketaan
30.11.2018 01:07
Jos+te+ette+vaihtaisi+nikkiänne+joka+kommentin+kohdalla,+niin+tästäkin+voisi+saada+selvää.
Ketä+siis+olen+"kehottanut+poistumaan+palstalta"?
30.11.2018 00:47
No+ei+mitään,+se+on+täällä+ja+pysyy.+Olen+aurinko-+ja+tuulivoiman+kannattaja+kylläkin+mutta+on+epärealistista+kuvitella,+että+niillä+pidetäisiin+yllä+SINUN+kilowattituntejasi.
Montako+KWh+sinulla+meni+2017+tai+tänä+vuonna?+Niin,+tiesin,+joten+älä+vouhota!
24.11.2018 09:28
26 / 102