SUOMEN NUORISO HALOO !

https://yle.fi/uutiset/3-10980813

Nyt nuo Suomen silmää tekevät ovat huolissaan ehkäisystänne , ensinnä niille tuli yllätyksenä että kansa vanhenee, sitten he mölysivät että syntyvyys Suomessa näyttää painuvan nollaan, nyt sitten pitäisi ehkäistä? Minä voin kertoa teille jotta kuskaan en ole kumejen kanssa värkkääntynyt, silti minulla on nimissäni vain nuo kolme kakaraa jotka edesmenneen vaimoni kanssa maailmaan nautiskelimme !
Tuo poliittisten pellejen sanomien sekoilu viittaa vakavaan jakomielitautiin !
Ja sitten elkää helevetissä lähtekö noiden ilmasto hihhulien kelkkaan, niiden jutut ovat täyttä tuubaa! Maapallolla on tullut ja mennyt jääkausia sekä lämpökausia, vaikka ainuttakaan Mersua ei ole edes valmistettu!
Suomi joka eniten meuhkaa tuosta kasvihuone ilmiöstä, päästää maapallon saasteista vajaan promillen, eli vaika me jokainen Suomalainen hyppäisimme ensiyönä kaulakiikkuun, sillä ei olisi minkäänlaista vaikutusta maapallon saasteisiin!
Tuolla huudolla ilmanpilluusta pedataan vain ja ainoastaan verojen korotuksia meille autoilijoille sekä muille polttoaineiden kuluttajilla .

Late Lapista.

29

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Njoo, vaihteeksi olen tuo nimimerkin kanssa ainakin osittain samaa mieltä. Taitaa kuitenkin vallita suhteellisen suuri yksimielisyys niiden joukossa, jotka ilmastosta aidosti tietävät, että tämä nykylämpeneminen johtuu ihmisen toiminnasta. Siinä olen samaa mieltä, että suomalaisten vaikutus suuntaan tai toiseen on aika lähellä nollaa.

      Lopuksi vielä tuosta mersuhommasta, eiköhän luonnonvalinta hoida mersun katoamisen liikenteestä kunhan annetaan riittävästi aikaa; niinhän se luonnossa menee.

      • Mikähän Mersun hävittä? Mersulta on jo tulossa päästötön diesel kone !

        Late Lapista.




    • Anonyymi

      Niin ”Late...”, ja ne ”lapsukaisiin” viittaavat kommentit, kuten ylimielisesti kirjoitit jossain muussa ketjussa. Oikeastaan, jos ne nyt on ”lapsukaisia”, jotka kirjoittivat, ne kommentit eivät oikeastaan olleet yhtään pöllömpiä. Kun meistä nyt ei kukaan tiedä kuka ja minkä ikäinen nainen/mies/hybridi tms. tuon sinun nimimerkkisi taakse kätkeytyy, en oikein osaa napauttaa vastapalloon. Hankala. Mutta hei, kuitenkin mukavasti rakennettu mersuavatar. Toisaalta, sen verran uskon, että tuossa mersuhommassa on osa totta. Olet Niemelän ikkunan takana vuosien aikana käynyt rasvaisen nenänjäljen jättämässä; nyt pitää vaihtaa ikkunaa. Sorry.

      • 320 CLK,ta ei ostettu Niemelän autosta vaan Haaparannasta vanhojen autokauppiaiden Herajärvien liikkeestä, siellä on pirun mukava henkilökunta ja se vaikuttaa paljon autokaupoissa! EIKÖ?
        Enkä ole mikään perkeleen hybridi, olen yli 40 vuottq rehellistä työtä tehnyt rehellinen Suomalainen JÄTKÄ!

        PS, Eikä minulla ole mitään kiksejä tulla tänne valehelemaan tuntemattomia ihmisiä, emännän autokauppa on täyttä totta, vaikka se pikainen olikin, mutta Mersu on kuin uusi siinä on emännälle autoa loppu iäksi, eikä jäänyt centtiäkään velkaa, rahat lyötiin pojille nyrkkiin, eikä edes itketty!

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        320 CLK,ta ei ostettu Niemelän autosta vaan Haaparannasta vanhojen autokauppiaiden Herajärvien liikkeestä, siellä on pirun mukava henkilökunta ja se vaikuttaa paljon autokaupoissa! EIKÖ?
        Enkä ole mikään perkeleen hybridi, olen yli 40 vuottq rehellistä työtä tehnyt rehellinen Suomalainen JÄTKÄ!

        PS, Eikä minulla ole mitään kiksejä tulla tänne valehelemaan tuntemattomia ihmisiä, emännän autokauppa on täyttä totta, vaikka se pikainen olikin, mutta Mersu on kuin uusi siinä on emännälle autoa loppu iäksi, eikä jäänyt centtiäkään velkaa, rahat lyötiin pojille nyrkkiin, eikä edes itketty!

