Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Late_Lapista1
Keskustelu24
profiilit
Late_Lapista1
Late_Lapista1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3431
Kommenttia
10811
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Missäpän+Suomea+aloittaja+asustelee?+täällä+meillä+ei+ole+havaittu+moista+ongelmaa,+tai+ainakaan+minä+en+ole+havainnut,+vaikka+ole+keskustellut+nuorten+miesten+kanssa,+ihan+asiallista+porukkaa+nuo+ovat+olleet,+osa+jopa+erittäin+kohteliaita!
Late+Lapista.
13.10.2019 07:55
Jokohan+selin+ja+harlin+ovat+maksaneet+puhelinlaskunsa+Kittilän+mummoille+?
Late+Lapista.
13.10.2019 07:50
Kerrankin+hyvä+uutinen+jos+tuo+hyysäri+pulju+lakkautetaan,+täällä+ei+tarvitaa+uusia+pakolaisia+ja+entisetkin+ulos+maastamme+!+Suomi+ei+voi+olla+koko+maapallon+sossutoimisto!
Late+Lapista.
12.10.2019 08:58
Eiköhän+se+maallemuutto+tule+monellekin+mieleen+kun+jatkuva+nälkä+alkaa+suolistossa+mouruamaan?
Minä+olen+sanonut+kakaroilleni+jotta+maatilaamme+ette+sitten+myy+kun+minä+keikahdan,+tulee+vielä+aika+jotta+itse+viljelette+potut+ja+kasvatte+lhakarjaa+evääksi!
Late+Lapista.
10.10.2019 05:28
Laittaisin+tänne+korkeimman+oikeuden+vapauttavasta+päätöksistä+matun+kavalluksist+kopion
Tänne,+mutta+se+postettasiin+kuten+monta+kertaa+ennenkin+ällöpidon+hyysärismin+vuoksi!
Late+Lapista.
08.10.2019 23:58
Juuri+noin+!+Arkadianmäelle+pitää+ensinnäkin+saada+järkensä+säillyttäneitä+ihmisiä,+nämä+nykyiset+jakomielitautiset+vievät+Suomen+väkisin+konkurssiin,+he+ovat++tottuneet+tuhlaamaan+verorahojamme,+heille+ei+ole+miljardi+mitään,+kansahan+sen+maksaa!+seuraavaksi+on+työllistettävä+maamme+työttömät+ja+voittoa+tuottavilta+firmoilta+tukiaiset+pois,mikä+idea+on+tukea+esimerkiksi+Eestiläisiä+kaljan+kittaus+ja+jobbaus+kaukaloita?+Nämä+ulkomaiset+hyysärien+aljut+on+jo+nähty,+eivät+he+ole+tänne+töihin+tulleetkaan+vaan+elämään+siivellämme+sossunluukkuja+kolistellen,+yöt+möykätään+ja+päivät+nukutaan,+sillä+konstilla+ei+vero+ja+eläkerahoja+kerry!+Olisi+kiva+tietää+mistä+ka+nestä+se+järki+on+lähtöisin+jolla+oitA+afrikkalaissia+parasiitteja++tänne+tilataan,+osahan+johtui+jonka+varmaan+kaikki+muistavat+sipilän+OK+talo+mainoksesta,+mainos+levisi+ympäri+maapallon,+ja+välittömästi+alkoi+siipeilijöiden+ja+sotilaskarkureiden+virta+Haaparannasta+Tornioon,+sipilä+ja+orppetteri+olivat+järjestäneet+näille+sosiaaliturva+surffareille+oikein+tervetulotoivotus+konklaavin+Tornioon,+se+koostui+Suomen+rajavartiostosta,+piliisista,+tullista+ja+puolustusvoimista+oli+vielä+tuotu+solttupoikia+kanniskelemaan+tulijoiden+pakaaseja,+rajalle+tilattiin+lyx+busseja+kuljettamaan+tulijoita+300+metrin+matkan+rajalta+lajittelukeskukseen!+Yli+32000+siipeilijää+tunkeutui+Suomeen,+noitahan+ei+olisi+tarviinnut/saanut+päästää+ollenkaan+Suomeen,+Ruotsihan++ei+ole+vaarallinen+maa+edes+mustimmalle++murjaanillekaan!+Arvatkaa+vituttiko+katsella+tuota+sirkusta?+Tuo+sipilän+OK+talo+mainos+tuli+meille+veronmaksajille+niin+kalliiksi+jotta+sitä+eivät+pysty+laskemaan+edes+valtionpankin+eknomistitkään,+ja+noin+isosta+kuprussta+sipilä+ja+kumppanit+pitäisi+viedä+valtakunnan+oikeuteen+ja+kärsimään+rangaistuksiaan+vaikkapa+Siperiaan!
