Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mark5
profiilit
Mark5
Mark5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
555
Kommenttia
9053
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jumala+itsekin+haluaisi+tulla+keskustelemaan+tänne,+mutta+hänen+olemattomuutensa+haittaa+asiaa.+Siksi+hän+laittaa+uskovaiset+valehtelemaan+täällä+aktiivisesti+puolestaan."
Jumala+on+ateistisen+maailmankatsomuksen+ulkopuolella+ja+siitä+johtuu+Hänen+"olemattomuutensa"
Kun+vaihdat+maailmankatsomustasi,+niin+pääset+samaan+keskustelupiiriin+Jumalan+kanssa.
04.03.2020 21:38
Kiitoos+Teuvo+Sunille+loistavasta+ja+totuudenmukaisesta+aloituksesta.+Hienoa,+että+olet+tullut+tänne+ateistipalstalle.
Täällä+on+paljon+Jumalfobiasta+kärsiviä+ihmisiä,+jotaka+tarvitsevat+ilosanomaa+Jeesuksesta+Kristuksesta,+joka+on+sovittanut+heidänkin+syntinsä,+niin+ettei+heidän+tarvitse+pelätä+Jumalaa,+joka+on+armollinen+ja+hyvä+kaikkia+ihmisiä+kohtaan+ja+haluaa+pelastaa+heidät+iankaikkiselta+kadotukselta.
04.03.2020 21:23
Monet+Jumalan+kieltäjät+väittävät,+että+saatanaa+ei+ole+olemassa.+Siksi+on+aiheellista+kysyä,+miksi+he+sitten+jatkuvasti+kuuntelevat+saatanaa+ja+sen+valheita,+jos+sitä+ei+kerran+ole+olemassa?
Yksi+saatanan+valheistahan+on+juuri+se,+että+Jumalaa+ja+saatanaa+ei+ole+olemassa.
Toinen+saatanan+valhe+on,+että+Jumala+on+mielikuvitusolento.
Kolmas+saatanan+valhe+on,+että+Raamattu+on+satukirja.
04.03.2020 21:19
Avaaja:
"Sen+sijasta+että+laitat+ison+liudan+lainauksia+kirjasta+josta+muut+eivät+ole+kiinnostuneita,+olisi+tärkeä+että+ensiksi+kykenet+näyttämään+kirjan+todeksi+ja+sen+sisällön+relevantiksi."
En+ole+avaaja,+mutta+vastaan+omasta+puolestani.+Olen+monet+kerrat+todistanut,+että+Raamattu+on+Jumalan+sanaa+ja+totuus,+mutta+kun+asia+ei+ole+jäänyt+muistiin,+niin+tässä+taas+kertauksen+vuoksi+muistutus+Raamatun+totuudesta.
Raamattu+on+yliluonnollinen+kirja
Usein+kuulee+väitettävän,+että+Raamattu+on+vain+ihmisten+kirjoittama+kirja.+Näin+ei+ole.+Raamattu+on+Jumalan+sanaa,++mutta+Hän+on+käyttänyt+ihmisiä+kirjureina.+Tiedämme,+että+Raamattu+on+Jumalan+sanaa,+koska+Raamatussa+on+yliluonnollinen+Jumalan+voima,+mitä+ei+ole+missään+muussa+kirjassa.+Se+on+syntynyt+Pyhän+Hengen+vaikutuksesta+ja+siksi+sillä+on+ollut+positiivinen+muutosvaiktus+miljoonien+ihmisten+elämään.
Raamatun+kautta+ihmiset+ovat+löytäneet+elämälleen+tarkoituksen+ja+mielekkyyden.+Se+on+vapauttanut+lukuisat+ihmiset+alkoholismista,+huumeista,+tupakasta+tai+muista+riippuvuuksista.+Sen+kautta+ihmisiä+on+parantunut+yliluonnollisesti,+masennukset+väistyneet,++avioliitot+ja+ihmissuhteet+eheytyneet.+Taloudelliset+ongelmat+ovat+ratkenneet.+Sen+kautta+viha+ja+katkeruus+ovat+muuttuneet+rakkaudeksi.+Suurrikollisista+on+tullut+kunnon+kansalaisia+ja+elämään+tullut+ilo,+rauha+ja+yltäkylläisyys.
