Vapaa kuvaus

Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.

Aloituksia

83

Kommenttia

141

1. Kyllähän aloittaja on aivankin oikeassa monissa asioissa. Kyse on nyt kuitenkin kuinka lomiinsa suhtautuu. Toiset kulkevat taskulaskimien kanssa kaupoissa, minä kuljen pairannapit auki ja kaksi pikku pikipäätä kainalossa tukeva setelirulla shortsien taskussa. Pidempiaikaiselle oppaalle voin antaa pienen päiväkassan josta sitten makselee tilaamani tarpeet ja härpäkkeet. Näin pienostot tulevat halvemmaksi koska käyttävät kolikotkin eivätkä tippejä jakele.
    Päiväbudjettini Pattiksella on n. 150- 200 €, sillä pärjäilee oikein kivasti jollei nyt alvariinsa baareissa kelloja soittele ja kiertää goukkarit. Sama raha se palaa toimeliaalla herralla aivan missä päin maailmankolkkaa tahansa.
    Se kokonaisvaltainen edullisuus muodostuu halvoista opaspalveluista jotka ovatkin loistoluokkaa. Näitähän ei tietenkään perhematkaaja voine huomioida.
    Herrat mainitsivat myös että kaikki oli paremmin 20 vuotta sitten. Olen täysin samaa mieltä. Silloin Pattayalle eivät matkustaneet kuin toimen miehet ja paikka oli paljon rauhallisempi. Nyt Pattaya on sesonkiaikoina pullollaan kaikenmaailman narisijoita jotka ovat saaneet myös hinnat lievään nousuun. Voidaankin sanoa että perhematkaajat ovat vähän kerrassaan pilaamassa ennen niin iki- ihanan paratiisimme.
  2. 7 / 8