Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
puolimutkateisti
profiilit
puolimutkateisti
puolimutkateisti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
94
Kommenttia
2136
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikeasti+henkilö+joka+haluaisi+oikeasti+keskustella+rehellisesti+olisi+jo+tässä+vaiheessa+myöntänyt+sen,+että+"premissinsä"+ei+ollut+validi+tai+oikein+muotoiltu.
Mutta+vastauksesi+oli+tämä:+
"Joo+en+ota+enää+kantaa+psyykkeesi+hajoamiseen.+"Keskustele"+siellä+missä+nämä+ovat,+kun+pysyvätkin+urvelo."
Joten+kenellekään+ei+ole+epäselvää+että+et+kykene+rehelliseen+keskusteluun+ihan+vain+siksi+että+et+jostain+syystä+halua.+
En+todellakaan+tunne+ensimmäistäkään+ateistia+tai+evoa+joka+ei+haluaisi+keskustella+rehellisesti.+Joten+jos+nolo..aukko+olisi+(spekulatiivisesti)+ateisti+tai+evo,+niin+täytyy+vain+ja+ainoastaan+hänen+haluaan+olla+epärehellinen.
Ja+tämäkin+keskustelun+nolo..aukon+kommenttien+kera+menee+arkistooni,+joten+on+turha+poistattaa+mitään.
11.01.2019 23:58
N..A:+"Kuuluuko+minun+olla+tietoinen+kaikista+keskusteluistasi,+jotta+voin+tuon+kysymyksen+esittää+ja+vastausta+siihen+odottaa/vaatia?"
Ei+tietenkään+tarvi.+Olenhan+jo+tässä+keskustelussa+vastannut+kysymykseeni.+Mutta+älä+väitä+toistuvasti+ja+korjattuna+minusta+sellaista+mikä+ei+pidä+paikkaansa+pelkästään+palstahistoriani+vuoksi.
Joten+mitä+vielä+lässytät?+Olen+vastannut+kysymyksiisi,+joten+jos+olisit+rehellinen+niin+esittäisit+sen+näytteen+ateistin+gish+gallopista,+mutta+kun+a)+et+ole+tai+sitten+b)+et+löydä+mitään+näytettä+jonka+voisit+tuoda+esille.
Noloa+eikö+totta?
Kaltaisesi+paskanjauhaja+väistämättä+paljastuu+paskanjauhajaksi.
11.01.2019 23:22
Ole+hyvä.+Jälleen+yksi+todiste+epärehellisyydestäsi:
Nolo..aukko+esitti+minusta+jälleen+kerran+valheellisen+väitteen.+Hän+viittasi+keskusteluun:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15502303/gish-gallop
Ja+väitti+että+en+ole+vastannut+kyseisessä+keskustelussa+hänen+kysymykseensä:
N..A:+"Jossa+tällä+hetkellä+puolitusinaa+kommenttia+häneltä+joissa+ei+saa+kakaistua+vastausta+tähän:
"Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?"
Tuohon+kysymykseen+olen+jo+moneen+kertaan+vastannut:+Toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+
Tässäpä+samainen+vastaukseni+myös+tuossa+nolo..aukon+keskustelussa.+Kirjoitin:+
"N…A:+“Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?”
Kysymys+-+ei+premissi.+Vastauksena+kysymykseen+on+se,+että+olen+toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15502303/gish-gallop#comment-96213473
Ja+turha+on+nolo..aukon+poistaa+tätä+tai+muutakaan+kommentiani,+joka+todistaa+hänen+epärehellisyytensä.+Arkistoin+kaikki+kommenttini+ja+postitan+uudelleen+tarvittaessa.
Esitit+jälleen+kerran+minusta+väärää+tietoa+nolo..aukko.+Peru+väitteesi+ja+pyydä+anteeksi.+
Mutta+kuten+tullaan+näkemään+sinulle+ei+ole+siihen+selkärankaa+todistetusti+epärehellisenä+keskustelijana.
11.01.2019 22:51
N..A:+"Ja+se+toinen+kerta+siellä+on+tarkalleen+missä?"
Esimerkiksi+niissä+kommenteissani+ja+avauksissani,+jotka+joku+(kukahan+se+olisi...)+on+poistattanut.