Raamatun+kautta+Jumala+on+myös+puhunut+monille+ihmisille+ja+sen+kautta+moni+on+löytänyt+yhteyden+Jumalaan+ja+voinut+kokea+uudestisyntymisen+ja+pelastuksen.+Raamattu+on+antanut+ihmisille+lohdutusta,+rohkaisua,+ymmärrystä+ja+viisautta.+Mikään+muu+kirja+ei+ole+saanut+tällaista+aikaan.+Sitä+ei+ole+saanut+aikaan+Charles+Darwinin+”Lajien+synty”+–kirja,+ei+Richard+Dawkinsin+”Jumalharha”+–kirja,+eikä+Albert+Einsteinin+suhteellisuusteoria.+Sen+saa+aikaan+vain+Raamattu,+koska+siinä+on+Jumalan+yliluonnollinen+voima.
Ei+siten+olekaan+ihme,+että+Raamattu+on+maailman+suosituin+kirja.+Sitä+on+painettu+yli+6+miljardia+kpl++(Koraani+200+milj.+kpl.)+ja+julkaistu+noin+475+eri+kielellä.+Siksi+saatana+vihaa+sitä+kirjaa+ja+yrittää+uskotella+ihmisille,+että+se+on+satukirja,+mutta+me+tiedämme,+että+saatana+on+valehtelija,+eikä+sillä+ole+mitään+mahdollisuutta+tuhota+Raamattua.
”Ruoho+kuivuu,+kukkanen+lakastuu,+mutta+meidän+Jumalamme+sana+pysyy+iankaikkisesti.”++(Jes.40:8)
04.03.2020 21:12
"Saatana+olisi+täysi+luuseri,+jos+olisi+olemassa."
Saatana+on+olemasssa+ja+siksi+se+onkin+luuseri.+Sen+todistaa+Raamatun+Ilmestyskirja:
"Ja+perkele+(saatana),+heidän+villitsijänsä,+heitetään+tuli-+ja+tulikivijärveen,+jossa+myös+peto+ja+väärä+profeetta+ovat,+ja+heitä+vaivataan+yöt+päivät,+aina+ja+iankaikkisesti."++(Ilm.20:10)
Ei+siis+kannata+seurata+saatanaa,+vaan+Jeesusta+Kristusta,+joka+johdattaa+omansa+Jumalan+valtakuntaan+ja+iankaikkiseen+elämään.
04.03.2020 21:04
"Osoita+nyt+ensin+se+jumalasi+todeksi.+Ateisti+ei+usko+semmosen+olemassaoloon.+Ennen+kuin+olet+todistanut+jumalasi+olemassaolevaksi,+joku+Raamatun+siteeraaminen+on+saman+arvoista+kuin+siteeraisit+Aku+Ankkaa."
Kukaan+ei+ole+ateisti+siksi,+ettei+olisi+todisteita+Jumalasta,+vaan+hän+on+ateisti,+siksi+ettei+hän+HALUA+uskoa+Jumalan+olemassaoloon.
04.03.2020 20:59
"Koronaviirus+on+kaikkitietävän+ja+rakastavan+Jumalan+meille+lähettämä+ja+siksi+koronaan+sairastuneiden+auttaminen+on+Jumalan+tahdon+vastustamista+ja+Perkeleestä.+Herra+antaa+ja+Herra+ottaa.+Ylisetetty+olkoon+Herra!"
Raamattu+ei+opeta+niin.+Jeesus+sanoi,+että+paha+tulee+paholaiselta.
Jeesus:+"Varas+(saatana)+ei+tule+muuta+kuin+varastamaan+ja+tappamaan+ja+tuhoamaan.+Minä+olen+tullut,+että+heillä+olisi+elämä+ja+olisi+yltäkylläisyys."++(Joh.10:10)
03.03.2020 22:05
"Maailmalla+leviävä+Corona-virus+aiheuttaa+pelkoa,+sekaannusta+ja+suuria+ongelmia.
Onko+kyseessä+Raamatussa+(1.+Moos.+3)+kerrotun+syntiinlankeemuksen+sivuoire,+vai+evoluution+tekemä+ateistinen+virhe+tai+valinta?"
