Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

180

1. Silti,+vaikka+Suomessa+on+vain+hieman+yli+5+000+000+suomalaista+en+usko,+että+Suomalaisuus+ja+"+rotu"+Suomailainen+on+uhattuna,+mutta+esim.+meitä+ei+ole+edes+koskaan+profiloitu+"+sisä+-+siittoisiksi+",+kuten+esim.+Britit+joita+kuitenkin+on+yli+60+000+000+yksilöä.Toki+muutamia+Suomalaisnaisia+on+aina+kiinnostanut+ulkomaalainen+usein+Negro+mies,+mutta+kyllä+myös+monella+Suomalaismiehellä+on+vaimona+jonkin+muun+rodun+yksilö.Itse+en+allekirjoita+"+rajat+kiinni"+ajatusta,+olen+asunut+ja+oleskellut+pitkiä+"+elämää+rikastuttavia+"+aikoja+myös+Isänmaani,+Suomen+rajojen+ulkopuolella,+mutta+kunnioittaen+vallitsevia,+paikallisia+tapoja+ja+olosuhteita.Aivan+kaikissa+paikoissa+ei+vesi+ole+tullut+putkesta,+eikä+viemäri+vie+"+poistovesiä".+Joskus+kysyttäessä+olen+kertonut,+huom.++vain+kysyttäessä,+miten+kyseinen++asia+Kotimaassani+hoidetaan.Tästä+olen+huolissani,+tämä+Isiemme+ja+Isoisiemme+rakentama+maa+tulisi+säilyttää+edelleen+kehittyvänä,+avarakatseisena,+eteenpäin+suuntautuvana+"kehityksenkelkassa"+pysyvänä+Suomalaisena+kansana+ja+kulttuurina.Nyt+kun+päättäjien+taholta+on+annettu+ymmärtää,+että+väestömme+ikääntyy+ja+eläköityy,+kantaväestöllä+ei+riitä+resurssit+tuottaa+riittävästi+uusia+maksajia+ja+tarvitaan+lisää+veronmaksajia+ja+nyt+kun+on+ilmentynyt,+että+tänne+on+tullut+"+vapaaehtoisia+"+kustannuksiin+osallistujia,+olisi+tehokas+tapa+tutkailla+motivaatiota+ja+asennetta+osallistua+"+uuden+kotimaan+"+kustannuksiin+ja+tapoihin.Tämän+vuoksi+mielestäni+on+erittäin+tärkeää+perehdyttää+tulijat+paikallisiin+tapoihin,+tarpeisiin+ja+tottumuksiin.