Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Late_Lapista1
profiilit
Late_Lapista1
Late_Lapista1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3431
Kommenttia
10811
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näin+on+!+Minä+väitin+jo+vuonna+1994+jotta+Suomi+on+poliittisten+sekä+muiden+ammattirikollisten+luvattu+valtakunta,+joka+katselee+nykymenoa+vähänkin+tarkemmin+huomaa,+jotta+en+osunut+väitteessäni+piirukaan+pieleen!
Late+Lapista.
13.09.2019 03:22
Saikohan+tuo+hesan+pelle+nyt+jonkinlaisen+aivovaurion+kommenteistamme+?
Late+Lapista.
13.09.2019 03:01
Teille+helevetin+reppanoille+on+rakennettu+sinne+paskaiseen+hesaanne,+musiikkitalot,+oopperat,+krjastot+ja+muut+huppailupaikat,+yhteisillärahoillamme,+kehutte+vielä+että+niistä+hyötyy+koko+Suomi,+mitähän+perkelettä+esimerkiksi+Kautokeinossa+asuva+Lapin+MIES+hyötyy+oopproistanne,+musiikkitaloistanne++ja+suurkirjastoista?+Ei+niin+sitten+mitään,+minäkin+asun+tässä+Lapin+porstuassa+Torniossa,+makselen+yli+40+vuoden+työskentelyni+jälkeen,+pienistä+työ+eläkkeistäni+24,5+%+veroa+Suomeen+ja+ulkomaan+työlekkeestäni+25%+veroa,+joista+osa+tulee+sinne+hesaan+ja+osa+kavereillenne,+eli+hukkuneiden+somaalimerirosvojen+vaatetukseen!+En+ole+ikinä+käyttänyt+oopperaanne,+teatterianne,+kirjastoa+enkä+muutakaan+huppailu+paikkaanne+,+enkä+niihin+yhtsiskunnan+sponsorointia+lippuihin,+enkä+tule+koskaan+käyttämäänkään!
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/567262-kela-maksaa-12-600-kodin-asumiskulut-kokonaan-helsingissa-luku-on-hirvean-iso-ja
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/valtio-tukee-jokaista-oopperalippua-230-eurolla-maataloutta-vuosittain-185-eurolla-kuluttajaa-kohti-1.173274
Luepas+tuosta+pelle+kylmiä+fagtoja,+tehän+olette+täysiä+sosiaalipummeja+suurinosa+koko+tyhjänpäisistä+rehvastelevista+ressukoista!++Kerropas+vielä+huviksesi+miten+pitkään+te+siellä+hesassasi+eläisitte+ilman+maalaisia,+kerro+samalla+kuinka+hyvä+oli+perunasatonne+siitä+Mannerheimin+tien+pellolta!+Kyllä+e+on+lapsukainen+niin+että+tuo+turha+uhoaminen,+turvansoitto+ja+matujen+hyysäys+ei+tuota+mitään+!
Rahat+ja+hyvinvointi+tehdään+täällä+maakunnissa,+esimerkikiksi+Lappi+elää+omillaan,+ja+jelppaa+vielä+teitäkin+hesan+nirppanokkia+jotka+olette+verraeamaan+perättömi+juttuja!ttaviss+tuohon+ioliinne+Amanda+Harkimoon"!+Lappi+elää+jo+sähköntuotannolla,+Outokummun+ja+turismintuomilla+rahoilla,+keviästi,+ja+lähettelee+tukiaisia+vielä+sinne+teille+pääkaupungi+kravatti+pelleille++ja+rosvoille!
PS;+kehoittaisin+ottamaan+asioista+selvän,+ennen+kuin+tulee+tänne+yleisille+baanoille+torveamaan,+paksuja+valeitaan!
Late+Lapista.
13.09.2019 02:49
Palsta+on+ilmaispalsta+eiköhän+se+ole+omistajaa+edustava+moderaattori,++viuttaa+minuakin++Kun+ihan+asiallisiakin+juttuja+poitellaan+Siksipä+perustinkin++oman+blogin,+sieltä+ei+ole+poistettu!
Late+Lapista
11.09.2019 22:34
Ulkomaalaisethan+Suomessa+hoitaa+sananvapauden+polkemisenkin,+mine+kirjoitin+faceboogiin+seuraavan+kommentin+"+Vietnamilaiset+samoin+Thaikut,++ost+**mutta+somaalit+eivät+osallistu+työntekoon"++Tousta++sain+30+++vuorokauttauta+baiabannia
Joka+annettiin+irlannista+käsin,+ei+Suomesta!