Ja+kun+valheellinen+väitteesi+oli+tämä:+
"N..A:+"Jossa+tällä+hetkellä+puolitusinaa+kommenttia+häneltä+joissa+ei+saa+kakaistua+vastausta+tähän:"
Niin+ei+tarvitse+edes+olla+toista+tai+kolmatta,+kun+itse+myönnät+että+vähintään+yksi+on:
"Ja+se+toinen+kerta+siellä+on+tarkalleen+missä?"
Noin.++Yksinkertaisuudestasi+ja+epärehellisyydestäsi+johtuen+hirtät+aina+ja+väistämättä+itsesi+kutomaasi+epärehellisyyksien+verkkoon.+Se+on+tyypillisesti+kreationistien+osa.
Tåssä+vain+pari+kysymystä+joihin+et+ole+kyennyt+epärehellisyyttäsi+kyennyt+vastaamaan:
1.+Onko+geneettinen+informaatio+informaatio+vai+ei?
2.+Missä+vihjaamasi+näyte+ateistin+gish+gallopista?
11.01.2019 22:49
N..A:+"Jahas+nytkö+se+sai+kakaistua+vastauksen+pihalle+:D"
Saman+vastauksen+vastaavaan+kysymykseen+olen+palstahistoriani+aikana+antanut+jo+moneen+kertaan.+Joten+mitä+lässytät?
Ja+miksi+vastaisiin+joka+ikiseen+kysymykseesi+(varsinkaan+kun+en+aina+jaksa+lukea+mölinöitäsi)+kun+itse+et+vastaa+yksinkertaisiinkaan+kysymyksiini,+joihin+kenelläkään+ei+ole+mitään+ongelmaa+vastata.+Kuten+tähän:+Onko+geneettinen+informaatio+informaatiota+vai+ei?
Et+kykene+epärehellisenä+keskustelijana+vastaamaan+yksinkertaisiin+kysymyksiini.
N...A:+"Sano+jokin+määrä+minkä+myönnät+Gish+gallopiksi+(ja+minkä+määrän+olisit+siten+valmis+tarvittaessa+hakemaan+vastaavasti+kretulta+todisteeksi).""
Johan+olen+jo+monta+kertaa+vastanut+ettei+ole+mitään+tiettyä+määrää+vääriä+väitteitä,+jotka+tekee+gish+gallopiksi.+Mutta+sanotaan+nyt+vaikka,+että+etsi+ateistin+avaus+jossa+ateisti+esittää+neljä+väärää+ja+tieteenvastaista+väitettä,+jotka+ovat+objektiivisesti+todennettavissa+vääriksi+väitteiksi.+ROT:ilta+ja+monelta+muulta+kreationistilta+löytyy+lukemattomia+moisia+avauksia+tällä+palstalla.
11.01.2019 22:43
Ja+otetaan+vielä+huomioon+että+monta+kommenttiani/avaustani,+jossa+tuon+vastauksen+olen+antanut+on+joku+poistattanut.+Ja+ainoa+jolla+on+motiivi+poistattaa+rehellinen+vastaukseni+kysymykseesi+olet+sinä+epärehellinen+multinikki.
11.01.2019 22:09
Ole+hyvä:
Kysymys+-+ei+premissi.+Vastauksena+kysymykseen+on+se,+että+olen+toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+"
11.01.2019 22:08
Ole+hyvä+:
11.01.2019 22:07
Itsepä+kerjäät.+Ole+hyvä:
Nolo..aukko+esitti+minusta+jälleen+kerran+valheellisen+väitteen.+Hän+viittasi+keskusteluun:
N..A:+"Jossa+tällä+hetkellä+puolitusinaa+kommenttia+häneltä+joissa+ei+saa+kakaistua+vastausta+tähän:
Tuohon+kysymykseen+olen+jo+moneen+kertaan+vastannut:+Toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+
Ja+turha+on+nolo..aukon+poistaa+tätä+tai+muutakaan+kommentiani,+joka+todistaa+hänen+epärehellisyytensä.+Arkistoin+kaikki+kommenttini+ja+postitan+uudelleen+tarvittaessa.
Esitit+jälleen+kerran+minusta+väärää+tietoa+nolo..aukko.+Peru+väitteesi+ja+pyydä+anteeksi.
11.01.2019 22:07
Itsepä+kerjäät.+Ole+hyvä:
Esitit+jälleen+kerran+minusta+väärää+tietoa+nolo..aukko.+Peru+väitteesi+ja+pyydä+anteeksi.
