28x

![]()
Olen veteraani sotilas- ja Pattaya-asioissa eivätkä elämänkokemukseni ole vähäisiä.Naperona harrastin uima- ja mäkihyppyjä joista siirryin laskuvarjohyppyihin.
Kaksi avioliittoani kariutuivat syrjähyppyihini.Minulla on 5 lasta joista 3 on pöljiä ja 2 viisasta.
Myöhäistaitohyppyni altaaseen on katsottavissa JuuTuupista os. Kumpula 09.
Aloituksia
78
Kommenttia
136
Apinakännit.
80- luvulla oli rantakadulla vielä kymmeniä tolppien varassa seisovia seinättömiä baareja lehväkatoin varustettuna. Pare2596228x lähti Sihaunokvilleen.
Tämä vanhoina hyvinä aikoina kun turistiviisumin sai kolmeksi kuukaudeksi ja siihen jatkoaikaa saadakseen piti käydä raj71848Unohdetaan hetkeksi Lerpat, Senseit ja
Resuperseet jotka asuvat siellä Hiekkaharjussa....D Asuinpaikalla ei liene merkitystä meille Pattisfaneille. Mehän käy46841Tehkää krapulahyppy Pattayalla !
Olen pyrkinyt tekemään joka lomallani muutaman laskuvarjohypyn Pattiksen- lomillani. Se on helppoa koska omaan kansainvä23743Pavea heitettiin crocseilla.
Olimme ystäväni Paven kanssa majoittuneena keskustan vaatimattomaan hotelliin. Oli aivan pelipaikkojen vieressä eikä tak43734Pattiksella on kivaa mopoilla mutta
muistakaa toki että lomamatkanne voi muuttua painajaiseksi: https://www.youtube.com/watch?v=jgu56Klk-Ng27669Joulu on Pattayalla riemukasta aikaa ja se näkyy.... !
... varsinkin Soi kutosella. Se on tuttu kävelykatu normifaneille vaan ei soijapojille. Monille läpikävelijöille eivät83639Pattaya ei ole pelkkää panemista!
Tietenkin se kuuluu pystyssä kusevan, lihaa syövän valkoisen heteromiehen normipäiviin. Joka sen kiistää niin en tiedä m3458028x vuokrasi matkaoppaan Bangkokista.
Aerofotilla olin Moskovasta tullut, "tekninen välilasku" jossain aavikkokentällä ja matkan teko oli venynyt. Lentoemot k12566Joulut ja Uudet Vuodet Pattiksella!
Näitä olen viettänyt kai parikymmentä kertaa ja ne ovat olleet aina riemukasta aikaa. Tässä yksi: Asustelin Maken sviit80566Tissi- Hegulin rahanpoltto.
Niin. Se ei ollut kovin merkittävää. Vaatimaton ja hauska veikko kunhan vain sai yskähtelevän koneensa aamupäivisin käyn13490Paluu 80- luvulle...
Olipas jälleen kerran aurinkoinen varhaisaamu kultaisella Pattayalla. Meitä oli mukava poikaporukka; Tissi- Heguli, Homo68488Rusketuksen edut ja haitat.
Tämä jakaa kovin mielipiteitä niin ulkonäön kuin terveydenkin osalta. Länsimaalaisten mielestä ruskettunut iho on kauni14464Suoritusvarmuuden takaajat.
Tämä on monelle hieman arka aihe mutta aion siitä nyt kuitenkin hieman höpötellä. Näillä varmuuden takaajilla tarkoitan1945728x Tallinnassa.
Menin katsomaan sinne venäläisten rähinää koska heidän muistomerkkiään oltiin siirtämässä syrjemmäksi. Hienot olivat hul12436Otin eräälle Joulumatkalleni mukaan kilon verran rahaa..
Latasin rahavyöni täyteen viidensadan euron seteleitä ja lämpsään tuhdisti. Tuumasin että nyt remutaan ja pistetään muut14400Havannan reissu.
Ystäväni Pave on ollut kovan linjan kommunisti koko ikänsä. Oli minulla töissä ja eräänä päivänä rupatellessamme työmaal3392Harvoin pillua saan!
Harvoinhan minäkin enää täällä tatamilla esiinnyn. Takavuosina oli Marine- baarissa tappelukehä jonne sai mennä kuka ha26383Tissi- Hegulin seikkailuja.
Niin kuin muistattekin ja hänen lempinimestään voitte päätellä minkälainen oli Hegulin naismaku. Muilla ominaisuuksilla17352Hinnakas saippuatyttö yökerhosta...!
Olin ollut viikon melko ruman (anteeksi) tytön kanssa. Hän vei minut kotiinsa maalle joka oli monen tunnin matkan päässä11349