Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
28x
profiilit
28x
28x
Vapaa kuvaus
Aloituksia
50
Kommenttia
87
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitän+lämpimästi+herroja+mielenkiinnosta.
Olimme+aika+poikki+koska+matka+oli+ollut+hyvin+rasittava+joten+merkittäviä+miehisiä+urotekoja+en+voine+tuosta+kirjata.+Toki+minimekkojen+aluset+olivat+hyvinkin+tiukkaa+ja+värisevää.
Menimme+nukkumaan+ja+uusi+aurinkoinen+päivä+koitti.
Kerroin+jo+että+hotellimme+vieressä+kulki+koko+kaupungin+pääväylät+jonka+keskellä+oli+samanlainen+kävelyraitti+kuin+Stadin+Esplanadi+mutta+kivetty.+Herätimme+valtaisaa+kiinnostusta+paikallisissa+tyttösissä.+Sehän+toki+itsetuntea+nosti.+Olimme+myös+varautuneet+mahdolliseen+kiinnostukseen+hyvin+tukevilla+Amerikan+taala-+nipulla.
Kiertelimme+ja+kaartelimme+ja+selvisi+että+muutamalla+Amerikan+taalalla+saa+ostettua+talon+hieman+karrikoidakseni...,+pimeä+vaihtokurssi+oli+sanoisinko+hulppea.
Käytössä+olivat+siis+taalat+ja+turisti-+sekä+paikalliset+pesot.
Kohta+olikin+jo+kainalossamme+pari+hulppeaa+tyttöä+jotka+tapasimme+paikallisessa+baarissa+jossa+olimme+Paven+kanssa+opettelemassa+hienoa+salsaa.
Nyt+tuli+sitten+pulma.+Meidän+piti+viedä+likat+huoneisiimme+mutta+joka+kulman+takana+vaani+mustapukuisia+korvanappiherroja+vahtimassa+ettei+mokomaa+säädyttömyyttä+pääsisi+tapahtumaan.
Kuinka+tästä+kiperästä+tilanteesta+selvisimme?
06.12.2018 01:04
Thaimaan+eteläraja+on+vahvasti+sotilaallisesti+miehitetty,+voitte+käydä+itse+katsomassa.
Miksiköhän+?+Siellä+etelässä+on+Malesia...D
Thaimaa+on+järkevä+valtio+eikä+halua+islamilaisia+pommiterroristeja+turistikohteisiinsa.
Pommin+räjähdyksen+tapahduttua+esim.+Pattayan+kävelykadulla+olisi+katasrofi+maan+turismille.
Suomi+sen+sijaan+pitää+länsirajan+täysin+avoinna+kenen+tahansa+tulla.
Ja+niitä+todellakin+tunkee+tuhansittain+joka+kuukausi+ovista+ja+ikkunoista.+Kaikki+ovat+tervetulleita..D
On+toki+päivastaisiakin+tapauksia.+Itärajan+ylitti+kesällä+2+turvapaikan+hakijaa.+Heidät+raudoitettiin+ja+palautettiin+Venäjälle+parin+päivän+päästä.....
29.11.2018 17:53
Rauhoittukaa+hetkeksi+rakkaat+veljeni+ja+kuunnelkaamme+mukavaa+aiheeseen+liittyvää+kantria:
https://www.youtube.com/watch?v=yyUrw8TJDHM
29.11.2018 17:41
Ihminen+kävi+toki+Kuussa+jo+ennen+kuin+minä+ensi+kertaa+Pattayalla:
https://www.youtube.com/watch?v=Ft8YdXKGVeo
29.11.2018 17:35
Olen+takavuosina+käynyt+useassa+muslimimaassa.
Nyt+en+enää+niihin+matkustamista+suosittele+koska+meno+on+koventunut+ja+valkoista+miestä+niissä+ei+hyvällä+katsota.
Hunnuttamaton+valkoinen+nainen+on+suorastaan+hengenvaarassa.