        Late Lapista.

        Onneksi olkoon uudesta mersunraadosta. Hyvähän set on että peltisepilläkin riittää duunia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon uudesta mersunraadosta. Hyvähän set on että peltisepilläkin riittää duunia.

        Teitä Mersu kadehtijoita riittää! mutta on noita kohteitakin Torniossa tyytyväisiä Mersumiehiä on enemmän kuin keskimäärin Suomessa, monessa talossa kaksikin meillä jo 3 kappaletta, eikä ole peltiseppiäsi tarvittu !

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Teitä Mersu kadehtijoita riittää! mutta on noita kohteitakin Torniossa tyytyväisiä Mersumiehiä on enemmän kuin keskimäärin Suomessa, monessa talossa kaksikin meillä jo 3 kappaletta, eikä ole peltiseppiäsi tarvittu !

        Late Lapista.

        Ruotsalainen Greta Thunberg esiintyi tänään YK:n ilmastohuippukokouksessa. Sääliksi käy tätä lasta, joka on aikuisten ihmisten toimesta lietsottu tällaisen ilmastopelon valtaan. Aikuiset, ns. sivistyneet ihmiset vieläpä taputtavat tytön ympärillä hänen oireillessaan. Kyllä tekee pahaa.

        Lapsia ei saa valjastaa ilmastopolitikoinnin ja -bisneksen työrukkasiksi. Ilmastoahdistus on totta, ja se näkyy myös Gretan esiintymisessä. Nyt pientä rajaa tähän ilmastokiihkoiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsalainen Greta Thunberg esiintyi tänään YK:n ilmastohuippukokouksessa. Sääliksi käy tätä lasta, joka on aikuisten ihmisten toimesta lietsottu tällaisen ilmastopelon valtaan. Aikuiset, ns. sivistyneet ihmiset vieläpä taputtavat tytön ympärillä hänen oireillessaan. Kyllä tekee pahaa.

        Lapsia ei saa valjastaa ilmastopolitikoinnin ja -bisneksen työrukkasiksi. Ilmastoahdistus on totta, ja se näkyy myös Gretan esiintymisessä. Nyt pientä rajaa tähän ilmastokiihkoiluun.

        Sanoo näillä nokivasaroilla ajavat rönttäkuskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo näillä nokivasaroilla ajavat rönttäkuskit.

        Mie näin, Late osti uuen niittisarjan, oli Tokmannissa tarjouksessa, 11.99e. sai niitipihet ja ison paketin pop niittejä, kyllä niilä taas rönttän lokasuojat jonkinaikaa pysyy.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Teitä Mersu kadehtijoita riittää! mutta on noita kohteitakin Torniossa tyytyväisiä Mersumiehiä on enemmän kuin keskimäärin Suomessa, monessa talossa kaksikin meillä jo 3 kappaletta, eikä ole peltiseppiäsi tarvittu !

        Late Lapista.

        Äläpä taas höpötä! Ne molemmat sinun mersusi olen nähnyt ja ihan selvästi paikkailtuja ovat molemmat. Vaikka sinä itse et olisi niitä peltisepällä käyttänyt, niin joku muu on sen sitten tehnyt ennen sinua.


      • Kairakettu kirjoitti:

        Äläpä taas höpötä! Ne molemmat sinun mersusi olen nähnyt ja ihan selvästi paikkailtuja ovat molemmat. Vaikka sinä itse et olisi niitä peltisepällä käyttänyt, niin joku muu on sen sitten tehnyt ennen sinua.

        124 Mersuun olen itse laittanut toisen takalikasuojan kaaren uusiksi, 220 CDI, tä ei ole paikattu mistään kohti, maalia on kyllä joku korjannut ja heikosti on jäänyt minullekin korjattavaa!
        320 CLK Mersu on kuin uusi auto maalissa ei minkäänlaista virhettä! on oikein diplomaatti pirsi jolle kadehtelijoita riittää!
        Olet sitten sinäkin liittynyt tuohon Torniolaisten Mersu kadehtedijoiden kerhoon, onneksi olkoon! teille nauraa jo Kulmunin sontalaatikotkin!

        Late Lapista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo näillä nokivasaroilla ajavat rönttäkuskit.

        Kommentoi Mersu miehille kateellinen mopottelija !

        Late Lapista.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        124 Mersuun olen itse laittanut toisen takalikasuojan kaaren uusiksi, 220 CDI, tä ei ole paikattu mistään kohti, maalia on kyllä joku korjannut ja heikosti on jäänyt minullekin korjattavaa!
        320 CLK Mersu on kuin uusi auto maalissa ei minkäänlaista virhettä! on oikein diplomaatti pirsi jolle kadehtelijoita riittää!
        Olet sitten sinäkin liittynyt tuohon Torniolaisten Mersu kadehtedijoiden kerhoon, onneksi olkoon! teille nauraa jo Kulmunin sontalaatikotkin!