11.01.2019 22:06
"Jossa+tällä+hetkellä+puolitusinaa+kommenttia+häneltä+joissa+ei+saa+kakaistua+vastausta+tähän:
Miksi+taas+valehtelet?++Olen+jo+moneen+kertaan+todennut:
Toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+
Tässäpä+samainen+vastaukseni+viittaamassasi+keskustelussa.+Kirjoitin:+
Ja+turha+poistaa+tätä+tai+muutakaan+kommentiani.+Arkistoin+kaikki+kommenttini+ja+postitan+uudelleen+tarvittaessa.
11.01.2019 21:54
N..A:+"Tästä+lähtien+siivoat+epärehellisyys+mussutuksesi+pois+..."
Vaikea+siivota+kun+minulla+ei+moisia+mussutuksia+olet.+Olet+epärehellinen+keskustelija+ja+se+on+osoitettu+jo+monen+keskustelijan+toimesta.+
Koitahan+löytää+jonkun+palstalaisen+kommentti+jossa+sinun+todetaan+olevan+rehellinen+keskustelelija.+Jokaista+löytämääsi+kommenttia+(omien+nikkiesi+kommentteja+ei+tietenkään+lasketa)+kohden+esitän+muutaman+kommentin+jossa+sinun+todetaan+olevan+epärehellinen.
Missä+on+se+näyte+ateistin+esittämästä+gish+gallopista.+Toki+tunnustan+että+ko.+ateisti+on+syyllistynyt+gish+gallopiin+jos+objektiivisesti+voidaan+todentaa+että+ko.+ateisti+on+esittänyt+vääriä+väitteitä+gish+gallop+tyyliin.+Otetaan+vertailukohteeksi+vaikka+ROT.
Tässä+myös+yksinkertainen+kysymys,+johon+kenelläkään+rehellisellä+keskustelijalla+ei+ole+mitään+vaikeutta+vastata:+Onko+geneettinen+informaatio+informaatiota.
Minä+vastaan+että+tottakai+on.+Olen+väitteeni+kyennyt+objektiivisesti+osoittamaan+paikkansa+pitäväksi.
Sinä+taas+et+kykene+tuohon+kysymykseen+antamaan+suoraa+ja+rehellistä+vastausta+jos+olet+epärehellinen+keskustelija.
11.01.2019 21:50
Aika+selkärangaton+tyyppi+tuo+"puolimutkaluuseri".+Vähän+niinkuin+sinä+nolo..aukko.+
Et+sinä+kykene+rehelliseen+keskusteluun.+Minä+olen+rehellisenä+keskustelijana+valmis+muuttamaan+näkemystäni,+kantaani+tai+mielipidettäni+jos+joku+esittää+minulle+tarpeeksi+vakuuttavat+perustelut,+objektiiviset+todisteet,+mutta+mieluiten+tieteelliseen+näyttöön+perustuvat+objektiiviset+todisteet.
Missä+on+sinun+näytteesi+ateistista,+joka+on+sortunut+gish+gallopiin?+Ilmeisesti+ei+sinulla+ole+sellaista+esittää.+Kunhan+vaan+lässytät.
11.01.2019 21:23
Premissin+määritelmä:+“Premissi on+päättelyssä+tosi+tai+epätosi+olettamus+tai+väite,+josta+johtopäätös+johdetaan.+Esimerkiksi+kysyvät+lauseet,+käskevät+lauseet+tai+huutolauseet+eivät+voi+olla+premissejä,+sillä+ne+eivät+ole+tosia+tai+epätosia.”
Katsotaanpa+sitten+mikä+on+tämän+multinikin+"premissi".+Nolo...aukko+kirjoitti:
“Premissi+mihin+epärehellinen+surkimus+ei+taivu:
Niinkö?+Entä+jos+tuon+tänne+näytteitä+kuinka+sitä+käyttää+ateisti.+Okei+yhden+näytteen,+sinänsä+huvita+yhtään+kaivaa.+Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?+Sano+jokin+määrä+minkä+myönnät+Gish+gallopiksi+(ja+minkä+määrän+olisit+siten+valmis+tarvittaessa+hakemaan+vastaavasti+kretulta+todisteeksi)."