Late++Lapista.
11.09.2019 04:02
Miksi+aloittaja+noin+tyhmiä+kyselee?++Moisia+päätöksiä+tekevät+Suomessa+tekevät+vain+poliittiset+pellet+ja+poliittisista+pelleistä+valitut+virkamiehet!
Syksyn+2015+invaasiosta+voimme+syyttää+sipilää+ja+sen+joukkiota,+joka+OK+talo+lupauksillaan+sai+yli+32000+matua+lampsimaan+Ruotista+Suomeen!+Noitahan+ei+olisi+tarvinnut+edes+päästää+Suomeen,+sillä+Ruotsi+ei+ole+ilmoitettu+turvatomaksi+maaksi+minkään+väriselle+murjaanille+!
Late+Lapista.
10.09.2019 07:34
https://www.kela.fi/tilastot
Tuossa+virallista+tietoa+hesan+tukiaisten+nauttijoista,+eipä+kannattaisi++huudella+kuinka+elättävät+muuta+Suomea!
Late+Lapista.
10.09.2019 06:16
"Keskustan+puheenjohtajat+ovat+olleet+tekijöitä+eikä+pelkkiä+suunsoittajia,+kuten+monen+muun+puolueen+johtajat."
Voihan+vitulla+päähän+120+kertaa+taikka+jollain+muulla+kovalla+esineellä!+Sanoisi+edesmennyt+setäni+jos+lukisi+sinun+juttujasi!
Tuo+idolisi+juha+sipilä+on+niin+helevetin+kallis+ukko+Suomen+veromaksajille,+jotta+sitä+eivät+pysty+laskemaan+edes+valtionpanjjimme+ekonomistit!
sipiläsi+lupasi+OK-talonsa+matuille+asunnoiksi,+ja+kun+tuo+uutinen+levisi+ympäri+maapallon+alkoi+syksyllä+2015+matu+virta+Haaparannasta+Tornioon+niitä+tuli+yli+32000+kipaletta,+joukossa+sotilaskarkureita+sekä+isisin+edustajia,+sillä+tulijat+olivat+järjestään+nuoria+kutsunta+ikäisiä+venkuloita,+sipiläsi+johtaman+hallituksen+käskystä+rajalle+oli+komennettu+trvetulo+toivotus+konklaavi,+joka+koostui+Suomen+tullista,+poliisista,+rajavartijoista+ja+Suomen+armeijan+varusmiehet+kantelivat+tulijoiden+pakaaseja!+Arvaa+kaksikertaa+vituttiko+tavis+Suomalaisia+tuo+sipiläsi+touhu?+Kyllä+se+vitutti+ja+raskaasti!+Joku+on+laskenut+jotta+tuon+sliippari+sakin+elättäminen,+maksaa+meille+Suomalaisille+3,2+miljardia+euroa+vuodessa!+Kerropas+sinä+muita+sipiläsi+"urotekoja"!
10.09.2019 04:23
Niin+mihin+on+varaa,+mihin+ei+!+Minäkin+ole+ollut+jo+pitkään+eläkkeellä,+on+OK-talo+maatilallani,++mutta+silti+olen+asunut+vakituisesti+kapungissa+vuodesta+2005+asti!
Kun+olin+työhommissa+vielä+omistimme+vaimoni+kanssa+kaksi+OK+taloa,+toisen+maatilallani+ja+toisen+kapungissa,+maatilalla+viljelimme+vain+omaksi+tarpeeksi+Lapin+puikula+pottua+!
Kun+vaimoni+kuoli+vuonna+2002+OYSIN+huippulääkäreiden+käsittelyyn!
Päätin+myydä+kaupunki+OK+taloni+pois,+mutta+kun+olin+vielä+kiivaassa+työhommassa+kaupanteko+siirtyi+vuoteen+2005+jolloin+jäin+eläkkeelle+ja+oli+aikaa+talokaupoillekin!+Talokaupasta+jäi+sen+verran+taskuhienoa+jotta+pärjäilen+nyt+työeläkkeilläni+joita+tulee+kahdesta+eri+maasta,+melko+mukavasti+ja+uskon+että+en+tule+enään+loppuelämäni+aikana+isommasta+rahapulasta+kärsimään+!
Emäntäkin+on+kainalossa+jälleen,+ja+onkin+sellainen+jotta+pitää+jätkästä+huolen+oikein+viimeisen+päälle+!