        Late Lapista.

        Juurihan tuolla ylempänä kerroit, että ei ole peltiseppää tarvittu ja nyt jo tunnustat toimineesi itse peltiseppänä.
        220 CDI on kyllä huomattavan paikkaillun näköinen pyöränkaariltaan. En tiedä mitä sen muhkuraisen maalin alla piilee, mutta mikään ammattimies sitä ei kyllä ole tehnyt. Liekö kunnolla hiomatonta pakkelia, vai olisko lasikuitua?
        Mitäs helvettiä minä tuollaisia kadehtisin? Minulla on ollut mersuja enemmän kuin sinulla on niitä nyt eukkosi kanssa yhteensä. Kiinnostus mersuihin meni, kun ne alkupään ns. väyrysmallit olivat niin moniongelmaisia tekniikaltaan ja niitä ongelmia riitti suuttimien kanssa vielä parisen vuotta sitten (joka sitten selvisi, että vika ei ollutkaan suuttimissa, vaan putkissa, joiden pinnoite sisäpuolella särkyi ja tukki suuttimia) ja ruostetäpliä alkoi ilmestymään koreihin jo varsin pian.
        Myös koneita leikkoi kiinni kovilla pakkasilla, Kuusamossa on korjaamo, jossa olen nähnyt monet mersut moottorien vaihdossa. Myös täällä lännenpänä eräinä kylminä pakkaspäivinä eniten olen nähnyt mersuja tienposkeen hyytyneinä, yksi niistäkin ambulanssi, jota laitettiin hinausauton kyytiin.
        124 -mallin farkun voisin vaikka ostaakin, jos jostain ehjä ja vähän ajettu sattuisi löytymään. Mutta elä sinä vaan sitä mersu-unelmaasi, minulla on muitakin vaihtoehtoja.


      • Kairakettu kirjoitti:

        Juurihan tuolla ylempänä kerroit, että ei ole peltiseppää tarvittu ja nyt jo tunnustat toimineesi itse peltiseppänä.
        220 CDI on kyllä huomattavan paikkaillun näköinen pyöränkaariltaan. En tiedä mitä sen muhkuraisen maalin alla piilee, mutta mikään ammattimies sitä ei kyllä ole tehnyt. Liekö kunnolla hiomatonta pakkelia, vai olisko lasikuitua?
        Mitäs helvettiä minä tuollaisia kadehtisin? Minulla on ollut mersuja enemmän kuin sinulla on niitä nyt eukkosi kanssa yhteensä. Kiinnostus mersuihin meni, kun ne alkupään ns. väyrysmallit olivat niin moniongelmaisia tekniikaltaan ja niitä ongelmia riitti suuttimien kanssa vielä parisen vuotta sitten (joka sitten selvisi, että vika ei ollutkaan suuttimissa, vaan putkissa, joiden pinnoite sisäpuolella särkyi ja tukki suuttimia) ja ruostetäpliä alkoi ilmestymään koreihin jo varsin pian.
        Myös koneita leikkoi kiinni kovilla pakkasilla, Kuusamossa on korjaamo, jossa olen nähnyt monet mersut moottorien vaihdossa. Myös täällä lännenpänä eräinä kylminä pakkaspäivinä eniten olen nähnyt mersuja tienposkeen hyytyneinä, yksi niistäkin ambulanssi, jota laitettiin hinausauton kyytiin.
        124 -mallin farkun voisin vaikka ostaakin, jos jostain ehjä ja vähän ajettu sattuisi löytymään. Mutta elä sinä vaan sitä mersu-unelmaasi, minulla on muitakin vaihtoehtoja.

        Niin ensinnäkin minähän en ole peltiseppä, hitsaaja levyseppänä olen kyllä työskennellyt etelä Ruotsin telakoilla. 220 likasuojat eivät ole muhkuraiset, olisit käynyt aikoinaan Specsaverillä! Toiseksi oletkos sinä jonkinlainen ammattimainen räksyttäjä, joka olet ottanut minut kohteeksesi? No minuapas tuo ei häiritse, jatka samaan malliin !

        Late Lapista.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Niin ensinnäkin minähän en ole peltiseppä, hitsaaja levyseppänä olen kyllä työskennellyt etelä Ruotsin telakoilla. 220 likasuojat eivät ole muhkuraiset, olisit käynyt aikoinaan Specsaverillä! Toiseksi oletkos sinä jonkinlainen ammattimainen räksyttäjä, joka olet ottanut minut kohteeksesi? No minuapas tuo ei häiritse, jatka samaan malliin !

        Late Lapista.