Ihmiset+kyselevät+usein+pilkaten,+miksi+rakastava+Jumalaa+salii+pahaa+tapahtuvan+ihmisille.++Varmasti+myös+tämän+Corona-viruksen+johdosta+moni+esittää+saman+kysymyksen.++Raamaatussa,++Sananlaskujen+kirjassa+annetaan+hyvä+vastaus:
"Kun+minä+(Jumala)+kutsuin+ja+te+estelitte,+kun+ojensin+kättäni,+eikä+kenkään+kuunnellut,+vaan+te+vieroksuitte+kaikkia+minun+neuvojani,+ette+suostuneet+minun+nuhteisiini,+niin+minäkin+nauran+teidän+hädällenne,+pilkkaan,+kun+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+myrskynä+tulee+se,+mitä+te+kauhistutte,+kun+hätänne+saapuu+tuulispäänä,+kun+päällenne+tulee+vaiva+ja+ahdistus.
Silloin+he+minua+kutsuvat,+mutta+minä+en+vastaa,+etsivät+minua,+mutta+eivät+löydä.+(Snl.1:24-28)"
"Koska+he+vihasivat+tietoa,+eivät+valinneet+osaksensa+Herran+pelkoa,+eivät+suostuneet+minun+neuvooni,+vaan+katsoivat+kaiken+minun+nuhtelun+halvaksi,+saavat+he+syödä+oman+vaelluksensa+hedelmiä+ja+saavat+kyllänsä+omista+hankkeistaan.
Sillä+yksinkertaiset+tappaa+heidän+oma+luopumuksensa,+ja+tyhmät+tuhoaa+heidän+oma+suruttomuutensa.+Mutta,+joka+minua+kuulee,+saa+asua+turvassa+ja+olla+rauhassa+onnettomuuden+kauhulta.+"+(Snl.1:29-33)
Ei+liene+myöskään+sattuma,+että+Corona-virus+on+lähtöisin+juuri+Kiinasta,+jonka+viralliseen+ideologiaan+ei+kuulu+Jumalaa+eikä+kristinuskoa.
03.03.2020 21:44
"Monta+kertaa+olen+kirjoittanut,+että+Jumala+kuoli+kirottuna+ristillä.+Hänet+peri+joukko+Jumalan+poikia.+Paavali+peri+sovituksen+viran.+Aadami+peri+enkelit,+mutta+enkelit+meni+kapinaan.+Jeesus+peri+vallan+jne.+Ei+ole+Jumalaa+enää,+mutta+enkeleitä+ja+Jumalan+poikia+on.+Kristityt+viettävät+ehtoollisen+muistoateriaa+,+Jumalan+ruumiin+ja+veren+muistoksi."
Raamattu+ei+opeta+noin!++Jumala+herätti+Kristuksen+kuolleista.
"Paavali,+apostoli,+virkansa+saanut,+ei+ihmisiltä,+eikä+ihmisten+kautta,+vaan+Jeesuksen+Kristuksen+kautta+ja+Isän+Jumalan,+joka+on+Hänet+kuolleista+herättänyt."+++(Gal.1:1)
03.03.2020 21:26
"Kaikki+johtuu+Jumalan+olemattomuudesta.
Jos+Jumala+olisi+olemassa,+kaikki+olisi+hyvin."
Kaikilla+ihmisillä+on+jumala+ja+uskonto+-+jos+ei+oikea,+niin+väärä.
03.03.2020 21:14
"Lupasin+tappaa+jumalan+jo+vuosia+sitten,+missä+jumala+lymyää."
Ehkä+eti+löydä+Jumalaa+samasta+syystä+kuin+rosvo+ei+löydä+poliisia+tai+hiiri+ei+löydä+kissaa.
03.03.2020 21:08
"Se+voi+olla+näin.+Alussa+oli+symmetria+ja+energiatasapaino,+jolloin+universumia+edeltävä+energian+yhteismäärä+oli+nolla.
Sitten+tuli+symmetriarikko+ja+homma+pössähti+käyntiin.+Energian+yhteismäärä+on+edelleen+nolla,+koska+kaikki+aine+on+erimerkkistä+energiaa+(+)+kuin+pimeä+energia"
Alussa+ei+ollut+mitään+energiaa,+ennen+kuin+Jumala+loi+sen.+Pimeä+aine+lienee+pelkkää+mielikuvitusta.++Maailmankaikkeuden+synty+ei+löydy+energioista,+mustista+aukoista,+painovoimasta+eikä+mistään+luonnonlaeista+eikä+materioista,+vaan+Jumalasta,+joka+on+kaiken+alkulähde+ja+luoja.
