Ihmetyttää kun kaupunkilaisille on määrätty mitä tonteille saa istuttaa ja millä värillä talon saa maalata ja muita määräyksiä sanktioilla uhaten. Kuitenkin keskeneräinen talonraato saa jäädä vuosiksi keskelle asuinaluetta.
Rakennusvalvonta
14
86
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä parokkihökkeliäkö meinaat?
Liian lepsua on torniossa rakennusvalvonta.
Konevarikkoa tai romutarhaakin saa pitää keskellä asutusaluetta. Rakennusjärjestystyksen mukaan ei edes asuntoautoa saa säilyttää kaava tontilla. :D- Anonyymi
Semmonen harmaantunut hökkeli ilman kattoa. Saattaahan niitä olla enemmänki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen harmaantunut hökkeli ilman kattoa. Saattaahan niitä olla enemmänki.
Totta, törniössä saa olla purkukuntosia hökkeiletä, sotkusia pihoja ja koneyrittäjä voi pitää koneensa keskellä omakotitalo aluetta.Ei mahollista muualla, onko joku kaveri/kepu juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, törniössä saa olla purkukuntosia hökkeiletä, sotkusia pihoja ja koneyrittäjä voi pitää koneensa keskellä omakotitalo aluetta.Ei mahollista muualla, onko joku kaveri/kepu juttu.
Torniossahan on gylmyni eduskunnassa niin tarvii luvan kaikken elämiseen ja hengittäminen luvallista vain kepuilla !
- Anonyymi
Kuka on gylmyni?
Minua ihmetyttää myös se miksi rakennusvalvojilla ei ole minkäänlaista vastuuta?
Late Lapista.- Anonyymi
Minua taas ihmetyttää miten ruosteiset mersunraadot läpäisevät katsastuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta rehellinen törniöläinen kun puhuu...ruottin raato mersut törniöläisten jäte ongelma
Anonyymi kirjoitti:
Siellä jälleen yksi Tornion Mersukade aukoo räkäistä turpansa ! Hankkiudu johonkin hoitoon, vaikkapa tuonne Keroputaalle !
Late Lapista.
- Anonyymi
Rakennusvalvoja valvoo rakentamista. Ei purkamista.
- Anonyymi
Muualla rakennusvalvonta vastaa myös siitä että taajama-alueella ei ole romahtamassa olevia murjuja ja sorkusia pihoja.
- Anonyymi
Ei helevette Torniossa on liian hyvin asiat jos nämä asiat vaivaa päätä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174136
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231147Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42902- 171894
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104860
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810