Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TheRat
profiilit
TheRat
TheRat
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
17111
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei sen minusta tarvitse kasvaa. Eikä moinen ole minun unelmani (sinä siitä lähinnä tunnut fantasioivan).
Maahanmuuttoa toki tarvitaan. Paljon. Paljon enemmän kuin nyt. Se, että maahanmuuttajia on erilaisia, on pääsääntöisesti hyvä asia. Heterogeeninen väestö ja kulttuuri on terveempi kuin homogeeninen. Äärimmäisyyksiä kannattaa vältellä, sinunkin.
10.11.2023 13:08
Kaikki uhrit tuskin ovat kantasuomalaisia. Itse asiassa epäilen, että kuten kantasuomistenkin kohdalla, suurin osa uhreista on perheenjäseniä ja tuttavia. Siis todennäköisesti maahanmuuttajia.
Niitä on vaan vaikeampi tilastoida.
10.11.2023 13:05
Eipä tuo vihervasemmistosi sitten taida kovin iso ongelma olla, kun tuollaisia ihmisiä ei kovin montaa tästä maasta löydy.
Oikeasti, se apu voisi olla paikallaan. Ihan rakkaudella. Määrärahoja on toki leikattu ja leikataan taas lisää, mutta jos vähän keskustelet hoitohenkilökunnan kanssa, niin varmaan löytyy jo paikka?
10.11.2023 12:58
Se on sitten varmaan VKK:lainen. Tuo on sen verran sakeaa, että saisi varmaan potkut persuistakin.
10.11.2023 12:57
> Leo on tunnettu tyyppi noissa vassaipiireissä
Okei. Pyörin varmaan väärissä piireissä, kun en koko tyypistä tiedä muuta kuin mitä netistä saa lukea. Juu, en ole jutellut. Ei kuulu tuttavapiiriin.
Mutta oliko jotain lähdettä tuolle vasemmistolaisuudelle? Muutakin kuin anonyymi huutelija netissä?
10.11.2023 12:56
> Paljonko suomessa on näitä kielletyn PVL järjestön kannattajia
Muutama kymmenen jäsentä, ehkä muutama sata kannattajaa.
> paljonko radikalisoituneita kehitysmaamuslimeita ja niiden kannattajia!
Kolme? Kannattajia tuskin kovin montaa.
> paljonko radikalisoituneita kehitysmaamuslimeita ja niiden kannattajia!
Hamas on paitsi terroristijärjestö, myös humanitaarinen järjestö (olikohan noin 30/70 jako rahoituksessa). En tosin tiedä, kehen viittaat. Itse olen nähnyt vain Hamasin tuomitsevia mielipiteitä, varsinkin viime aikoina.
10.11.2023 12:54
Ai? Minusta kun se on hyvä asia, että raiskaukset olivat laskussa. Noh, ehkä se oli sinusta huono asia... Se kyllä kertoo ainakin riittävästi sinusta (ei ehkä kaikkea).
10.11.2023 12:52
Eivätköhän melkein kaikki ole antifaa. Se on äärioikeistovastaista, ei sinänsä vasemmistolaista.
Paavo ei ole anarkistia nähnytkään. Tunnen tapauksen. Ihan tavallinen keskivartalolihava suomalainen se on, mitä nyt tykkää vähän nuorempien kulttuurista...
En ole julkaistu kirjailija, jos sitä tarkoitat. Peräkammareistasi en tiedä, en ole sellaisia miehiä. Enkä kyllä tiedä miten sekään vasemmistolaisuuteen liittyy.
Jukkelis lienee Juice Leskinen? Eiköhän se ollut ihan julkaistu kirjailija.
10.11.2023 12:24
En tiedä yhtään tuollaista tapausta. Jos niitä on, niin ovat varmaan haitallisia.
Minä puolustan länsimaista ja pohjoismaista hyvinvointivaltiota. Suomea sen perinteisillä arvoilla.
Siksi vastustan persuja ja muita haittaisänmaallisia.
10.11.2023 12:21
Oletko siirtänyt maalitolpat siis alkuperäisestä ajasta (2021) ja ryhmästä (maahanmuuttajat)? No tietysti jos tarpeeksi siirtelet, niin varmasti voit todeta etteivät tilastot niitä olkiukkojasi tue.
Mutta aika säälittävää tuollainen toiminta on.
10.11.2023 12:20
Ei tarvitse, ne tekevät sen ihan itse.
Jos kannattaa rasistista (ja tyhmää, mutta se on eri asia) agendaa, on rasisti. Minkäs sille voi.
10.11.2023 11:36
Kun sinua tuo asia vielä kiinnostaa, niin nappaisitko saman tien tilaston Suomessa asuvien afrikkalaisten määrän kehityksestä? Ilman sitä kun tuollainen taulukko on aika merkityksetön.
On se toki sen kanssakin, kun määrät ovat noin pieniä.
10.11.2023 11:33
On, jos samalla tehdään kaikki mahdolliset toimenpiteet integroitumisen estämiseksi.
Mutta sellaisia persut ovat. Puhuvat yhtä, mutta toimivat täysin päin vastoin.
10.11.2023 11:32
On sullakin fantasiat.
10.11.2023 11:18
Vain persut haluavat että maahanmuuttajat eristettäisiin tuolla tavalla ja pakotettaisiin elämäään. Kovasti hinkuvat Ruotsin tielle.
10.11.2023 11:18
Käsitääkseni sillä ei pitäisi olla mitään väliä.
10.11.2023 11:07
Eivät. Haluavat ajaa alas vain hyvinvointivaltion, suomalaisen kulttuurin ja toki myös Suomen tulevaisuuden.
Liittyy aloitukseen miten?`
On lakkautettu ja perustettu saman tien uudestaan.
Otin aloituksessani kantaa vain senhetkiseen tilanteeseen ja palstalla esiintyneisiin väitteisiin, sekä tietysti tuon väitteen taustoja selittävään tilastovirheeseen.
Minulla on tapana vastata, kun minulta kysytään. Jopa nyymeille. Itsehän te tätä nostelette ylöspäin...
10.11.2023 11:06
Mistäs tuo vasemmistokytkös on oikein kaivettu? Ei nimittäin tunnu löytyvän edes oikeiston roskamedioista (partisaani) sellaista... Siellä toki vassariksi väitetään, mutta hitto kun ne todisteet puuttuvat.
Ai joo, se oli osallistunut anarkistien tapahtumaan. Odotas... Yritän jotenkin ymmärtää, miten joku saa anarkistit väännettyä vasemmistolaisiksi. :D
10.11.2023 10:55
2 / 856