"Alussa+loi+Jumala+taivaan+ja+maan."++(1.Moos.1:1)
03.03.2020 17:54
"Tuo+ei+silti+tarkoita,+että+olisi+jokin+syy.+Sattuma+riittää."
Kaikella+on+syynsä!++Olemattomuudessa+ja+tyhjyydessä+ei+voi+olla+sattumia,+koska+olemattomuudessa+ei+ole+mitään,++mikä+olisi+osallisena+sattumassa.+Sattuma+ei+mysöskään+synny+sattumalta,+vaan+sillä+on+aina+jokin+aiheuttaja.
03.03.2020 17:45
"Mistä+syystä+coronavirus+on+syntynyt."
Ihmisten+syntien+tähden.++Jeesus+sanoi:+"Varas+(paholainen)+ei+tule+muuta+kuin+varastamaan+ja+tappamaan+ja+tuhoamaan.+Minä+olen+tullut,+että+heillä+olisi+elämä+ja+olisi+yltäkylläisyys."++(Joh.10:10)
Synti+avaa+oven+paholaiselle+tulla+tekemään+tuhojaan.
03.03.2020 17:36
"Jos+kosmologinen+tutkimus+olisi+löytänyt+syyn+kosmoksen+syntymiselle,+se+olisi+jo+laajalti+tiedossa."
Niin+kauan+kuin+kosmologit+etsivät+vastausta+maailmankaikkeuden+syntymiseen+Jumalan+ulkopuolelta,+he+eivät+tule+koskaan+löytämään+vastausta.
03.03.2020 16:52
"-ennen+energiaa+oli+tyhjyyttä.+Tyhjyyttä+oli+niin+paljon,+että+se+ei+enää+mahtunut+mihinkään.+Se+alkoi+puristumaan+kasaan.+Lopulta+tyhjyys+oli+yhdessä+pisteessä+ja+pössähti."
Tyhjyys+ei+puserru+mihinkään,+eikä+tyhjyydessä+ole+mitään+luonnonlakeja.+Tyhjyydessä+on+vain+tyhjyyttä+ja+olemattomuutta.+Vain+hengen+maailmassa+oleva+kaikkivaltias+Jumala+voi+luoda+tyhjyyteen+jotain.
03.03.2020 16:52
"Monet+kosmologit+esittävät+päättömiä+teorioitaan+vain+saadakseen+rahoitusta+ja+toimeentulon."
He+esittävät+teorioitaan+siksi,+että+ei+tarvitsisi+uskoa+Jumalaan+ja+olla+Hänelle+vastuussa+elämästään+ja+teoistaan.
03.03.2020 16:47
"Luther+puhdisti+osan+roskasta+pois+mutta+ei+kaikkea.
Jäljelle+jäi+kirkkopyhät+ja+risti+ja+umpipakanallinen+kolminaisuusoppi+jne.
Kun+siivoat+uskonnostasi+nämä+roskat+pois+niin+olet+melkein+kristitty."
Luther+ei+puhdistanut+Raamatusta+eikä+kristinuskosta+pois+mitään.+Hän+korjaili+vain+katolisen+kirkon+oppikäsityksiä.
03.03.2020 16:41
"Suosittelen+sinulle+kuitenkin+että+perehdyt+myös+Raamatun+kristillisyyteen+sillä+eräs+viimeisimmistä+raamatunkirjoittajista+sanoi+että+vain+Raamatun+ajan+kristillisyys+on+totta."
Sellaista+oppia+ei+Raamatusta+löydy.
03.03.2020 16:38
"Ja+Jumalalla+meni+ikuisuus+luomisen+suunnitteluun+sekä+valmisteluun.+Vai+miten+selität+sen,+että+Jumala+on+ikuinen,+mutta+maailmankaikkeus+ei+ole?"
Jumala+käytti+luomiseen+kuusi+vuorokautta.+Hän+olisi+tietenkin+voinut+luoda+sen+vaikka+sekunnissa,+mutta+todennäköisesti+Hän+antoi+samalla+ihmiselle+viikkojärjestyksen,+johon+kuuluu+kuusi+työpäivää+ja+niiden+jälkeen+lepopäivä.
Jumala+on+ikuinen,+mutta+hengen+maailmassa,+missä+Jumala+on,+ei+ole+aikaa.+Aika+on+vain+tässä+meidän+materiaalisessa+maailmassa.
03.03.2020 16:37
14 / 453