Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
taneliaho
profiilit
taneliaho
taneliaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
31
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi lämmitylaitteen kennokin olla rikki ja neste vuotaa ko. paikkaan. Sen kyllä haistaa.
24.06.2015 17:39
Kysy kirjastosta lainaamiasi kirjoja. Kun tiedät ajankohdankin. Sieltä löytyy lainaushistoriasi.
26.04.2015 12:52
Minä olen ollut Sofia opiston luovan kirjoittamisen kurssilla Fuengirolassa kolme kautta. Opettajana oli Pasi Färm. Koin opetuksen erinomaiseksi ja sain siitä vahvan kipinän kirjoittamiseen ja uusia ideoita aiheisiini. Siellä käsiteltiin erilaisia aiheita ja luettiin niitä ja arvosteltiin toistemme kirjoituksia.
Ja ennenkaikkea meillä oli hauskaa. Suosittelen Sofia opistoa.
10.04.2015 18:00
Senhän se tekee jos se on terve tai kusettaa.
22.02.2015 18:48
Minä hankin muutamavuosi sitten kv-ajokortin. Säännöissä luki että pitää olla 2 vuotta voimassa ollut ajortti Suomessa. Sen jälkeen EU on muuttanut ajokortti ym. määräyksiä. Olisikohan kopeloinut ko. sääntöäkin.
20.02.2015 15:35
Olen rakentanut useita. Jousto pätkät olen hitsannut. Hyvin on toimineet.
20.02.2015 15:29
Motonetin Tehopesu. Sitä ruiskutetaan pumppupullolla ( myydään erikseen ) moottoriin, lantattuna. Annetaan vaikuttaa 15 min. Säädetään painepesuri puolelle esim. 4 kilon paineelle. Vältetään ruikuttamasta sähkölaitteisiin kuten puola, moottorin ohjain, rele/sulakekotelo yms. Ne voidaan huputtaa muovipus-silla. Toistetaan em. ellei lika ole lähtenyt. Rumannäköinen venttiilikoppa voidaan iroittaa, puhdistaa ja maalata airosolimaalilla vaikkapa metalihohtoho-pealla. Antaa ilmettä koneelle.
20.02.2015 15:24
Ei ole kustannettavaa tekstiä joten saa olla virheitä.
20.02.2015 15:07
Hei ! Saa Mersun ja Bemarinkin kitisemään ja kolisemaan kun on huolima-ttomalla hoidolla. Minulla on C5:n ja se on todella hyvä ajettava verrattuna Mersuun jollaisia minulla on ollut. Bemarista en osaa sanoa kun en ole tain-nut edes olla sellaisen kyydissä.
08.02.2015 17:54
Pese pimppasi ja laita hunajaa. Urho kun nuole hunajan pois niin. Voih !
13.12.2014 16:54
Hei ! Seksissä puhtaus on koko homman onnistumisen kannalta tärkeää. Minä pesen itseni ja "kalustoni" ennen seksitoimintaa. Lisäksi sopivia hajusteita intiimialueelle. Ei kuitenkaan kikkeliin. Siihen laitan joskus esim. hunajaa. Kun rouva sitten nuolee/imee sen pois niin ai kun tekee kudaa. Rouva sitten hoitelee itsensä samoin. Kokeilkaa !
13.12.2014 16:51
2 / 2