Analysoidaan+tuo+"premissi"+lause+lauseelta:
N..A:+“Entä+jos+tuon+tänne+näytteitä+kuinka+sitä+käyttää+ateisti.”
Kysymys+ei+premissi,+mutta+siitä+vaan+nolo..aukko.+Tuohan+ne+näytteesi+niin+katsotaan+onko+gish+gallopia.
N..A:+“Okei+yhden+näytteen,+sinänsä+huvita+yhtään+kaivaa.”
Toteamus,+josta+ei+oikein+ole+premissiksi.+Ei+ainakaan+sellaiseksi+josta+voisi+mitään+mielenkiintoista+johtopäätöstä+vetää.+Eipä+nolo..aukko+ole+kuitenkaan+esittänyt+ensimmäistäkään+näytettä+ateisitin+gish+gallopista.
N…A:+“Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?”
Kysymys+-+ei+premissi.+Vastauksena+kysymykseen+on+se,+että+olen+toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+
N..A:+“Sano+jokin+määrä+minkä+myönnät+Gish+gallopiksi+(ja+minkä+määrän+olisit+siten+valmis+tarvittaessa+hakemaan+vastaavasti+kretulta+todisteeksi).”
Jälleen+kysymys+-+ei+premissi.+Tuohon+voin+vastata+että+ei+ole+mitään+tiettyä+määrää+vääriä/perättömiä/perustelemattomia+väitteitä,+jotka+tekevät+niiden+esittäjästä+gish+gallopiin+syyllistyvän.+ROT+on+kyllä+hyvä+esimerkki+gish+gallopia+käyttävästä+kreationistista.+Hän+saattaa+tehdä+useitakin+avauksia+päivässä,+joista+kussakin+lukuisia+uskonnollis-pseudotieteellisiä+vääriä+väittämiä.+Kun+hänen+väitteensä+ammutaan+alas+hän+siirtyy+seuraavaan+avaukseen,+joissa+kierrättää+uudelleen+samoja+väitteitään.
Eli+eihän+nolo..aukolla+edes+ollut+mitään+premissiä.+Kuitenkin+hän+on+vaatinut+itseään+rehellisempiä+keskustelijoita+tuota+"premissiään"+noudattamaan.
Kannattaisi+nolo..aukko+opetella+peruskäsitteet+ennen+käsitteet+ennen+kuin+tulee+tänne+premisseistä+lässyttämään+ja+typeryyttään+esittelemään.+
Ja+kuten+tullaan+jälleen+näkemään+nolo...aukosta+ei+ole+rehelliseen+keskusteluun.
Jo+kertaalleen+tämä+avaus+on+poistatettu+ja+siihen+ei+kenelläkään+muulla+ole+syytä+kuin+nolo..aukolla.+Ja+syykin+on+selvä.
11.01.2019 20:34
Tässäpä+analyysi+huvittavasta+"premissi"+lässytyksestäsi,+joka+on+niin+kiusallinen+sinulle,+että+olet+sen+jo+pariin+otteeseen+poistattanut:+
Huomasin+eilen+että+nolo..aukkona+tunnettu+multinikkeilevä+palstalainen+on+kirjoittanut+kymmeniä+kommentteja+“premissistään”++ja+siitä+että+muut+keskustelijat+eivät+suostu+keskustelemaan+hänen+"premissinsä"+ehdoilla+ja+ovat+siten+kaksinaamaisia+yms.
En+ole+jaksanut+kyseisen+multinikin+kommentteja+lukea,+koska+hän+ei+yksinkertaisesti+kykene+rehelliseen+keskusteluun.+Olen+yrittänyt+saada+hänet+keskustelemaan+rehellisesti+-+ja+niin+on+moni+muukin.+En+tiedä+ketään+palstalaista+joka+pitäisi+nolo..aukkoa+rehelliseen+keskusteluun+kykenevänä.
Ennen+kuin+katsotaan+mikä+on+ko.+multinikin+"premissi"+niin+otetaan+eräs+premissin+määritelmä:+“Premissi on+päättelyssä+tosi+tai+epätosi+olettamus+tai+väite,+josta+johtopäätös+johdetaan.+Esimerkiksi+kysyvät+lauseet,+käskevät+lauseet+tai+huutolauseet+eivät+voi+olla+premissejä,+sillä+ne+eivät+ole+tosia+tai+epätosia.”
