Vapaa kuvaus

Aloituksia

555

Kommenttia

9053

1. "Jumala+itsekin+haluaisi+tulla+keskustelemaan+tänne,+mutta+hänen+olemattomuutensa+haittaa+asiaa.+Siksi+hän+laittaa+uskovaiset+valehtelemaan+täällä+aktiivisesti+puolestaan."Jumala+on+ateistisen+maailmankatsomuksen+ulkopuolella+ja+siitä+johtuu+Hänen+"olemattomuutensa"Kun+vaihdat+maailmankatsomustasi,+niin+pääset+samaan+keskustelupiiriin+Jumalan+kanssa.
  2. Avaaja:"Sen+sijasta+että+laitat+ison+liudan+lainauksia+kirjasta+josta+muut+eivät+ole+kiinnostuneita,+olisi+tärkeä+että+ensiksi+kykenet+näyttämään+kirjan+todeksi+ja+sen+sisällön+relevantiksi."En+ole+avaaja,+mutta+vastaan+omasta+puolestani.+Olen+monet+kerrat+todistanut,+että+Raamattu+on+Jumalan+sanaa+ja+totuus,+mutta+kun+asia+ei+ole+jäänyt+muistiin,+niin+tässä+taas+kertauksen+vuoksi+muistutus+Raamatun+totuudesta.Raamattu+on+yliluonnollinen+kirjaUsein+kuulee+väitettävän,+että+Raamattu+on+vain+ihmisten+kirjoittama+kirja.+Näin+ei+ole.+Raamattu+on+Jumalan+sanaa,++mutta+Hän+on+käyttänyt+ihmisiä+kirjureina.+Tiedämme,+että+Raamattu+on+Jumalan+sanaa,+koska+Raamatussa+on+yliluonnollinen+Jumalan+voima,+mitä+ei+ole+missään+muussa+kirjassa.+Se+on+syntynyt+Pyhän+Hengen+vaikutuksesta+ja+siksi+sillä+on+ollut+positiivinen+muutosvaiktus+miljoonien+ihmisten+elämään.Raamatun+kautta+ihmiset+ovat+löytäneet+elämälleen+tarkoituksen+ja+mielekkyyden.+Se+on+vapauttanut+lukuisat+ihmiset+alkoholismista,+huumeista,+tupakasta+tai+muista+riippuvuuksista.+Sen+kautta+ihmisiä+on+parantunut+yliluonnollisesti,+masennukset+väistyneet,++avioliitot+ja+ihmissuhteet+eheytyneet.+Taloudelliset+ongelmat+ovat+ratkenneet.+Sen+kautta+viha+ja+katkeruus+ovat+muuttuneet+rakkaudeksi.+Suurrikollisista+on+tullut+kunnon+kansalaisia+ja+elämään+tullut+ilo,+rauha+ja+yltäkylläisyys.Raamatun+kautta+Jumala+on+myös+puhunut+monille+ihmisille+ja+sen+kautta+moni+on+löytänyt+yhteyden+Jumalaan+ja+voinut+kokea+uudestisyntymisen+ja+pelastuksen.+Raamattu+on+antanut+ihmisille+lohdutusta,+rohkaisua,+ymmärrystä+ja+viisautta.+Mikään+muu+kirja+ei+ole+saanut+tällaista+aikaan.+Sitä+ei+ole+saanut+aikaan+Charles+Darwinin+”Lajien+synty”+–kirja,+ei+Richard+Dawkinsin+”Jumalharha”+–kirja,+eikä+Albert+Einsteinin+suhteellisuusteoria.+Sen+saa+aikaan+vain+Raamattu,+koska+siinä+on+Jumalan+yliluonnollinen+voima.Ei+siten+olekaan+ihme,+että+Raamattu+on+maailman+suosituin+kirja.+Sitä+on+painettu+yli+6+miljardia+kpl++(Koraani+200+milj.+kpl.)+ja+julkaistu+noin+475+eri+kielellä.+Siksi+saatana+vihaa+sitä+kirjaa+ja+yrittää+uskotella+ihmisille,+että+se+on+satukirja,+mutta+me+tiedämme,+että+saatana+on+valehtelija,+eikä+sillä+ole+mitään+mahdollisuutta+tuhota+Raamattua.”Ruoho+kuivuu,+kukkanen+lakastuu,+mutta+meidän+Jumalamme+sana+pysyy+iankaikkisesti.”++(Jes.40:8)
  3. "Maailmalla+leviävä+Corona-virus+aiheuttaa+pelkoa,+sekaannusta+ja+suuria+ongelmia.Onko+kyseessä+Raamatussa+(1.+Moos.+3)+kerrotun+syntiinlankeemuksen+sivuoire,+vai+evoluution+tekemä+ateistinen+virhe+tai+valinta?"Ihmiset+kyselevät+usein+pilkaten,+miksi+rakastava+Jumalaa+salii+pahaa+tapahtuvan+ihmisille.++Varmasti+myös+tämän+Corona-viruksen+johdosta+moni+esittää+saman+kysymyksen.++Raamaatussa,++Sananlaskujen+kirjassa+annetaan+hyvä+vastaus:"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)""Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)Ei+liene+myöskään+sattuma,+että+Corona-virus+on+lähtöisin+juuri+Kiinasta,+jonka+viralliseen+ideologiaan+ei+kuulu+Jumalaa+eikä+kristinuskoa.
  4. "-ennen+energiaa+oli+tyhjyyttä.+Tyhjyyttä+oli+niin+paljon,+että+se+ei+enää+mahtunut+mihinkään.+Se+alkoi+puristumaan+kasaan.+Lopulta+tyhjyys+oli+yhdessä+pisteessä+ja+pössähti."Tyhjyys+ei+puserru+mihinkään,+eikä+tyhjyydessä+ole+mitään+luonnonlakeja.+Tyhjyydessä+on+vain+tyhjyyttä+ja+olemattomuutta.+Vain+hengen+maailmassa+oleva+kaikkivaltias+Jumala+voi+luoda+tyhjyyteen+jotain.