Saammeko enää Suomen rajoja kiinni?

Anonyymi

Odottaako meitä ja Isänmaatamme rakastavia Ruotsin "hirmu-murha-tappo-ampumis-kohtalo"?

Eikö päättäjiämme pelota itseäänkin, mitä tulevaisuus ja liika suvaitsevaisuus tuo tullessaan?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se asia on täysin äänestäjien käsissä. Harmi että niinkin moni suomalainen vielä uskoo valtamedian "väärin ajattelevien" tahojen demonisointiin - ja liian moni ei muuten vain välitä. Ennen kuin on liian myöhäistä. Vielä ei ole.

• Anonyymi

Länsiraja Haaparannalta vuotaa kuin seula..

Täältä kävellään turvapaikkaan .

On tämä naurettavan, tyhmä, sosiaalinen, kaikkia sutkeja ymmärtävä maa.

• Anonyymi

No, niin.

Kulmuni, torniolaisena voi laittaa länsirajan kiini.

Jos ei laitata, en äänestä Kulmunia!

• Anonyymi

En tiedä. Miten voi vaihtua mielipide niin radikaalisti, ensiksi käymme vuosikymmenen avointa sotaa terroristi isis soluja vastaan. Sitten kuin taika iskusta otammekin ihan mitä tahansa tyyppejä (laittomiakin) somali, irak-iran, kurdi, kaikkia mahdollisia tyyppejä jotka haluaa tulla ja näyttää terroristeiltaki suomeen ilman mitään vaikka nämä olisivat laittomasti täällä.

• Anonyymi

Merkel-rouva teki tuon kaiken.

Kukaan ei tiedä, ketä maassamme oleskelee piilossa ja niitä on kuulemma paljon..

• Anonyymi

tuskinpa yksin teki, ongelma meidän maassa on suvakit jotka hyökkää omien kansalaisten kimppuun..

• Anonyymi

ite ainaki joudun varoen kirjottelemaan koska ei tiedä jos joku vasikoi suvakki poliiseille ja mitä siitä sitten taas seuraa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ite ainaki joudun varoen kirjottelemaan koska ei tiedä jos joku vasikoi suvakki poliiseille ja mitä siitä sitten taas seuraa..

Pelkäätkö poliisia? Miksi? Sinähän maksat veroina sen palkan,joten poliisin kuuluu pelätä sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ne voi meille tehdä, jotka emme hyväksy tätä?

V===tu , toistaiseksi vapaassa Suomessa.

Mennäänkö porukalla vankilaan sananvapaudesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö poliisia? Miksi? Sinähän maksat veroina sen palkan,joten poliisin kuuluu pelätä sinua.

En tiedä. Minusta tämä häilyvä ja epäselvä tilanne on jatkunu niin kauan ettei tiiä ketkä on hyviksiä ja ketkä pahiksia siksi ite luotan jeesukseen vaan eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Minusta tämä häilyvä ja epäselvä tilanne on jatkunu niin kauan ettei tiiä ketkä on hyviksiä ja ketkä pahiksia siksi ite luotan jeesukseen vaan eniten.

Minä luotan omaan aseeseen.Sitä kuuntelee kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luotan Joulupukkiin, joka tuo lahjoja, jos on ollut kilttinä.

Nämä muut tuntuvat vain vievän koko ajan.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä se ole jos, se on ihan varmaa jotta joku hyysäri pastalla vasikoi, noille turhille nettijepareille!
        Minä kirjoitin facebookiin hieman totuuksia somaalien työhaluista, juttu poistettiin ja minulle tuli bannia 30 vuorokautta, ja mikä hauskinta, tuo banni tuli irlannista asti, luultavasti iran teroristeiltä!
        Kyllä mie häyn sanoa jotta on se tämä Suomen paljon minostettu sanavapaus hassua, sitä kun saavat polkea jopa ulkomaalaiset hurlumheikitkin !

Late Lapista.

• Anonyymi

mutta, kun vankilat täyttyvät ja joudut odottamaan tuomion kärsimistä vuosikymmniä !

Rajat saa helposti kiinni tekemällä Fixit:n !

• Anonyymi

Samaa mieltä Fixit ja rajat kiinni.

Siitä alkaa Isänmaallisuus ja turvallisuus....

• Rajamme kyllä saamme haluttaessa kiinni, kun jätetään EU,n määräyksetkin rajojemme taakse, mutta millä saamme jo tänne tunkeutuneet mm, afrikkaliset parasiitit ulos maastamme! Yksinkertainen neuvoni olisi jotta lopetetaan kaikenlainen tukiaisten maksu,asunnon kustantaminen ja muu hyysäys, eiköhän nuo alkaisi melko pian valumaan Ruotiin mistä ovat tänne hyökännetkin!

Late Lapista.

• Anonyymi

Lapin Latekin varmaan luottaa lappilaiseen Korvatunturin ukkoon !

• Anonyymi kirjoitti:

Lapin Latekin varmaan luottaa lappilaiseen Korvatunturin ukkoon !

Enpä oikein luota enää kuin itseeni ja kiikarilla varusteltuun kivääriini !
        Olen pikkuhiljaa alkanut epäilemään, jotta ei noissakaan Tarzan ja Fanttomi jutuissakaan ihan kaikki pidä paikkaansa! Entäs sinä joulupukkiinko luotat edelleen???

Late Lapista.

• Anonyymi

Kyllä Pukkiin luotan 100%:sti. Toissapäivänä Pukki lahjoitti meille voittomaalin !

Tuhannet ystävälliset Brititkin tekevät niin joka vuosi !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10392
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6933
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5074
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4336
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36