        Kyllä niitä peltisepän töitä olet tehnyt kuitenkin autosi kanssa, vaikka et peltiseppä olisikaan.
        Jos se 220 on edelleen sama auto, jonka olen nähnyt, niin kyllä ne pyöränkaaret on paikkailtu rumasti, ihan sama millä se on tehty, vaikka vain maalilla. Ne eivät ole sileää pintaa. Pitääkö minun ottaa niistä kuva ja toimittaa suurennettuna nähtäville rekisterinumeron kera? Specsaversille joutaisit itse, jos et niitä näe.

        Enhän minä mitään räksytä, sinähän se räksy olet. Minä vain huomatessani sinun valheita ja vääriä käsityksiäs yritän oikaista niitä, mutta valitettavasti sinä et näytä mitään ymmärtävän.


      • Kairakettu kirjoitti:

        Kyllä niitä peltisepän töitä olet tehnyt kuitenkin autosi kanssa, vaikka et peltiseppä olisikaan.
        Jos se 220 on edelleen sama auto, jonka olen nähnyt, niin kyllä ne pyöränkaaret on paikkailtu rumasti, ihan sama millä se on tehty, vaikka vain maalilla. Ne eivät ole sileää pintaa. Pitääkö minun ottaa niistä kuva ja toimittaa suurennettuna nähtäville rekisterinumeron kera? Specsaversille joutaisit itse, jos et niitä näe.

        Enhän minä mitään räksytä, sinähän se räksy olet. Minä vain huomatessani sinun valheita ja vääriä käsityksiäs yritän oikaista niitä, mutta valitettavasti sinä et näytä mitään ymmärtävän.

        Monetkos yöunet olet menettänyt Mersujeni ja ja niiden likasuojien vuoksi?

        Late Lapista.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Monetkos yöunet olet menettänyt Mersujeni ja ja niiden likasuojien vuoksi?

        Late Lapista.

        Kellonajasta päätellen tämä asia näyttää valvottavan enemmän sinua.


      • Anonyymi
        Kairakettu kirjoitti:

        Kellonajasta päätellen tämä asia näyttää valvottavan enemmän sinua.

        Osra Late Lapista halpa on ja ei valita !


      • Kairakettu kirjoitti:

        Kellonajasta päätellen tämä asia näyttää valvottavan enemmän sinua.

        Valvomiseeni on omat syynsä! jotka ovat minun yksityis asioita, hoida sinä omat nukkumisesi, minä hoidan omani! Enkä valvo kenenkään auton likasuojien vuoksi!

        Late Lapista.


      • Anonyymi
        Late_Lapista1 kirjoitti:

        Valvomiseeni on omat syynsä! jotka ovat minun yksityis asioita, hoida sinä omat nukkumisesi, minä hoidan omani! Enkä valvo kenenkään auton likasuojien vuoksi!

        Late Lapista.

        Late ei nuku koskaan kyttääjän rooli !


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        Valvomiseeni on omat syynsä! jotka ovat minun yksityis asioita, hoida sinä omat nukkumisesi, minä hoidan omani! Enkä valvo kenenkään auton likasuojien vuoksi!

        Late Lapista.

        No piruakos sitten kyselet minun nukkumisiani, joka lienee minun yksityisasiani?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo näillä nokivasaroilla ajavat rönttäkuskit.

        Greetta on kippee lapsukainen ! Kuka perkeleen kahjo tuon keksi ottaa ilmasto hihhulien äänitorveksi?

        Late Lapista.


    • Anonyymi

      Osta Volvo

      • Anonyymi

        Kuka nyt kiinalaista peltotraktori volvoa ostaa.


    • Anonyymi

      Laten _Lapista1 Keskusta siirtyisi helposti suurimmaksi puolueeksi, jos uskaltaisi ajaa suomen ja suomalaisten etua. Unohtais ne Ruottin ruosteiset volvot !!

      • 60 luvulla minulla oli ensimmäinen ja viimeinen Volvo!

        Late Lapista.


      • Late_Lapista1 kirjoitti:

        60 luvulla minulla oli ensimmäinen ja viimeinen Volvo!

        Late Lapista.

        https://www.google.com/search?sxsrf=ACYBGNT9NpOpnve4xNTNH8EWQI5lqiQjtw:1570234969306&q=Buick vuosimallia 1952&tbm=isch&source=univ&sxsrf=ACYBGNT9NpOpnve4xNTNH8EWQI5lqiQjtw:1570234969306&sa=X&ved=2ahUKEwiOwryM7YPlAhVvk4sKHQwED7YQsAR6BAgJEAE

        Ajelin jo nuorena moisella laatu vaunulla, oli ensimmäinen autoni ! Siihen aikaan oli hieman eroa Volvolla ja tuolla dollari hymyllä !

        Late Lapista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe