Ihmetyttää kun kaupunkilaisille on määrätty mitä tonteille saa istuttaa ja millä värillä talon saa maalata ja muita määräyksiä sanktioilla uhaten. Kuitenkin keskeneräinen talonraato saa jäädä vuosiksi keskelle asuinaluetta.
Rakennusvalvonta
14
152
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä parokkihökkeliäkö meinaat?
Liian lepsua on torniossa rakennusvalvonta.
Konevarikkoa tai romutarhaakin saa pitää keskellä asutusaluetta. Rakennusjärjestystyksen mukaan ei edes asuntoautoa saa säilyttää kaava tontilla. :D- Anonyymi
Semmonen harmaantunut hökkeli ilman kattoa. Saattaahan niitä olla enemmänki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen harmaantunut hökkeli ilman kattoa. Saattaahan niitä olla enemmänki.
Totta, törniössä saa olla purkukuntosia hökkeiletä, sotkusia pihoja ja koneyrittäjä voi pitää koneensa keskellä omakotitalo aluetta.Ei mahollista muualla, onko joku kaveri/kepu juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, törniössä saa olla purkukuntosia hökkeiletä, sotkusia pihoja ja koneyrittäjä voi pitää koneensa keskellä omakotitalo aluetta.Ei mahollista muualla, onko joku kaveri/kepu juttu.
Torniossahan on gylmyni eduskunnassa niin tarvii luvan kaikken elämiseen ja hengittäminen luvallista vain kepuilla !
- Anonyymi
Kuka on gylmyni?
Minua ihmetyttää myös se miksi rakennusvalvojilla ei ole minkäänlaista vastuuta?
Late Lapista.- Anonyymi
Minua taas ihmetyttää miten ruosteiset mersunraadot läpäisevät katsastuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää miten ruosteiset mersunraadot läpäisevät katsastuksen.
Totta rehellinen törniöläinen kun puhuu...ruottin raato mersut törniöläisten jäte ongelma
Anonyymi kirjoitti:
Minua taas ihmetyttää miten ruosteiset mersunraadot läpäisevät katsastuksen.
Siellä jälleen yksi Tornion Mersukade aukoo räkäistä turpansa ! Hankkiudu johonkin hoitoon, vaikkapa tuonne Keroputaalle !
Late Lapista.
- Anonyymi
Rakennusvalvoja valvoo rakentamista. Ei purkamista.
- Anonyymi
Muualla rakennusvalvonta vastaa myös siitä että taajama-alueella ei ole romahtamassa olevia murjuja ja sorkusia pihoja.
- Anonyymi
Ei helevette Torniossa on liian hyvin asiat jos nämä asiat vaivaa päätä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368