Ainoa+huoli+on+tuo+nykynuoriso+joka+ei+ole+saanut+valituista+työtä,+heillä+on+tiukkaa+kuin+sillä+Savolaisella+laulaja/insinööri+Jaakolla,+jolle+olisi+tullut+nälkäkin,+ellei+hirvi+olisi+kävellyt+liian+läheltä+pihaa+!+Minulla+on+kolme+kakaraa+kaksi+vanhinta+on+vakituisissa+työpaikoissa,+tyttö+oikein+ATK+insinööri+ja+insinöörin+vakanssilla+Amerikkalaisessa+eletroniikka+firmassa!+Nuorin+on+vielä+työttömänä+vaikka+on+itse+oppinut+tietokone+spesialisti,+mutta+kun+ei+ole+papereita+ei+oudot+ota+töihin+pitäisi+päästä+jollekin+tutulle+töihin+ja+näyttämään+taitonsa+!
Voi+perskeles+johan+tuohon+tulikin+pränttiä,+enemmän+kuin+lääkäri+määrää+!
Late+Lapista.
09.09.2019 12:24
Niin+mihin+on+varaa,+mihin+ei+!+Minäkin+ole+ollut+jo+pitkään+eläkkeellä,+on+OK-talo+maatilallani,++mutta+silti+olen+asunut+vakituisesti+kapungissa+vuodesta+2005+asti!
Kun+olin+työhommissa+vielä+omistimme+vaimoni+kanssa+kaksi+OK+taloa,+toisen+maatilallani+ja+toisen+kapungissa,+maatilalla+viljelimme+vain+omaksi+tarpeeksi+Lapin+puikula+pottua+!
Päätin+myydä+kaupunki+OK+taloni+pois,+mutta+kun+olin+vielä+kiivaassa+työhommassa+kaupanteko+siirtyi+vuoteen+2005+jolloin+jäin+eläkkeelle+ja+oli+aikaa+talokaupoillekin!+Talokaupasta+jäi+sen+verran+taskuhienoa+jotta+pärjäilen+nyt+työeläkkeilläni+joita+tulee+kahdesta+eri+maasta,+melko+mukavasti+ja+uskon+että+en+tule+enään+loppuelämäni+aikana+isommasta+rahapulasta+kärsimään+!
Emäntäkin+on+kainalossa+jälleen,+ja+onkin+sellainen+jotta+pitää+jätkästä+huolen+oikein+viimeisen+päälle+!
Ainoa+huoli+on+tuo+nykynuoriso+joka+ei+ole+saanut+valituista+työtä,+heillä+on+tiukkaa+kuin+sillä+Savolaisella+laulaja/insinööri+Jaakolla,+jolle+olisi+tullut+nälkäkin,+ellei+hirvi+olisi+kävellyt+liian+läheltä+pihaa+!+Minulla+on+kolme+kakaraa+kaksi+vanhinta+on+vakituisissa+työpaikoissa,+tyttö+oikein+ATK+insinööri+ja+insinöörin+vakanssilla+Amerikkalaisessa+eletroniikka+firmassa!+Nuorin+on+vielä+työttömänä+vaikka+on+itse+oppinut+tietokone+spesialisti,+mutta+kun+ei+ole+papereita+ei+oudot+ota+töihin+pitäisi+päästä+jollekin+tutulle+töihin+ja+näyttämään+taitonsa+!
Late+Lapista.
09.09.2019 12:24
Late+Lapista.
09.09.2019 12:19
Arkadianmäellä+on+kuule+vasikkahaallisia+luottonsa+ja+uskotavuutensa+menettäneitä,+kova+palkkaisilla+palleilla+ja+kaikilla+mausteilla,+lomatkin+noilla+luottamuksensa+menettäneillä+on+lähes+6+kuukautta+kalenteri+vuodessa!
Päämisnisterinäkin+huseeraa+ukko,+joka+on+jäänyt+kiinni+kavalluksista+ja+varkauksista+!
https://www.verkkouutiset.fi/is-sdpn-antti-rinteella-kaksi-vanhaa-rahasotkua-17763/
Kun+on+poliittisten+hyvien+veljien+järjestön+jäsen,+saa+kaikki+kuprunsa+anteeksi+ihan+kuin+lestadiolaiset+sunnuntai+aamuisin+kirkossa!+Miten+se+rötöherra+jahtaaja+Veikko+Vennamo+sanoikaan?+Oliko+se+näin+jotta+"+missä++demari+siellä+rötös,+ja+missä+rötös+siellä+demari+"
Late+Lapista.
http://aripesonen1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/266208-sdpn-rinne-ja-hovioikeuden-tuomio-onko-hanella-sopiva-luonne-paaministeriksi
09.09.2019 06:04
Ei+ollut+Isometsä+läheskään+yksin,+kyllä+siinä+oli+mukana+jopa+hiihtoliiton+pamppuja+,+Paavo+Ämmä+petäjää+ja+Esko+Tuhoahoa+myöten,+ja+muistatkos+kuka+kärsi+jupakasta+pahiten,+se+oli+Kyrö+jolla+meni+ammattikin+noissa+sotkuissa!