Katsotaanpa+sitten+mikä+on+tämän+multinikin+"premissi".+Nolo...aukko+kirjoitti:
“Premissi+mihin+epärehellinen+surkimus+ei+taivu:
Niinkö?+Entä+jos+tuon+tänne+näytteitä+kuinka+sitä+käyttää+ateisti.+Okei+yhden+näytteen,+sinänsä+huvita+yhtään+kaivaa.+Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?+Sano+jokin+määrä+minkä+myönnät+Gish+gallopiksi+(ja+minkä+määrän+olisit+siten+valmis+tarvittaessa+hakemaan+vastaavasti+kretulta+todisteeksi)."
Analysoidaan+tuo+"premissi"+lause+lauseelta:
N..A:+“Entä+jos+tuon+tänne+näytteitä+kuinka+sitä+käyttää+ateisti.”
Kysymys+ei+premissi,+mutta+siitä+vaan+nolo..aukko.+Tuohan+ne+näytteesi+niin+katsotaan+onko+gish+gallopia.
N..A:+“Okei+yhden+näytteen,+sinänsä+huvita+yhtään+kaivaa.”
Toteamus,+josta+ei+oikein+ole+premissiksi.+Ei+ainakaan+sellaiseksi+josta+voisi+mitään+mielenkiintoista+johtopäätöstä+vetää.+Eipä+nolo..aukko+ole+kuitenkaan+esittänyt+ensimmäistäkään+näytettä+ateisitin+gish+gallopista.
N…A:+“Niin+muuttuuko+mielipiteesi/kantasi+tällä+kertaa+vastaamaan+todisteita?”
Kysymys+-+ei+premissi.+Vastauksena+kysymykseen+on+se,+että+olen+toki+valmis+muuttamaan+mielipidettäni+tai+kantaani+jos+riittävän+vakuuttavat+objektiiviset+todisteet+esitetään+minulle.+Mieluiten+vielä+tieteelliset+ja+testatut+todisteet.+
N..A:+“Sano+jokin+määrä+minkä+myönnät+Gish+gallopiksi+(ja+minkä+määrän+olisit+siten+valmis+tarvittaessa+hakemaan+vastaavasti+kretulta+todisteeksi).”
Jälleen+kysymys+-+ei+premissi.+Tuohon+voin+vastata+että+ei+ole+mitään+tiettyä+määrää+vääriä/perättömiä/perustelemattomia+väitteitä,+jotka+tekevät+niiden+esittäjästä+gish+gallopiin+syyllistyvän.+ROT+on+kyllä+hyvä+esimerkki+gish+gallopia+käyttävästä+kreationistista.+Hän+saattaa+tehdä+useitakin+avauksia+päivässä,+joista+kussakin+lukuisia+uskonnollis-pseudotieteellisiä+vääriä+väittämiä.+Kun+hänen+väitteensä+ammutaan+alas+hän+siirtyy+seuraavaan+avaukseen,+joissa+kierrättää+uudelleen+samoja+väitteitään.
Eli+eihän+nolo..aukolla+edes+ollut+mitään+premissiä.+Kuitenkin+hän+on+vaatinut+itseään+rehellisempiä+keskustelijoita+tuota+"premissiään"+noudattamaan.
Kannattaisi+nolo..aukko+opetella+peruskäsitteet+ennen+käsitteet+ennen+kuin+tulee+tänne+premisseistä+lässyttämään+ja+typeryyttään+esittelemään.+
Ja+kuten+tullaan+jälleen+näkemään+nolo...aukosta+ei+ole+rehelliseen+keskusteluun.
11.01.2019 20:32
Olet+näyttösi+epärehellisyydestäsi+jo+moneen+kertaan+antanut.+Ei+tarvitse+kenenkään+todistella+ilmiselviä+ja+objektiivisesti+havaittavia+tosiasioita.
11.01.2019 20:31
12___13:+"Ensin+pitää+ymmärtää+miten++..."
Ensin+pitää+ymmärtää+kolme+asiaa:
1)+Mikä+on+tieteellinen+todiste?+Sinulla+ei+ole+hajuakaan+siitä+mikä+on+tieteellinen+todiste.+
2)+Tieteellisiä+todisteita+pyydettiin+ja+sinä+lässytät+uskonnollisia+uskomuksia.