Jos+kuitenkin+haluaa+extreme-+seikkailuja+niin+menkää+mihin+tahansa+islamistiseen+valtiion+ja+kuskaa+Koraanin+päälle+paikallisella+torilla....D
29.11.2018 16:32
Hmmmm....+avaukseni+tuolta+onkin+poistettu+jostain+syystä.....D
Se+kertoi+hieman+savuisesta+vierailustamme+suomalaisen+hipin+kotiin+joka+eleli+yliajalla+Thaikuissa.
Kummastelen+hieman+ylläpidon+ankaraa+toimintaa+tupakointia+kohtaan.
Muistakaamme+että+eduskuntamme+äänesti+1972+kannabiksen+laillistamisesta.+Äänet+menivät+tasan+ja+arpa+ratkaisi:
https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/ess-kannabiksen-laittomuus-ratkaistiin-arvalla-rikosylikomisario-poistaisi-rikosmerkinnan/675642/
Aussi-+Maken+mopon+takapenkillä+istuin+ja+olimme+siis+menossa+hippiä+tapaamaan+Pattiksen+takamaille.
Avaamaan+tuli+metrin+mittainen+thai-+akka+joka+kutsui+sisään.+Pieni+oli+olkkari+ja+lattialla+istui+3-+4+naperoa+töllöä+katsomassa.+Savu+kämpässä+oli+valtava.
Tenavat+eivät+meitä+edes+katsoneet.
Isäntä+oli+iloinen+ja+sanoi+ettei+täällä+useinkaan+vieraita+käy.
En+tiedä+kuinka+sanani+asettaisin+mutta+vierasvaran+tarjoamiset+yskittivät+minua+valtavasti.
Emäntä+pudotti+jonkin+ison+kipon+ja+katsoin+vieressäni+istuvaa+kissaa.+Sen+pään+kääntäminen+kesti+puoli+minuuttia.+Hiiri+olisi+jäänyt+pyytämättä.
Paluumatka+tuntui+kestävän+puoli+vuotta;+liikennevaloissakin+seisoimme+aina+puoli+tuntia.+Perille+päästyämme+oli+suden+nälkä.
13.10.2018 19:28
Saasteet+ja+ilmastonmuutos+ovat+kuumimpia+puheenaiheita+maailmalla.
Onneksi+ilmaston+lämpenemistä+jo+torjutaan+varsin+jämerin+keinoin:
https://www.youtube.com/watch?v=kh3uzJk8GYA
Tänään+näin+lyhyesti.
11.10.2018 16:56
Kiitän+lämpimästi+aloittajaa+kehuista.+On+hauskaa+jos+tarinointini+on+viihdyttänyt.
Nuo+kehähommat+kiinnostavat+kyllä+minuakin+jonkin+verran+ja+käyn+usein+matseja+Pattiksella+katselemassa.+Olen+tosin+pysytellyt+aina+visusti+kehäköysien+ulkopuolella.
Kovimmat+ja+parhaimmat+matsit+käydään+kyllä+Bangkokissa+ja+tunnelma+niissä+on+aika+hektinen.+Kannattaa+kokeilla.
Suomipojat+Pattiksella+voisivat+järjestää+keskinäisiä+tappelumatseja.+Pikkukehät+antavat+mielellään+tilaa+farangeille+koska+he+ovat+aina+yleisömenestyksiä.
Minäkin+tulisin+katsomaan+ja+sitten+olisi+hauskaa+lyödä+vetoja.
11.10.2018 10:24
Heh+heh,+mukavaa+raportointia+Hua+Hinistä.
Olen+itse+käynyt+siellä+ainoastaan+kerran+ja+se+riitti.
Tympääntyneitä,+vanhoja+ja+karseita+huoria+baareissa.+Tuntui+että+Aurinkokin+paistoi+siellä+alakuloisena+kun+se+katseli+kurjaa+paikkaa......D
Piti+kyllä+katsoa+sivistyssanakirjasta+mitä+promenadi+tarkalleen+ottaen+tarkoittaa.....
10.10.2018 14:56
Kiitän+nimimerkkiä+vuodesta+20I0+oikaisusta+ja+pahoittelen+suuresti+väärinkäsitystäni.
Palstasta+on+todellakin+tullut+kummallisten+yksilöiden+temmellyskenttä.
Muitakin+nimityksiä+heille+voisi+ronskimpi+kaveri+nimetä.....D
En+ole+oikein+keksinyt+syitä+moiselle+käytökselle.+Kateuskaan+ei+liene+syynä+sillä+lomamatkat+Pattikselle+ovat+niin+edullisia+että+jokainen+duunarikin+sinne+voi+lomillaan+suunnistaa.
Jatkakaamme+tarinointia+tuosta+tuhannen+ja+yhden+synnin+paratiisista...
09.10.2018 13:20
Kiitän+lämpimästi+hra+vuodesta20I0:llaa+mielenkiinnosta+kirjoituksiani+kohtaan.
Muistisi+lienee+kuitenkin+kehnohko+etkä+tehnyt+taustaselvityksiä.+Oikaisen+hieman+lievästi+sanoen+pahantahtoista+purkaustasi.
Olen+toki+muutaman+kerran+hotellin+varannutkin+etukäteen,+pari+kertaa+jopa+Maken+hotelleista.+Hänellähän+on+niitä+2+ja+ne+sijaitsevat+loistavalla+paikalla.+
Maken+seitsemännen+kerroksen+huoneistoa+voinee+kutsua+kattosviitiksi+jos+laittaa+hieman+mielikuvitusta+peliin.+Olin+siellä+3+vkoa+mutta+yksin.
En+myöskään+ole+koskaan+matkustanut+4:n+eläkeläisukkelin+kanssa+enkä+huonettani+jakanut.
En+myöskään+ole+miljonääri+enkä+suursijoittaja.
Kirjoitukseni+ovat+aina+tositapahtumiin+perustuvia+eikä+niitä+siten+voida+pitää+mahtailuna+tai+valehteluna.+
Toivotan+myös+Sinulle+hienoja+lomapäiviä+iloisissa+merkeissä.
09.10.2018 09:21
Kiitän+lämpimästi+mielenkiinnosta+sepustuksiani+kohtaan.
Aloitukseni+tapahtuma+sijoittuu+vuodenvaihteen+2010-+2011+tienoille.
Ja+kyllä.+Kyse+oli+crocsin+kopioista.
08.10.2018 10:40
Aloitus+on+yli+13+vuotta+vanha.
Ajat+olivat+ennen+toiset.+Kyllä+silloin+sai+kulma-+apteekeista+melkein+mitä+tahansa+jos+oli+tiukka+setelikäärö+taskussa+kumpparilla+rullattuna.
Toista+on+nyt.
Ette+saa+paikallisista+apteekeista+mitään+kovia+kamoja+jollei+teillä+ole+siihen+respitiä.
06.10.2018 00:03
Kiitän+lämpimästi+mielenkiinnosta+höpötelmiäni+kohtaan.
Menin+vuotavan+pippelini+kanssa+sitten+tri+Vimin+klinikalle.+Kirvely+ei+ollut+vielä+alkanut+koska+tauti+oli+minulle+tuttu+jo+16-+vuotiaana+Suomessa+saamani+tartunnan+takia.
+Tri+Vim+antoi+minulle+lasilevyn+ja+kehoitti+puristamaan+siihen+visvatipan.+Laittoi+sen+sitten+mikroskoopin+alle;+katseli+minua+rilliensä+yli+ja+totesi:
-+This+is+gonorrhea,+sir+!
Löi+piikin+pyllyyni+ja+kehoitti+tulemaan+tehostepiikille+seuraavana+päivänä.+Pillereitäkin+antoi+popsittavaksi+ja+kehoitti+välttämää+viinaa.
Seuraavana+päivänä+menin+sitten+kutsuttuna+uudelleen.
Tohtori+kysyi+että+olenko+viinaa+juonut.+Pudistin+tomerasti+päätäni.
Mukanani+ollut+tyttöystävä+kiljaisi+sermin+takaa+että+se+joi+eilen+pullon+viskiä+ja+ainakin+10+kaljaa......
Vim+naurahti+ja+sanoi+että+tuo+alkoholin+välttämiskielto+on+nyt+lähinnä+sen+takia+että+potilas+muistaisi+ottaa+ne+pillerit......