Ja+te+hesarin+lukijat+ja+sen+toimitteljoihin+uskovat,+pyyhkikää+lehdellänne++persuuksia+ja+lukekaa+vaikkapa+Pekka+Puupää+lehteä!
08.10.2019 17:35
Suomalaiset+noissa+kiaoissa++ovat+pelkkiä+turisteja!
Kate+Lapista.
07.10.2019 00:55
Suomalaiset+noissa+kiaoissa++ovat+pelkkiä+turisteja!
Kate+Lapista.
07.10.2019 00:55
Ilmoittaa+finninaamainen+mopotteleva+amis,+kyllä+Mersut+käyntiin+lähtee,+mutta+tuskinpa+se+sinun+kaksitahti+mopo!
Late+Lpista.
06.10.2019 00:33
Ilmoittaa+finninaamainen+mopotteleva+amis,+kyllä+Mersut+käyntiin+lähtee,+mutta+tuskinpa+se+sinun+kaksitahti+mopo!
Late+Lpista.
06.10.2019 00:33
Reppana+perkele+!+Sinä+ressukka+et+kelvannut+edes+Suomalaisille+naisille+,+vaan+piti+hakea+panopuu+ambomailta,+saatana+minulla+ei+tulisi+mieleenkään+vaihtaa+Suomalaista+NAISTA+johonkin+helevetin+alkuasukkaaseen,+jolla+on+ollut+"haarakonttori"+myymälä+kotimaassaan!
Rahjaa+akka+Suomeen+ja+kohta+koko+suku+on+täällä+!
Late+Lapista.
06.10.2019 00:28
Tiedetään+kysymys+olikin+valvojan+puuttuvast+vastuusta.
Late+Lapista.
05.10.2019 09:30
Tiedetään+kysymys+olikin+valvojan+puuttuvast+vastuusta.
Late+Lapista.
05.10.2019 09:30
Siellä+jälleen+yksi+Tornion+Mersukade+aukoo+räkäistä+turpansa+!+Hankkiudu+johonkin+hoitoon,+vaikkapa+tuonne+Keroputaalle+!
Late+Lapista.
05.10.2019 09:28
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vilhomakela/269375-suomi-ei-voi-pelastaa-maapalloa-ilmaston-lampenemiselta/
Tuossa+hieman+vastinetta+Suomen+hallituksen+rippikoululaisille+,+jotka+koohkaavat+ilmastosta+!
Esimerkiksi+minä+uskallan+väittää+jotta+puhdistan+ilmaa+metsilläni+enemmän,+kuin+Mersullani+saastutan+!
Late+Lapista.
05.10.2019 03:35
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vilhomakela/269375-suomi-ei-voi-pelastaa-maapalloa-ilmaston-lampenemiselta/
Tuossa+hieman+vastinetta+Suomen+hallituksen+rippikoululaisille+,+jotka+koohkaavat+ilmastosta+!
Esimerkiksi+minä+uskallan+väittää+jotta+puhdistan+ilmaa+metsilläni+enemmän,+kuin+Mersullani+saastutan+!
Late+Lapista.
05.10.2019 03:35
https://www.google.com/search?sxsrf=ACYBGNT9NpOpnve4xNTNH8EWQI5lqiQjtw:1570234969306&q=Buick+vuosimallia+1952&tbm=isch&source=univ&sxsrf=ACYBGNT9NpOpnve4xNTNH8EWQI5lqiQjtw:1570234969306&sa=X&ved=2ahUKEwiOwryM7YPlAhVvk4sKHQwED7YQsAR6BAgJEAE
Ajelin+jo+nuorena+moisella+laatu+vaunulla,+oli+ensimmäinen+autoni+!+Siihen+aikaan+oli+hieman+eroa+Volvolla+ja+tuolla+dollari+hymyllä+!
Late+Lapista.
05.10.2019 03:25
Greetta++on+kippee+lapsukainen+!+Kuka+perkeleen+kahjo+tuon+keksi+ottaa+ilmasto+hihhulien+äänitorveksi?
Late+Lapista.
05.10.2019 03:19
Haista+sinä+sian+vittu!+minä+en+näyttele+autoillani+äveriästä+kuten+sinä+ambomaan+akallasi,+mulle+autot+ovat+kulkuneuvoja+joilla+siirryn+paiksta+A+paikkaan+B,+ja+hyvin+olen+päässyt+noillakin++haukkumisillasi+mersuillani,+ja+vaikuttaisi+siltä+että+pääsen+edelleen,+sillä+jokaisen+voin+viedä+katsastukseen+huoletta!+Saatana+sinähän+räksytät+kuin+mopottelu+iässä+oleva+kakara,+mikä+taidat+ollakin+!
Late+Lapista.
05.10.2019 03:13
Minua+ihmetyttää+myös+se+miksi+rakennusvalvojilla+ei+ole+minkäänlaista+vastuuta?
Late+Lapista.
05.10.2019 03:04
4 / 541