3)+Kristityt+geologia+todistivat+jo+yli+150+vuotta+sitten+että+tulvaa+ei+ole+tapahtunut.+Sen+jälkeen+minkä+tahansa+tieteenalan+tutkimustuloksila+voidaan+osoittaa+että+kyseessä+on+vain+myytti.
Todellisuudessa+Raamatun+tulvamyytti+pohjautuu+vielä+vanhempaan+tulvamyyttiin,+joka+puolestaan+pohjautuu+vielä+vanhempaan+tulvamyyttiin.
07.01.2019 16:01
Ewokki:+"Mihin+tietosi+perustuu?"
En+käyttäisi+sanaa+'tieto'+vaan+'uskomus'.
07.01.2019 15:54
ROT:+"Sinäpä+sen+itse+sanoit.+Evoluutioteoria+on+täynnä+toteen+näyttämättömiä+hypoteeseja.+Siksi+se+ei+ole+tiedettä+vaan+uskomusjärjestelmä."
Mitä+sinä+pseudotieteilijä+taas+höperöit?+Ensinnäkin+elämän+synnyn+selittäminen+ei+kuulu+evoluutioteoriaan.+
Ja+on+härski+uskovaisen+valhe+että+evoluutioteoria+ei+ole+tieteellinen+teoria.
Se+puolestaan+on+fakta+kreationismi+on+pelkkä+uskonnollinen+uskomusjärjestelmä+joka+pohjautuu+vain+ja+ainoastaan+Raamatun+luomismyyttiin.+Ei+ole+olemassa+ensimmäistäkään+objektiivisesta+havaintoa+joka+tukisi+kreationismin+väitteitä.+Evoluutio+sen+sijaan+on+objektiivinen+havaittavissa.
Osasi+on+puolustaa+uskoasi+valehtelemalla+ja+paskaa+jauhamalla.+Ei+käy+kateeksi.
06.01.2019 20:26
ROT:+"Jos+kallioon+on+kirjoitettu+'Puolimutkateisti+on+idiootti',+eikä+kukaan+sitä+lue,+ei+informaatiolla+ole+mitään+merkitystä."
Informaatio+on+informaatiota+vaikka+sitä+ei+kukaan+tulkitsisi+koskaan+eikä+sillä+olisi+kenellekään+tai+millekään+systeemille+koskaan+merkitystä.
Sinulla+pseudotieteilijä+on+jännästi+samankaltaisia+höperöintejä+merkityksen+suhteen+kuin+sillä+toisella+multinilkillä+JC:llä.+Mistähän+johtuu+...
ROT:+"Data+muuttuu+informaatioksi+vasta+sen+jälkeen,+kun+tiedolla+on+rakenne,+merkitys+ja+tulkkaus."
Tietämättömyytesi+ei+minua+enää+yllätä.+Kun+sinulla+ei+ole+peruskäsitteet+hallussa+niin+sotket+typeryksenä+käsitteet+'data'+ja+'tieto'.+Ja+edelleen+informaatiolla+ei+tarvitse+olla+tulkitsevaa+järjestelmää:
"Informaatio+on+järjestystä,+johon+voidaan+liittää+jokin+tulkinta.+Näin+television+kuva+on+informaatiota,+mutta+sen+kohina+("lumisade")+ei+sitä+ole,+koska+siinä+ei+ole+järjestystä.+Tieto+on+informaation+alalaji,+johon+liittyy+semantiikkaa;+sitä+vastoin+informaatioteoriassa+informaatio+abstrahoidaan+symbolijonoiksi,+joita+ei+tarvitse+tulkita."
Tieto+on+siis+informaation+alalaji.++Filosofian+tietoteorian+perinteinen+määritelmä+tiedosta+on+seuraava:+"Tieto+on+hyvin+perusteltu+tosi+uskomus".
Jolloin+'Puolimutkateisti+on+idiootti'+on+informaatiota+vaikka+sitä+ei+koskaan+kukaan+lue,+tulkitse+eikä+sille+muodostu+merkitystä+millekään+systeemille.+Se+sisältää+dataa+mutta+tieto+se+ei+ole,+jos+merkkijono+'Puolimutkateisti'+viittaa+nimenomaan+nimimerkkiini.
Kiva+kouluttaa+pseudotieteilevää+kreationistia.
06.01.2019 15:06
7 / 107