05.10.2018 21:17
Kaikille+Pattaya-+faneille+lämpimät+terveiset!
28.06.2018 01:06
Tulin+juuri+Bulgarian+Golden+Beachilta+jossa+olin+viikon+ryhmämatkalomalla.
Pahoittelen+suuresti+Pattisfaneille+aiheuttamaani+pettymystä+lomapaikkani+valinnasta.
Noh...+Siellä+kuitenkin+olin+ja+paikka+oli+hieman+tylsähkö.+Varna+on+kuitenkin+historiallisesti+merkittävä+paikka+ja+päätin+sivistää+itseäni+tutustumalla+sen+kulttuuriaarteisiin.
Jostain+syystä+löysin+itseni+kuitenkin+vanhan+talon+huoneistosta+joka+olikin+ilotalo.+Kokeneen+matkaajan+tuomalla+varmuudella+en+tästä+kuitenkaan+hämmentynyt.+Tarjolla+oli+3+ihanaa+likkasta+ja+jouduinkin+turvautumaan+vanhaan+hyväksi+koettuun+entten-+tentten-+teelika-+mentten-+valintaan.
Arvontani+osoittautui+hyvinkin+onnistuneeksi+ja+ainoaksi+manaamisen+aiheeksi+nousi+tapahtumahuoneen+ilmastoinnin+puute+joka+aiheutti+nihkeän,+tosin+nautinnollisen+jälkitunnelman.
Rakastuin+tähän+laihapyllyyn+joka+oli+nauravainen,+märkä+ja+ihana.
Kysyin+että+lähtisikö+kanssani+parin+päivän+rantalomalle?+Likka+pakkasi+muutaman+rätin+muovikassiin+ja+samalla+taksilla+takaisin+rannikolle.
Ihana+oli+tyttönen+ja+kateellisina+ryhmämatkamme+ukkomiehet+meitä+seurasivat.
Yksi+kyseli+että+mistä+tuollaisen+löysit?
Vastasin+totuudenmukaisesti+että+kulttuurimatkaltani.
Miksi+tämän+kirjoitin;+kyselee+joku?
No+siksi+että+sillä+on+vinkeät+yhtymäkohdat+aloituksen+tapahtumiin+joka+taasen+osoittaa+romanttisen+puoleni+ja+sitoutumishaluni+voimakkuuden.
28.06.2018 00:51
Tässähän+tätä+vedenheitoa+Pattiksella:
https://www.youtube.com/watch?v=Fqbyl70-K2c
Keskitän+yleensä+Thai-+lomani+vuoden+vaihteen+aikoihin+mutta+kerran+olen+tuona+aikana+ollut.
En+suosittele+prässihousujen+käyttöä+ko.+aikana.
13.04.2018 19:32
Kiitän+lämpimästi+lukijoita+osoittamastaan+kiinnostuksesta+tarinoitani+kohtaan.
Ne+ovat+hieman+poikkeavia+palstalla+totuttuihin.+Ne+ovat+tosia+ja+siksi+vaatimattomia.
30.03.2018 09:47
Kiitän+herroja+mielenkiinnosta+tarinaani+kohtaan.+En+huomannut+rekisteröityä+aluksi+ja+olin+jo+kirjoittanut+niin+paljon+etten+sitä+viitsinyt+pyyhkiä.
Harvoinhan+tänne+kirjoittelen+mutta+mieltäni+lämmittää+että+minut+vielä+muistetaan.
Pattaya+on+toiminnallisten+herrasmiesten+toiminta-+alue+ja+jotka+eivät+siitä+pidä+niin+heidän+pitäisi+tietenkin+pysyä+sieltä+poissa.
03.03.2018 15:28
Kiitoksia+hra+Since1978:lle+mainiosta+vanhoista+videoista+joista+henkii+vanha+nostalgia+joita+vanhat+jäärät+yhäkin+kaipaavat.
Innostuin+kaivelemaan+noita+lisää+ja+löytyihän+niitä,+tässä+vielä+yksi:
https://www.youtube.com/watch?v=c-heUAiwp4M
26.07.2017 17:58
1 / 5