Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

733

  1. Pitää se.
  2. Saa mutta tietääkseni pitää muistiinpanoihin laittaa ylös. Tartteeko johtajan iteltään kysyä lupaa peltopyyntiin? Pyyntitilanne joka tapauksessa niin pitää kirjata ylös. Ja tuo toinen vastaus on silkkaa paskaa, mua köyhempää ei pitäjästä löydy ja silti hirviä metsästän :D
  3. Meet jutteleen sille?
  4. Paskapuhetta.