Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Liike
profiilit
Liike
Liike
Vapaa kuvaus
Aloituksia
93
Kommenttia
1437
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten niin muka Stubb? Soinihan kymmenkertaisti tulijoiden määrän!
26.03.2016 16:00
Kiitos, että nielit katkeruutesi, puskista huuteleva Mari. :D
26.03.2016 15:58
Hoppas att radikaliserad Mikaela Nylander inte väljas...
Hon sku bygga upp ännu mera strider inom Finland.
26.03.2016 15:53
Milläs tavalla te persut sitten lopettaisitte valtion velkaantumisen, kun peruitte ennen vaaleja hokemanne maahanmuuton kuluista säästämisenkin imuroimalla Suomeen kymmenkertaisen määrän maahantulijoita itse haukkumanne Kataisen hallituksen aikaan verrattuna?
26.03.2016 15:46
Ei hävetä vähääkään olla Suomea rakentava kokoomuslainen.
Eikö sinua hävetä olla Suomea tuhoava kommunisti?
26.03.2016 15:43
Naurettava avaus! Väitit: “Suomalainen poika sanoi että Koraani käskee tappamaaan”.
Minkä ikäistä poikaa hänen luuserivanhempansa olivat aivopesseet noin? Onko lapsen vanhemmat jo pidätetty, vai pitääkö lähteä täältä Pohojanmaalta näyttämään natsivanhemmille pesäpallomailan moninaisia käyttötapoja? :D
26.03.2016 15:41
Ystävällisesti huomautan mahdolliseksi sanojesi “joukon koko riippuu siitä, että milloin kelläkin on terapiavuoro” vaihdannaiseksi ehdoksi: ”joukon koko riippuu siitä, että milloin kelläkin on vapaavuoro vankilasta.”
26.03.2016 15:05
“alkavat katsella”?
Veronmaksajien piikkiinhän Pullukka on elänyt koko ikänsä ja veronmaksajien piikkiin menevät myös hautajaiset EXL-arkkuineen.
Sehän tuon kusipään sähläämisessä pahiten ärsyttääkin, että minä maksan sen!
26.03.2016 15:00
Sama Tynkkynen pohti julkisuudessa viime syksyllä, haastaako hän PS-puolueen oikeuteen laittomasta puolueesta erottamisesta. Melko matala haastamiskynnys kyseisellä perspöljällä... :D
26.03.2016 14:28
Kiitos tervetulotoivotuksesta, mutta olen jo aikaisemmin kuullut tuosta perspöljien tavasta ja olen siksi kavahtanut koko uskonlahkoa. En siis tule, mutta kiitän kohteliaasta kutsusta Torikahvilan sisäpiiriin.
26.03.2016 14:18
Kehun itse itseäni, kun joku nimetön nosti tämän viimekesäisen ketjun ylös.
Me kaikki muut paitsi persut tajusimme jo viime kesänä, ettei Soinin ja Halla-ahon ajama maahanmuuttajien määrän kymmenkertaistaminen ole järkevää.
Nyt Soini ja Halla-aho yrittävät populisteina syyttää muita omista teoistaan!
26.03.2016 14:14
Huomatkaa nykyinen naurettava tilanne, joka ilmenee avauksessa: “Mäkipää kertoi päättävänsä Kiemungin mahdollisesta erottamisesta huhtikuun alun puoluekokoukseen mennessä”.
Kansanedustajien avustajat ovat muodollisesti Eduskunnan palkkalistoilla olevia virkamiehiä, mutta jokaisella kansanedustajalla on oikeus aloittaa ja päättää virkasuhde lain rajoissa.
Toisin sanoen minä voisin kansanedustajana käskeä eduskuntaa maksamaan tämän viikon ajan palkkaa vaimolleni, ensi viikon ajan tyttärelleni, sen jälkeisen viikon ajan pojalleni, sen jälkeisen viikon ajan anopilleni jne. Rulettia voi pyörittää kansanedustajien itse säätämien lakien voimin koko nelivuotisen kauden ajan.
Ja hillon perässä politiikkaan menneet persuthan sen tietävät...
26.03.2016 14:06
Totta. Hienoa, että persujen sisälläkin alkaa nousta vastarintaliike puolueen kaikkein aivottomimpia natseja vastaan.
26.03.2016 13:56
Miten niin Yle? Persujen sisäinen oksennuskisahan tuo on! :D
26.03.2016 13:54
Mihin vedit ohjelmaa katsoessasi? Siihen persuille tavalliseenko? :D
26.03.2016 13:52
Ketjun avaaja syyllistyy jankutukseen toistellessaan samoja sanoja, vaikka on oikeassa.
Takapuolesta nykäistyltä näyttävä Kiemunkihan on vain tavallinen persu, eräänlainen peruspersu. :D Ei kenelläkään sen puolueen kannattajalla ole tuon sivistyneempiä ajatuksia.
26.03.2016 13:51
Kiitos viimekesäisen kommenttini nostamisesta, pelokas anonyymi. :D
Kirjoitin silloin, ennen persujen toteuttamaa pakolaisvyöryä: “Halla-aho ja Soini halusivat välttämättä hallitusohjelmaan kirjauksen, että Suomen pakolaiskiintiö pidetään viime vuosien tasolla”.
Kuinkas kävikään? Kiintiö pidettiin muodollisesti ennallaan, mutta persut ottivat kiintiön ohi vaatimattomasti 32.000 turvapaikanhakijaa!
Eiköhän olisi aika pyöritellä Soini tervassa ja höyhenissä?
26.03.2016 13:32
Ei yritystukia makseta työntekijöille, vaan yrityksille.
06.03.2016 01:16
Kukapa huijaria kannattaisi?
03.03.2016 08:49
Kuinka monta naista ja miestä minun pitää mielestäsi palkata?
03.03.2016 08:41
17 / 72