Late+Lapista.
09.09.2019 05:41
Kävitkös+jatkokoulun+ja+katkaisuhoidon+ennen+eläkkeelle+pääsyäsi?
Late+Lapista.
09.09.2019 02:44
Hesassa+ainakin+kuulemma+pyörii+ulkomaalaisista+kersoista+koottu+jengi,+joka+ryöstää+Suomalais+lapsilta+sekä+rahat+että+puhelimet!
Ihmetyttää+kyllä+pirusti+ainakin+minua,+jotta+eikö+Helsingissä+ole+enään+sen+vertaa+MIEHIÄ+että+panisivat+nuo+rosvot+kuriin!+Jos+ja+kun+poliiseista+ei+siihen+ole,+on+kansalaisten+itsensä+suojeltava+omia+lapsiaan!
En+usko+jotta+moinen+ryöstely+onnistuisi+täällä+meidän+kulmilla,+meillä+on+vielä+senverran+MIEHIÄ++jotka+panisivat+moiset+ryöstöjengit+hyvin+äkkiä+matalaksi+!
Late+Lapista.
08.09.2019 08:48
Latea+ei+vituta,+eikä+meillä+itketä,+itkekööt+vittu+sillä+on+pidemmät+ripset+ja+enemmän+vettä!+Mutta+mitäs+tuumaat+noista+persujen+kannatus+proseteista+?+ja+ne+nousevat+vielä,++joku+politiikan+aiantuntija+väittikin+jotta+jokaisessa+Suomen+poliittisissa+puolueissa+esiintyy+jo+persuja+!
Late+Lapista.
08.09.2019 08:04
Olen+tavannut+Huhtasaaren+henkilökohtaisesti+ja+puhunut+hänen+kanssaan,+ja+totesin+jotta+Laura+on+helevetin+kaukana+tyhmästä!+Ja+mitä+Hakkaraiseen+tulee,+hän+on+ainakin+niitä+harvoja+tämänpäivän+politikoista+joka+on+tehnyt+aikuisten+oikeita+töitäkin,+suurinosa++noista+Arkadianmäen+siipeilijöistä+on+vain+kuluttanut+housun+persettään+koulujen+penkeillä+politikoiden+iskänsä+ja+äiskänsä+siivellä,+nyt+elelevät+leviästi+meidän+veronmaksajien+siivellä,+isojen+avustaja+joukkojensa+ympäröiminä+!
Late+Lapista.
08.09.2019 07:51
Jaahas+noinkohan+on+?+Minä+sitä+en+ole+enään+pitkiin+aikoihin+tivastellut+ja+jeesustellut+Suomessa+esiintyvän+korruption+laajuutta,+vaan+lahjuslankkutapulien+pienuutta+!
Late+Lapista.
08.09.2019 07:39
Älykäs+tosiaankin!+Miksi+älykäs+ämmä+tarvitsee+5+avustajaa?+Eiköstä+ne+erityisavustajat+ole+kouluissakin+vain+niillä+kaikkein+tyhmimmillä!
Entinen+vastaava+ministeri+pärjäsi+kahdella+avustajalla,+kommunisti+ämmä+tarvitsee+5,+eikö+tuokaan+kerro+teille+Liin+faneille+mitään+?
PS;+Ennenvanhaan+hyväänaikaan++noihin+hommiin+pyrki+ja+valittiin,+vain+niitä+järki+ihmisiä+jotka+hoitivat+hommansa+ilman+erityis+avustajia+!
Late+Lapista.
08.09.2019 07:35
Edellisen+hallituksen+nokkaukkona+olikin+bisnis+"mies"+sipilä,+ja+olikin+niin+kallis+höperö+meille+veronmaksajille+OK+talonsa+mainoksineen+jotta+sitä+eivät+voi+laskea+edes+valtionpankkimme+ekonomistitkään+!+Ukko+paljasti+ja+osoitti+toimillaan,+jotta+lestadiolaisesta+bisnisinsinööristä+ei+ole+vastuunalaisiin+tehtäviin!
Verojen+kierrossa+sipiläkin+on+mestaris+ukkoja+!
Late+Lapista.
08.09.2019 07:26
8 / 541